VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Moderaator: etnies858
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Risti mootorid on õhus ja vibra on 0 .
Pikki mootoritega on igavene häda , see toetub mootoripadjale .
Meil on A4 sama veaga , väristab raip .
Olen kuulnud , et päris ilma vibrata neid ei saagi .
Mis klapisäretihenditesse puutub , siis need ei maksa midagi , tööraha küsitakse 200.- vähemalt
Pikki mootoritega on igavene häda , see toetub mootoripadjale .
Meil on A4 sama veaga , väristab raip .
Olen kuulnud , et päris ilma vibrata neid ei saagi .
Mis klapisäretihenditesse puutub , siis need ei maksa midagi , tööraha küsitakse 200.- vähemalt
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
näitab remondiaegu 4-8 tundi. eks tuleb ise ära õppida.ryan kirjutas: ↑16 Aug 2018, 21:22Risti mootorid on õhus ja vibra on 0 .
Pikki mootoritega on igavene häda , see toetub mootoripadjale .
Meil on A4 sama veaga , väristab raip .
Olen kuulnud , et päris ilma vibrata neid ei saagi .
Mis klapisäretihenditesse puutub , siis need ei maksa midagi , tööraha küsitakse 200.- vähemalt
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Kui plokikaane tihendit ei viitsi vahetada, sh väljalaske kolde või turbo eemaldamine jne, siis kannatab kolvi ÜSS ajamisega ka neid vahetada. Ma proovisin suruõhuga nagu tark internet väitis, a too surus kolvi alla ja kohe kui õhku peale ei lasknud, nii oli klapp kolksti silindri peal ja pidin ikka kaane maha võtma. Õnneks mul juhtus kogu see jama rihmavahetuse ajale
nende tyhiste junnide vahetamiseks vaja nukk maha võtta, st enne seda rihm ka. Siis kergelt spets tööriista vaja, millega klapi vedru kokku suruda.
nende tyhiste junnide vahetamiseks vaja nukk maha võtta, st enne seda rihm ka. Siis kergelt spets tööriista vaja, millega klapi vedru kokku suruda.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Selle töö ma usaldasin töömehele , et saaks kindlalt hea .
Panin uued tõukurid ka INA .
Tegelikult ma tõukureid vahetada tahtsingi , siis juba uued klapisääred ka .
Peale remonti ei tossanud enam ja siis oli imestus suur .
Panin uued tõukurid ka INA .
Tegelikult ma tõukureid vahetada tahtsingi , siis juba uued klapisääred ka .
Peale remonti ei tossanud enam ja siis oli imestus suur .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Ma vist lähen lihtsama vastupanu teed - kui veel alles venna Galaxy mootor, siis võtan selle pealmise poole ja taastan mingi aeg täies mahus ära (poleerimised, tihendid jms, mis selle juurde kuulub) ning peale seda kiire swap.
Teistel teemadel - kommenteerige SWAG mootoripatju diisli all. Kuulsin et need pidid Passatitel päris korralikud olema ja vibra ära kaotama? Ons see tõsi, tasub katsetada või mitte?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Ikka veel keegi tahab panna uusi b-osa patju . Nii palju kui mina olen kuulnud ja proovinud, siis mitte ükski sul vibra vähemaks ei võta, ainult lisab seda kümnetes kordades juurde. Mul sõbral olid padjad suht läbi, mootor liikus juba päris palju kapoti all. Salongis ei olnud üldse arusaada, et mootor töötab(ainult häält oli kuulda). Panin uued corteco padjad külge ja pärast seda oli salongis tühikäigul maavärina tunne. Swagi patjade kohta olen sama kuulnud. Ehk siis, kui salongis väike vibra on, siis on see veel ok ja normaalne. Mul enda omal ka kerge vibra, aga see minu meelest täiesti kannatatav ja ei häiri. Mul originaal padjad küljes ja nii kaua kuni õli välja ei hakka ajama ja pooldumismärke ei näita, seni las olla.
-
- Huviline
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Pooldan ka korralikke originaal kasutatud patju . Enda B5 kogesin ka läbi, et uue Corteco padjaga tuli meeletu vibra salongi. Panin korraliku kasutatud originaali ning asi timm .
