Vihje vanakooli diislite omanikele.
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Vihje vanakooli diislite omanikele.
Lihtsalt vihjeks teile, et kui te ei soovi ootamatuid üllatusi mootorist kiirelt lahkuva jahutusvedeliku näol, siis vaadake kõrgsurvepumba all olevad lõdvikud(eriti plokipoolne) üle.
Teadaolevalt jahutussüsteemi lõdvikud diiselkütust ei armasta, kui aga pumba/torude kallal käiakse siis sinna alla ikka midagi satub. Ja kui juba voolik paiste minema hakkab, pole mõtet vast enam loomkatseid teha... Naljalt sinna ei näe, kui kõiksugu pumbad ja torud ees.
Endal tühjendas sõidu pealt tagumise lõdviku kaudu süsteemi, samas sain nüüd ka teada et jahutusvedeliku nivoo andur ei toimeta... Aru sain siis kui tempi näit lõpuks kiiresti tõusma hakkas. Aga tempi andur on minu omal ju ülemises radiaatori lõdvikus enne radikat. Ja alt enam väga ei nirisenud ehk süsteem oli praktiliselt tühi...
Eks ole näha, kas suutsin mootorile ka haiget teha või mitte... Praegu ootan uut lõdvikut.
Sai vaadatud tuttava eelmine aasta omal jalal saksast tulnud masina kapoti alla, ja ka temal on sel tagumisel lõdvikul juba pealmine kiht peal lahti. Nii ei ole see ainult minu TDI eripära.
Teadaolevalt jahutussüsteemi lõdvikud diiselkütust ei armasta, kui aga pumba/torude kallal käiakse siis sinna alla ikka midagi satub. Ja kui juba voolik paiste minema hakkab, pole mõtet vast enam loomkatseid teha... Naljalt sinna ei näe, kui kõiksugu pumbad ja torud ees.
Endal tühjendas sõidu pealt tagumise lõdviku kaudu süsteemi, samas sain nüüd ka teada et jahutusvedeliku nivoo andur ei toimeta... Aru sain siis kui tempi näit lõpuks kiiresti tõusma hakkas. Aga tempi andur on minu omal ju ülemises radiaatori lõdvikus enne radikat. Ja alt enam väga ei nirisenud ehk süsteem oli praktiliselt tühi...
Eks ole näha, kas suutsin mootorile ka haiget teha või mitte... Praegu ootan uut lõdvikut.
Sai vaadatud tuttava eelmine aasta omal jalal saksast tulnud masina kapoti alla, ja ka temal on sel tagumisel lõdvikul juba pealmine kiht peal lahti. Nii ei ole see ainult minu TDI eripära.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Vihje vanakooli diislite omanikele.
Endal läks kah 1. Jaanuari hommikul see lõdvik katki, seal allpool kuskil. Õnneks päästis mind aga hoiatav tuluke armatuuris. Lõdvikud kah müstilise hinnaga...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Vihje vanakooli diislite omanikele.
Täna hommikul sama marsruuti läbides sai jälgede järgi ilmsiks et leke algas vast 7-8km varem ja vedeliku jäljed lõppesid 2km enne näidiku ebanormaalse käitumise algust...
Viimati muutis 100avant, 11 Sept 2015, 08:02, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vihje vanakooli diislite omanikele.
No see loom ei tooda kuuma ju100avant kirjutas:Täna hommikul sama marsruuti läbides sai jälgede järgi ilmsiks et leke algas vast 7-8km varem ja vedeliku jäljed lõppesid 2km enne näidiku ebanormaalse käitumise algust...
Diesel Power KEEPS ME GOING
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Vihje vanakooli diislite omanikele.
Ei usu et tihendi ära kõrvetasid, 1.9 kannatab ikka palju rohkem kuuma kui mõni r6(2.4D volvo/LT peal või bemmi TDS...)
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Vihje vanakooli diislite omanikele.
Tahaks ise ka uskuda, et miskit halba ei teinud. Eriline vedamine oli veel see et kõik juhtus vahetult enne koju jõudmist ja teele ka ei jäänud.
Olen suuremate mootorite üle kuumutamise tagajärgi piisavalt näinud.
Eile sai uus lõdvik külge pandud, uus mahl sisse kallatud ja ca 50 km sõidetud. Kaebusi ei olnud.
Täna plaan 300km maha sõita...
Taseme andur ka korras nüüd.
Olen suuremate mootorite üle kuumutamise tagajärgi piisavalt näinud.
Eile sai uus lõdvik külge pandud, uus mahl sisse kallatud ja ca 50 km sõidetud. Kaebusi ei olnud.
Täna plaan 300km maha sõita...
Taseme andur ka korras nüüd.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Vihje vanakooli diislite omanikele.
Ilmselt läks tõesti õnneks.
Üle 800 km läbitud ja seni mingit jama pole...
Üle 800 km läbitud ja seni mingit jama pole...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Vihje vanakooli diislite omanikele.
Kuramus küll.
Nüüd algab siis vol 2 lõdviku vahetus.
Nimelt otsustas see kulla hinnaga lõdvik nüüd jälle lekkima hakata.
Lõdviku keskel oleva põlve üks haru lekib...
Nüüd algab siis vol 2 lõdviku vahetus.
Nimelt otsustas see kulla hinnaga lõdvik nüüd jälle lekkima hakata.
Lõdviku keskel oleva põlve üks haru lekib...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Vihje vanakooli diislite omanikele.
Kehv lugu jah. Üldse rahulikult sõita ei saa.... Pidevalt mingi jama.
5 aastat ja 160 000km selle masinaga ringi vuratud. Eeldades et varasemas ajaloos ka vähemalt üks näitude korrigeerimine ilmselt olnud, siis kõva pool milli ja peale raudselt läbisõitu.
Kui hooldus(rihmad/rullid/filtrid/vedelikud) välja arvata, siis kaks seda fantastilist lõdvikut, pumba tihendikomplekt ja starteri puksid/harjad ainsad kulud mootori osas selle aja peale...
Katsu uuemaga järgi teha.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...