VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN
Moderaator: etnies858
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Simmerid jäävad ikka kat äärega tasa ja ära sa teisi sinna lisaks tao ei ole otstarbekas. Minumeelest kui õigesti mäletan on02A kastil needplekist võrud kus sees simmer istub. Kui korra juba maas on tee korralikult.
Võid ka veel ära keerata juhtpuksi ja kontrollida üleseal taga oleva simmeri ja vajadusel vahetada sest selle vahetuseks on muidu vaja kast maha võtta.kui õigesti mäletan oli see kolme poldiga ja simmer ise ei maksa M.igi.
Võid ka veel ära keerata juhtpuksi ja kontrollida üleseal taga oleva simmeri ja vajadusel vahetada sest selle vahetuseks on muidu vaja kast maha võtta.kui õigesti mäletan oli see kolme poldiga ja simmer ise ei maksa M.igi.
- Kes tänasid kasutajat vredestein selle postituse eest:
- TDN
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Võtsin simmerid välja ja panin väljapoole ja asi parem. Vähemalt õli enam lekkida sealt välja ei tohiks. Käigukasti võlli simmer sai ka uus sisse. Kõige suurem jama oli kasti enda pesemine kuna pea 2 pudelit break cleanerit kulus,et see 20+a kõntsa,mis oli koja sisse kogunenud, välja saada.
Ma ikka imestan,et miks ma kohe pilti ei teinud ja õigesti asja paika ei pannud. Harjumusest,tean,et simmer on ikka vastu laagrit aga ju see ei ole see juhus. Tuleb endale taaskord tuhka pähe visata.
Kataloogid muide olid õiged aga kuna muudatus amortidesse+käändteljed tuli 09-10.1993.a sisse siis see asi lihtsalt paljudel jääb kahe silma vahele.
Sellest muudatusest võis vaid suurest VW Shop manualist ehk VW Piiblist (nagu ma ise armastan kutsuda seda) lugeda.
Ma ikka imestan,et miks ma kohe pilti ei teinud ja õigesti asja paika ei pannud. Harjumusest,tean,et simmer on ikka vastu laagrit aga ju see ei ole see juhus. Tuleb endale taaskord tuhka pähe visata.
Kataloogid muide olid õiged aga kuna muudatus amortidesse+käändteljed tuli 09-10.1993.a sisse siis see asi lihtsalt paljudel jääb kahe silma vahele.
Sellest muudatusest võis vaid suurest VW Shop manualist ehk VW Piiblist (nagu ma ise armastan kutsuda seda) lugeda.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Paluksin natuke abi,sest asi tundub endale veidi keeruline.
Nimelt läks katki detonatsiooni anduri ehk inglise keeles knock sensori pistik. Uurisin erinevaid skeeme aga ma ei saa aru,kas ma olen selle ikka õigesti ühendanud või ei? Samuti on minu auto pistik 3 klemmiga ja kogu andurite enda asetus on teistmoodi,kui poes müüdav pistik,koos anduri endaga? Värvid on mul ka veidi teistmoodi kui see,mida Hayensi manuaal annab.
Ehk kas tegu on siis mingi vana malli variandiga või Põhja-Ameerika versiooniga? Juhtmed ise ka on suht pudeda olekuga,ehk kuumus ja aeg ise on oma töö teinud.
Võibolla ma lihtsalt ei suuda hetkel seda lahendust ise näha aga palun seepärast,asjatundjatel üle vaadata see ühendus.
Nimelt läks katki detonatsiooni anduri ehk inglise keeles knock sensori pistik. Uurisin erinevaid skeeme aga ma ei saa aru,kas ma olen selle ikka õigesti ühendanud või ei? Samuti on minu auto pistik 3 klemmiga ja kogu andurite enda asetus on teistmoodi,kui poes müüdav pistik,koos anduri endaga? Värvid on mul ka veidi teistmoodi kui see,mida Hayensi manuaal annab.
Ehk kas tegu on siis mingi vana malli variandiga või Põhja-Ameerika versiooniga? Juhtmed ise ka on suht pudeda olekuga,ehk kuumus ja aeg ise on oma töö teinud.
Võibolla ma lihtsalt ei suuda hetkel seda lahendust ise näha aga palun seepärast,asjatundjatel üle vaadata see ühendus.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Tänan abi eest, selgus,et mitte pistik pole probleem. Vaid mõlemad detonatsiooni andurid ei ole enam töökorras.
