VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Moderaator: etnies858
- ainer
- Huviline
- Postitusi: 139
- Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
- Auto: Golf V Variant; B7; B8 BiTDI
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 5 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Nii, üks väike ebameeldivus jällegi päevakorras. Sai talverehvid alla kruvitud ja talvevelgedel ei ole rehvirõhu andureid. Sellest ka hoiatus kelladeplokis.
Kas selle eemaldamiseks vaja kaabliga mürada? Kui anduritega veljed alla panna, siis uuesti süsteemi aktiveerima?
Kas selle eemaldamiseks vaja kaabliga mürada? Kui anduritega veljed alla panna, siis uuesti süsteemi aktiveerima?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Kui viskad anduritega veljed alla, siis lähe süsteem tagasi tööle. Mingihetk lülitab sul see otsene TPMS ennast ilmselt välja ja enam ei karju.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- jojoonas
- Huviline
- Postitusi: 226
- Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
- Auto: Golf 7.5 Variant R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 29 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
ainer kirjutas:Selge pilt.
Jään seda päeva ootama!
Golhv kirjutas:või osta esindusest andurid
Molleri kaardiga kõigest 237 EUR
Loomulikult võid ka mingite alternatiivsetega katsetada, mis õigel sagedusel töötavad.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Kirbuturg.com pakub ka hea odava hinnagajojoonas kirjutas:ainer kirjutas:Selge pilt.
Jään seda päeva ootama!Golhv kirjutas:või osta esindusest andurid
Molleri kaardiga kõigest 237 EUR
Loomulikult võid ka mingite alternatiivsetega katsetada, mis õigel sagedusel töötavad.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Hey,
Oled proovinud kaabliga asju ka juurde kruvida? Endal taoline masin 2.0 TDI 140kw motoga. Garantii veel aasta kehtib, et kuidas esindus sellesse suhtub, kui mõned lisa võimalused juurde lisada? Endal line assisti pole, aga ACC on peal, ehk teoorias võiks vist isegi saada lubatud.
Oled proovinud kaabliga asju ka juurde kruvida? Endal taoline masin 2.0 TDI 140kw motoga. Garantii veel aasta kehtib, et kuidas esindus sellesse suhtub, kui mõned lisa võimalused juurde lisada? Endal line assisti pole, aga ACC on peal, ehk teoorias võiks vist isegi saada lubatud.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 35 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Kui on kaamera klaasis, siis saab lane. Kui ei ole, siis tuleb panna.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Jah seda nüüd küll, aga eks sõltub mida esinduse garantii sellest arvab esialgu, eriti hea oleks see valgusti teema: https://youtu.be/qDB4jW4sg6s?t=23
- ainer
- Huviline
- Postitusi: 139
- Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
- Auto: Golf V Variant; B7; B8 BiTDI
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 5 korda
VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Vahepeal polegi suurt midagi teinud kui ainult sõitnud.
ESP sai kaabliga nii sätitud, et vajutades on "Sport" ja all hoides "Off". Peale seda toimingut oli fun-i tuntavalt rohkem
Start/Stop sai ka voltidega ära petetud, et ei peaks igakord deaktiveerimiseks nuppu vajutama.
Paar nipet-näpet adaptsiooni sai veel muudetud.
Külmade ilmadega esmasel käivitamisel viskab sellise errori ette. Seda ei juhtu, kui eelnevalt Webasto käima panna. Viga kaob, kui korraks peale natukest soojenemist mootor uuesti käivitada. Peale vea kadumist kaabel midagi logist ei näidanud. Pole olnud võimalust vea tekkimisel kohe kaabel külge panna. Kas on kellelgi ideid, milles võib viga olla? Jahutusvedelik on normis. Kahtlustaks taseme andurit, mis on paisupaagis.
ESP sai kaabliga nii sätitud, et vajutades on "Sport" ja all hoides "Off". Peale seda toimingut oli fun-i tuntavalt rohkem
Start/Stop sai ka voltidega ära petetud, et ei peaks igakord deaktiveerimiseks nuppu vajutama.
Paar nipet-näpet adaptsiooni sai veel muudetud.
