VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Moderaator: etnies858
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 84 korda
- Tänatud: 107 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Kui juba siis juba, poolikut lahendust pole mõtet teha
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
See pole poolik lahendus kui easyt külge ei pane
Retrofitte mida teha on nii palju, et päris suur papp veel panna el. luugi alla, mis eriti ei lähe kokku enda auto kasutamise harjumustega...ei taha eriti. Disco ja kessy annavad selge mugavusevõidu ja need teen ära...muus osas pole üldse kindel
Nii muusosas tegin veel ühest B8 peeglist B7 peegli...
Retrofitte mida teha on nii palju, et päris suur papp veel panna el. luugi alla, mis eriti ei lähe kokku enda auto kasutamise harjumustega...ei taha eriti. Disco ja kessy annavad selge mugavusevõidu ja need teen ära...muus osas pole üldse kindel
Nii muusosas tegin veel ühest B8 peeglist B7 peegli...
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Vahepeal kessy jupid vaikselt kohale jõudma hakanud. Kõik peale juhtmesarja ja kessy võtmete on päral. Kessy ukselingid tuleb ka leida veel. Kilekotis on tutikas Easy Open koos antennidega. "Nagu uue" startnupu paneeli sain FenderNetist, lappasin vanast nupupaneelist kinnituskõrvaga keskosa ringi ja asi timm.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Tegemiste nimekirjas jäi üks asi vähemaks. Juhiiste tehtud täiselektriliseks. Tänud worldonfire (Y) Tegemine pole veel küll läbi, ka kundeiste tuleb ümber lapata täismanuaalsest täiselektri peale. Juhiistmele tuleb vedada CAN (istmemälu jaoks) ja kundeistmele akuvool (et see üldse midagi teeks). Lisaks saab mõlemale istmele paigaldada ventileerimise võimalus aga see tähendab uute perforeeritud istmenahkade tellimist või valmistamist sadulsepa juures ning see on oi-oi kui kallis Veel lisaks kui leida õige juhiistme kontrollplokk, saab massaažifunktsiooni ka.
Täiselekter muidu kka omaette tase - istme esimest ja tagumist serva saab kergitada ja langetada individuaalselt ning nii paremini selle õige istumisasendi leida.
Kessy jupid kõik päral. Uued võtmed jõudsid täna aga paistab, et võibolla saadeti valed võtmed - saab omal käel kontrollida. Startnupu bloki juhtmestik 90% paigas. Kui võtmed õiged, saab äkki reedel uue CCM-i paika ja võtmed sellega sobitatud...
E: Võtmed siiski paistavad korrektsed. Eks reedel näeb...
Täiselekter muidu kka omaette tase - istme esimest ja tagumist serva saab kergitada ja langetada individuaalselt ning nii paremini selle õige istumisasendi leida.
Kessy jupid kõik päral. Uued võtmed jõudsid täna aga paistab, et võibolla saadeti valed võtmed - saab omal käel kontrollida. Startnupu bloki juhtmestik 90% paigas. Kui võtmed õiged, saab äkki reedel uue CCM-i paika ja võtmed sellega sobitatud...
E: Võtmed siiski paistavad korrektsed. Eks reedel näeb...
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Kessy esimene etapp tehtud!
Startnupp, selle blokk ja kessy CCM koos uute võtmetega on paigas. Kuniks salongis kessy antenne pole, tuleb nupust käivitamiseks panna võti süütelukku.
[BBvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=xhyffT-s2gg[/BBvideo]
Poolast on tulemas ka brushed alu liistud armatuuri, seega on täisring B7 iridium värvi liiste saadaval, kui keegi B6 omanik peaks tahtma salongi ilmet värskendada. Lisaks sain ka metall-liistudega lävepakukatted. Highline välimus on peaaegu saavutatud
Startnupp, selle blokk ja kessy CCM koos uute võtmetega on paigas. Kuniks salongis kessy antenne pole, tuleb nupust käivitamiseks panna võti süütelukku.
[BBvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=xhyffT-s2gg[/BBvideo]
Poolast on tulemas ka brushed alu liistud armatuuri, seega on täisring B7 iridium värvi liiste saadaval, kui keegi B6 omanik peaks tahtma salongi ilmet värskendada. Lisaks sain ka metall-liistudega lävepakukatted. Highline välimus on peaaegu saavutatud
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Viimasel ajal asjad toimuvad väga tihti...
