Passat b6 103 või 125kw diisel

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
maaan78
Huviline
Postitusi: 196
Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
Telefon: 58268664
Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat b6 103 või 125kw diisel

Lugemata postitus Postitas maaan78 » 26 Juul 2018, 12:22

Olen lugenud siit-sealt ja keegi kogenum ja pädevam võiks sõna võtta siin kohal. Miks väidetakse, et 2.0 125kw mootor halvem, kui 103kw mootor. Kas peetakse silmas, et hoolduskulud suuremad, või laguneb ja kulub see mootor kiiremini, või sootuks tüüpvead sel mootoril? kas tasub välistada 125kw diiselmootor?
Viimati muutis J.Aru, 12 Aug 2018, 19:34, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Punkt pealkirjast eemaldatud
Kontakt: 58268664

Kasutaja avatar
maaan78
Huviline
Postitusi: 196
Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
Telefon: 58268664
Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat b6 103 või 125kw diisel.

Lugemata postitus Postitas maaan78 » 26 Juul 2018, 12:24

Lisan veel, et sotada soovin just diisel ja automaat kastiga kooslust.
Kontakt: 58268664

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Passat b6 103 või 125kw diisel.

Lugemata postitus Postitas R36 » 26 Juul 2018, 12:47

Öeldakse kuna ei teata mida räägitakse.

Enamus selliseid väiteid tulid sellest, et Passati 125kw on 16v-PPD mootor millel surid pihustid ära, pinguti polt purunes ja DPF ummistus.
Täpselt sama viga vaevab ka passati 103kw-16vPPD mootorit, erinevusega DPF, mida sellel pole. Mootorit 103kw-8vPD vaevab nukkvõlli kulumine ja DPF.


Aga üldiselt vahet pole, sest kui tahad normaalses korras seda autot hoida maksad igakuu millegi eest. Või lased käest ja laguneb.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

kartul678
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Passat b6 103 või 125kw diisel.

Lugemata postitus Postitas kartul678 » 26 Juul 2018, 13:46

R36 kirjutas:
26 Juul 2018, 12:47
Öeldakse kuna ei teata mida räägitakse.

Enamus selliseid väiteid tulid sellest, et Passati 125kw on 16v-PPD mootor millel surid pihustid ära, pinguti polt purunes ja DPF ummistus.
Täpselt sama viga vaevab ka passati 103kw-16vPPD mootorit, erinevusega DPF, mida sellel pole. Mootorit 103kw-8vPD vaevab nukkvõlli kulumine ja DPF.


Aga üldiselt vahet pole, sest kui tahad normaalses korras seda autot hoida maksad igakuu millegi eest. Või lased käest ja laguneb.
Mille järgi arusaada, et nukkvõll vahetust tahab?
Please come back and tell us how your problem was resolved.

zellek
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Jaan 2016, 16:10
Auto: vw passat 3C 2.0TDI
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat b6 103 või 125kw diisel.

Lugemata postitus Postitas zellek » 10 Aug 2018, 16:34

Käib nagu räpe

Vasta

Mine “Diislid”