1.4tsi või 1.8tsi 118kw passat
1.4tsi või 1.8tsi 118kw passat
Tervitused!
Oleks vaja kasuliku nõu natuke teadjameestelt. Soov oleks osta VW Passat kuna õudsalt meeldib b7 kerega passat aga natuke tühimaa nende isendite kohta. Olen vaadanuid neid 2-te isendit:
1.8 avant
1.4 sedaan
Meeldivad mõlemad kered, ja kindlasti bensiinimootorid.
Kuna ise sooviks manuaali(1.4), loodetavasti töökindlam, kui dsg aga elukaaslane tahaks just automaati(1.8 ) oma mugavuse pärast.
Kas 7- dsg nn "kuiv siduriga" kast on töökindlam, tean et sellest on palju jahutud aga kordamine on tarkuseema . Olen lugenud seda postitust.
Tean et neil mootoritel on selle ketiliiniga olnud probleem, ja ühel neist isenditest on ka see probleem lahendatud aga ei ole veel küsinud Møllerist kas ka teisel on tehtud kuna automüüja ei osanud selle kohta informatsiooni jagada, võimalik et ei ole auto omanik.
Raske on seda kaalukaussi ühele v teisele poole kallutada, kui kellelgi oleks midagi lisada, kellel on reaalset kokkupuudet selliste isenditega ja käänata seda otsust, oleksin väga tänulik tagasiside eest!
NB!Ei ole veel neid mõlemat reaalset näppimas käind.
Suured tänud ette süvenemast!
Lauri
Oleks vaja kasuliku nõu natuke teadjameestelt. Soov oleks osta VW Passat kuna õudsalt meeldib b7 kerega passat aga natuke tühimaa nende isendite kohta. Olen vaadanuid neid 2-te isendit:
1.8 avant
1.4 sedaan
Meeldivad mõlemad kered, ja kindlasti bensiinimootorid.
Kuna ise sooviks manuaali(1.4), loodetavasti töökindlam, kui dsg aga elukaaslane tahaks just automaati(1.8 ) oma mugavuse pärast.
Kas 7- dsg nn "kuiv siduriga" kast on töökindlam, tean et sellest on palju jahutud aga kordamine on tarkuseema . Olen lugenud seda postitust.
Tean et neil mootoritel on selle ketiliiniga olnud probleem, ja ühel neist isenditest on ka see probleem lahendatud aga ei ole veel küsinud Møllerist kas ka teisel on tehtud kuna automüüja ei osanud selle kohta informatsiooni jagada, võimalik et ei ole auto omanik.
Raske on seda kaalukaussi ühele v teisele poole kallutada, kui kellelgi oleks midagi lisada, kellel on reaalset kokkupuudet selliste isenditega ja käänata seda otsust, oleksin väga tänulik tagasiside eest!
NB!Ei ole veel neid mõlemat reaalset näppimas käind.
Suured tänud ette süvenemast!
Lauri
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
1.4tsi või 1.8tsi 118kw passat
7-ne DSG B7 peal kindlasti probleemsem kui 6-käiguline. Ketiga probleeme küll, kuid vahetus on üsna soodne, samas hinnas hammasrihma vahetusega.
Mootorina on mõlemad head, 1.8 on natuke rohkem särtsu, kuid näiteks linnasõidul suurt vahet ei tunneta.
Töökindluse peale välja minnes oleks kindlam valik manuaalkastiga isend.
Mootorina on mõlemad head, 1.8 on natuke rohkem särtsu, kuid näiteks linnasõidul suurt vahet ei tunneta.
Töökindluse peale välja minnes oleks kindlam valik manuaalkastiga isend.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
1.4tsi või 1.8tsi 118kw passat
Selge tänud.
Kas on ka mingeid lisavarustusi mida kindlalt neil vaadata, mille peale peale ei peaks hiljem roppu raha raiskama hakkama. Sellest autoparkimis süsteemist hoiaksin eemale .
Ja mida muud peaks kindlasti ülevaatama. LS suht viisakas mõlemal isendil, kindlasti peaks klappide puhastamise teostama.