Eelmine neljapäev oli 110k hooldus Mölleris. Seekord oli kallis hooldus 360€, mille sisaldus ka pidurivedeliku vahetus. Lisaks lasin vahetada esiõõtsade suured tagumised puksid.
Samuti jõudsid täna kohale harjatud alumiiniumi katted keskkonsooli liistud. Kliima liist on veel vana kuna seda ei õnnestunud saada. See tuleb ka korrektne.
Discover Media võiks õuele jõuda paari nädala jooksul...
Eelmine neljapäev oli 110k hooldus Mölleris. Seekord oli kallis hooldus 360€, mille sisaldus ka pidurivedeliku vahetus. Lisaks lasin vahetada esiõõtsade suured tagumised puksid.
Samuti jõudsid täna kohale harjatud alumiiniumi katted keskkonsooli liistud. Kliima liist on veel vana kuna seda ei õnnestunud saada. See tuleb ka korrektne.
Discover Media võiks õuele jõuda paari nädala jooksul...
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Kellaploki ümber ei tule brushed alu?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Kui keegi olemasoleva Zebrano liistude ringi ära ostab, siis isegi võib juhtuda, et tuleb.
Kessy rindel sain kätte kõigi uste sisemised juhtmesarjad ning kessy lingid. Nüüd tuleb vaid aega leida...
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Liisturingi pakkuja ka lähemalt võtta aga panen kõrva taha.
Järgmine nädal plaanis ühe korraga vedada ära kessy salongi juhtmed ja paigaldada antennid loodetavasti ilma vaipa eemaldamata. Suurem juhtmete vedamine jääb juulikuusse. Disco jaoks on tulemas CC keskkonsooli laegas, millel on uue MDI (USB+AUX) koht olemas. Saab ühe keskkonsooli eemaldamisega mõlemad asjad tehtud...
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Esmane kessy salongijuhtmede vedamine tehtud ja auto läheb nupust käima ilma, et võti süütelukus olema peaks. Kuna küljes on ainult üks salongi antenn ja seegi ajutiselt tsut vales kohas, siis auto vahest nuriseb "key not found" ja võti tuleb püksitaskust korraks välja võtta, et auto selle üles leiaks. Loodetavasti kolmapäevaks on uus keskkonsooli laegas olemas ja saab antennid korrektselt paika panna.
Täna leidis Bluetooth oma koha teise kasutaja B7-s ja Jaanipäevaks leiab RCD510 ka uue omaniku. Selleks ajaks peaks Discover Media ka olemas olema. Kuhu navi antenn panna? Mu autol haiuime ei ole
Täna leidis Bluetooth oma koha teise kasutaja B7-s ja Jaanipäevaks leiab RCD510 ka uue omaniku. Selleks ajaks peaks Discover Media ka olemas olema. Kuhu navi antenn panna? Mu autol haiuime ei ole
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Kui esiklaasi soojendust ei ole, siis samasse maki taha. Kui on, siis pane haiuim ☺
Proovisin soojendusega variandil ka akna üles äärde panna, kuid seal votab juba katuseplekk signaali kinni.
Proovisin soojendusega variandil ka akna üles äärde panna, kuid seal votab juba katuseplekk signaali kinni.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Esiklaasi soojendus on Samas telefoni GPS toimetab kenasti armatuurilt - võta nüüd kinni...
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Päris pikk ettevalmistus selja taga ja lõpuks Discover Media masinas olemas
Navi antenn jäi armatuuri alla ja täitsa töötab - võibolla tulevikus mõtleb haiuimele. USB+aux jäid kundeistme alla kuna keskkonsooli pole jõudnud lammutama. Ikka hoopis teine tera võrreldes vanade RCD/RNS makkidega...
Navi antenn jäi armatuuri alla ja täitsa töötab - võibolla tulevikus mõtleb haiuimele. USB+aux jäid kundeistme alla kuna keskkonsooli pole jõudnud lammutama. Ikka hoopis teine tera võrreldes vanade RCD/RNS makkidega...