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Eks ma pean siis 20 euro kaupa edasi katsetama, kuna viimane paar jättis väikese vibra sisse. Või on kellegil korralikke pakkuda?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Nonii. Uus kuu - uued remondid. Mõnda aega on käinud üks paras käuks läbi autost - peamiselt siis, kui rattad välja keeratud, tagurdan ja pidurdan. Seni olen arvanud, et viga on tagasilla tagas - tundus sealt poolt kostvat, aga nagu me kõik teame - autosalongis on heliallikate suuna määratlemine suhteliselt keeruline. Igatahes, kuna esimesed klotsid olid ka pikalt vilistanud ning hakkas ka väike vibra sisse tulema + kiskus pidurdades natuke - sellest tulenevalt sai vastu võetud otsus - pidurid uued.
Algne ostunimekiri:
Klokkerholm tagumised tolmukaitse plekid
Ferodo kettad taha
Ferodo kettad ette
Bosch piduriklotsid ette (tagumised sai uued pandud kuu-poolteist tagasi - läksid korduskasutusse)
Uued tapid eesmistele piduritele
Kuna ma teadsin, et pidurisadula kinnitusraamidel klotside tööpinnad olid läbi, otsisin uuemaid korralikke kinnitusi. Asi lõppes sellega, et kaks sai uuemad pandud ning kokku kolmele keevitasin pinda juurde / käiasin ja lihvisin korralikuks. Ehk - sai kõvasti parem.
Aga rumal nagu ma olen - üht tolmukaitset vahetades (mille jaoks tuleb rattarumm välja tõmmata) õnnestus rattarummu tagumine ots kuhu ABS andur istub, ära lõhkuda. Sai järgmine hommik ka doonorilt võetud uus rumm koos anduriga ja õhtuks külge pandud. Loomulikult ka uued poldid kuna vanad kuuskandid tulid lõpuks XZN10 võtmega (12-tähik või triple square - kuidas keegi seda teab) maha, samas poldid ka välja.
Pikk jutt s**** jutt - pidurid on nüüd korras, käginad ja vilinad kadunud - LS 349 500 miski km ning ei - pilte ei jaga.
Piduritega jääb veel niipalju teha, et supportite remondikomplekti tahavad varsti kõik neli - uusi kolbe ja kumme. Kuna lisaabikätt praegu võtta ei olnud, siis ei hakanud üksinda õhutamist ette võtma. Vaatame kuidas jõuab - vb järgmine kuu.
Ahjaa - külmalt ikka suitseb kiirendades korralikumalt. Samuti käivitamisel pahvakas üleval. Varsti vist doonori kallal ja ülemist poolt maha keeramas mootorist. Teisalt - turbo poolsest küljest mootor alt õline - ei tea kas varasem kehv mootoripesu ja KKK tihendist tulnud jäägid seal, või lööb turbo poolt kusagilt soga välja. Eks tuleb mingi hetk edasi kaevata.
Algne ostunimekiri:
Klokkerholm tagumised tolmukaitse plekid
Ferodo kettad taha
Ferodo kettad ette
Bosch piduriklotsid ette (tagumised sai uued pandud kuu-poolteist tagasi - läksid korduskasutusse)
Uued tapid eesmistele piduritele
Kuna ma teadsin, et pidurisadula kinnitusraamidel klotside tööpinnad olid läbi, otsisin uuemaid korralikke kinnitusi. Asi lõppes sellega, et kaks sai uuemad pandud ning kokku kolmele keevitasin pinda juurde / käiasin ja lihvisin korralikuks. Ehk - sai kõvasti parem.
Aga rumal nagu ma olen - üht tolmukaitset vahetades (mille jaoks tuleb rattarumm välja tõmmata) õnnestus rattarummu tagumine ots kuhu ABS andur istub, ära lõhkuda. Sai järgmine hommik ka doonorilt võetud uus rumm koos anduriga ja õhtuks külge pandud. Loomulikult ka uued poldid kuna vanad kuuskandid tulid lõpuks XZN10 võtmega (12-tähik või triple square - kuidas keegi seda teab) maha, samas poldid ka välja.
Pikk jutt s**** jutt - pidurid on nüüd korras, käginad ja vilinad kadunud - LS 349 500 miski km ning ei - pilte ei jaga.
Piduritega jääb veel niipalju teha, et supportite remondikomplekti tahavad varsti kõik neli - uusi kolbe ja kumme. Kuna lisaabikätt praegu võtta ei olnud, siis ei hakanud üksinda õhutamist ette võtma. Vaatame kuidas jõuab - vb järgmine kuu.
