VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ainer » 19 Nov 2018, 11:10

Mellr kirjutas:
18 Nov 2018, 21:35
Tervist
Mul sama auto, ainult et sedaan. Täpselt sama probleem käivitamisel aegaajalt. Said sa teada, milles asi?
MIs viga täpsemalt silmas pead? Jahutusvedeliku taset?

Mellr
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 18 Nov 2018, 15:24
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas Mellr » 19 Nov 2018, 11:31

Just. Mul samuti vahest viskab käivitamis veateate ette. Kui seisma jätan ja uuesti käivitan siis on kõik ok. On mingeid muresid veel olnud?

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ainer » 19 Nov 2018, 13:27

Viga oli ikkagi jahutusvedeliku tasemes, panin ~0,5L peale ja enam ei ole tagasi tulnud. Alguses arvasin, et paagis oleva tasemeanduri viga, aga kaabliga viga ei tuvastanud.
Ainuke mure on olnud AdBlue erroriga. Selle vastu sai AAP-st uus tarkvara peale ja enam ei ole tagasi tulnud.

Kasutaja avatar
murf
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 20 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas murf » 19 Nov 2018, 15:57

Mul viskas bensukal ka seda errorit, vahest käivitamisel ja vahest sõidu ajal. Möller Auto sõnul on vahest põhjus liiga hea külmakindlusega jahutusvedelikus ja sellest tulemevast liiga heast elektrijuhtivusest, mille tõttu andur vale järelduse teeb. Viimase hoolduse ajal olid lahjendanud mul ja seni pole errorit enam andnud.

waixu
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 01 Nov 2014, 11:16
Auto: Volkswagen Touareg
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas waixu » 31 Dets 2018, 18:27

ainer kirjutas:
16 Nov 2017, 09:49
Madalatel pööretel on ikka uimane. Linnas 55km/h sõites lükkab juba 6 käigu sisse ja siis pöörded ~1200 juures. Kui nüüd väike tõus peaks olema, siis on ikka värin sees ja natuke häirib. Õnneks aitab selle vastu S reziim.

Olen sõitnud 3.0 180kW Touareg-ga ja V6 hääl on ikka mehisem. Aga kere jällegi raskem ja kiirendus peaaegu paar sekundit aeglasem, aga väänet tiba rohkem. Seega Passat liigub hetkevõrdluses paremini.
Sai ka hiljuti sarnane isend soetatud. Proovisime 3,6 (bensiin 206kw) Touaregiga joonele panna. Passat läks ikka iga käiguga eest ära.
Muidu ka suht rahul autoga aga sama asi, need madalad pöörded ja vibra on veits häirivad. Kuvitav kas nendel käiguvahetust veits kõrgematele põõretele ei saa progeda?

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 679
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 30 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 31 Dets 2018, 20:51

waixu kirjutas:
31 Dets 2018, 18:27
ainer kirjutas:
16 Nov 2017, 09:49
Madalatel pööretel on ikka uimane. Linnas 55km/h sõites lükkab juba 6 käigu sisse ja siis pöörded ~1200 juures. Kui nüüd väike tõus peaks olema, siis on ikka värin sees ja natuke häirib. Õnneks aitab selle vastu S reziim.

Olen sõitnud 3.0 180kW Touareg-ga ja V6 hääl on ikka mehisem. Aga kere jällegi raskem ja kiirendus peaaegu paar sekundit aeglasem, aga väänet tiba rohkem. Seega Passat liigub hetkevõrdluses paremini.
Sai ka hiljuti sarnane isend soetatud. Proovisime 3,6 (bensiin 206kw) Touaregiga joonele panna. Passat läks ikka iga käiguga eest ära.
Mis siis olema peab, kui kaalu vahe juba ligi 1t on :clap: :clap: :clap: :clap:
Arvad, et siis 206kW teeb ligi 1000kg kergemale 176kW pikalt? :roll:
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
murf
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 20 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas murf » 01 Jaan 2019, 02:49

Pole seal see kW oluline, pigem vast NM. Üleeile sai satutud ühe Superbiga joonele, 206kW ja 4x4. Startis nõksu varem, aga kiirendusraja ehk ca 100m jooksul jäi meie vahe samaks. Ehk siis tema 206kW vs minu 162kW ja tühikaalu vahe ka minu kahjuks, kuid tal tütarlaps ka kõrval. NM peaks mõlemas seades sama olema ja antud distantsil ta eest ei pääsend.

