Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Moderaator: etnies858
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Mul on 2.5 aasta jooksul vist üks kord olnud kui ACC ei tööta lumest (või sellelaadsest ollusest) (viewtopic.php?f=50&t=132578&p=883696#p883696).
Ma võin ka artikli kirjutada ja öelda, kuidas kõik lisad on vajalikud. Eks igasse artiklisse tuleb teatava kriitilise huumoriga suhtuda (sh nendesse, mis ülistavad mingeid lahendusi).
Side assist on mul paar ohtlikku olukorda aidanud ära lahendada, samuti olen sellest paaril varasemal korral puudust tundnud. Sõitsin ühe autoga (kui nii võib öelda Peugeoti kohta), sellel hakkas side assisti andur tööle alles siis kui teine auto sul juba külje all oli. See oli küll kasutu. VW annab ikka kenasti ka lähenevast autost märku (nt kui juhtub, et mõni sinust mööda sõidab ).
Ma võin ka artikli kirjutada ja öelda, kuidas kõik lisad on vajalikud. Eks igasse artiklisse tuleb teatava kriitilise huumoriga suhtuda (sh nendesse, mis ülistavad mingeid lahendusi).
Side assist on mul paar ohtlikku olukorda aidanud ära lahendada, samuti olen sellest paaril varasemal korral puudust tundnud. Sõitsin ühe autoga (kui nii võib öelda Peugeoti kohta), sellel hakkas side assisti andur tööle alles siis kui teine auto sul juba külje all oli. See oli küll kasutu. VW annab ikka kenasti ka lähenevast autost märku (nt kui juhtub, et mõni sinust mööda sõidab ).
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
+1 ausi kommentaarile. Need lisad ja abid ei olegi mõeldud autopiloodi mängimiseks, vaid sõiduohutust tõstma. Ok, loomulikult ka mugavust, aga seda mõistliku mugavuse piiri peab igaüks ise kainelt tunnetama. 95% ajast nad saavad olukorraga hakkama ja see on suur samm edasi sinu ja su pere turvalisuse suunas. Olen omal nahal kogenud. Nö tavalises autos pead 100% endale lootma ja inimene on inimene. Eriti hindan neid lisasid siis kui pean sõitma pisut pikemalt mõne autoga millel neid ei ole. Päris kiirelt tüütab see täistulede klõpsutamine, püsikaga mängimine ja reavahetusel üle õla kiikamine ära Aga eks see on igipõline vaidlus- kellele ema, kellele tütar
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1570
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 437 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Pean Ausi ja Tobimargile plus üks panema.
Ma olen retronud ka nüüd mõne iluvidina ja mõne päris praktilise lisa. Nüüd tuli 1 sinine Seat Leon FR poleeri ja keraamikasse. Suht full lahedus ka teine. Ambiendist kuni acc-ni välja. Tegelikult mugavus mugavuseks, aga kurjam kui hea ikka see on, kui auto ise seisma ennast pidurdab. Või kurja näoga kõrvalautos telefoni näppivat juhti vaadates auto ennast rea keskel hoiab. EHk minu lahendusest on puudu veel ACC. Pimenurga andurid on nice to have ja pigem fänsi.
Lõpuks sa pead ise teadma mida soovid. Ühe sellise full optioniga sõita saad, siis mõistad kui hea on. Näiteks jahutav iste. Siia maani ei kottinud. Käisime siin teatud vendadega Haanjas, siis kui need kuumad ilmad olid ja noh. Päris hea on ikka:)
Lühidalt. Kuskile peab suure hulga raha viima ja Arteoni ära ostma:D:D:D:D
Ma olen retronud ka nüüd mõne iluvidina ja mõne päris praktilise lisa. Nüüd tuli 1 sinine Seat Leon FR poleeri ja keraamikasse. Suht full lahedus ka teine. Ambiendist kuni acc-ni välja. Tegelikult mugavus mugavuseks, aga kurjam kui hea ikka see on, kui auto ise seisma ennast pidurdab. Või kurja näoga kõrvalautos telefoni näppivat juhti vaadates auto ennast rea keskel hoiab. EHk minu lahendusest on puudu veel ACC. Pimenurga andurid on nice to have ja pigem fänsi.
Lõpuks sa pead ise teadma mida soovid. Ühe sellise full optioniga sõita saad, siis mõistad kui hea on. Näiteks jahutav iste. Siia maani ei kottinud. Käisime siin teatud vendadega Haanjas, siis kui need kuumad ilmad olid ja noh. Päris hea on ikka:)
Lühidalt. Kuskile peab suure hulga raha viima ja Arteoni ära ostma:D:D:D:D
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 38 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Tulede automaatklõpsimisse väga ei usu et see veatult toimib, ilmselt kui distants on sirge, ilma kurvideta, nähtavus hea siis võiks eeldata et ta toimib, aga arvestades, et meil on teedel ka kurve, nähtavused erinevad, ja isegi ei tea alati millal on mõistlik vahetada, siis küllap see automaatsüsteem hakkab vahetama liiga vara või teisi pimestama, palju siin nt Tallinna lähedal üldse kaugtuledega sõita saabki, liiklus koguaeg peal...