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Sai see nädal ette võetud üks autoreis Euroopa peale. Täistangitud autoga laevale, laevaga Stockholmi ja sealt autoga läbi Taani ja Saksamaa Hollandisse ning mööda mandrit Eestisse tagasi. Peale vaatamisväärsuste huvitas palju siis CNG-ga sõites kütusekulu kokku tuleb.
Rootsis on CNG meie mõistes väga kallis - Jönköpingis olevas FordonsGas tanklas oli vist 20,5 SEK/kg (~2€/kg) ehk siis täispaak 21kg tuli ca 40€. Sellega jõudis välja Kopenhaagenisse, mille lennujaamas asuvas tanklas on gaas juba mõistlikuma hinnaga 12,92 DKK/kg (~1,67€/kg) ehk täispaak ~31€. See viis kenasti Saksamaale välja, kus gaas 0,99-1,19€/kg. Shellis oli gaas kallimas otsas ja täispaak tuli ~24€.
Hollandis juba veidike tuli tanklaid taga otsida ning seal müüdav gaas pole CNG H, vaid CNG L, mille energiasisaldus on madalam CNG H-st. Seega esimest korda oli kelladeplokis menüüs olev "CNG Quality" näidik mitte harjumuspärane 100%, vaid hoopis 80%. Sõita sai ka paagitäiega samuti ca 20% vähem. Hollandis selle lahjema gaasi hind oli 1,129-1,159€/kg.
Poolas on CNG tanklatega juba kehvem seis. Kui sõita mööda A2 kiirteed, siis koduteele jääb vaid 2 tanklat - Poznani ja Varssavi omad. Kui Lääne-Euroopas olid kõik tanklad kas automaattanklad või meile tuttaval kujul mehitatud tanklad, siis Poola CNG tanklates sõidad tankuri juurde ja ootad, et kõrvalolevast putkast tuleks välja tädike või onuke, kes siis ise auto ära tangib ning putkas sinult raha võtab. Kaartiga sai kenasti maksta. Gaas maksis 3,71zl/kg ehk 0,92€/kg. Täispaak tuli ~19€.
Leedust läbi sõitmisel CNG tanklate seis selline, et normaalselt töötavad tanklad on ainult Vilniuses ja Klaipedas aga kumbki normaalselt teele ei jää. Siauliais on Poola stiilis mehitatud tankla, mis formaalselt töötab ühel(!) tunnil päevas ning muul ajal pead ette helistama, et onuke tankima tuleks ja sult ainult sularahamakse vastu võtaks.
Lätis pole enam ainukestki erasõidukitele mõeldud CNG tanklat. Nii, et Varssavis tangitud gaasiga vedas Kaunaseni välja ja peale seda kuni Pärnuni oli bensiini pealt sõit. Bensu pealt tuli mõõduka sõiduga kompu järgi 7,2l/100km maanteekulu, mis tankimise järgi ka enamvähem tõele vastab. Tankisin 98-t, mille hind sealmaal oli ~1,36€/l keskmiselt.
Kokkuvõtvalt tankisin 4100km peale gaasi 9 korda, kokku 171kg ning 218€. Keskmine reaalne kulu 4,1kg/100km. Bensu tankisin mingi 30€ eest. Sealhulgas kütsin saksa bahnil ikka hoolega 150+ km/h.
Discover Media töötas Lääne-Euroopas navina suhteliselt hästi. POI-dena olid olemas ka CNG tanklad aga sageli juhatas see mind tavalisse tanklasse, kus heal juhul oli LPG tankimise võimalus.
E: Konsool ka nüüd ümber lapatud ning esimene kessy antenn oma õiges kohas. Keskkonsooli taga olevat teist antenni paika ei saanud kuna vaip oli seal nii tihedalt, et ei õnnestunud näppe vahele ajada.
Rootsis on CNG meie mõistes väga kallis - Jönköpingis olevas FordonsGas tanklas oli vist 20,5 SEK/kg (~2€/kg) ehk siis täispaak 21kg tuli ca 40€. Sellega jõudis välja Kopenhaagenisse, mille lennujaamas asuvas tanklas on gaas juba mõistlikuma hinnaga 12,92 DKK/kg (~1,67€/kg) ehk täispaak ~31€. See viis kenasti Saksamaale välja, kus gaas 0,99-1,19€/kg. Shellis oli gaas kallimas otsas ja täispaak tuli ~24€.