Asko
Huviline
Postitusi: 1245
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
Asukoht: Tallinn//Saku
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 21 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas Asko » 01 Jaan 2019, 11:24

See natuke imelik kuna olen omanud 206kw superbi ja sõitnud ka 162kwga siis tegelt 206kw liigub ikka palju mehisemalt.
https://www.facebook.com/BoltonValetingest/

Poleerimise ja keraamika pakkumised küsi minult

Kasutaja avatar
murf
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 20 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas murf » 01 Jaan 2019, 15:03

Ma ka üllatusin, et see pool kerepikkust mis varem startides ette tõmbas, see meie vaheks jäigi. A no eks 100m ei pruugigi erinevust välja tuua. Oleks kiirendusrada pikem olnud, oleks kauem saanud võrrelda.

raikzz
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Dets 2011, 10:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas raikzz » 01 Jaan 2019, 15:49

ingel [VW Bot: "Keel korda!"] 5.7 vs 6.8sek 0-100 peaks ikka suurem vahe olema :D

Kasutaja avatar
murf
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 20 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas murf » 01 Jaan 2019, 16:51

See 1 sek erinevust on ainult ideaaltingimustel ja tavaoludes ei pruugigi seda vahet lühikesel distantsil välja tulla. Praegustes oludes on esimeseks teguriks haarduvus, kas see jõud suudetakse ka maha panna. Võib olla hindan valesti, a tundus et Skodal käis ratas rohkem all ringi ja Passat surus jõu paremini maha.
DSG-ga tehasenumbreid pole mina esimese katsega kätte saanud. Ennem peab ikka mitu korda proovima, siis saab kast aru mida talt tahetakse. 1.8 TSI-d sai kunagi piinatud ja kas 3. või 4. katse andsid tulemuse alla 8 sek-i. Praegusega sama, no ei viska esimese proovimise peale 7sek tulemust, kui just enne seda äkilisemat sõitu pole teinud.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 579
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: MK7 GTI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas Golhv » 01 Jaan 2019, 23:41

See tulemus paberil on launchiga ju, või ei?

stefan31
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 16 Okt 2018, 22:25
Auto: Passat Alltrack TSI 2018, varem Passat Alltrack TDI 2014
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas stefan31 » 02 Jaan 2019, 22:52

Ilma stardiabi režiimita neid ametlikke tulemusi üldjuhul kätte ei saa. See liiga madalate pöörete "tõbi" on omane ka 162kW TSI mootoriga nelikveolisel Passatil. Õnneks küll ei värista, aga lihtsalt olen sunnitud nentima, et pudrustel asulateedel mootor tegelikult vaevleb 1400 pöörde juures ja teinekord sunnin masina käsitsi madalamaid käike kasutama. 162kw ja 206kW TSI võrdluse koha pealt on jäänud mulje, et reaalsuses on nende vahe väiksem kui paberil. Need nii öelda Golf GTI mootorite versioonid näitavad stendimõõtmiste põhjal tegelikult ca 20kw rohkem. Aga üle 200kw TSI-de puhul tehas nii üleliia lahke pole, vast 10kW tuleb samas stendis üle ametlikult lubatu. Paigaltstardil lühikese maa peale taandub tõepoolest rohkem rehviteemasse ja erinevate DSG versioonide nüanssidele.
Veel ütleb mu tagumikutunne, et 5 põlvkonna Haldex vähemasti Passati peal on paigalt startides kuidagi nõrga eellukustusega, seda siis võrreldes eelneva Haldex põlvkonnaga. Suht rahulikult startides, vaid veidi pööratud ratastega on juba kuulda, et sisemine esimene ratas jõuab märjal asfaldil veidi tühja kratsida.