Asi väljendub selles,et kütusekulu ja mõned muud näitajad kõiguvad väga suurtes piirides. Lisaks on tänu katkistele anduritele mootoril n.ö avarii režiim peal. Sõita saab aga mootori võimsus on veidi poodud. Ma ei teadnud ka,et need andurid katki olid,sest peale pistikute maha võtmis,sai selgeks,et vanad andurijuhtmed on katki ja plastmass pragunenud. Ega siin muud aita,kui poest uued võtta.
Aga valmis ta sai ning,esisild on vaikne ja tunduvalt mõnusam liigelda. Asju,mida vahetatud sai oli päris palju. Ainsad asjad,mis veel jäävad teha on kokkujooks paika sättida ning detonatsiooni andurid. Muus osas võib tehtud tööga rahul olla. Samuti on tore see,et peale siduri vahetust, ei värise auto enam kohalt võtmisel
Asi väljendub selles,et kütusekulu ja mõned muud näitajad kõiguvad väga suurtes piirides. Lisaks on tänu katkistele anduritele mootoril n.ö avarii režiim peal. Sõita saab aga mootori võimsus on veidi poodud. Ma ei teadnud ka,et need andurid katki olid,sest peale pistikute maha võtmis,sai selgeks,et vanad andurijuhtmed on katki ja plastmass pragunenud. Ega siin muud aita,kui poest uued võtta.
Aga valmis ta sai ning,esisild on vaikne ja tunduvalt mõnusam liigelda. Asju,mida vahetatud sai oli päris palju. Ainsad asjad,mis veel jäävad teha on kokkujooks paika sättida ning detonatsiooni andurid. Muus osas võib tehtud tööga rahul olla. Samuti on tore see,et peale siduri vahetust, ei värise auto enam kohalt võtmisel
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Veidi vara rõõmustasin, aknatõstuk otsustas täiesti kinni kiiluda. Viga lihtne,liiv ja rooste on mehhanismide sees ja mitte mingit määrdeainet.
Korda sai aga tükk jama oli sellega.
Tundub,et tuleb hakata konditsioneerile mõtlema ,sest tõesti palava ilmaga ei saa selle autoga ilma aknad lahti üldse sõita. Kohati tõusis salongis temperatuur ligi 50 kraadi ligi ja see pole üldse hea. Tõsi,konditsioneeri paigaldamine pole niivõrd keeruline,kuivõrd mure selles,et kuidas vanad 0 rõngad ja mansettid tänapäeva freoonidele vastu peavad?
Korda sai aga tükk jama oli sellega.
Tundub,et tuleb hakata konditsioneerile mõtlema ,sest tõesti palava ilmaga ei saa selle autoga ilma aknad lahti üldse sõita. Kohati tõusis salongis temperatuur ligi 50 kraadi ligi ja see pole üldse hea. Tõsi,konditsioneeri paigaldamine pole niivõrd keeruline,kuivõrd mure selles,et kuidas vanad 0 rõngad ja mansettid tänapäeva freoonidele vastu peavad?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Vigane deto andur suurt küttekulule ei tohiks mõjuda, kisub lihtsalt ilma vajaduseta süüdet veidi hilisemaks mis avaldub kerge jõnksutamisena sõites. Kui uued saad siis need tuleb kindla nm -ga kinni keerata.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Pigem tahaks teada,kust MFA võtab kütuse kulu näitajad? Mul on kahtlus,mis kütusekulu suurendab aga selleks peaksin teadma,mis moodi ja kust andmed võetakse.
Detonatsiooni andur keeratakse 25Nm momendiga kinni,kui ma õigesti välja lugesin. Kindlasti ei tohi ülepingutada ega päris lahtiselt külge jätta.
