Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Moderaator: etnies858
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5351
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 608 korda
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Ma kahtlustan, et meil kõigil on selleks ajaks paar auto vahetust juba olnud, kui see lõpuks teoks saab ja vaevalt et keegi meist pingsalt siis juba Vikerraadiot kuulab.
Ps. Kusjuures täna sõitsin kahe kliendi auto järjest, kust tuli suhteliselt reipa volumiga Vikerraadiot , pole kuude viisi seda jaama kuulnud.
Ps. Kusjuures täna sõitsin kahe kliendi auto järjest, kust tuli suhteliselt reipa volumiga Vikerraadiot , pole kuude viisi seda jaama kuulnud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Kuna vahepeal on paljugi lisasid lisandunud, nende hulgas esimene kaamera, mis omakorda juhib automaatset kaug-ja lähitulede lülitamist on natuke vananenud roolikangid. Autol veel küljes vanad kangid, mis ette lükates sinna ka lukustuvad.
Ja nii täna teemegi juttu roolikangidest, mitte passat B8 omadest vaid hoopis audi A8 omadest.
Need on ilusate läikivate esiosadega, mis päris hästi haakuvad igasugu muude läikivate paneelide ja nuppudega juhti ümbruses.
Eemaldame juhi airbagi ja kruvime maha rooli.
Nüüd jätame meelde, millised olid vanad kangid _____________________________
Kojameeste kangiga oli kõik lihtne, sobis ideaalselt, tõsta lihtsalt ringi. _____________________________
Vasakpoolsetel kangidel oli vaja vahetada ära joonisel punase noolega näidatud plastikud.
Ülemise plastiku (käis lihtsalt )vahetusega sai paika see, et enam ei luhustu tuledekang ette asendisse.
Alumine plastik (ohh seda vaeva )oli vaja vahetada, et cruise kang üldse saaks kinnitatud. Kinnihoidmis kohad neil erinevad aga kangid muidu sama mõõtu.
Sai ka cruise nupu juhtmed pikendatud. Audi omad kinnitusid kohe kangi lähedusse plaadi külge, passatil seevastu läksid kaugemale ümber nurga. ____________________________
Edasi väikse trikid juhtmete lisamise näol, et ka assist nupp tööle hakkaks ____________________________
Ja ongi käes aeg kõik kokku laduda, ning võrrelda algse pildiga ____________________________
Lõpuks ka rool ja airbag tagasi, kustutame vead ja taastame basic settingud, mis vastu taevast vahepeal lennanud.
Ja naudime sõitu Esimesed muljed sõidust väga head, kangid töötavad kergemalt ja sujuvamalt
Ja nii täna teemegi juttu roolikangidest, mitte passat B8 omadest vaid hoopis audi A8 omadest.
Need on ilusate läikivate esiosadega, mis päris hästi haakuvad igasugu muude läikivate paneelide ja nuppudega juhti ümbruses.
Eemaldame juhi airbagi ja kruvime maha rooli.
Nüüd jätame meelde, millised olid vanad kangid _____________________________
Kojameeste kangiga oli kõik lihtne, sobis ideaalselt, tõsta lihtsalt ringi. _____________________________
Vasakpoolsetel kangidel oli vaja vahetada ära joonisel punase noolega näidatud plastikud.
Ülemise plastiku (käis lihtsalt )vahetusega sai paika see, et enam ei luhustu tuledekang ette asendisse.
Alumine plastik (ohh seda vaeva )oli vaja vahetada, et cruise kang üldse saaks kinnitatud. Kinnihoidmis kohad neil erinevad aga kangid muidu sama mõõtu.
Sai ka cruise nupu juhtmed pikendatud. Audi omad kinnitusid kohe kangi lähedusse plaadi külge, passatil seevastu läksid kaugemale ümber nurga. ____________________________
Edasi väikse trikid juhtmete lisamise näol, et ka assist nupp tööle hakkaks ____________________________
Ja ongi käes aeg kõik kokku laduda, ning võrrelda algse pildiga ____________________________
Lõpuks ka rool ja airbag tagasi, kustutame vead ja taastame basic settingud, mis vastu taevast vahepeal lennanud.