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 649
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/MB S124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX "Super Blackbird"/VW Polo 9N3
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 17 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas Elevant » 03 Jaan 2019, 11:52

Alltrackil on ju ülekanne natuke teistsugune, sealt tuleb ka vahe sisse, ei ole päris 1:1'le tavalise Passati või Superbiga. Kui ma nüüd valesti ei mäleta, siis 100 juures oli Alltrackil 200 pööret rohkem, kui Passat CC'l(mõlemad 2.0TDI 125kw).

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ainer » 28 Veebr 2019, 10:19

Update kessy teemal.
Suured tänud Magnusele (R36), kelle abiga sai keyless entry toega plokk autole külge. Kõik jäi toimima nii nagu vana plokiga. Ukselingid on hetkel välja kodeeritud, et ei annaks viga.
Järgmiseks plaanis uksed ette võtta ja vahetada ära lingid koos uste juhtmestikega.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1206
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 10 Mär 2019, 11:29

Palju Sul hetkel läbisõit kui saladus pole? Kas hooratas ja haldex veel ok?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ainer » 11 Mär 2019, 08:59

KuldarA kirjutas:
10 Mär 2019, 11:29
Palju Sul hetkel läbisõit kui saladus pole? Kas hooratas ja haldex veel ok?
Hetkel jookseb 178t km. Suveveljed alla saab, siis teen 180t hoolduse ära koos sillastendiga. Kõik vedelikud samuti ära vahetada. Hetkel ei ole hooratas ja haldex märku andnud (ptui-ptui-ptui).

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1206
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 11 Mär 2019, 11:06

Siis on hästi läinud :) Mul läksid mõlemad enne 160k vahetusse. Hoorattal klassikalist kolinat polnud - natuke väristas käiguvahetusel ning kui käigud üles ära lappas, siis tuli üsna tugev vibratsioon, mida alguses lihtsalt madalate pöörete süüks ajasin, aga uue hoorattaga puudub igasugune värin mootorist vahet pole, millised pöörded on. Õnneks pole B8-l see lõbu eriti kallis(SACHS hooratas 300 tuuris + töö).
Haldexi pumpasid oleme mitmetel vahetama pidanud. Tundub, et see 5. gen on natuke õrnem, põhjus ehk selles, et enam pole filtrit ja välp on 3a, kuigi võiks olla 60k km. Osadel ka vea parandanud tarkvarauuendus.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ainer » 19 Mär 2019, 16:09

Kessy update!

Uste juhtmestikud vahetatud (peaaegu...loe post lõpuni) ja kessy toega lingid küljes.

Ukse lukkusid vahetama ei pidanud. Tellitud sai need seepärast, et lingist tulevad juhtmed olid komplektis koos lukkudega.
Kui kellelgi peaks mingil põhjusel olema vaja ustelukkusid, siis mul on kõik neli olemas (töökorda ei ole testinud, väidetavalt töötava auto pealt maha kruvitud).
Samuti ei kasutanud tellitud lingiraame, sest osad raamid olid ilmselt demonteerides viga saanud. Polnud vajadust raame vahetama hakata, olemasolevad sobisid.

