Tervitus!
Tegemist VW Passat B7, 2011a, 1.6 77KW CAYC mootoriga. 6k manuaal.
Auto suri keset sõitu ära ja enam käima ei lähe. Lubab ja käivitub korraks, aga pöörded hüppavad ~800-1300 vahel ja sureb ~5 sekundi pärast välja. Ja nii "lõputult". Varasemalt on ka paar korda kerget pöörete kõikumist täheldanud. Põleb mootorituli ja eelsüüteküünalde tuli vilgub (eelsüüte vilkumise kohta ei oskagi öelda, kas iga käivituse ajal)
"SOLUS Pro" annab veakoodiks 7461 - P0403 (EGR Circiut).
Kas tegemist võib olla umbes EGR-iga, et see hammakas? ei liigu? Imelik on see, et EGR käivitamist sellisel moel segab.
On teada, et antud mootori küttepump võib kehva küttega rauapuru tootma hakata aga filtrikorpuse põhja kontrollides näis see OK.
Ideid? Uus EGR panna ja loota, et see oligi vea põhjuseks?
VW Passat '11, 1.6 77kw käivitub korraks, sureb välja [LAHENDATUD]
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 02 Apr 2014, 14:08
- Skype: rendoqoz
- Auto: Audi A4
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
VW Passat '11, 1.6 77kw käivitub korraks, sureb välja
Probleem lahendatud. EGR vajas vahetust. Aerost võetud, maksis 150 EUR, ESEN SKV Poola toodang (endal sama tootja Audi A4 B5 esisild - selle raha eest kiidan). Pärineb samast tehasest, kus Valeo omi toodetakse... kõik on märgistuses kinni.
EGR-i viga seisnes selles, et selle sees olev jahutusvedeliku radikas lekkis vaikselt sisselaskesse. See seletas ka käimas püsimise raskust. Otsest jahutusvedeliku kadu omanik samas ei märganud.
Teistele teadmiseks (sümptomid jne):
* Pärast pikka (nädal) seismist oli käivitamine kehvapoolne. Seismine tähendas seda, et pihustiotsad "kleepusid" aja möödudes kinni. Heitgaasid ja mootori töö andsid sellest märku. Probleem oli väikestviisi vist ka varem tuntav, aga seda ei osanud fikseerida/EGR pähe kanda: Mõnikord sõites pöörded natukene kõikusid. Just ühtlasel sõidul, kus EGR peaks töötama.
* EGR vahetus on üsna pikk töö, kuna see on kehvas asukohas. 5+h
* Korraga tasub üle kontrollida ka DPF. Mis ka antud juhul profülaktika pärast tehtud sai.
* KONTROLLIMINE/FIKSEERIMINE: Võrdlemisi lihtne - EGR sisselaske toru natukene lahti keerata - kui on niiske, siis suure tõenäosusega sama probleem.
EGR-i viga seisnes selles, et selle sees olev jahutusvedeliku radikas lekkis vaikselt sisselaskesse. See seletas ka käimas püsimise raskust. Otsest jahutusvedeliku kadu omanik samas ei märganud.
Teistele teadmiseks (sümptomid jne):
* Pärast pikka (nädal) seismist oli käivitamine kehvapoolne. Seismine tähendas seda, et pihustiotsad "kleepusid" aja möödudes kinni. Heitgaasid ja mootori töö andsid sellest märku. Probleem oli väikestviisi vist ka varem tuntav, aga seda ei osanud fikseerida/EGR pähe kanda: Mõnikord sõites pöörded natukene kõikusid. Just ühtlasel sõidul, kus EGR peaks töötama.
* EGR vahetus on üsna pikk töö, kuna see on kehvas asukohas. 5+h
* Korraga tasub üle kontrollida ka DPF. Mis ka antud juhul profülaktika pärast tehtud sai.
* KONTROLLIMINE/FIKSEERIMINE: Võrdlemisi lihtne - EGR sisselaske toru natukene lahti keerata - kui on niiske, siis suure tõenäosusega sama probleem.