Detonatsiooni andur keeratakse 25Nm momendiga kinni,kui ma õigesti välja lugesin. Kindlasti ei tohi ülepingutada ega päris lahtiselt külge jätta.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Kui vaakum läheb kellaploki külge siis tuleb info sisselaske hõrendusest. Või sel motol juba elektriline pritse peal?TDN kirjutas:Pigem tahaks teada,kust MFA võtab kütuse kulu näitajad? Mul on kahtlus,mis kütusekulu suurendab aga selleks peaksin teadma,mis moodi ja kust andmed võetakse.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Ei tegu ikka mehaanilise pritsega. Kahtlustan,et kuskilt mõni vaakum kehv aga samas võib probleem hoobis teises kohas olla.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Nii palju siis poest ostetud summutist, ei pidanud aastatki vastu. Seest praktiliselt kõik lahti ja ots on ka mäda. Pole muud öelda,kui ei tasu tundmatuid firmasid osta vaid ikkagi Walkeri summuti.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Kuidas nüüd seda siin mõista?
Aga olenemata rooste ja tolmu kihist asi töötas.
Küll aga küsimus,kas keegi oskab soovitada mõnda auto elektrikut või on kellegil vastav pistik, vanema VAG auto jaoks? Kuri kahtlus on,et mingi asi ei toimi aga ma ei suuda seda kaudselt kindlaks teha. See nagu selline hinge näriv tunne.
Aga olenemata rooste ja tolmu kihist asi töötas.
Küll aga küsimus,kas keegi oskab soovitada mõnda auto elektrikut või on kellegil vastav pistik, vanema VAG auto jaoks? Kuri kahtlus on,et mingi asi ei toimi aga ma ei suuda seda kaudselt kindlaks teha. See nagu selline hinge näriv tunne.
-
- Veteran
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
- Telefon: Kellel vaja see küsib!
- Skype: -
- Auto: Vw Bora
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
TDN kirjutas:Nii palju siis poest ostetud summutist, ei pidanud aastatki vastu. Seest praktiliselt kõik lahti ja ots on ka mäda. Pole muud öelda,kui ei tasu tundmatuid firmasid osta vaid ikkagi Walkeri summuti.
Vaadates seda pasa kihti mis sumpa küljes on siis isegi kaua pidanud vastu !
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Vahepeal on hulga aega möödunud viimasest postitusest. Neile, keda huvitab auto ikka alles ja sõidab. Siiski tundub,et vanake(või Pasteet) nagu mõned selle on ristinud. Hakkab ilmutama füüsilise väsimuse märke ja tundub, et 2018 ja 2019.a kevad jäävad selle auto jaoks aktiivse kasutuse osas viimasteks. Siiani on see tore eksperiment olnud aga peale eelmise aasta siduri vahetust tõdesin, et peab midagi uuemat võtma ligi. Probleemide hulk lihtsalt muutub ajaga aina suuremaks ja sõitmise asemel leian end. Liigagi tihti peadpidi kapoti all, mitte roolitagant.
Ilmselt edasine saatus on siis suveauto ja n.ö hädaabi sõiduvahend, kui muud autod enam ei liigu. Müümise plaane ei tee, sest selle auto turuväärtus ja välimus ise sellised,et see saadav summa, liialt sümboolne. Liiga palju raha ja enda tööd alla maetud sellele "pasteedile".
Aga kuna jutt on tühine jätan siia siis mõned pildid ka vaatamiseks. Täna keerasin uued suverehvid alla ja asun siis hooajale vastu.
Huston..meil on probleem. Ehk midagi lekib aga kust ja mis ei saa aru.
Hullemal juhul tuleb pump ise ka asendada. Millal seal viimati hooldati, selles osas puudub igasugune info.
Ja suve puhul vähe edevamad kilbid ja kroomitud märk nina ette.
Ilmselt edasine saatus on siis suveauto ja n.ö hädaabi sõiduvahend, kui muud autod enam ei liigu. Müümise plaane ei tee, sest selle auto turuväärtus ja välimus ise sellised,et see saadav summa, liialt sümboolne. Liiga palju raha ja enda tööd alla maetud sellele "pasteedile".
Aga kuna jutt on tühine jätan siia siis mõned pildid ka vaatamiseks. Täna keerasin uued suverehvid alla ja asun siis hooajale vastu.
Huston..meil on probleem. Ehk midagi lekib aga kust ja mis ei saa aru.
Hullemal juhul tuleb pump ise ka asendada. Millal seal viimati hooldati, selles osas puudub igasugune info.