Ja naudime sõitu Esimesed muljed sõidust väga head, kangid töötavad kergemalt ja sujuvamalt
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Järjekordne projekt saanud lõpliku lahenduse. Seekord siis sai paigaldatud Passat B7 keskkonsool.
Pärit konsool leedu mingist lammaris, kodu toodud juba kevadel ja nüüd suve lõpus ka paigale pandud.
Keskkonsool ise istub 1:1-le vanaga. Vaja oli aga ümber teha kõik vanad nuppude juhtmed.
Elektriline parkimispiduri nupp kolis ka keskkonsooli.
Umbes kuu aega sai ringi sõidetud nii, et keskonsooli alla jäi veel 3C8 parkimispiduri aju. Põhjuseks, et pannes passat b7 aju sai küll parkimis nupu tööle, aga ABS moodulisse jäi sisse viga, ning ka kellaplokis põlesid 2 üleliigset tulukest ABS ja ESP. Täpsustuseks lisaks , et õige passat B6 parkimisnupp asub armatuuril ja nii piduri pealepanek kui mahavõtmine käik ühe nupuga seda mõlemal juhul vajutades.
Seevastu passat B7 parkimisnupp asub keskkonsoolis ja töötab kahtepidi, nii tõmmates ülespoole kui surudes allapoole.
Vana 3c8... aju aga oskab käidelda ainult ühtepidi nupuvajutust.
Vahepeal sai tehtud väikest uurimistööd ja selgus, et on olemas inimene (pöörasime pilgu ida suunas) kellel teadmised olemas kuidas passat B7 parkimispiduri aju panna koostööle passat B6 ABS-iga nii, et vigasid ei tekiks.
Saigi asi kokku lepitud ja panin eile passt b7 parkimispiduri aju paika .
Teadjamehele sai täna loodud ühendus minu auto (üle minu ODIS kaabli, läbi arvutivõrkude ) ja tema arvuti vahel .
Asjatas mõned minutit ja voila, oligi kõik omavahel seotud, viga kadunud ja ebavajalikud tuled kustunud kellades.
väike katsetus näitas, et kõik töötab nagu peab
Pärit konsool leedu mingist lammaris, kodu toodud juba kevadel ja nüüd suve lõpus ka paigale pandud.
Keskkonsool ise istub 1:1-le vanaga. Vaja oli aga ümber teha kõik vanad nuppude juhtmed.
Elektriline parkimispiduri nupp kolis ka keskkonsooli.
Umbes kuu aega sai ringi sõidetud nii, et keskonsooli alla jäi veel 3C8 parkimispiduri aju. Põhjuseks, et pannes passat b7 aju sai küll parkimis nupu tööle, aga ABS moodulisse jäi sisse viga, ning ka kellaplokis põlesid 2 üleliigset tulukest ABS ja ESP. Täpsustuseks lisaks , et õige passat B6 parkimisnupp asub armatuuril ja nii piduri pealepanek kui mahavõtmine käik ühe nupuga seda mõlemal juhul vajutades.
Seevastu passat B7 parkimisnupp asub keskkonsoolis ja töötab kahtepidi, nii tõmmates ülespoole kui surudes allapoole.
Vana 3c8... aju aga oskab käidelda ainult ühtepidi nupuvajutust.
Vahepeal sai tehtud väikest uurimistööd ja selgus, et on olemas inimene (pöörasime pilgu ida suunas) kellel teadmised olemas kuidas passat B7 parkimispiduri aju panna koostööle passat B6 ABS-iga nii, et vigasid ei tekiks.
Saigi asi kokku lepitud ja panin eile passt b7 parkimispiduri aju paika .
Teadjamehele sai täna loodud ühendus minu auto (üle minu ODIS kaabli, läbi arvutivõrkude ) ja tema arvuti vahel .
Asjatas mõned minutit ja voila, oligi kõik omavahel seotud, viga kadunud ja ebavajalikud tuled kustunud kellades.
väike katsetus näitas, et kõik töötab nagu peab
Viimati muutis volkar, 04 Nov 2018, 21:19, muudetud 1 kord kokku.
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Tahtsin, just pilte vaadates, öelda, et B6 ja B7 on sisult küll 1:1-le, samuti istmed, aga sul seal vingem elektroonika kui mul tehasest
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5351
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 608 korda
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] asjad sul seal põrandal on?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
- Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Ma just ükspäev mõtlesin ja otsisin kas keegi on juba sellist lahendust teostanud ja ei leidnud mitte midagi, nüüd tekib endal jälle motivatsioon leiutama hakata.
