VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas Golhv » 26 Sept 2018, 10:43

Maq21 kirjutas:
25 Sept 2018, 21:52
MartenL kirjutas:
19 Sept 2018, 22:15
Passati rool ja juhitavus on juba b6 kerel parem kui enamikul, hobiautodest, usakatest rääkimata. Mis jutt see ülevõimendatud roolist on?
Sa vist ei ole passatist mõne parema auto sanga saanud :) maanteel on rool liiga kerge ja siia ei saa midagi parata!
Kas b7 pole servotronicuga?

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 26 Sept 2018, 20:03

Golhv kirjutas:
26 Sept 2018, 10:43
Maq21 kirjutas:
25 Sept 2018, 21:52
MartenL kirjutas:
19 Sept 2018, 22:15
Passati rool ja juhitavus on juba b6 kerel parem kui enamikul, hobiautodest, usakatest rääkimata. Mis jutt see ülevõimendatud roolist on?
Sa vist ei ole passatist mõne parema auto sanga saanud :) maanteel on rool liiga kerge ja siia ei saa midagi parata!
Kas b7 pole servotronicuga?
Servotronic terminina eriti ei käi B7 kohta. Minu jaoks B7 elektrilise roolivõimendi omadused meelepärased - parkimisel kerge ja maanteel raske. B8 el. roolivõim jällegi on kõvasti parem.
Võibolla maqul latt kunagi vahetatud aga antud mootori konfiguratsioonile vastavat andmeid peale ei laetud? Näiteks pandi diiselmootoriga auto andmed, millel nina kõvasti raskem.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 27 Sept 2018, 22:10

Õhh, sai veidi tööd tehtud ja kogemusi kogutud. Sain kätte kaamera ja kaamera korpuse. Väikesed hiina käed olid Tiguani kaamera korpusesse pannud muidu ebakorrektse aga minule sobiva highline kaamerasilma. Et see kaamerasilm mahuks pesuriga kaamera korpusesse pidi lihvima kahte külge õhemaks ning võtma tagumendist mõned tükid välja, et komplekteeritud link autosse omale kohale istuks.
Siis sõitsin garaazi ja läks paigalduseks. Kaamera plokk ja selle juhtmed olid lumme kusta aga siis läks "lõbusaks". Tagaluugi juhtmesarjad on põhimõtteliselt ühekordne paigaldus kuna neid ilma lage täitsa alla laskmata elusalt kätte ei saa - seda just auto poolelt. Lõpuks sai parempoolne uus juhtmesari paika.
Nagu kartsin, siis kaamerasilma + ja - juhtmeid vasakus juhtmesarjas ei olnud sees, mis tähendab, et vasak juhtmesari tuleb samamoodi välja vahetada :evil:
Kaamera pesur täitsa töötab :mrgreen:

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis siLc, 29 Sept 2018, 08:01, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 27 Sept 2018, 22:54

siLc kirjutas:
27 Sept 2018, 22:10

Kaamera pesur täitsa töötab :mrgreen:
:thumbup:

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 28 Sept 2018, 23:09

TiitRE kirjutas:
27 Sept 2018, 22:54
siLc kirjutas:
27 Sept 2018, 22:10

Kaamera pesur täitsa töötab :mrgreen:
:thumbup:
Täna veel tegelemist ja paigaldus laias laastus tehtud. Juhtmed veetud, CAN ühendatud ja kaitsmekarbist vool võetud kaamera ploki jaoks. Kaamera võibolla tahaks kalibreerimist...

Tulemus:
Pilt

Pesur töös:


Kaamera featuurid:

Kasutaja avatar
volkar
Huviline
Postitusi: 1119
Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
Auto: Passat B6
Asukoht: Võru
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 33 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas volkar » 29 Sept 2018, 07:33

See kaamera pesu mõnusalt hüpnotiseeriv vaadata :thumbup:
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 29 Sept 2018, 21:03

volkar kirjutas:
29 Sept 2018, 07:33
See kaamera pesu mõnusalt hüpnotiseeriv vaadata :thumbup:
Suhtkoht :thumbup:

Täna viisin lõpuni tagakaamera paigalduse. Kuna see kuu tuleb maksta ära uue kindlustusperioodi liiklus- ja kaskokindlustuse aastamaksud, siis ei tahtnud osta ega viitsinud oodata korrektse tagaluugi vasakpoolse juhtmesarja tarnet. Harutasin lahti paremalt poolt välja roogitud vana juhtmesarja ning kasutasin ära seal olnud juhtmepaari kaamera jaoks õige pistikuga.
Lasin vasakpoolse juhtmesarja luugi küljest osaliselt lahti, et kere ja luugivahelise kummiluti saaks sirgeks tõmmata, teipisin juhtmepaari metallist õhukese heegelnõela külge ja ajasin läbi kummiluti kere poolele läbi. Kerepool ühendasin juhtmed originaal pistikusse, kus täpselt oli veel 2 klemmikohta vabad :mrgreen: Kõik salongipolstrid külge tagasi ja tehtud saigi. Kolme päeva peale rahulikult tehes läks kauuuuuugelt kõige kauem kui ükskõik muu eelneva modifikatsiooniga - ligi 18h.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 02 Okt 2018, 17:49

Vähe argipäevalisemate murede rindel sai ülevaatus tehtud. Kuna ebatasasel teel sõites kostus kobinat ja seda tunde järgi just tagant, siis mõtlesin, et tagumised stabika kondid läbi. Ülevaatusel aga mehike ütles, et tagasild korras ja eesmised kolisevad. Heitsin pilgu auto hooldusajaloole ning viimati esimesed kondid vahetatud ligi 80k km tagasi ja need olid originaalosad.

Egas midagi, vaatasin kontide valikud üle. Originaal ~45€ tükist. Lemförder 16€, Meyle 14€ ja SWAG 12€. Kuna originaalilt kuuldavasti enam sellist vastupidavust oodata ei saavat, siis tellisin Lemförderid ära.

ACC paigaldusel võtsin ligi kasutatud ja mõraga VW ACC märgi, mis uuena on suht kallis - 200€ ringis. Aastaga arenes see mõra nii kaugele, et ACC ja Front Assist enam ei töötanud üldse. Võtsin märgi eest ja ACC töötas nagu kulda. Eks tuleb see märgi väljaminek ka teha kuna kui ACC ei tööta, ei tööta ka tavaline püsikas...oeh :mrgreen:

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 05 Okt 2018, 13:27

Need märgid vist õrnakesed jah, endal ka kolme kasutusaasta jooksul (Saksast tuli siis oli täiesti terve) hakanud mõrad jooksma märgi sees. Loodan, et veel peab :)

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 06 Okt 2018, 14:08

Õnneks leidsin tutika märgi ligi kolm korda odavamalt letihinnast ja seda maakera kuklapoolelt. Mis veel parem, siis sõber on kohapeal ning toob tagasi tulles märgi endaga kaasa. Järgmise nädala lõpuks võiks olemas olla...

Nägin veits vaeva ja panin uued esisilla stabika kondid. Ilma tõstukita oli veidi tülikam aga hakkama sai. Lühikese silmuslehtvõtmega oleks täitsa hätta jäänud aga jõuõla pikendamisega veljevõtme abil said kõik mutrid lahti ja kinni tagasi.

Nüüd vähemalt enam ei kolise midagi sillas :thumbup:

Pilt

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 15 Okt 2018, 13:51

tobimarg kirjutas:
05 Okt 2018, 13:27
Need märgid vist õrnakesed jah, endal ka kolme kasutusaasta jooksul (Saksast tuli siis oli täiesti terve) hakanud mõrad jooksma märgi sees. Loodan, et veel peab :)
Eks siis tuleb loota, et mõrad ei jookseks märgi pealispinnal. Enda mõrase märgi vahetasin jussikese abiga välja ja ACC toimib taas. Vana märki mõra peale pitsitades immitses sealt vett välja :mrgreen:

El. tagaluugi paigaldamise juhtmesari on koostamisel ja luugi luku servovastus 3AF827887 on Poolast tulemas, mis tuli kätte ikka eriti odavalt. Tutikas on ca 160€ ning poolakas tahtis kasutatud tüki eest 70 zlotti ehk 16€ kopikatega. Saatmine küll teine samapalju otsa aga see on suhteliselt standardhind.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 15 Okt 2018, 15:24

Sellel el. tagaluugi installil hoian küll silma peal ;)

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 20 Okt 2018, 17:15

Täna sai el. tagaluugi osas veidi tööd tehtud. Vedasin servovastuse ja luugi sulgemisnupu juhtmed mööda pagasi paremat poolt lae alla valmis ära. Ühtlasi said mõned viga saanud polstrite tüüblid asendatud uutega.

Pilt

Nüüd vaja veel luugi mootorid leida, tellida uued luugi hinged ja mõned väiksemad pudinad ning saab paigalduse lõpuni teha.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 26 Okt 2018, 17:11

Mootorite leidmine mõistku hinnaga ei taha kohe üldse õnnestuda, isegi siis kui üks poolakas ise oma kaasmaalasi läbi helistab ja meile teele tulistab.