Ja suve puhul vähe edevamad kilbid ja kroomitud märk nina ette.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Teema uuendus:
Läbisin TÜV mai kuus täiesti vea vabalt ja isegi kiitusega, kui nii võtta. Korda sai ka katuseluuk,mille remont oli üsna nüri ja võttis vandesõnasid kasutama. Üldiselt tundub mulle,et põhjus miks nad ei tööta ongi see,et inimesed ei oska või ei kasuta neid üldse.
Ehk kas nüüd siis on auto täiesti korras? Toetudes enda kogemustele, kui auto iga läheneb 30a ja üle selle, tasub oodata kõike.
Seekord juhtus nii, et peale jaanipäeva eelset kütusetankimist, tekkis mootorisse jube detonatsioon. Sõita polnud võimalik ja mootor lonkas ning käis väga halvasti. Arvsin alguses,et ju siis see jagaja kaas on oksiidi täis. Aga ka peale jagaja kaane vahetamist mootor ikka käis samamoodi ja üsna viletsalt.
Võtsin siis küünlad maha ja elektroodid on kollased Puhtalt mälu järgi võttes peaks see tähendama,et ma olen ka väga madala oktaanarvuga kütusega sõitnud või lausa plii bensiiniga?
Panen pildi siia ja palun siis asjatundjatel kommenteerida, millega tegu on?
Kõik andurid said läbi käidud ja ilmselgelt küünaldes viga pole,sest need said alles 1200km tagasi uued peale. Siis tuli hakata viga otsima mujalt.
Soovitati ka pritsepeal segukruvi näppida aga see võiks pigem olla viimane ja äärmuslik võtte.
Selle asemel võtsin kütuse vooliku lahti pritse pea juures,et kontrollida, kas miski sodi pole sõelale ette tulnud. Siis tundsin jubedat haisu, mida võib võrrelda tolüeeni või nitrolahusti haisuga. Siis tundus mulle,et midagi peab valesti olema kütuse endaga.
Pöörasin oma tähelepanu ühele detailile, mis juba tükk aega minus tekitab küsimusi. Nimelt kütusepump ja filter.
Kättesaamine polnud keeruline aga voolikud tuli lahti lõigata,sest need olid päris tugevalt kinni paakunud liite kohtadesse.
Kahjuks ei saanud mõõta pumba survet, sest puudub endal kell selle mõõtmiseks. Ning mitte kuskilt külapealt ei ole seda ka võtta.
Kuigi kaldun arvama,et pump võib täiesti korras olla, sama aga ei saa öelda filtri kohta
See filter võib vabalt olla sama vana kui auto ise, kuidas see asi siiani töötas on ime.
Lisaks on vaja ka teist kütuserõhu regulaatorit see on roostes ja lekib igalt poolt.
Läbisin TÜV mai kuus täiesti vea vabalt ja isegi kiitusega, kui nii võtta. Korda sai ka katuseluuk,mille remont oli üsna nüri ja võttis vandesõnasid kasutama. Üldiselt tundub mulle,et põhjus miks nad ei tööta ongi see,et inimesed ei oska või ei kasuta neid üldse.
Ehk kas nüüd siis on auto täiesti korras? Toetudes enda kogemustele, kui auto iga läheneb 30a ja üle selle, tasub oodata kõike.
Seekord juhtus nii, et peale jaanipäeva eelset kütusetankimist, tekkis mootorisse jube detonatsioon. Sõita polnud võimalik ja mootor lonkas ning käis väga halvasti. Arvsin alguses,et ju siis see jagaja kaas on oksiidi täis. Aga ka peale jagaja kaane vahetamist mootor ikka käis samamoodi ja üsna viletsalt.
Võtsin siis küünlad maha ja elektroodid on kollased Puhtalt mälu järgi võttes peaks see tähendama,et ma olen ka väga madala oktaanarvuga kütusega sõitnud või lausa plii bensiiniga?
Panen pildi siia ja palun siis asjatundjatel kommenteerida, millega tegu on?
Kõik andurid said läbi käidud ja ilmselgelt küünaldes viga pole,sest need said alles 1200km tagasi uued peale. Siis tuli hakata viga otsima mujalt.
Soovitati ka pritsepeal segukruvi näppida aga see võiks pigem olla viimane ja äärmuslik võtte.
Selle asemel võtsin kütuse vooliku lahti pritse pea juures,et kontrollida, kas miski sodi pole sõelale ette tulnud. Siis tundsin jubedat haisu, mida võib võrrelda tolüeeni või nitrolahusti haisuga. Siis tundus mulle,et midagi peab valesti olema kütuse endaga.