Ahjaa - külmalt ikka suitseb kiirendades korralikumalt. Samuti käivitamisel pahvakas üleval. Varsti vist doonori kallal ja ülemist poolt maha keeramas mootorist. Teisalt - turbo poolsest küljest mootor alt õline - ei tea kas varasem kehv mootoripesu ja KKK tihendist tulnud jäägid seal, või lööb turbo poolt kusagilt soga välja. Eks tuleb mingi hetk edasi kaevata.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5352
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Kas sellise pideva remontimise peale poleks odavam tutikas auto liisida?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Ilmselt ei kuna enda aega ei arvesta keegi.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5352
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Huvitav, kust tänapäeval sellist tasuta aega leiaks?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 66 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Ei saa mitte lisamata jätta viimaste kommentaaride valguses
- Kes tänasid kasutajat J.Aru selle postituse eest:
- jussike • MustVälk • HawkHill • kirpitsirk
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Norige mis te norite. Jah, tutika liisimisega garantii lõpuni ja uus uuesti ligi. Vähekasutatutega lased ikka samamoodi - õõtsad, puksid, kettad, klotsid... jah, loomulikult, võib ju maksta selle eest ka töökojatundi, aga siis teistpidi kulud suuremad...
Teisalt, kui sinule meeldib selline tegevus, kui see on kõige muu kõrvalt võrdlemisi terapeutiline, siis miks ka mitte. Saate ju aru, kes peksab naist, kes võtab iga päev viina, kes käib nurgataga o***** - eks mina siis nokitsen selle asemel vana Passati kallal.
Teisalt, kui sinule meeldib selline tegevus, kui see on kõige muu kõrvalt võrdlemisi terapeutiline, siis miks ka mitte. Saate ju aru, kes peksab naist, kes võtab iga päev viina, kes käib nurgataga o***** - eks mina siis nokitsen selle asemel vana Passati kallal.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Kuna sa siis o-tärntärntärntärntärniga tegelemas jõuad käia, kui sul passat?
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Kui terved sillad ära teed siis saad rahulikult 100000 sõita. Vaja vaid iga kahe aasta tagant piduri õli vahetada ja võiks ka supportid lahti võtta puhastada ja kokku panna.
Vahe rohkem selles, et kas maksad suurt hinda uue asja kasutamise eest. Või maksad väikest hinda vana auto heas korras hoidmise eest. Kui endal töökoda ja oskused ka olemas siis natuke narr viia raha kuskile mujale, et keegi teine las teeb.
Vahe rohkem selles, et kas maksad suurt hinda uue asja kasutamise eest. Või maksad väikest hinda vana auto heas korras hoidmise eest. Kui endal töökoda ja oskused ka olemas siis natuke narr viia raha kuskile mujale, et keegi teine las teeb.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
No seda ma räägingi.MustVälk kirjutas: ↑12 Sept 2018, 23:20Kui terved sillad ära teed siis saad rahulikult 100000 sõita. Vaja vaid iga kahe aasta tagant piduri õli vahetada ja võiks ka supportid lahti võtta puhastada ja kokku panna.
Vahe rohkem selles, et kas maksad suurt hinda uue asja kasutamise eest. Või maksad väikest hinda vana auto heas korras hoidmise eest. Kui endal töökoda ja oskused ka olemas siis natuke narr viia raha kuskile mujale, et keegi teine las teeb.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Täna jooksis kellale 350 000.
Tõin doonori pealt mootori ülemise poole ja pihustid. Alustan viimastest - kui see vibra ja pilve ära võtab, rohkem edasi ei torgi. Kui ei aita, taastan vana ülemise poole ära ja teen swapi koos rihmavahetusega. Emba kumba - vanakesest eemale ei saa.
Tõin doonori pealt mootori ülemise poole ja pihustid. Alustan viimastest - kui see vibra ja pilve ära võtab, rohkem edasi ei torgi. Kui ei aita, taastan vana ülemise poole ära ja teen swapi koos rihmavahetusega. Emba kumba - vanakesest eemale ei saa.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Selle liisingumakse ja uue auto väärtuse languse 1 aasta kuludest teed vanemale passatile kap remondi ära
Lugeda on seda teemat alati hea
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Kust seda võtad? Kui osta auto nt ostuöö allahindlusega mil saad a la 5 k euri allahindlust, siis on see umbes 1 aasta jagu makseid kokku. Seega su jutt ei päde!