Hollandis juba veidike tuli tanklaid taga otsida ning seal müüdav gaas pole CNG H, vaid CNG L, mille energiasisaldus on madalam CNG H-st. Seega esimest korda oli kelladeplokis menüüs olev "CNG Quality" näidik mitte harjumuspärane 100%, vaid hoopis 80%. Sõita sai ka paagitäiega samuti ca 20% vähem. Hollandis selle lahjema gaasi hind oli 1,129-1,159€/kg.
Poolas on CNG tanklatega juba kehvem seis. Kui sõita mööda A2 kiirteed, siis koduteele jääb vaid 2 tanklat - Poznani ja Varssavi omad. Kui Lääne-Euroopas olid kõik tanklad kas automaattanklad või meile tuttaval kujul mehitatud tanklad, siis Poola CNG tanklates sõidad tankuri juurde ja ootad, et kõrvalolevast putkast tuleks välja tädike või onuke, kes siis ise auto ära tangib ning putkas sinult raha võtab. Kaartiga sai kenasti maksta. Gaas maksis 3,71zl/kg ehk 0,92€/kg. Täispaak tuli ~19€.
Leedust läbi sõitmisel CNG tanklate seis selline, et normaalselt töötavad tanklad on ainult Vilniuses ja Klaipedas aga kumbki normaalselt teele ei jää. Siauliais on Poola stiilis mehitatud tankla, mis formaalselt töötab ühel(!) tunnil päevas ning muul ajal pead ette helistama, et onuke tankima tuleks ja sult ainult sularahamakse vastu võtaks.
Lätis pole enam ainukestki erasõidukitele mõeldud CNG tanklat. Nii, et Varssavis tangitud gaasiga vedas Kaunaseni välja ja peale seda kuni Pärnuni oli bensiini pealt sõit. Bensu pealt tuli mõõduka sõiduga kompu järgi 7,2l/100km maanteekulu, mis tankimise järgi ka enamvähem tõele vastab. Tankisin 98-t, mille hind sealmaal oli ~1,36€/l keskmiselt.
Kokkuvõtvalt tankisin 4100km peale gaasi 9 korda, kokku 171kg ning 218€. Keskmine reaalne kulu 4,1kg/100km. Bensu tankisin mingi 30€ eest. Sealhulgas kütsin saksa bahnil ikka hoolega 150+ km/h.
Discover Media töötas Lääne-Euroopas navina suhteliselt hästi. POI-dena olid olemas ka CNG tanklad aga sageli juhatas see mind tavalisse tanklasse, kus heal juhul oli LPG tankimise võimalus.
E: Konsool ka nüüd ümber lapatud ning esimene kessy antenn oma õiges kohas. Keskkonsooli taga olevat teist antenni paika ei saanud kuna vaip oli seal nii tihedalt, et ei õnnestunud näppe vahele ajada.
Viimati muutis siLc, 02 Juul 2018, 06:25, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Facebooki metaaniklubis on info, et Panevėžyses saab nüüd ka tankida.
Poola tankla arvestuses tundub sul mingi kala olevat. Kas pangaväljavõttel ka selline nr? Nimelt Poolas on ju m3 hind, mitte kilo ja m3 läheb 30 kanti (ehk 22kg umbes 30m3). Täispaak ikka pigem 30 euro kanti (120 zlotti umbes). Vähemalt Gdynia kandis läks mul minuarust 117 tühja paagiga, andsin 120. Varssavis päris täis ei läinud, jäi minuarust alla 110 zloti. Kas tõesti varssavis nüüd saab kaardiga ka maksta? Varem vähemalt oli cash only ja vanad kohapeal vahetasid kursiga umbes 5:1. Aga ega ma pole paar aastat seal vahepeal tankinud ka ja nüüd juunis maksin ka cashiga. www.cng-auto.pl vähemalt küll väidab, et kaardiga seal maksta ei saa. Vähemalt Gdynia juures oli küll ainult cashiga, seda ütles kohe operaator ka. Poznanis sai vist jah kaardiga juba varem ka maksta ja eeltoodud leht väidab samuti, et kaart ok. Sama lugu oli ka Krakowis, ei mingit kaarti. Üldiselt poolas CNG-ga reisides tasub sulli kaasa vedada.