Joonehoidjaga samuti, arvestades meie puudulikke jooni, kitsaid teid, ajutist märgistust, siis võib ta vabalt hakata jälgima mingeid valesid jooni, kui mälu ei peta, siis üks tesla Californias sõitiski posti otsa just neid jooni jälgides (y).
ACC mõtteid pole kahjuks või õnneks siiski maha matnud, saan aru, et ta ka linnas suudab seisma pidurdada ilma seda aktiveerimata? Selle küsimuse mõte siis see, et linnas ma tavaliselt püsikaga ei sõida Palju selle paigaldusega arvestama peaks?
Joonehoidjaga samuti, arvestades meie puudulikke jooni, kitsaid teid, ajutist märgistust, siis võib ta vabalt hakata jälgima mingeid valesid jooni, kui mälu ei peta, siis üks tesla Californias sõitiski posti otsa just neid jooni jälgides (y).
ACC mõtteid pole kahjuks või õnneks siiski maha matnud, saan aru, et ta ka linnas suudab seisma pidurdada ilma seda aktiveerimata? Selle küsimuse mõte siis see, et linnas ma tavaliselt püsikaga ei sõida Palju selle paigaldusega arvestama peaks?
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Proovi sõita DLAga natuke. Isegi neljarealisel sõidad täistuledega ja silm ka ei pilgu. HBA on muidugi tundlikum, sest et võtab tuled maha, DLA "mängib" valgusvihuga. Ja suurepäraselt saab hakkama nii Pirita-Kose-Kloostrimetsa ringrajal kui ka sellel maanteel, mis nii lai on, et sinna võiks lennuk maanduda... Okei, Pirita ringrajal on võib-olla vaja veidike seadust rikkuda, kui seal piirkiirus 50km/h on.
ACC pidurdab nulli ikka siis kui püsikas peal on, kui ise pedaali tallad, siis pead ise pidurdama ka.
ACC pidurdab nulli ikka siis kui püsikas peal on, kui ise pedaali tallad, siis pead ise pidurdama ka.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Kui kellegile tagant hakkad sisse kütma, küll ta siis pidurdab. Aga siis sa pigem tahaks jalgteel kõndida, kui ta seda teeb.
Ummikus aitab, lihtsalt pole vaja pamper-pampris Tallinna moodi sõita.
Ummikus aitab, lihtsalt pole vaja pamper-pampris Tallinna moodi sõita.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1570
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 437 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Noütleme nii, et R36 Seat mis sama/sarnast süsteemi omab, töötas laitmatult. Järvevalad reashoidmine toimis paremini kui B7me vanem versioon. Ehk meie keeli B8 kaamera oskab hästi keset rida hoida. Minu oma täna toimetab ka kenasti, aga otsib veidi rohkem tee serva. HBA töötab ka väga hästi. Maanteed rammin ma mõnuga ja need tuled mulle väga meeldivad. Worldonfire ja Mindfreaki masinatega sai seda proovitud. DLA Tartust Tallinna oli nii põnev jälgimine, et terve tee vaatasid mida see tuli teeb. Vahet pole kas oled kurvis või mitte. Jumala hästi toimetab. Saaks nüüd need DLA tuled kuskilt:D
Edit: R36 oma toimetas küll kenasti. Paned püsika 50 peale ja auto pidurdab ise. Kiirendab ise. Pidurdab ise ja kiirendab ise. Muidugi see kiirendamise osa on 3 sekundit. Pärast seda tuleb ise korra pedaali näppida, aga järgmine hetk kohe hoidis distantsi. Ja nagu Härra R36 ise räägib, siis Tallinna stiilis bamper bamperis sõidustiili hoiab auto ise ära. Selline meeter komaviis jätab vahe vahele:)
Väga mõnus. Eks neid lisasi nõuab suurema aastase läbisõiduga mees rohkem kui väiksema läbisõiduga mees. Kui ma aastas 7000-10000 sõidaks, siis võiks polo ka olla. Yolo. Kuna 35000-40000 on, siis diisel, automaat ja palju lisasi on enda mugavus ja turvalisus. Ma hindan turvalisuse astet nii, et kui asi hoiab kasvõi 1 õnnetuse ära, siis on teda vaja. 1 õnnetus on juba liiga palju.
Edit: R36 oma toimetas küll kenasti. Paned püsika 50 peale ja auto pidurdab ise. Kiirendab ise. Pidurdab ise ja kiirendab ise. Muidugi see kiirendamise osa on 3 sekundit. Pärast seda tuleb ise korra pedaali näppida, aga järgmine hetk kohe hoidis distantsi. Ja nagu Härra R36 ise räägib, siis Tallinna stiilis bamper bamperis sõidustiili hoiab auto ise ära. Selline meeter komaviis jätab vahe vahele:)
Väga mõnus. Eks neid lisasi nõuab suurema aastase läbisõiduga mees rohkem kui väiksema läbisõiduga mees. Kui ma aastas 7000-10000 sõidaks, siis võiks polo ka olla. Yolo. Kuna 35000-40000 on, siis diisel, automaat ja palju lisasi on enda mugavus ja turvalisus. Ma hindan turvalisuse astet nii, et kui asi hoiab kasvõi 1 õnnetuse ära, siis on teda vaja. 1 õnnetus on juba liiga palju.