Külmade ilmadega esmasel käivitamisel viskab sellise errori ette. Seda ei juhtu, kui eelnevalt Webasto käima panna. Viga kaob, kui korraks peale natukest soojenemist mootor uuesti käivitada. Peale vea kadumist kaabel midagi logist ei näidanud. Pole olnud võimalust vea tekkimisel kohe kaabel külge panna. Kas on kellelgi ideid, milles võib viga olla? Jahutusvedelik on normis. Kahtlustaks taseme andurit, mis on paisupaagis.
-
- Huviline
- Postitusi: 336
- Liitunud: 30 Apr 2006, 15:36
- Auto: VW Passat B6 4motion 2.0TDI
- Asukoht: Kuressaare
VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
See on jahutusvedeliku taseme anduri viga. Täpselt sama jama vaevab mul B6 kui ilma eelsoojendita tööle panna piisavalt külma ilmaga. Ei ole vist külma kliimaga arvestatud.
- Max
- Veteran
- Postitusi: 1188
- Liitunud: 22 Juun 2005, 22:04
- Telefon: 58022214
- Auto: VeeDub
- Asukoht: Jõhvi
VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Väga lahe on ikka ilma igasuguste abilisteta talve nautida sellise autoga - Tänks proovisõidu eest
Ainuke värd asi on see DSG, mis ei pane jõudu sellel ajal maha, kui ise seda tahaks.... aga noh... Eesti talve on naguinii paar nädalat ainult.... eks selle aja kannatab vast fikseeritud käiguga kurve võtta
Max
Ainuke värd asi on see DSG, mis ei pane jõudu sellel ajal maha, kui ise seda tahaks.... aga noh... Eesti talve on naguinii paar nädalat ainult.... eks selle aja kannatab vast fikseeritud käiguga kurve võtta
Max
- ainer
- Huviline
- Postitusi: 139
- Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
- Auto: Golf V Variant; B7; B8 BiTDI
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 5 korda
VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Pole pikalt midagi kirjutanud. Ega ei olegi midagi erilist toimunud, et kirjutada.
Vahetult enne suvepuhkust lõi AdBlue errori ekraanile. Automaatselt sai käidud tankimas (~6L mahtus) ja peale tankimist viga ära ei kustunud. Nii tiksus 1000km allapoole, kuniks poleks saanud enam mootorit käima. Sai AAP-i aeg pandud. Tehti diagnostika ja tarkvara uuendus, mille peale viga kadus ja seni pole enam kimbutama tulnud. Otsest viga nad öelda ei suutnud. Seega ei teagi, millest anomaalia tekkis.
Juulis sai käidud pikemal tripil Lõuna-Poolas. Auto pidas väga eeskujulikult vastu ja keskmine kütusekulu oli samuti hea - 5,5...6,5 L/100km.
Nipet-näpet veel puudu, aga projekt ootab alustamist...
Vahetult enne suvepuhkust lõi AdBlue errori ekraanile. Automaatselt sai käidud tankimas (~6L mahtus) ja peale tankimist viga ära ei kustunud. Nii tiksus 1000km allapoole, kuniks poleks saanud enam mootorit käima. Sai AAP-i aeg pandud. Tehti diagnostika ja tarkvara uuendus, mille peale viga kadus ja seni pole enam kimbutama tulnud. Otsest viga nad öelda ei suutnud. Seega ei teagi, millest anomaalia tekkis.
Juulis sai käidud pikemal tripil Lõuna-Poolas. Auto pidas väga eeskujulikult vastu ja keskmine kütusekulu oli samuti hea - 5,5...6,5 L/100km.
Nipet-näpet veel puudu, aga projekt ootab alustamist...
► Näita Spoilerit
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Oled kindel, et kasutatud Kessy plokki sobitada saab?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- ainer
- Huviline
- Postitusi: 139
- Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
- Auto: Golf V Variant; B7; B8 BiTDI
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 5 korda
VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Olemasolevast plokist andmed kessyt toetavale moodulile "ümber laduda". Loodetavasti tehtav.
Tellitud, reisi ajal polnud ruumi ja aega raisata.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
K*rt, üliöko tundub küll, eriti veel 176 kw ja 4-motioni juures.