Selles mõttes olen nõus mõlema poolega, uue autoga on mõnus sõita seni kuni ei lagune ja hoolduskulud mõistlikud( minu jaoks on uus auto ka peale garantiiaja lõppu, mõnel margil peale 2 aastat). Samas sõidab korralikult hooldatud penskar ka eeskujulikult ja on tuntavalt rahakoti säästlikum. Lisaks see Silveri toodud isetegemise rõõm....
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Ma arvan, et Silveril lihtsalt sitaks igav. Minu vanake õnneks nii palju ei karju kui Silveri oma
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 38 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Uuel ja vanal on vahe ikka natuke rohkemates asjades kui paljas kilomeetrihinnas, see et vana autoga on võimalik odavamalt sõita, ei kahtle keegi.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Olgem ausad - mul on plaan mingi hetk praegune daily driver välja vahetada - see saab kõige varem juhtuma järgmise aasta lõpus. Samas ei tähenda see ka seda, et Passati kuusakoski saadan või maha müün. See auto jääb peresse ikka alles - viin maale või jätan enda juurde tagavaraautoks, emba kumba. Mis tulevikuplaanid siis on? Midagi suuremat vajan niiehknaa. 4motion Multivan, universaal B7, Touareg - vaatame kuhu elu täpsemalt viib ja mis vabad ressursid siis käepärast on. Aga seni - mul lihtsalt ei meeldi sõita autoga, mis ei ole töökorras. On mehi, kes panevad 30k niimoodi, et kõik õõtsad ja sarniirid on sisuliselt läbi ja tema jaoks on ok. On neid, keda ei morjenda 0-nähtavusega esiklaas või tuhmunud tuled või see, et kliima ei puhu külma ega sooja. Aga näed, mind häirib - asi peab korras ja töökindel olema. Ja kui sa tead, et mootor suitseb ja võiks parem olla, siis käid veakohad üle ja proovid lahendust leida.
Samas - kui sul on mingi know-how olemas ning asjad pakuvad huvi, siis miks ka mitte võtta kätte ja nokitseda. Olgem ausad - kui auto oleks olnud G2 GTI näiteks, siis oleks siin suhtumine hoopis teine ja küsimusi ei tekiks. Miks siis ei tohiks hobikaks hoopis Passat olla?
Aga nüüd teemas püsides - kes tõmbaks neljanda pihusti ka doonorbloki seest välja ja pihustid Tartus ära stendiks?
Samas - kui sul on mingi know-how olemas ning asjad pakuvad huvi, siis miks ka mitte võtta kätte ja nokitseda. Olgem ausad - kui auto oleks olnud G2 GTI näiteks, siis oleks siin suhtumine hoopis teine ja küsimusi ei tekiks. Miks siis ei tohiks hobikaks hoopis Passat olla?
Aga nüüd teemas püsides - kes tõmbaks neljanda pihusti ka doonorbloki seest välja ja pihustid Tartus ära stendiks?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Pane käima ja lase soojaks ikka ennem
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Mis kr*i allahindus , see ei lähe arvesse .
Võta siis iga järgmine aasta peale allahindlust , vaata kuidas kukub . Esimesena kukub hind juba poe uksest väljudes .
Vanasti raisati ühe uue auto ehitamiseks pea 10 aastat , nüüd tehtakse viiega , laguneb tunduvalt rohkem .
Kõik tunnistavad , et uus auto pole enam see mis oli kunagi , ka kõik mehaanikud jne .
Selle üle vist ei le mõtet juurelda , siin peaks mot olema .
Nende idee on see , et sa vahetad selle kiiremini uuema ja turvalisema ja vähem saastava vastu .
Loogiline et vahetad ju , kui see nii kaua enam ei kesta .
Mis nüüd pihustisse puutub , siis need ei ole enam keeratavad ?
Millega need siis välja käivad ?
Võta siis iga järgmine aasta peale allahindlust , vaata kuidas kukub . Esimesena kukub hind juba poe uksest väljudes .
Vanasti raisati ühe uue auto ehitamiseks pea 10 aastat , nüüd tehtakse viiega , laguneb tunduvalt rohkem .
Kõik tunnistavad , et uus auto pole enam see mis oli kunagi , ka kõik mehaanikud jne .
Selle üle vist ei le mõtet juurelda , siin peaks mot olema .
Nende idee on see , et sa vahetad selle kiiremini uuema ja turvalisema ja vähem saastava vastu .
Loogiline et vahetad ju , kui see nii kaua enam ei kesta .
Mis nüüd pihustisse puutub , siis need ei ole enam keeratavad ?
Millega need siis välja käivad ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!