Eile said talverehvid alla. Kuna talvevelgedel rehvirõhuandureid küljes pole, tuleb jälle viitsimine leida, et minna-käia-võtta CAN gateway'st rehvirõhuandurite plokk maha, et rehvirõhu tuluke ei vilguks näos :D Eks kevadel saab jälle sisse lülitada ja elu läheb edasi...

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 817
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 26 Okt 2018, 17:44

siLc kirjutas:
06 Okt 2018, 14:08
Nägin veits vaeva ja panin uued esisilla stabika kondid. Ilma tõstukita oli veidi tülikam aga hakkama sai. Lühikese silmuslehtvõtmega oleks täitsa hätta jäänud aga jõuõla pikendamisega veljevõtme abil said kõik mutrid lahti ja kinni tagasi.

Nüüd vähemalt enam ei kolise midagi sillas :thumbup:
Mis mõttes tülikam? Vahetasin just enda omal kuu tagasi ära 10-15min/ üks pool(hoovis ja tungil) (Või on tavalise ja alltracki puhul erinevus? ) :eh:
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 26 Okt 2018, 17:58

:D See kõrguse vahe mängib natuke ikka selles tülikuses rolli.
Nagu mul touaregiga :D Nupust üles ja siis pole tungi vajagi kui midagi muud vahetad peale silla juppide! :D
Kes tänasid kasutajat MustVälk selle postituse eest:
anonymous2
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 817
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 26 Okt 2018, 18:52

Aga kuna kasutaja Silc oma masinal tagaluuki tuuninud on siis, oskab kindlasti abiks olla/korda teha b7 tagumise kojamehe klaasipesuvedeliku lekke/ga.
Raibe lekib ja peale tähelepanekut, et vedelik ei jõua klaasile lõpetasin ka kasutamise. viimane hooldus mölleris kinnitas fakti. (lekib) Mölleris öeldi, et likvideerimine ei ole nii lihtne :roll: ja hakati rääkima, mis maksab kaamera blokk ja asjad.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas R36 » 26 Okt 2018, 18:56

anonymous2 kirjutas:
26 Okt 2018, 18:52
Aga kuna kasutaja Silc oma masinal tagaluuki tuuninud on siis, oskab kindlasti abiks olla/korda teha b7 tagumise kojamehe klaasipesuvedeliku lekke/ga.
Raibe lekib ja peale tähelepanekut, et vedelik ei jõua klaasile lõpetasin ka kasutamise. viimane hooldus mölleris kinnitas fakti. (lekib) Mölleris öeldi, et likvideerimine ei ole nii lihtne :roll: ja hakati rääkima, mis maksab kaamera blokk ja asjad.
Parempoolse luugi juhtmesarja pead vahetama. Kui kas eraplokk veel pilti näitab siis hästi. Küll aga usun, et pistik parempoolsel seinal juba veekahjustusi saanud ka seal vaja juhtmeid vahetada.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 26 Okt 2018, 19:23

anonymous2 kirjutas:
26 Okt 2018, 18:52
Aga kuna kasutaja Silc oma masinal tagaluuki tuuninud on siis, oskab kindlasti abiks olla/korda teha b7 tagumise kojamehe klaasipesuvedeliku lekke/ga.
Raibe lekib ja peale tähelepanekut, et vedelik ei jõua klaasile lõpetasin ka kasutamise. viimane hooldus mölleris kinnitas fakti. (lekib) Mölleris öeldi, et likvideerimine ei ole nii lihtne :roll: ja hakati rääkima, mis maksab kaamera blokk ja asjad.
Ikka saab mingi variandi peale mõelda.
Ei tea kas nad eemaldasid pagassi parempoolse polstri või piilusid istme langetamise hoova korpuse tagant, et lekkimine faktiks tituleeriti? Igasuguste muidu vabalt vahetavate elektroonikablokkide vahetus esinduses muidugi on rahalises mõttes kõige mõistlikum tegevus :mrgreen:

Parempoolse juhtmesarja varuosakood on 3AF971148K, äkki on ühes Mölleris see suisa laokaubana olemas. Hind ca 100€.
Viimati muutis siLc, 26 Okt 2018, 19:27, muudetud 1 kord kokku.

