VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Moderaator: etnies858
-
- Moderaator
- Postitusi: 7839
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Need punutud vollad on vahvad, tea kuidas ülevaatus suhtub, kas tegu pidurisüsteemi ümberehitusega? Mingi serdi ikka said nendega kaasa? See parem sillatala küljes olev voolik on ikka liialt terava nurga all ja pinges, huvitav kas tutsidel on siis nii pikalt nende kinnitusosa vooliku sees?
Seest tühjad klapid on ka huvitav - miks nad peaksid tühjad olema, soojuse paremaks ärajuhtimiseks täidetakse vl klapid mingi ainega, naatrium vms. Õhk on väga halb soojusjuht. Või sain asjast valesti aru? Tee klapitaldrikust pilti just altpoolt, näeb missugused nad välja näevad.
Seest tühjad klapid on ka huvitav - miks nad peaksid tühjad olema, soojuse paremaks ärajuhtimiseks täidetakse vl klapid mingi ainega, naatrium vms. Õhk on väga halb soojusjuht. Või sain asjast valesti aru? Tee klapitaldrikust pilti just altpoolt, näeb missugused nad välja näevad.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Need onud, kes voolikud tegid, ütlevad nii:
"Goodridge brake hose kits are TUV Approved"
Kahtlustasin ise ka seda, aga polnud kindel. Eks proovin ja timmin, ehk saan paremaks.
Tühjad, et nad oleksid kergemad. Kasuisa rääkis vähemalt sellist juttu...GTI kirjutas: ↑28 Juul 2018, 22:15Seest tühjad klapid on ka huvitav - miks nad peaksid tühjad olema, soojuse paremaks ärajuhtimiseks täidetakse vl klapid mingi ainega, naatrium vms. Õhk on väga halb soojusjuht. Või sain asjast valesti aru? Tee klapitaldrikust pilti just altpoolt, näeb missugused nad välja näevad.
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Esimesed uudised olemas mootori kohta .
Pildid puhtaks pestud mootorist:Kett on isegi võrdlemisi värske, tallad nagu tutikad.
Ketikaane vahel oli silikooni pandud, mis polnud tehase oma, seega ketti vahetatud.
Plokikaas mingil põhjusel maas käinud, kaanetihend ka uus aga muu kõik vana. Võibolla kett viskas üle ja käisid klapid pähe.
Ketikaane poldid olid lahti ja üks polt oli puudu, seepärast kasti poolt õli jooksiski.
Plokikaane vahelt oli samuti õli immitsenud, seega oli sitasti tehtud.
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Paigaldatud roolilati polü puks.. Tahan stabika puksid ja tagasilla puksid ka ära teha polüst.
Pidurid said ka valmis. Kõik suppordid taastatud ja küljes koos rüüstatud voolikutega. Vaja ära õhutada lihtsalt.
Mootor võeti lahti täna. Silinder hooniti kergelt üle, testiks. Lasen piltidel enda eest rääkida . (vihje: kepsulaagrid)
► Näita Spoilerit
Mootor võeti lahti täna. Silinder hooniti kergelt üle, testiks. Lasen piltidel enda eest rääkida . (vihje: kepsulaagrid)
Kolvid elus, aga kolvisõrmed kulunud. Lõtkuvad ja võivad külmast peast häält teha. Väntvõll vaja üle poleerida.
Kaua poleks sõita enam saanud
Tükid väljas, õlipuudusesse jäänud
► Näita Spoilerit
-
- Moderaator
- Postitusi: 7839
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Deem - enne lahtivõtmist oleks võinud kolvidele ''veepesu'' ära teha - oleksid need tahmast puhtaks saanud. Lõtkuga sõrmed on juba natuke jama, mõistlik midagi teha - kas uued sõrmed (kui need on kulunud), uued kepsupuksid või teised kepsud (soovit. juba siis H-profiil).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ta ütles seda ka, et tal peaks normaalseid sõrmi olema küll. Uute kepsude peale ma ei taha küll praegu mõelda .
-
- Moderaator
- Postitusi: 7839
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Hind ca. 350 euri/kompl. piiritagustes poodides.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
update
Kaas & plokk nüüd täiesti laiali, kokkupanemine & remondi faas võib alata
Uus õlipump on kohal, ära viimise vaev. Võtsin febi toodangu, sest febi tootis/toodab OEM VW mootorijuppe. Praegusele tulevasele mootorile soovitati LSD'd alla, sestÕlipumpa uut vaja, kuivalt töödanud ja viga saanud. Kuna saartel jäljed peal, siis riski business kui seda kasutad. Plokk puhtaks pestud värvi jaoks, lähiajal hoonin ära. Silindrid on mõõdus. Teised kepsusõrmed mul endal olemas.