Sai ise ka muidugi juuni alguses gaasikaga väike trip tehtud mööda mandrit Sveitsini ja tagasi. Sveitsis oli hind nii 1.5 kanti äkki, Tsehhis sai vist isegi alla euro, Saksas sai vist kõik tankimised alla 1.10 tehtud, aga ega me kiirtee ääres ei võtnud ka vaid linnades sees. Austrias oli ka pigem sinna Sveitsi kanti või isegi kallim. Ise läksime Siauliai kaudu ja jõudsime umbes 18:15-18:20. Lükkasin rahulikult pangakaardi sisse, aga ei miskit. Siis tuli kuskilt putkast vana välja ja küsis, et kas me nende tööaegadest ei tea midagi? Selgus jah, et ainult 17-18:00 või nädalavahetusel 7:30-9:00 saab tankida, muul ajal kui keegi viitsib tulla (helistamise peale). Ühesõnaga aga tankis ära ja maksmine sullis. Seega joppas, et kütuse ikka kätte saime. Suhtlus ainult vene keeles. Teadis isegi seda, et meil Tallinnas 2 tanklat, aga kuna neil autosid nii vähe, siis tanklaid ka vähe ja lühikest aega lahti. Valgustasin, et meil suisa 4 juba Tallinnas. Kuna meie sihtpunkt oli Poola ülemine serv, siis "S" tankla meie jaoks suurt ringi ei teinud ja navi juhatas ümber kaliningradi piiri. Kohati poolas oli küll tee ühe auto laiune põldude vahe, aga ilusti asfalteeritud. Isegi riigipiiri tarad nägine ära vahepeal. Tundus et selle piirkonna nr 1 auto oli Passat B4, sest iga teine vastutulev oli selline. Kaliningradist kütuse vedu ? Tagasi tulime Vilniuse tankla kaudu. Selle tankuri opereerimine ikka paras naljanumber. Käivitamiseks on kolme asendiga keeratav nupp . 0 oli ilmselt kõige vasakpoolne ja tankimine kõige parempoolne. Keskmine asend milleks ei teagi. Igatahes lõksutasin seda edasi tagasi ja esimese hooga sain mingi 0.5kg. Läksin sisse uurima, et mis värk on, müüja ka aru ei saa. Miskis pool inglise-vene keeles pakkusin lõpuks, et maksan ära ja proovime uuesti. Teise korraga siis jätsin paremasse serva ja hakkas tankima. Päris täis ikka ei saanud. Pigem 17-18kg. Oleks pidanud korra veel proovima ilmselt, aga kelle oli juba pea 0:00 ja siiber oli. Seega Pärnuni ei jõudnud (Pärnus Siaulaisse jõudsime). Poola üleval otsas jäi ka miski 200km puudu äkki. Üks kaart pakkus ka tanklat Elblagi, aga reaalselt oli see tankla remondis. Või noh pigem tundub et jääbki suletuks. Natuke kütust jäi puudu ka Slovakkias Tatra mägedes, aga seal oli oma lollus, et õigel ajal ära ei tankinud. Ehk siis Poola jõudes sai otsa ja Krakowini sõitsime bensuga. Samuti enne Warssawit olime kuival, aga no see oli suht vähe. Ja noh Vilniusse ka ei jõudnud (aga seal tegime veel ringi Drunskininkaisse - soovitan kui keegi tahab normaaselt veekeskuse-sauna värki, siis Baltikumi vaieldamatult kõige kõvem kohta, mitukümmend sauna, mullivanne hulgim jne. Ise juba 3x käinud ja võiks juba homme tagasi minna. Võtsime 4h ja see kulus nagu lupsti ära, nii et terve päeva pilet mõistlik võtta). Numbreid pole kokku arvutanud, aga 6500km peale tundub, et sai ikka suht soodsalt ära käidud.
