Õhk etteande pumba tagasijooksus
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 06 Sept 2017, 17:40
- Auto: passat B6 2006 1,9 77kw,mitsubishi sigma 1995 3,0 125 kw
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Õhk etteande pumba tagasijooksus
Küsimus targematele:
Otsustasin lisaks suurele hooratta vahetuse tööle ette võtta ka esmapilgul üli lihtsa ja kiire
kütuse filtri vahetuse(autoks passat b6 2006a. 1.9 77kw tdi).Peale uue filtri panekut täitsin anuma ka diisliga(niipalju kui kaane vahelt sisse valada õnnestus).Peale esmast käivitamist lasin mootoril tiksuda eeldusel,et töötab niiviisi süsteemi jäänud õhu välja(sureb välja ja panen tööle,kuniks tööle jääb).
Nagu aga selgus siis välja ei surnud mitte kordagi ja läksin seepeale proovi tiirule...Esialgu oli kõik nagu alati,tundus,et isegi hooratta vahetusest oli kasu ,vahetasin hooratta nimelt seetõttu,et siduri pedaal tõmbles ja vahel kiirendades tõrkus masin tagasi suunas nagu oleks hooratta ühele servale liiga palju raskust pandud.Niisiis sõitsin ca 8km ja otsustasin nina tagasi kodu poole sättida.Siis see kõik algas...käiku teiselt kolmandale ning kolmandalt neljandale vahetades plokkis auto nagu oleks kõik neli ratast plokki pannud,viiendaga kiirendades tõrkus auto nii nagu kohati ei saaks kütet kuniks lõplikult välja suri-displayl veateate "park brake" veast
ja hiljem obd skänneriga lugedes kood P0726(performance või engine speed input).
Õhu leket kahtlustades vahetasin läbipaistvate vastu välja filtrist välja minevad torud.Kohapeal töödates oli selgelt näha pumba poolt tulevaid ime väikseid õhu mulle(tagasijooksus)ning iga kord kui suurem kogus õhku läbi käis jättis mootor vahele.Huvitav,et õhk liigub filtrisse aga filtrist pumpa mitte(või ma lihtsalt ei näe selles millegipärast õhu mulle).
Hakkab vaikselt tunduma,et juba varasem õrn tõmblemine kiirendamisel võis tegelikult olla tingitud samast probleemist...Mis kokkusattumisel sai aga filtri vahetus päädida sellega,et asi niivõrd võimendus,see on imelik...
Pikk jutt aga äkki keegi oskab midagi soovitada.
Otsustasin lisaks suurele hooratta vahetuse tööle ette võtta ka esmapilgul üli lihtsa ja kiire
kütuse filtri vahetuse(autoks passat b6 2006a. 1.9 77kw tdi).Peale uue filtri panekut täitsin anuma ka diisliga(niipalju kui kaane vahelt sisse valada õnnestus).Peale esmast käivitamist lasin mootoril tiksuda eeldusel,et töötab niiviisi süsteemi jäänud õhu välja(sureb välja ja panen tööle,kuniks tööle jääb).
Nagu aga selgus siis välja ei surnud mitte kordagi ja läksin seepeale proovi tiirule...Esialgu oli kõik nagu alati,tundus,et isegi hooratta vahetusest oli kasu ,vahetasin hooratta nimelt seetõttu,et siduri pedaal tõmbles ja vahel kiirendades tõrkus masin tagasi suunas nagu oleks hooratta ühele servale liiga palju raskust pandud.Niisiis sõitsin ca 8km ja otsustasin nina tagasi kodu poole sättida.Siis see kõik algas...käiku teiselt kolmandale ning kolmandalt neljandale vahetades plokkis auto nagu oleks kõik neli ratast plokki pannud,viiendaga kiirendades tõrkus auto nii nagu kohati ei saaks kütet kuniks lõplikult välja suri-displayl veateate "park brake" veast
ja hiljem obd skänneriga lugedes kood P0726(performance või engine speed input).
Õhu leket kahtlustades vahetasin läbipaistvate vastu välja filtrist välja minevad torud.Kohapeal töödates oli selgelt näha pumba poolt tulevaid ime väikseid õhu mulle(tagasijooksus)ning iga kord kui suurem kogus õhku läbi käis jättis mootor vahele.Huvitav,et õhk liigub filtrisse aga filtrist pumpa mitte(või ma lihtsalt ei näe selles millegipärast õhu mulle).