Kas on ka mingeid lisavarustusi mida kindlalt neil vaadata, mille peale peale ei peaks hiljem roppu raha raiskama hakkama. Sellest autoparkimis süsteemist hoiaksin eemale .
Ja mida muud peaks kindlasti ülevaatama. LS suht viisakas mõlemal isendil, kindlasti peaks klappide puhastamise teostama.
-
- Huviline
- Postitusi: 299
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 12 korda
1.4tsi või 1.8tsi 118kw passat
1.4TSI 118kW / 240Nm reaalselus ikka ökom ja soodsam sõita, kuid kuna tegemist kompressor + turbo lahendusega, siis ka potensiaalseid kuluosi rohkem
1.8TSI 118kW / 250Nm oleks nagu jõulisem mingist asendist, aga on tunda turbo lagi ja võimalik on mootori suurenenud õlikulu.
Ketiliiniga võib mõlemil probleeme olla, kuid tunduvalt vähem kui 1.2TSI või 1.4TSI mootoritel.
Kui DSG, siis mõlemal on see kuiva siduriga ja ei talu venitamist (nt. ummikud jne), mis hõõrdepinnad ära "klaasistab".
Kui ise peaks valima, siis võtaks 1.4TSI - uuem, moodsam, ökonoomsem ja tundus, et ka sooja hakkas kiiremini andma kui 1.8TSI.
1.8TSI 118kW / 250Nm oleks nagu jõulisem mingist asendist, aga on tunda turbo lagi ja võimalik on mootori suurenenud õlikulu.
Ketiliiniga võib mõlemil probleeme olla, kuid tunduvalt vähem kui 1.2TSI või 1.4TSI mootoritel.
Kui DSG, siis mõlemal on see kuiva siduriga ja ei talu venitamist (nt. ummikud jne), mis hõõrdepinnad ära "klaasistab".
Kui ise peaks valima, siis võtaks 1.4TSI - uuem, moodsam, ökonoomsem ja tundus, et ka sooja hakkas kiiremini andma kui 1.8TSI.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
1.4tsi või 1.8tsi 118kw passat
Huvitav, et 1.4 TSI isendi kohta pole sõnagi, et see on Multifuel variant, mis sööb ka E85-t...
Ma ei tea mis mõõdupuu järgi topeltülelaadimisega 1.4 TSI on uuem kui see tuli välja 2005a ja 1.8 TSI tuli millalgi 2007-2008?
Ma ei tea mis mõõdupuu järgi topeltülelaadimisega 1.4 TSI on uuem kui see tuli välja 2005a ja 1.8 TSI tuli millalgi 2007-2008?
1.4tsi või 1.8tsi 118kw passat
Tänud vastute eest, eks muidugi peab ise mõlemat proovima aga siiski on hea kuulda teiste arvamusi.
Ei tea kas tundub v on nahkistmed rohkem korvis kui poolnahal. Ei oska kommenteerida aga kuidas sõidumugavusetega on, kuna hetkel sõidan seatiga 100 kiltsa maha tõmbab selg korralikult kangeks võib-olla asi minus, ei tea.
Ei tea kas tundub v on nahkistmed rohkem korvis kui poolnahal. Ei oska kommenteerida aga kuidas sõidumugavusetega on, kuna hetkel sõidan seatiga 100 kiltsa maha tõmbab selg korralikult kangeks võib-olla asi minus, ei tea.
1.4tsi või 1.8tsi 118kw passat
Peaks siis igaks juhuks õlipotsku kaasas koguaeg vedamamargus kirjutas: ↑16 Okt 2018, 14:17 1.4TSI 118kW / 240Nm reaalselus ikka ökom ja soodsam sõita, kuid kuna tegemist kompressor + turbo lahendusega, siis ka potensiaalseid kuluosi rohkem
1.8TSI 118kW / 250Nm oleks nagu jõulisem mingist asendist, aga on tunda turbo lagi ja võimalik on mootori suurenenud õlikulu.
Ketiliiniga võib mõlemil probleeme olla, kuid tunduvalt vähem kui 1.2TSI või 1.4TSI mootoritel.