Pöörasin oma tähelepanu ühele detailile, mis juba tükk aega minus tekitab küsimusi. Nimelt kütusepump ja filter.
Kättesaamine polnud keeruline aga voolikud tuli lahti lõigata,sest need olid päris tugevalt kinni paakunud liite kohtadesse.
Kahjuks ei saanud mõõta pumba survet, sest puudub endal kell selle mõõtmiseks. Ning mitte kuskilt külapealt ei ole seda ka võtta.
Kuigi kaldun arvama,et pump võib täiesti korras olla, sama aga ei saa öelda filtri kohta
See filter võib vabalt olla sama vana kui auto ise, kuidas see asi siiani töötas on ime.
Lisaks on vaja ka teist kütuserõhu regulaatorit see on roostes ja lekib igalt poolt.
Viimati muutis TDN, 29 Juun 2018, 13:17, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Mul peaks see viimane jurakas kusagil vedelema aga näeb sama jube välja, kuigi ei lekkinud veel. Kõige korralikuma sellise regulaatori peaks saama 2,3 konega b4 Audi 80 pealt. Seal see vist ei olnud põhjaall enam (pead ei anna muidugi) VAG kood on muidu 447 133 441.
Tegelikult pole see rõhu- regulaator vaid hoidja, et kui auto seisab siis oleks kütuse trassis rõhk alles.
Tegelikult pole see rõhu- regulaator vaid hoidja, et kui auto seisab siis oleks kütuse trassis rõhk alles.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Minu oma lekib kuna korpus on juba nii hõredaks mädanenud. Audi 80 peaks olema küll lammutustes aga kas 2.3 mootoritega on nüüd ise asi. Põhimõtteliselt peaks ju ilma rõhu hoidjata ka töötama, kuigi siis on oht,et see paneb pumbale põntsu.
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Ei usu et see pumbale kahjulik oleks, pigem ei läheks enam poolest pöördest käima nagu varem.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Kui ma lähiajal ei leia seda detaili tuleb lihtsalt ilma sõita seni, kuni leian.
Kütusepumpa on uuena saada aga kas selle vahetamine oleks nüüd vajalik? 67eur on ka raha ja ilma asjata ei tahaks kulutada seda.
Võite pakkumised teha palju see hunnik siin maksma läks. Kõik asjad siin vajalikud
Kahju,et see kütuse jama nüüd alles tekkis, oleks ennem juba midagi olnud oleks saanud filtri juba ühe soojaga ära osta.
Kütusepumpa on uuena saada aga kas selle vahetamine oleks nüüd vajalik? 67eur on ka raha ja ilma asjata ei tahaks kulutada seda.
Võite pakkumised teha palju see hunnik siin maksma läks. Kõik asjad siin vajalikud
Kahju,et see kütuse jama nüüd alles tekkis, oleks ennem juba midagi olnud oleks saanud filtri juba ühe soojaga ära osta.
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Viimane jurakas on akumulaator (accumulator) ja hoiab survet, ilma selleta on kütusesurve ka sõites ebaühtlane, kuna pump ei anna pidevalt sama rõhuga kütust ette (tekivad "lained") ja võib pritsepeale haiget teha (Speedsterist Hannes rääkis). Lisaks aitab ta jah survet sees hoida kui auto seisab nagu tegelane väitis ning vähendab kütusepumba häält. Kahjuks ei oska soovitada ka, kust seda saada, ise jätkuvalt palvetan, et see mul vastu peaks, sest hinnad päris krõbedad.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Tundub, et see asi on sissepoole ka lekkinud valasin kütuse sisse ja taganurgast tuleb kõik välja. Ei imesta kui klapp,mis sees peab kütuse rõhku hoidma on vanadusega ära väsinud. Kohati tekib küsimus kas tasub enam edasi teha või annan teatepulga järgmisele asjahuvilisele.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Eks neid rõhuakumulaatoreid liigub netipoodides - Euroopas hinnad peamiselt üle ja Usas alla 100$. Tundub et vag neid oe osana enam ei müü.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Ebays on tõesti üks kasutatud pakkumisel alla 100eur aga uut alla 200eur saada väga ei olegi. Ma ei saa aru ka ,mis erinevus siis on 431133441 ja 431133441C? Ilma lisaindeksita on 9A ja indeksiga KR mootorile mõeldud detail.