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 817
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 26 Okt 2018, 19:27

siLc kirjutas:
26 Okt 2018, 19:23
anonymous2 kirjutas:
26 Okt 2018, 18:52
Aga kuna kasutaja Silc oma masinal tagaluuki tuuninud on siis, oskab kindlasti abiks olla/korda teha b7 tagumise kojamehe klaasipesuvedeliku lekke/ga.
Raibe lekib ja peale tähelepanekut, et vedelik ei jõua klaasile lõpetasin ka kasutamise. viimane hooldus mölleris kinnitas fakti. (lekib) Mölleris öeldi, et likvideerimine ei ole nii lihtne :roll: ja hakati rääkima, mis maksab kaamera blokk ja asjad.
Ikka saab mingi variandi peale mõelda.
Ei tea kas nad eemaldasid pagassi parempoolse polstri või piilusid istme langetamise hoova korpuse tagant, et lekkimine faktiks tituleeriti? Igasuguste muidu vabalt vahetavate elektroonikablokkide vahetus esinduses muidugi on rahalises mõttes kõige mõistlikum tegevus :mrgreen:
Vot sellele küsimusele, kuidas nad faktiks tituleerisid selle, ei oska ma öelda. Minupoolt on fakt see, et vedelik sinna klaasile ei jõua :D küll aga jõudis peale soetamisest :D
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas R36 » 26 Okt 2018, 20:16

Taga paremal on luuk, kus taga on laegas. Pane sealt näpud sisse ja lase kellegil viimast korda tõmmata. Ilmselt saavad näpud märjaks.

Samuti viitab lekkele laepolstrkle tekkivad laigud.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
xen0n
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 01 Mär 2016, 13:33
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas xen0n » 28 Okt 2018, 22:41

Mul ka klaasile vesi ei jõua. Kere ja luugi vahelise kummiluti sees lekib ja sealt voolab luugi sisse
Kui lekkima hakkas, siis tagaluuk läks lolliks ja hakkas ennast koos esiustega lahti tegema. Peale kuivamist pole enam nalja teinud.

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas Elevant » 29 Okt 2018, 07:26

ingel [VW Bot: "Keel korda!"], kui ma omale B7'me ostaks, millel vett tagumisele klaasile ei tule, siis ma tõenäoliselt sõidaks terve auto omamise aja ja müüks selle auto ka edasi teadmisega, et sinna klaasile tuleb samahästi vett, kui esimesele. :D

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3319
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 29 Okt 2018, 12:43

siLc kirjutas:
26 Okt 2018, 17:11
Kuna talvevelgedel rehvirõhuandureid küljes pole, tuleb jälle viitsimine leida, et minna-käia-võtta CAN gateway'st rehvirõhuandurite plokk maha, et rehvirõhu tuluke ei vilguks näos :D Eks kevadel saab jälle sisse lülitada ja elu läheb edasi...
Mis jutt see on? Mul CC-l kadus küll ilma anduriteta sõites eelmine aasta tuluke mingi aja sõitmise järel ise ära. Vähe sellest - üks anduriga ratas oli pagassis ja ka sellest sai süsteem aru ja ei näidanud mitte all oleva üksiku ratta kohta infot.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 29 Okt 2018, 19:57

HawkHill kirjutas:
29 Okt 2018, 12:43
siLc kirjutas:
26 Okt 2018, 17:11
Kuna talvevelgedel rehvirõhuandureid küljes pole, tuleb jälle viitsimine leida, et minna-käia-võtta CAN gateway'st rehvirõhuandurite plokk maha, et rehvirõhu tuluke ei vilguks näos :D Eks kevadel saab jälle sisse lülitada ja elu läheb edasi...
Mis jutt see on? Mul CC-l kadus küll ilma anduriteta sõites eelmine aasta tuluke mingi aja sõitmise järel ise ära. Vähe sellest - üks anduriga ratas oli pagassis ja ka sellest sai süsteem aru ja ei näidanud mitte all oleva üksiku ratta kohta infot.
Ma paar päeva kärutasin ringi, vähemalt 5-6 käivitust tegin ning tuluke ikka vilkus muutumatult minuti ja siis jäi põlema. Mul muidugi pole varuratast, veel vähem anduriga varuratast.

Võibolla tasub rehvirõhu ploki erinevusi üle vaadata. Kui Sul on oma autost autoscan olemas, siis äkki kirjutad mis tükk endal autos?

Kood: Vali kõik

Address 65: Tire Pressure (J502)       Labels: 3AA-907-273.clb
   Part No SW: 3AA 907 273 F    HW: 5Q0 907 273 
   Component: RDKBERU30     H04 0011  
   Serial number: 40000000050185
   ASAM Dataset: EV_RDKBERU30 005005
   ROD: EV_RDKBERU30_005.rod
   VCID: 372BD66C6FC6CAEF80D-8062

No fault code found.

Vasta

Mine “Huviliste autod”