Viimati muutis SanderSPS, 21 Aug 2018, 12:06, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 481
- Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
- Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 15 korda
- ViljarKaurla
- Klubiline
- Postitusi: 148
- Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
- Telefon: 57401859
- Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
- Asukoht: Puhja
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 18 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Ühe ütlemise peale läks andmiseks
Siis kui ma selle B7 ostsin oli suht selline seis, et vana suksu oli liiga väsinud ja kiiresti oli vaja uut ... ma mõtlen siis kiiresti ... tõuke andis naisele soetatud Tiguan, et just VW tuleb. Kuna ma ise pigem sedaani mees siis ka just selline valik. Ei olnud eriti aimugi neist assisteerivatest vidinatest kuni sattusin LEFreakside lehele (vägagi kogematta sattusin ). See et mina olen otsustanud need lisa vidinaid nüüd tagant järele paigaldada ei kohusta ma sellega sind seda sama tegema ja eks ka igaüks ise teab mis oma sõiduvahendile külge poogib. Täpselt nii palju kui on inimesi on ka arvamusi !!!
Ma olen 100 kindel, et juba ACC paigaldamine oma autole hoiab kokku meeletult minu närvi rakke ja seda just nimelt Tallinn-Tartu mnt-l, mida ma olen olude sunnil kohustatud läbima päris tihti.
Siis kui ma selle B7 ostsin oli suht selline seis, et vana suksu oli liiga väsinud ja kiiresti oli vaja uut ... ma mõtlen siis kiiresti ... tõuke andis naisele soetatud Tiguan, et just VW tuleb. Kuna ma ise pigem sedaani mees siis ka just selline valik. Ei olnud eriti aimugi neist assisteerivatest vidinatest kuni sattusin LEFreakside lehele (vägagi kogematta sattusin ). See et mina olen otsustanud need lisa vidinaid nüüd tagant järele paigaldada ei kohusta ma sellega sind seda sama tegema ja eks ka igaüks ise teab mis oma sõiduvahendile külge poogib. Täpselt nii palju kui on inimesi on ka arvamusi !!!
Ma olen 100 kindel, et juba ACC paigaldamine oma autole hoiab kokku meeletult minu närvi rakke ja seda just nimelt Tallinn-Tartu mnt-l, mida ma olen olude sunnil kohustatud läbima päris tihti.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1570
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 437 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
A mul on kahte vaja.
Seisukorda tuleklaasil oleks hea teada jaaaaa mis raha küsib:D
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Seletage rumalale, mis asjad need DLA tuled on?
Edit: Juba hammustasin vist läbi.
Edit: Juba hammustasin vist läbi.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1570
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 437 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
DLA vs HBA
Lisa vahe.
Lihtsamalt HBA on High Beam Assist - Ehk vastutuleva valgusvihu puhul keerab auto täistuled ise maha ja möödudes paneb ise peale.
DLA - Täistulesid vastutuleva valgusvihu puhul maha ei võta - V.a. mingitel kindlatel tingimustel. Hakkab mootoritega oma tule vihku liigutama nii, et vastutulev sõiduk keeratakse pimedasse kasti ja ei pimesta vastutulevat sõidukit. Samas kui teine tuli näitab jällegi vastutulevast autost mööda ja veidi paremale tekitades sulle endiselt kaugele nähtavuse. Lisaks teise auto järgi sõites keerab täistuled maha ja laiali, ehk valgustab eesoleva auto külge. Eessõitjat mitte pimestades. Ühesõnaga need mootorid elavad ägedalt oma elu seal ees. Segane sai see jutt, eeetttt. Google it:D
Viimati muutis VwBoy, 22 Aug 2018, 15:32, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler!
Põhjus: Spoiler!
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 481
- Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
- Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 15 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Vaata mu kuulutuste alt, vajadusel saab ka ise vaatama tulla tallinnas
Hetkel ebays ka saada üks kasutatud vasakpoolne.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1570
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 437 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Pabe kood kirja siia.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Ja uuendatud kood on 3AB941043.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ei mäleta enam kumb see DLA oli, kas 043 või 751/753 lõpuga, millegi pärast kahtlustan, et see viimane oli DLA. Aga google peaks aitama.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1570
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 437 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
See kahjuks ei ole mis MartenL postitas
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1570
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 437 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Siis mu allikas eksis:)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Fendernetis on parempoolne ka olemas.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 481
- Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
- Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 15 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
043/044 või 033/034 lõpuga on dla tuled
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 38 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Väliselt kuidagi neid tuvastada ei anna? Kood on mõnusalt plastääre taga ja tulesid välja kangutama selle pärast hakata ei taha. Miskipärast kahtlustan, kui tehasest on tellitud bi-xenon, siis on ka see paigaldatud ja DLA jaoks ikka täiesti uus tuli, piltide järgi ei suuda mingit erinevust nende vahel küll näha...