Poola tankla arvestuses tundub sul mingi kala olevat. Kas pangaväljavõttel ka selline nr? Nimelt Poolas on ju m3 hind, mitte kilo ja m3 läheb 30 kanti (ehk 22kg umbes 30m3). Täispaak ikka pigem 30 euro kanti (120 zlotti umbes). Vähemalt Gdynia kandis läks mul minuarust 117 tühja paagiga, andsin 120. Varssavis päris täis ei läinud, jäi minuarust alla 110 zloti. Kas tõesti varssavis nüüd saab kaardiga ka maksta? Varem vähemalt oli cash only ja vanad kohapeal vahetasid kursiga umbes 5:1. Aga ega ma pole paar aastat seal vahepeal tankinud ka ja nüüd juunis maksin ka cashiga. www.cng-auto.pl vähemalt küll väidab, et kaardiga seal maksta ei saa. Vähemalt Gdynia juures oli küll ainult cashiga, seda ütles kohe operaator ka. Poznanis sai vist jah kaardiga juba varem ka maksta ja eeltoodud leht väidab samuti, et kaart ok. Sama lugu oli ka Krakowis, ei mingit kaarti. Üldiselt poolas CNG-ga reisides tasub sulli kaasa vedada.
Sai ise ka muidugi juuni alguses gaasikaga väike trip tehtud mööda mandrit Sveitsini ja tagasi. Sveitsis oli hind nii 1.5 kanti äkki, Tsehhis sai vist isegi alla euro, Saksas sai vist kõik tankimised alla 1.10 tehtud, aga ega me kiirtee ääres ei võtnud ka vaid linnades sees. Austrias oli ka pigem sinna Sveitsi kanti või isegi kallim. Ise läksime Siauliai kaudu ja jõudsime umbes 18:15-18:20. Lükkasin rahulikult pangakaardi sisse, aga ei miskit. Siis tuli kuskilt putkast vana välja ja küsis, et kas me nende tööaegadest ei tea midagi? Selgus jah, et ainult 17-18:00 või nädalavahetusel 7:30-9:00 saab tankida, muul ajal kui keegi viitsib tulla (helistamise peale). Ühesõnaga aga tankis ära ja maksmine sullis. Seega joppas, et kütuse ikka kätte saime. Suhtlus ainult vene keeles. Teadis isegi seda, et meil Tallinnas 2 tanklat, aga kuna neil autosid nii vähe, siis tanklaid ka vähe ja lühikest aega lahti. Valgustasin, et meil suisa 4 juba Tallinnas. Kuna meie sihtpunkt oli Poola ülemine serv, siis "S" tankla meie jaoks suurt ringi ei teinud ja navi juhatas ümber kaliningradi piiri. Kohati poolas oli küll tee ühe auto laiune põldude vahe, aga ilusti asfalteeritud. Isegi riigipiiri tarad nägine ära vahepeal. Tundus et selle piirkonna nr 1 auto oli Passat B4, sest iga teine vastutulev oli selline. Kaliningradist kütuse vedu ? Tagasi tulime Vilniuse tankla kaudu. Selle tankuri opereerimine ikka paras naljanumber. Käivitamiseks on kolme asendiga keeratav nupp . 0 oli ilmselt kõige vasakpoolne ja tankimine kõige parempoolne. Keskmine asend milleks ei teagi. Igatahes lõksutasin seda edasi tagasi ja esimese hooga sain mingi 0.5kg. Läksin sisse uurima, et mis värk on, müüja ka aru ei saa. Miskis pool inglise-vene keeles pakkusin lõpuks, et maksan ära ja proovime uuesti. Teise korraga siis jätsin paremasse serva ja hakkas tankima. Päris täis ikka ei saanud. Pigem 17-18kg. Oleks pidanud korra veel proovima ilmselt, aga kelle oli juba pea 0:00 ja siiber oli. Seega Pärnuni ei jõudnud (Pärnus Siaulaisse jõudsime). Poola üleval otsas jäi ka miski 200km puudu äkki. Üks kaart pakkus ka tanklat Elblagi, aga reaalselt oli see tankla remondis. Või noh pigem tundub et jääbki suletuks. Natuke kütust jäi puudu ka Slovakkias Tatra mägedes, aga seal oli oma lollus, et õigel ajal ära ei tankinud. Ehk siis Poola jõudes sai otsa ja Krakowini sõitsime bensuga. Samuti enne Warssawit olime kuival, aga no see oli suht vähe. Ja noh Vilniusse ka ei jõudnud (aga seal tegime veel ringi Drunskininkaisse - soovitan kui keegi tahab normaaselt veekeskuse-sauna värki, siis Baltikumi vaieldamatult kõige kõvem kohta, mitukümmend sauna, mullivanne hulgim jne. Ise juba 3x käinud ja võiks juba homme tagasi minna. Võtsime 4h ja see kulus nagu lupsti ära, nii et terve päeva pilet mõistlik võtta). Numbreid pole kokku arvutanud, aga 6500km peale tundub, et sai ikka suht soodsalt ära käidud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Võibolla tõesti panin veidike puusse Poola tanklate kg ja m3-ga. Õhtul saab kogused üle vaadata ja korrigeerida. Rahaliselt arvutasin kokku tankimistšekkide järgi ja see on õige.