Ülivinge!
Ülivinge!
Please come back and tell us how your problem was resolved.
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Kerge ei saa see sul olema aga edu ikka
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1075
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 112 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Mida sa mõtled? Et B6-te pannud B7 keskkonsooli? Seda on ju varasemalt tehtud päris mitmel masinal, sh protsessi kirjeldatud ka siin foorumis...
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Mul peaks isegi üks b7 konsool üle olema
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
- Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Okei, ju olen siis miskit maha maganud
Please come back and tell us how your problem was resolved.
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 84 korda
- Tänatud: 107 korda
- Kontakt:
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Vasakpoolses nupustikus üks hall ümmargune nupp veel puudu
Aga jah, B6 -> B7 konsool siin foorumis vähemalt kahel autol varem tehtud. Pole just kerge ettevõtmine.
Aga jah, B6 -> B7 konsool siin foorumis vähemalt kahel autol varem tehtud. Pole just kerge ettevõtmine.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Pole isegi pikemalt mõelnud selle nupu mõttekuse üle, eriti arvestades selle auto PD mootorit
Kerge ettevõtmine ei ole, aga teostatav, aga selle lahendi parem pool on hoopis see, et B6 ABS töötab veavabalt koos B7 elektrilise parkmispiduri aju-ja nupuga.
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Lõpuks sai modifitseerimist tunda ka mootori aju.
Kuidas? Chiptuning Stage1
Sai maha loetud tarkvara mootori ajust. Targad inimesed heade riistadega tegid mõningad (tegelikult päris palju, kui mõlema faili sisu võrrelda) muudatused.
Ja siis ühel ilusal hommikul sai mootori aju selle muudetud failiga ümber kirjutatud.
Peale seda muidugi enamvähem igas moodulis suhtluse viga sees, aga see ei valmista peavalu.
Paar päeva nüüd niimoodi ringi sõitnud ja võib öelda, et auto käitub päris hästi.
STAGE 1 CHIP-TUNING ____ Enne_____ Pärast_____Võimsuse kasv
Võimsus (kw)____________ 77 kW____ 99 kW_____+22 kW
Võimsus (hp)_____________105 Hp___ 135 Hp_____+30 Hp
Pöördemoment (nm)_______250 Nm___310 Nm_____+60 Nm
Ja nüüd kogu autos vist ainus aju mida pole näpitud on ABS-airbagi oma. Praegu arvan, et nii see ka vist jääb
Kuidas? Chiptuning Stage1
Sai maha loetud tarkvara mootori ajust. Targad inimesed heade riistadega tegid mõningad (tegelikult päris palju, kui mõlema faili sisu võrrelda) muudatused.
Ja siis ühel ilusal hommikul sai mootori aju selle muudetud failiga ümber kirjutatud.
Peale seda muidugi enamvähem igas moodulis suhtluse viga sees, aga see ei valmista peavalu.
Paar päeva nüüd niimoodi ringi sõitnud ja võib öelda, et auto käitub päris hästi.
STAGE 1 CHIP-TUNING ____ Enne_____ Pärast_____Võimsuse kasv
Võimsus (kw)____________ 77 kW____ 99 kW_____+22 kW
Võimsus (hp)_____________105 Hp___ 135 Hp_____+30 Hp
Pöördemoment (nm)_______250 Nm___310 Nm_____+60 Nm
Ja nüüd kogu autos vist ainus aju mida pole näpitud on ABS-airbagi oma. Praegu arvan, et nii see ka vist jääb
Viimati muutis volkar, 19 Sept 2018, 12:45, muudetud 3 korda kokku.
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Kas sa mitte ABS välja ei vahetanud?
Pigem airbagi aju
Pigem airbagi aju
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Sul täiesti õigus, parandasin ära
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Tänane töövõit on siis juhiukse alumise hinge vahetus. Ei,ei vahetanud lihtsalt igavusest või
Uks ei sulgunud enam iseensest peale viimast rullikut, vaid jäi lahti. Sai siis võetud uksest kinni, tehtud paar üles-alla liigutust ja selguski, et alumine hing loksub.