Hakkab vaikselt tunduma,et juba varasem õrn tõmblemine kiirendamisel võis tegelikult olla tingitud samast probleemist...Mis kokkusattumisel sai aga filtri vahetus päädida sellega,et asi niivõrd võimendus,see on imelik...
Pikk jutt aga äkki keegi oskab midagi soovitada.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 06 Sept 2017, 17:40
- Auto: passat B6 2006 1,9 77kw,mitsubishi sigma 1995 3,0 125 kw
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Õhk etteande pumba tagasijooksus
Viga leitud.Ehk aitab kunagi ka kellelgi teisel lihtsamalt pääseda.Ühesõnaga,viga oli väntvõlli pöörete anduris ja selle vahetamine polnud teps mitte lihtne töö.Oleks käigukasti maha viitsind võtta siis poleks probleemi aga kusagilt õli filtri tagant läbi "lukuaugu" seda vahetada polnud mitte lihtne
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Õhk etteande pumba tagasijooksus
niipalju kui ma kunagi 2.0 kohta seda netist uurisin, siis sain aru et õlifilter ja soojusvaheti tulid maha võtta selle töö jaoks. Aga ega see ka lihtsamaks tee.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5176
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Õhk etteande pumba tagasijooksus
Kuidas õhk etteande pumba tagasijooksus ja väntvõlli pöörete andur omavahel seotud on?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 06 Sept 2017, 17:40
- Auto: passat B6 2006 1,9 77kw,mitsubishi sigma 1995 3,0 125 kw
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Õhk etteande pumba tagasijooksus
Tabav tähelepanek tito.Algul ei osanud andureid kahtlustada ja vahetasin nii peale kui ka tagasijooksu voolikud läbipaistvate vastu välja,mistõttu märkasin vähest kuid konstantset õhu mullide liikumist mootori poolt filtrisse ja igal korral kui auto välja suri ja uuesti käivitada püüdsin oli selgelt näha kuidas kütus tagasijooksus lausa vahutas.Peale vända anduri vahetust pole auto enam küll lambist välja surnud kuid alles on jäänud kiirendusel tõmblemine ja kohapeal "rappumine" .Huvitav kas ka see võib väikesest õhu kogusest tingitud olla?Etteande pumba tihend või pihustite torud?
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Õhk etteande pumba tagasijooksus
NO siin teemas on ju jõhker vastuolu. Kütte süsteemi ,imi poolt on ju tegemist vaakumiga.Õhu mullid sees. Hea,et ise rahul oled antud probleemi lahenduses. Arvan siiski,et õhk jääb süsteemi,kui pole põhjust kõrvaldanud. Vända anduri probleem viib lasteaia teemasse.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 06 Sept 2017, 17:40
- Auto: passat B6 2006 1,9 77kw,mitsubishi sigma 1995 3,0 125 kw
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Õhk etteande pumba tagasijooksus
Rahul kindlasti mitte,õnneks aga lahendas anduri vahetus põhimure.Õhk diisli küttesüsteemis pole jah kindlasti normaalne.Ootan võimalust minna pihustite diagnostikasse ja kui seal tundub kõik korras olevat siis vahetaks ära etteandepumba tihendi ning vaataks sealt edasi...
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 06 Sept 2017, 17:40
- Auto: passat B6 2006 1,9 77kw,mitsubishi sigma 1995 3,0 125 kw
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Õhk etteande pumba tagasijooksus
Ega nad suure tõenäosusega asjasse puutugi,kuid kindluse mõttes kontrolliks ikkagi,kuna kui ise diagnosti tegin näitas see küll miskipärast ainult silindrite kütuse korrektuure,kuid ka need näidud olid kahtlaselt erinevad(võimalik,et ei tähenda midagi)...
Nt.1silinder -0,02mg/h , 2 ja 3 silinder 0,16mg/h , 4silinder -0,31mg/h. Näidud siis tühikäigul
Nt.1silinder -0,02mg/h , 2 ja 3 silinder 0,16mg/h , 4silinder -0,31mg/h. Näidud siis tühikäigul