On huvi selle mootoriga Passati vastu. Kahjuks pole endal kogemusi ja ootan huviga kasutajate kogemusi ja soovitusi. On sellel mingeid tüüpvigu või kalleid hoolduseid, et peaks antud mootorit vältima ja pigem võtma 140kw diisli?
Kütusekulu tehaseandmed ja dünaamika on päris muljetavaldavad, kuid kuidas on ka reaalsed kogemused? Mis võiks olla sellel masinal reaalne maantee ja linnakulu?
Oleksin väga tänulik igasuguste vihjete eest
VW Passat B8 176kw BiTurbo
- Jaanuseonu
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 26 Juul 2018, 09:49
- Telefon: 5201449
- Skype: jaanuseonu
- Auto: Volvo XC90 Inscription MY18 ja Opel Insignia MY16 Bi-Turbo
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
VW Passat B8 176kw BiTurbo
No teine turbo on kuluosana kohe juures ☺
Liigub paremini ning nelikvedu on vist standardis. Vist isegi ka reguleeritavad amordid.
Sõidan igapäevaselt 140kw nelikuga, mis on ka OK kuid 176kw rooli saades on vahe sees.
Ma ei usu et ta väga pudenema hakkab enne 150000km, seega väiksema ls auto ja tehnilise rikke kaitsega kaskopluss peale!
Liigub paremini ning nelikvedu on vist standardis. Vist isegi ka reguleeritavad amordid.
Sõidan igapäevaselt 140kw nelikuga, mis on ka OK kuid 176kw rooli saades on vahe sees.
Ma ei usu et ta väga pudenema hakkab enne 150000km, seega väiksema ls auto ja tehnilise rikke kaitsega kaskopluss peale!
- jojoonas
- Huviline
- Postitusi: 226
- Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
- Auto: Golf 7.5 Variant R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 54 korda
VW Passat B8 176kw BiTurbo
Iseloomult väga äge mootor. Sikutab kenasti kuid rahulikul sõidel mõistlike kulunumbritega.
Minu arvates natuke liiga lärmakas.
Minu arvates natuke liiga lärmakas.