Edasi oligi abiks ETKA, mis paljastas vajaliku varuosakoodi 3C8831411C.
Hea kaasfoorumlane R36 tõi kohe ka hinge ära, kuna Forsis tundus olevat laokaup.
Selline see uus hing oli, uus ja haljas Esimese asjana sai lastud peale värvi, et sarnaneks ülejäänud autoga. Värv kuivanud võis hakata vahetama. Esimese asjana sai toestatud uks tungrauaga, millele sai pandud eksta kummilapakas vahele, et ei vigastaks ust. Seejärel kapoti avamise link ja pillari alumine plastik eest võetud, mille tagant pääseski esimese poldini. Teine autopoolne polt sai lahti võetud rattakoopast Ja selle auto puhul õnn suur, mõlemad uksepoolsed poldid ilusti äravõetavad väljastpoolt, ei olegi peadpidi vaja ronida uksetahvli sisse Ütleks, et aastatega on disain ikka muutunud. Edasi juba uus hing vahele, ukse poolsed poldid kinni keeratud. Viimaks tungraud ukse alt ära võetud, uks kinni pandud ja nüüd ka rattakoopast ligipääsetav polt kõvasti pingutatud ja viimasena ka teine pillari polt kinni keeratud.
Tulemuseks on, et nüüd uks sulgub jälle ise kui viimasest rullikust üle pääseb
Uks ei sulgunud enam iseensest peale viimast rullikut, vaid jäi lahti. Sai siis võetud uksest kinni, tehtud paar üles-alla liigutust ja selguski, et alumine hing loksub.
Edasi oligi abiks ETKA, mis paljastas vajaliku varuosakoodi 3C8831411C.
Hea kaasfoorumlane R36 tõi kohe ka hinge ära, kuna Forsis tundus olevat laokaup.
Selline see uus hing oli, uus ja haljas Esimese asjana sai lastud peale värvi, et sarnaneks ülejäänud autoga. Värv kuivanud võis hakata vahetama. Esimese asjana sai toestatud uks tungrauaga, millele sai pandud eksta kummilapakas vahele, et ei vigastaks ust. Seejärel kapoti avamise link ja pillari alumine plastik eest võetud, mille tagant pääseski esimese poldini. Teine autopoolne polt sai lahti võetud rattakoopast Ja selle auto puhul õnn suur, mõlemad uksepoolsed poldid ilusti äravõetavad väljastpoolt, ei olegi peadpidi vaja ronida uksetahvli sisse Ütleks, et aastatega on disain ikka muutunud. Edasi juba uus hing vahele, ukse poolsed poldid kinni keeratud. Viimaks tungraud ukse alt ära võetud, uks kinni pandud ja nüüd ka rattakoopast ligipääsetav polt kõvasti pingutatud ja viimasena ka teine pillari polt kinni keeratud.
Tulemuseks on, et nüüd uks sulgub jälle ise kui viimasest rullikust üle pääseb
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7863
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
PD mootor ei sega halli nupu olemasolu
Nüüd ka kogemus olemas mitme Kessy võtme ja Kessy retrofiti osas. Ärategemise vaev ainult .
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Kas lihtsam poleks olnud ust eest ära tõsta või tõesti B6e hinged ei käi lihtsasti pooleks? Kusjuures külge läinud hing on väga sarnane Passat B5e omale.
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Hing on sarnane küll, sai isegi täna ühe B5 küljes uuritud.
Aga lihtsus on suhteline, minu jaoks oli seegi lihtne.
Usun, et hinged käivad ka pooleks. Pole seda muidugi ise katsetanud.
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Eilsel päeval sai vahetatud õlid, nii käigukastis kui ka mootoris. Hammasrihm ja veepump ootavad veel oma järge.
Ühe hooga sai ümber kinnitatud ka mootori taga oleva turbo toru ots, mis oli natuke oma õige koha pealt ära nihkunud ja oli hakanud vilinat sisse laskma.
Mõni päev varem sai veetud istmesoojenduse juhtmed ja kõik otsad õieti ühendatud, aga päeva lõpuks oli ehmatus suur, kui soe tööle ei hakanud.
Aga õnneks duši all meenus, et kui panna ka kaitsmed kaitsmekarpi....