Kui DSG, siis mõlemal on see kuiva siduriga ja ei talu venitamist (nt. ummikud jne), mis hõõrdepinnad ära "klaasistab".
Kui ise peaks valima, siis võtaks 1.4TSI - uuem, moodsam, ökonoomsem ja tundus, et ka sooja hakkas kiiremini andma kui 1.8TSI.
Ega see long-life hooldus ikka õigeasi ei ole neile mootoritele või keegi väidab vastupidist?
- KevP
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
- Auto: VW Golf GTD MK7
- Asukoht: Valgamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
1.4tsi või 1.8tsi 118kw passat
Siin sarnane teema, vanematele oleks vaja ühte universaalkerega Passatit, aga hinna poolest vaataks rohkem 2008-2010 B6 kerega isendeid. Kuna eelistuseks on bensiin, siis küsiks, kas selle ajastu T(F)SI-d ( 1.4 või 1.8 ) üldse kannatavad mingit kriitikat või oleks targem võtta lihtsalt mõni diisel, koos oma hooratta ja DPF-i probleemidega, kui jageleda bensukate õlikulu, kettide jms jamadega? Mida arvata bens+cng 1.4TSI 110kw mootorist?
-
- Huviline
- Postitusi: 81
- Liitunud: 07 Mai 2012, 20:47
- Auto: VW Golf 6 Variant, VW Passat B8 Variant Highline
- Asukoht:
- Tänatud: 3 korda
1.4tsi või 1.8tsi 118kw passat
Oleks endalgi huvi kuulda targematelt, et kas näiteks 1.4 110 kW mootoriga ecofuel'i Passatit alates 2012 a. kimbutavad samuti liigne õlikulu probleem ja ketihädad?
1.4tsi või 1.8tsi 118kw passat
Sooviks isegi teada millal see kolvigrupi vahetuse jamad vw enam nii palju ei esine, või peaks ültse mõnda muud mootorit vaatama. Kas probleem on ültse välistatav v on see tingitud long life hooldusest.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
1.4tsi või 1.8tsi 118kw passat
Kui nende 2-he vahel valida, siis mina võtaks universaali. Sry, nendest bensu mootoritest ei tea ma halligi, kuid never ei osta ma enam omale manu kastiga igapäeva autot. Ei mäletagi, millal viimane oli...ikka päris ammu (ok, 1 jahiauto kastikas oli ka vaheapeal), vb. vanaks ja mugavaks muutunud?
Sisust - mul samasugune sportlik sisu ja peaks ütlema, et vw iste on üldse natuke kitsas, eriti see sportlik, teist pole proovida saanud ja naise Jettal ka selliste kõrgete ääretga, kuid see võib olla ka mu p*rse kujus kinni (190cm ja 104 kg.).
Sisust - mul samasugune sportlik sisu ja peaks ütlema, et vw iste on üldse natuke kitsas, eriti see sportlik, teist pole proovida saanud ja naise Jettal ka selliste kõrgete ääretga, kuid see võib olla ka mu p*rse kujus kinni (190cm ja 104 kg.).
1.4tsi või 1.8tsi 118kw passat
Nujaa siis oleme enam vähem ühes kaalukategooriasTiitRE kirjutas: ↑17 Okt 2018, 22:33 Kui nende 2-he vahel valida, siis mina võtaks universaali. Sry, nendest bensu mootoritest ei tea ma halligi, kuid never ei osta ma enam omale manu kastiga igapäeva autot. Ei mäletagi, millal viimane oli...ikka päris ammu (ok, 1 jahiauto kastikas oli ka vaheapeal), vb. vanaks ja mugavaks muutunud?
Sisust - mul samasugune sportlik sisu ja peaks ütlema, et vw iste on üldse natuke kitsas, eriti see sportlik, teist pole proovida saanud ja naise Jettal ka selliste kõrgete ääretga, kuid see võib olla ka mu p*rse kujus kinni (190cm ja 104 kg.).
