1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
oliver1337
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 13 Apr 2018, 17:03
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas oliver1337 » 13 Okt 2018, 18:38

Tervist,

VCDS kaabel näitab, et kõrgsurvepumba ajastus täiesti paigast,
Aga ei saa aru, et kas liiga varajane või hiline, ehk mõni mees siin oskab öelda.
Kas seda saab veel päästa pumbaga reguleerides, või ... !?

Pilt

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas ivohi » 13 Okt 2018, 18:51

Julmalt varajane, hilise puhul ei oleks kollast joont üldse näha. Ilmselt pumba keeramisega saad korda jah.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 13 Okt 2018, 19:29

Vaata enne veakoodid üle, kui juhtpihusti veakood sees siis ei näegi reaalset pritsehetke.

oliver1337
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 13 Apr 2018, 17:03
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas oliver1337 » 13 Okt 2018, 20:52

J.Aru kirjutas:
13 Okt 2018, 19:29
Vaata enne veakoodid üle, kui juhtpihusti veakood sees siis ei näegi reaalset pritsehetke.
1 Fault on
00550-Start of injection regulation
17-10-control Difference-Intermittent

Kas sellest piisab, et petab reaalse pritsehetke ära ?

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 13 Okt 2018, 22:36

Kui süüde reaalselt nii varajane, siis seda peaks häälest ka kuulda olema- plagiseb nagu vana mersu takso :) Hiline käib pehmelt, aga käivitub samas kehvemini.

oliver1337
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 13 Apr 2018, 17:03
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas oliver1337 » 14 Okt 2018, 12:40

tobimarg kirjutas:
13 Okt 2018, 22:36
Kui süüde reaalselt nii varajane, siis seda peaks häälest ka kuulda olema- plagiseb nagu vana mersu takso :) Hiline käib pehmelt, aga käivitub samas kehvemini.
Pole kunagi diislitega väga kursis olnud aga plagiseb küll nagu traktor , käivitamisega probleeme pole aga väga uimane on !

Rooma
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 7 korda

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas Rooma » 14 Okt 2018, 15:57

Hilisema on just käivitus parem , eriti kulunud mootori ja pumba puhul.
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 15 Okt 2018, 11:15

Rooma kirjutas:
14 Okt 2018, 15:57
Hilisema on just käivitus parem , eriti kulunud mootori ja pumba puhul.
Hmm, ma vastupidist kogenud omal ajal kui Golfi peal seda mootorit omanud ja sai teistelgi hobi korras pumpa sätitud. Varasemaks toomisega paranes käivitus.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 15 Okt 2018, 11:18

Siin lahatud ka varasem vs hilisem süüde teemat: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=139762

Soovitaks kindlasti pigem varasemaks panna kui hilisemaks.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 08 Nov 2018, 22:38

Saan aru soovitustest et pane pigem .... Kuid küsimus laiemale diisli teadma meestele. Kuidas siiski saab ,,lihtsalt,, pritsenurk paigast minna? Jätame mängust välja ,a,la rihm veninud. See on lasteaija teenus. Kui peale vasja remont tuli viga välja,siis on ju teine teema. Niisama pritse nurk ju ei muutu.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 08 Nov 2018, 22:45

Hiliseks muutub süüde ka siis,kui väntvõlli otsas olev hammasratas on oma kiilupeal nihkes. Seega on kohe tegemist V.V otsa remondiga.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas GTI » 09 Nov 2018, 08:34

t6nis3 kirjutas:
08 Nov 2018, 22:38
Saan aru soovitustest et pane pigem .... Kuid küsimus laiemale diisli teadma meestele. Kuidas siiski saab ,,lihtsalt,, pritsenurk paigast minna? Jätame mängust välja ,a,la rihm veninud. See on lasteaija teenus. Kui peale vasja remont tuli viga välja,siis on ju teine teema. Niisama pritse nurk ju ei muutu.
Ei pruugi olla midagi ''ise paigast läinud'', vahest kontrolliti esimest korda pritsenäite ja selgus selline asi. Paigast võib olla viimasest rihmavahetusest või pumba mahakäimisest saadik.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 09 Nov 2018, 11:07

t6nis3 kirjutas:
08 Nov 2018, 22:38
Saan aru soovitustest et pane pigem .... Kuid küsimus laiemale diisli teadma meestele. Kuidas siiski saab ,,lihtsalt,, pritsenurk paigast minna? Jätame mängust välja ,a,la rihm veninud. See on lasteaija teenus. Kui peale vasja remont tuli viga välja,siis on ju teine teema. Niisama pritse nurk ju ei muutu.
Miks jätta hammasrihma venimist välja kui just see mõjutabki kõige rohkem? Kogemus sama mootoriga kus peale rihmavahetust esimene talv läks ka -25 kraadiga matsust käima (lastud vahetada), teine talv juba vähema külma juures pidi parasjagu käiama. Vaatasin pritsehetke ja see oli hiline, peale õigeks keeramist oli jälle poole pöörde pill. Peale seda olen ise hammasrihma vahetatud, väntvõlli otsa polt oli korralikult kinni ning rihmaratas loksunud pole.
Muidugi seda ei tea, kas pritsehetke peale rihmavahetust reguleeriti ja kuidas täpselt pandi aga fakt on see, et kui üks talv käivitub ideaalselt (ehk pritsehetk piisavalt õige heaks käivitumiseks) ja teine mitte siis see võib tuleneda rihmavenimisest tingitud hilisest pritsehetkest.

Vasta

Mine “Diislid”