Ühe hooga sai ümber kinnitatud ka mootori taga oleva turbo toru ots, mis oli natuke oma õige koha pealt ära nihkunud ja oli hakanud vilinat sisse laskma.
Mõni päev varem sai veetud istmesoojenduse juhtmed ja kõik otsad õieti ühendatud, aga päeva lõpuks oli ehmatus suur, kui soe tööle ei hakanud.
Aga õnneks duši all meenus, et kui panna ka kaitsmed kaitsmekarpi....
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Järjekordne töö on lõpule viidud.
Algas enne lõunat, kui kuller tõi paki, mis sisaldas Arteoni pealt pärit raamita ja isetumenevat peegl Kuna kinnituskronsteinid senise peegliga erinevad tuligi mõlemad peeglid lahti võtta
Pildil nähtaval kasutust leidnud super tööriistad, mida sellistel puhkudel vaja läheb
Kuna ka juhtmete otstes olevad pistikud erinevad, vanal peeglil 6Pin pistik ja uuel hoopis 8PIN, siis läks kasutusse lihtsuse huvides vana peegli juhtmestik, mida oli hea repinnida peegli sees olvas pistikus Kinnituskronstein ei sobinud ka 1:1, kuna munak, mille peal peegel liigub ka erineva läbimõõduga, uuel tükk maad suurema läbimõõduga kui vanal
Uuel kronsteinil sai munak jala küljest lahti saetud ja vanal kronsteinil munak vajaliku läbimõõduni maha käiatud.
Nii istubki uus munak lõpuk vana kronstini otsa.
Sellistel puhkudel tuleb meeles pidada, et tark ei torma, tasapisi vähemaks käiata ja kogu aeg katsetades kas juba istub hästi otsa.
Lõpuks superliim vahele Ja lõpuks kõik ka tagasi kokku korjata, ehk uus peegel ja vana jalg koos modifitseeritud munakuga. Ja auto külge tagasi
Algas enne lõunat, kui kuller tõi paki, mis sisaldas Arteoni pealt pärit raamita ja isetumenevat peegl Kuna kinnituskronsteinid senise peegliga erinevad tuligi mõlemad peeglid lahti võtta
Pildil nähtaval kasutust leidnud super tööriistad, mida sellistel puhkudel vaja läheb
Kuna ka juhtmete otstes olevad pistikud erinevad, vanal peeglil 6Pin pistik ja uuel hoopis 8PIN, siis läks kasutusse lihtsuse huvides vana peegli juhtmestik, mida oli hea repinnida peegli sees olvas pistikus Kinnituskronstein ei sobinud ka 1:1, kuna munak, mille peal peegel liigub ka erineva läbimõõduga, uuel tükk maad suurema läbimõõduga kui vanal
Uuel kronsteinil sai munak jala küljest lahti saetud ja vanal kronsteinil munak vajaliku läbimõõduni maha käiatud.
Nii istubki uus munak lõpuk vana kronstini otsa.
Sellistel puhkudel tuleb meeles pidada, et tark ei torma, tasapisi vähemaks käiata ja kogu aeg katsetades kas juba istub hästi otsa.
Lõpuks superliim vahele Ja lõpuks kõik ka tagasi kokku korjata, ehk uus peegel ja vana jalg koos modifitseeritud munakuga. Ja auto külge tagasi
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Sai eile toime pandud auto kellade kallal tarkvara uuendamine. Tükk aega oli see tegemine justkui plaanis, ainuke mida ei olnud oli vajalik tarkvara. Kui ka selle lõpuks kätte sai ei jäänudki muud üle kui asjale kallale asuda.
ODIS tööle ja ... Nii kui uuendama panin katkestas see tegevus igasuguse ühenduse kellade ja muude plokkide vahel ning selle tõttu kukkus kapoti all ventilaator undama, mis tuli üllatusena ...jälle (seda on ka eelmistel kordadel juhtunud, võiks nagu ka midagi meelde jätta endale )
Ventika kaitse välja tiritud suundusin rahulikult oma muid toimetusi tegema, kuna oli ette teada, et tunnikene läheb uuendamisega ära.