Täna istusin ûhes b7 küll diisel aga muidu sama aga oli tekstiil istmed, siis väga muljetavalt wow istumist ei tekkinud, eks vaatab kuidas nahk ja see alcantara on.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
1.4tsi või 1.8tsi 118kw passat
Ecofuel õlivahetuse välp on 15000km. Ma kahe viimase välba peale võibolla pool liitrit juurde valanud enda südamerahuks. Ketiliin on sama mis teistel 1.4 TSI topeltülelaadimisega variantidel.
Mida arvata sellest? Huviliste teemasi, nii B6 kui B7 omasi, on küllaga kust kogemusi lugeda.
-
- Huviline
- Postitusi: 299
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 12 korda
1.4tsi või 1.8tsi 118kw passat
B7 peal tulnud 1.4TSI 118kW ei ole 1:1 kui Golf 5 peal olnud ja edasi. Võibolla oskab keegi minu väidet parandada, aga nii peaks olema!
Sama mootori maht ja võimsus ei tähenda, et tegemist on identsete mootoritega.
Lõpuks ju bensiin vs diisel esimene valikukriteerium võiks olla selles, et kus ja kui palju sõidetakse. Kui enamasti linnas, siis bensiin ja kui aastased läbisõidud pigem tagasihoidlikud (max 15 000km), siis võiks ka bensiini eelistada.
Kui bensuka peamised mured õlikulu ja ketiajamiga, siis diislil on teemad kallimad - DPF, EGR, kui Webasto peal ja palju lühikesi otsi, siis Webasto ise jne. Suuremate läbisõitude puhul muidugi diisli ökonoomsus tuleb esile ja vanemate autode puhul ei ole hinnavahed bensiin vs diisel enam nii suured.
Õlivahetust võiks teha sõltumata mootorist ikka 10 000km tagant.
Sama mootori maht ja võimsus ei tähenda, et tegemist on identsete mootoritega.
Lõpuks ju bensiin vs diisel esimene valikukriteerium võiks olla selles, et kus ja kui palju sõidetakse. Kui enamasti linnas, siis bensiin ja kui aastased läbisõidud pigem tagasihoidlikud (max 15 000km), siis võiks ka bensiini eelistada.
Kui bensuka peamised mured õlikulu ja ketiajamiga, siis diislil on teemad kallimad - DPF, EGR, kui Webasto peal ja palju lühikesi otsi, siis Webasto ise jne. Suuremate läbisõitude puhul muidugi diisli ökonoomsus tuleb esile ja vanemate autode puhul ei ole hinnavahed bensiin vs diisel enam nii suured.
Õlivahetust võiks teha sõltumata mootorist ikka 10 000km tagant.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
1.4tsi või 1.8tsi 118kw passat
Kuna km tuleb aastas alla 10 tonni siis sooviks sellist mõnusat poes käimiseks. Ja hea ka kui kindlustusmaksed madalal.
Kui nüüd interjöörist rääkida, siis jäi silma et mingist aastakäigust on kliimaplokk natuke teistsugune, kas tegemist lihtsalt väike upgrade v on ka mõni muu lisa.
Ja kas kelladeplokk on kõigil sama b7-st rääkides.
Ja suhteliselt vähe liigub katuseluugiga versioone.
Kui nüüd interjöörist rääkida, siis jäi silma et mingist aastakäigust on kliimaplokk natuke teistsugune, kas tegemist lihtsalt väike upgrade v on ka mõni muu lisa.
Ja kas kelladeplokk on kõigil sama b7-st rääkides.
Ja suhteliselt vähe liigub katuseluugiga versioone.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
1.4tsi või 1.8tsi 118kw passat
2012 muutus vist natuke kliimaploki välimus? Katuseluugiga seonduv on foorumist silma jäänud, et kipuvad lekkima?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
1.4tsi või 1.8tsi 118kw passat
Pigem luugiga endaga seotud asi. Äravoolutorud tuleb puhtad hoida enivei.
P.S Ma ise seda ei kasuta niikui nii ja tähti sõiduajal ei vahi...naine ka olemas, kes koos minuga loojuvat päikest vahtimas ei käi...enam ja seega ei tunne üldse vajadust, pigem ongi rahulikum, et mingeid lekkeid oodata sealt.