Varssavis sai kaartiga maksta. Ma põhimõtteliselt ei vahetanud terve reisi jaoks üldse raha - ei SEK, DKK ega PLN ning sai kenasti hakkama. Maksin ainult kaartiga või vajadusel eurodes.
Ma sõitsin läbi Panevėžyse aga sellest tanklast teadlik ei olnud - eks järgmine kord teab.
Varssavis sai kaartiga maksta. Ma põhimõtteliselt ei vahetanud terve reisi jaoks üldse raha - ei SEK, DKK ega PLN ning sai kenasti hakkama. Maksin ainult kaartiga või vajadusel eurodes.
Ma sõitsin läbi Panevėžyse aga sellest tanklast teadlik ei olnud - eks järgmine kord teab.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Mul oli sama teema, et ei teadnud selle olemasolust, alles täna kolleeg avastas. Ta paneb nädalalõpus oma gaasikaga euroopa tripile.
Aga vaata jah üle, sest 19 eurot Poola tankimine ei ole loogiline. Sest see tähendaks umbes 80 zlotti. Selle järgi pidi siis paak ikka pooltühjaks jääma või oli midagi all.
Aga vaata jah üle, sest 19 eurot Poola tankimine ei ole loogiline. Sest see tähendaks umbes 80 zlotti. Selle järgi pidi siis paak ikka pooltühjaks jääma või oli midagi all.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Poolas tankimisest niipalju, et panin Frankfurti (Oder) lähistel paagid täis ja siis sõitsin Poznani, kus tankisin 48,68 zloti eest (~12€). Arvel on ühikuta number 13,12. Arvestades, et 200km-ga on raske 13kg maha sõita, siis ilmselt see oli jah 13 ruutmeetrit gaasi. Poznani tanklast Varssavi tanklani on 300km. Varssavis tangiti 21,92 m3, mis maksis 81,1 zlotti (~20€).
Kui keegi peaks enda B7-le või muule mudelile veel B8 peeglit tahtma, siis teadmiseks, et ilmtingimata pole vaja lammutama ja kombineerima hakata kuna 2016+ Beetle Cabrio pealt saab kohe õige kinnitusega B8-laadse peegli, mis küll päris nii raamita pole kui see-õige B8 peegel. Varuosakood on 5C5 857 511.
Kui keegi peaks enda B7-le või muule mudelile veel B8 peeglit tahtma, siis teadmiseks, et ilmtingimata pole vaja lammutama ja kombineerima hakata kuna 2016+ Beetle Cabrio pealt saab kohe õige kinnitusega B8-laadse peegli, mis küll päris nii raamita pole kui see-õige B8 peegel. Varuosakood on 5C5 857 511.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Siis pole jah Varssavi tankimine sul täispaak, vaid pigem paak sai täis 21,92 kuupmeetriga ja 80 zlotiga. Ehk siis jah umbkaudselt 15kg läks.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Läks meelest mainida, et Poola tasulistel kiirteedel on kiirusepiirang 140, millega ka 99% ajast sõitsin ja vahest veidi rohkem ka. Seega 15kg 300km peale on isegi suht okei...
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7865
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
See piirang on ainult välismaalastele.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
yep, kui 140ga kellestki mööda sõidad, siis tahetakse sinust üle/ümber/läbi sõita taga täitega vilgutades ja ilmselt ka signaalitades.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335