Väljalaskejuhtpuksid ka vaja ära vahetada.Mul oli enda 2.8ga pidamise probleemid. Tehtud oli: porditud kaas, torukolle ja metalltihend. Jõudu oli rohkem kui 128kw kuna 402m oli parem kui stock pillidel. Mul oli 14.6 ja stockid sõitsid 15.2 jne.
► Näita Spoilerit
-
- Moderaator
- Postitusi: 7839
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Mul taastati puksid Windorfis miskise ameerika tehnoloogiaga ära - paugutati uued sisud vanadele sisse. VR klapipuksid on parajalt pikad ja neid on raske kätte saada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Tundub, et asjad hakkavad lõpuks sujuma............
Esiteks, leidsin 2.9 sisselaske kolle. Austraaliast. Ilmselt kõige viimane koht, kust ma oleks arvanud, et midagi sellist leian. Kolle ise oli ca 100€ ja saatmine kõigest 27€. Väga-väga hea hind minu meelest. 22. september - 26. september vahemikus peaks jõudma.
Teiseks, väntvõll käis poleeris ära.
Enne & pärast:
Kolmandaks, plokk on värvitud ja hoonitud.
Plokk enne värvi:
Värvitud plokk:
Hoonitud silindrid:
Vaja veel alumine pool kokku laduda, kaas portida & lihvida, klapipesasid suuremaks lõigata, väljalaske kolle istuma panna kaane külge ja nukad sisse. Siis tuleb palvetada, et klapp ja nukk saavad mööda teineteisest . Ostetud said ka uued tihendid pihustitele.
Vaja on veel:
Sellest käib jutt:
Et lõpptulemus jääks selline:
Esiteks, leidsin 2.9 sisselaske kolle. Austraaliast. Ilmselt kõige viimane koht, kust ma oleks arvanud, et midagi sellist leian. Kolle ise oli ca 100€ ja saatmine kõigest 27€. Väga-väga hea hind minu meelest. 22. september - 26. september vahemikus peaks jõudma.
Teiseks, väntvõll käis poleeris ära.
Enne & pärast:
► Näita Spoilerit
Plokk enne värvi:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Vaja on veel:
- Uusi küünlajuhtmeid (kahe juhtme sisu jäi küünla külge ära tõmbamisel, ma tean, et see peaks ikkagi töötama, aga ma ei hakka riskima sellise asjaga),
- drosselklapi tihend,
- käigukasti tugi - 357199356 (müüja olemas, ostmise vaev),
- käigukasti õli,
- jahutusvedeliku vooliku klambrite komplekti
Sellest käib jutt:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Viimati muutis Terminats, 05 Sept 2018, 23:03, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Läikiv mustaks?
Näeb välja nagu terve mootor lekiks õli.
Näeb välja nagu terve mootor lekiks õli.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7839
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Selle drosselklapiga mis sul on ei saa sa sellist lõpptulemust et siseläbimõõt saaks kogu klapi ulatuses sama - erinevad klapid ju. Hangi 2,9 drosselklapp, selle lõõr on juba suurem. Viimase võid seest üle poleerida. Mul paar klappi vedelevad kodus üle, ei mäletagi mille omad on.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Äkki selle põhimõttega värviski mustaks, et kui hakkab õli lekkima siis ma ei märka seda, lasen mootori kotti ja pean selle uuesti talle viima... .
Aga palun vaata ja uuri, oleks huvitatud küll 2.9 omast. Eeldasin lihtsalt, et ise seda maha lihvida oleks mõistlikum kui jälle mingit 2.9 osa hakata taga ajama, kuigi neid peaks rohkem liikuma kui kollesid ma arvan .
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
2.9 kolle oli mu jaoks see kuldne kesktee, mitte liiga kallis ja siiski annab midagi juurde. Schricki VGI oleks veits metsik olnud juba, nii hinna kui selle kuskilt leidmise osas .
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Hahaha, nüüd hilja juba. Kuigi ei saa öelda, et ei käinud idee läbi 2.9'ks või 3.0'ks puurida.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7839
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Nagu ma endaomaga tegin.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 94
- Liitunud: 16 Veebr 2010, 15:48
- Auto: Seat
- Asukoht: Tallinna, Läänemaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 3 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ega kui ta vedeleb ei tähenda, et seda peab müüma Isegi sai mõeldud 3.0 tegemist aga odavam oli kasutusele võtta 3.2 24v. Kuigi jah 3.0 12v oleks põnevam ainult
Seat Cordoba Vario
-
- Moderaator
- Postitusi: 7839
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Võta 1,6-se kolvi läbimõõt, siis 1,8-se kolvi mõõt, vaata 1,6-se hülssi veidi altpoolt ja tee otsus kas saab. Samas kas sel mõtet olekski kui neid 1,8-seid vedeleb igalpool.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..