Nii ka läks, nagu järgmisest pildist näha tiksus uuendamine 69 minutit. Lõpus pakkus ka ODIS lahkel lahendust, et kustutab kõik tekkinud vead, muidugi lubasin tal sellega toimetada ja üle vaadates kas sai hakkama põmm.. Ei saa just öelda, et see üllatusena oleks tulnud, pigem oli seda oodata. Need softid pannakse üldjuhul tehastes täiesti uutele kelladele ja kuna minu omal oli juba andmeid peal (läbisõit, camponent protection jms.) siis checksum error täitsa normaalne asjade käik.
Eelmine päev oli juba kooku lepitud ühe taibuga, et teeb ka EEPROM parandused ära... ja nagu ikka kui midagi sinna pimedasse auku saab minna siis ka läheb
Nimelt otsustas kaabel mille kaudu vajalik info oleks kelladest üle neti tulpide kodumaale ja tagasi liikunud, et tema raisk lihtsalt enam tööd ei tee.
Õnneks polnud R36 kaugel, astus oma kaabliga läbi ja bitid hakkasid liikuma. Lõpu ka väike peenhäälestud läbi adapteerimiste ja kodeerimiste ning valmis ta saigi.
Ah, et mis asi sai valmis? No nüüd võimalik valida 2 erineva kujunduse vahel. Selle uuendusega lisandus kujundus kollaste täppide näol ja kui see ära tüütab siis lihtsalt adaptsionite alt saab ringi vahetada ja eelmise kujunduse (milleks on pilveke ekraani keskel) nähtavale tuua.
Ja kui keegi nüüd tahab küsida , kas midagi muud ei muutunudki, siis jahh, mitte midagi muud ei muutunud. See rohkem selline isiklik kretinism, et kui võimalik siis keerame ikka üle võlli ja kasvõi mitu korda jäejest
ODIS tööle ja ... Nii kui uuendama panin katkestas see tegevus igasuguse ühenduse kellade ja muude plokkide vahel ning selle tõttu kukkus kapoti all ventilaator undama, mis tuli üllatusena ...jälle (seda on ka eelmistel kordadel juhtunud, võiks nagu ka midagi meelde jätta endale )
Ventika kaitse välja tiritud suundusin rahulikult oma muid toimetusi tegema, kuna oli ette teada, et tunnikene läheb uuendamisega ära.
Nii ka läks, nagu järgmisest pildist näha tiksus uuendamine 69 minutit. Lõpus pakkus ka ODIS lahkel lahendust, et kustutab kõik tekkinud vead, muidugi lubasin tal sellega toimetada ja üle vaadates kas sai hakkama põmm.. Ei saa just öelda, et see üllatusena oleks tulnud, pigem oli seda oodata. Need softid pannakse üldjuhul tehastes täiesti uutele kelladele ja kuna minu omal oli juba andmeid peal (läbisõit, camponent protection jms.) siis checksum error täitsa normaalne asjade käik.
Eelmine päev oli juba kooku lepitud ühe taibuga, et teeb ka EEPROM parandused ära... ja nagu ikka kui midagi sinna pimedasse auku saab minna siis ka läheb
Nimelt otsustas kaabel mille kaudu vajalik info oleks kelladest üle neti tulpide kodumaale ja tagasi liikunud, et tema raisk lihtsalt enam tööd ei tee.
Õnneks polnud R36 kaugel, astus oma kaabliga läbi ja bitid hakkasid liikuma. Lõpu ka väike peenhäälestud läbi adapteerimiste ja kodeerimiste ning valmis ta saigi.
Ah, et mis asi sai valmis? No nüüd võimalik valida 2 erineva kujunduse vahel. Selle uuendusega lisandus kujundus kollaste täppide näol ja kui see ära tüütab siis lihtsalt adaptsionite alt saab ringi vahetada ja eelmise kujunduse (milleks on pilveke ekraani keskel) nähtavale tuua.
Ja kui keegi nüüd tahab küsida , kas midagi muud ei muutunudki, siis jahh, mitte midagi muud ei muutunud. See rohkem selline isiklik kretinism, et kui võimalik siis keerame ikka üle võlli ja kasvõi mitu korda jäejest
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2053
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Uuema softiga Discover Media PQ-del ju samane kollase triibu ja pilvekesteta kujundus. Kui peaksid saama enda oma uuendada, siis kulub uus kujundus marjaks ära...
Viimati muutis siLc, 18 Mär 2019, 18:24, muudetud 1 kord kokku.