Täna sattusin mitme inimesega kokku, kellel ka VAG gruppi autodest kunagi oli paagiväline pump. Ja seda kuskil 7a tagasi juba siis polnud neid asju liikumas. Seega ilmselt KB või soovi kaudu ei maksa isegi proovida.
Täna mõtlesin,et kui paagiväline pump asendada paagi sisesega aga siis on probleem pumba tootlikus ja juhtmestiku mitte ühildumine.
Paar käsilast sai igaks juhuks saadetud detaili otsima aga ma väga ei usu,et needki midagi leida suudavad.
Täna sattusin mitme inimesega kokku, kellel ka VAG gruppi autodest kunagi oli paagiväline pump. Ja seda kuskil 7a tagasi juba siis polnud neid asju liikumas. Seega ilmselt KB või soovi kaudu ei maksa isegi proovida.
Täna mõtlesin,et kui paagiväline pump asendada paagi sisesega aga siis on probleem pumba tootlikus ja juhtmestiku mitte ühildumine.
Paar käsilast sai igaks juhuks saadetud detaili otsima aga ma väga ei usu,et needki midagi leida suudavad.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
https://www.ebay.de/itm/Audi-Fuel-Injec ... 0033.m2042
Jämedalt 75€ + 10 saatmine kui ikka väga vaja on - saadavad ka meerikamaalt ära.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Tänane juppide korjamise retk oli nulli ring. Aga päris lootusetu asi ei ole ma usun. Peagi peaks saabuma filter ja ma loodan,et sellega tulevad kaasa ka uued seibid.
Ebay on variant aga selle ostmiseks peab ka rohkem raha olema, mida hetkel mul üle ei ole.
Vahetasin ära roolivõimendi pumba, sest lammutusest toodud pump kiunus nagu siga aiavahel. Ja teist samasugust tööd enam ettevõtta 1.a pärast ei sooviks. Niisiis uus pump (80eur) sai ostetud ja sellega on nüüd see teema loodetavasti ammendunud.
Oskab keegi öelda, kas roolilattil on ka all miski kork, kust saab sinna kogunenud sodi ja vanaõli välja lasta?
Kui juba osandamiseks läks viskasin ka vana veepumba, koos termostaadiga vahelt minema. Termostaat ise oli 2003a aga veepump kindlasti originaal veel. Põhjus, miks ma veepumba ära vahetasin seisnes selles,et kevad talvel hakkas sooja vaid sõites tulema salongi ja mootor kippus ülekuumenemise märke näitama vahetevahel. Hiljem lisandus ka kahin veepumbast. Ehk siis nüüd jääb mootori poolelt veel hammasrihm vahetada koos rullikuga ja karteri tihend, mis kipub immitsema ja kergelt lekkima. TÜV seda ei märgatud aga endal on natuke paha seda lekkimist vaadata.
Ebay on variant aga selle ostmiseks peab ka rohkem raha olema, mida hetkel mul üle ei ole.
Vahetasin ära roolivõimendi pumba, sest lammutusest toodud pump kiunus nagu siga aiavahel. Ja teist samasugust tööd enam ettevõtta 1.a pärast ei sooviks. Niisiis uus pump (80eur) sai ostetud ja sellega on nüüd see teema loodetavasti ammendunud.
Oskab keegi öelda, kas roolilattil on ka all miski kork, kust saab sinna kogunenud sodi ja vanaõli välja lasta?
Kui juba osandamiseks läks viskasin ka vana veepumba, koos termostaadiga vahelt minema. Termostaat ise oli 2003a aga veepump kindlasti originaal veel. Põhjus, miks ma veepumba ära vahetasin seisnes selles,et kevad talvel hakkas sooja vaid sõites tulema salongi ja mootor kippus ülekuumenemise märke näitama vahetevahel. Hiljem lisandus ka kahin veepumbast. Ehk siis nüüd jääb mootori poolelt veel hammasrihm vahetada koos rullikuga ja karteri tihend, mis kipub immitsema ja kergelt lekkima. TÜV seda ei märgatud aga endal on natuke paha seda lekkimist vaadata.