-
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
- Auto: VW G2
- Asukoht:
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Miks ta siis pole öko kui Läti on kaameraid ja rekkasid täis, Leedu keskmise kiiruse mõõtmise lõike ja rekkasid täis ja kui Poolas ainult kiirteel ei sõida siis saabki ökolt.Ma käisin augustis Põhja -Poolas ja kiirteid tuli 250 km jagu ja oli ka öko trip.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Ära nüüd erutu . Minu point pigem selles, et võta sama kw-ga Phaeton näiteks (ok, palju raskem masin +V6) ja vaata siis numbreid...kaamerad ja rekkad jäävad samaks.
P.S mul samuti 2.0 tdi ja palju vähem jõudu, kuid keskmine kulu 8,1l/100-le. Ok, sellest on linna ca. 80...90%, kuid ikkagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 14 Mär 2017, 10:58
- Auto: VW Passat B8
- Asukoht: Viimsi
VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Minu teada ei ole päevatuled ju mingi iluasi vaid pigem nõutud ohutuse pärast ja seda just teiste sõitjate jaoks, see et sinu arust lülituvad liiga vara, ei tähenda ju teiste liiklejate arvamust, või mis?
Küll neid vendasid näha, kes pimedas ja udus ilma tagatuledeta sõidavad, kindlasti tihtipeale ka sellepärast, et lihtsalt ununes ära.
Lõpuks tuleb jälle välja see, et kõik need juhiabid, mis peaksid auto ja sõidu ohutumaks tegema, ei tee seda mitte.
Küll neid vendasid näha, kes pimedas ja udus ilma tagatuledeta sõidavad, kindlasti tihtipeale ka sellepärast, et lihtsalt ununes ära.
Lõpuks tuleb jälle välja see, et kõik need juhiabid, mis peaksid auto ja sõidu ohutumaks tegema, ei tee seda mitte.
- ainer
- Huviline
- Postitusi: 139
- Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
- Auto: Golf V Variant; B7; B8 BiTDI
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 5 korda
VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Alguses nagu häiris see, et liiga vara lülitusid lähituled sisse võrreldes B7-ga. Aga nüüd juba harjunud ja ei ole midagi hullu. Lihtsam on "Auto" asendis lülitit hoida.Terminaator kirjutas: ↑19 Okt 2018, 14:15 Minu teada ei ole päevatuled ju mingi iluasi vaid pigem nõutud ohutuse pärast ja seda just teiste sõitjate jaoks, see et sinu arust lülituvad liiga vara, ei tähenda ju teiste liiklejate arvamust, või mis?
Küll neid vendasid näha, kes pimedas ja udus ilma tagatuledeta sõidavad, kindlasti tihtipeale ka sellepärast, et lihtsalt ununes ära.
Lõpuks tuleb jälle välja see, et kõik need juhiabid, mis peaksid auto ja sõidu ohutumaks tegema, ei tee seda mitte.
Update kessy osas - kohale jõudsid uste lukud koos linki minevate juhtmetega ja kogu auto sisemine juhtmestik keyless entry valmidusega. Hetkel suurim probleem on uue kessy ploki kodeerimisega. Kui keegi teab kedagi, kes suudab seda teha, siis võiks vihje anda või ühendust võtta
Hetkel leidsin Tartust ühe kontakti, kes tahab mõlemat plokki füüsiliselt näha ja sisemiselt uurida. Hetkel ei ole olnud aega, et autolt plokk eemaldada ja viia näitamisele.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Härrased aus ja R36 Tartu kandist?Terminaator kirjutas: ↑19 Okt 2018, 14:15 Hetkel suurim probleem on uue kessy ploki kodeerimisega. Kui keegi teab kedagi, kes suudab seda teha, siis võiks vihje anda või ühendust võtta
VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Tervist
Mul sama auto, ainult et sedaan. Täpselt sama probleem käivitamisel aegaajalt. Said sa teada, milles asi?
Mul sama auto, ainult et sedaan. Täpselt sama probleem käivitamisel aegaajalt. Said sa teada, milles asi?