Alustasin vasaku tagumise uksega. Millegipärast tuli polster väga halvasti ära, st pidi väga palju jõudu kasutama, et akna servast kätte saada. Arvan, et selle põhjuseks on polstri sees olev ruloo, mis polstrit alt servast eemale tõmmates hakkab klaasi ja uksepleki vahele kinni pooma. Lõpuks ikka sain kätte ilma midagi lõhkumata. Lingist tulevad juhtmed vahetasin koos ukselukust siselinki mineva trossiga.
Lingi vahetus on väga lihtne: link tuleb tõmmata uksest eemale, siis lükata a'la kruvikeerajaga väikesest avast lingiraamil olev nö lukustus lingi poole lahti (käib plõks). Seejärel saab kätte väiksema poole, mis takistab lingil raami seest välja tulemist. Siis vajutada mõõdukalt lingile peale, et lukustada lahti trossi raam (käib samuti nõrk plõks). Peale seda liigutada linki ukse välimise serva poole kuniks tuleb trossi raamist välja ja seejärel sujuvalt uksest eemale tõmmata. Uus link vastupidises järjekorras tagasi ja lingi väiksema poole lukustamiseks tuleb konksutaolise esemega tõmmata samast pisikesest avast, et lukustaks kõik kenasti ära. Korrektsel paigaldusel läheb link algasendisse tagasi.
► Näita Spoilerit
Juhiuks sai järgmiseks ette võetud. Polstri eemaldus võrreldes tagumise uksega läks väga ladusalt. Alguses küll ei saanud aru, et miks ei tule ukseluku pistiku juurest tüübel välja, aga kui juhuslikult polstrit ülesse lükkasin tuli tüüblist välja. Seal siis teistsorti tüübel, mis läheb tagasi lükates, aga välja tuleb ülesse, mitte eemale nagu teised. Lingi juhtmete kinnitused ukseluku ja lingi raami küljes samamoodi nagu tagumise ukse pildil. Ukselingi vahetus oli veelgi lihtsam kui teistel kolmel uksel, sest lukustus oli kruviga, mis fikseeris võtmega avatavat lukku.
► Näita Spoilerit


Probleemid:

Tagumise ukse uuel juhtmestikul ei sobinud kõlari (bass) pin, mis oli nr.3 pesas, originaalis nr.4. See sai ringi tõstetud.

Esimese juhtmesarjaga aga oli rohkem vaeva. Uuel sarjal on 2ne kõlaripistik (bass) (kõlarile sobib 4ne). See sai vanalt juhtmesarjalt uue külge. Samuti ei sobinud kõrgsageduse pistik, mis vanal 2ne, aga uuel 4ne. 4se pistiku jätsin alles ja vanalt sai 2ne asemele.
► Näita Spoilerit
Lõpuks kui vasaku poole kokku sain ja auto garaazi teistpidi sisse ajasin, siis selgus, et kõrgsagedused ei tööta - tagantjärele tarkus oleks, et eelnevalt üle kontrollida, kas suures pistikus on klemmid 1:1 samades pin-des! Amatöör, ütleks selle peale... :)
Võrdlesin siis paremapoole juhtmestikku, mis veel vahetamata oli juhipoolsega. Välja tuli, et uues juhtmesarjas on kõrgsagedused eraldi klemmide all. See tähendas, et originaalis on mõlemad kõlarid piilarisse minevas pistikus samade klemmide all. Parema poole kõrgsagedused sildasin piilarisse minevas pistukus ära. Vasaku poolega tuleb veel mingil päeval tegeleda ja alguses proovida, kas õnnestub ust uuesti laiali lammutamata piilarisse minevas pistikus asi ära lahendada.


Esiustes lisaks veel üks üleliigne pistik (ülemine), mis tühjaks jäi. Milleks seda kasutatakse?
► Näita Spoilerit

Salongipoolsed juhtmed samuti olemas ja nendega tegeleb järgmisena. Kontrollisin salongijuhtmestiku pistikud üle :D
Viimati muutis ainer, 19 Mär 2019, 16:10, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
siLc
Klubiline
Postitusi: 1434
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 41 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas siLc » 19 Mär 2019, 16:49

Kasutamata pistik on Side Assisti peeglitulukese oma ilmselt.

Sellised ootamatused pistikutega on välditavad kui võtta abiks varuosakataloog ja elektriskeemid ning näiteks võrrelda uue juhtmesarja PR koodide kattuvust enda auto PR koodidega. See oleks tõenäoliselt öelnud, et helisüsteem on näiteks teine.
Viimati muutis siLc, 19 Mär 2019, 16:51, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ainer » 20 Mär 2019, 10:28

Kogu pudi-padi tellides sai pööratud tähelepanu 4F2 (Central locking system "Keyless Entry") + 4I3 (Central locking system "Keyless Entry" without SAFELOCK) koodidele.
Kogu kupatuse sain ühe müüja käest, siis oli lihtsam võtta see, mis antud hetkel saada oli. Tulevikus selle kohapealt kindlasti targem.

Juhipoolsed tweeterid nüüdseks töökorras.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 266
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 29 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas evald112 » 20 Mär 2019, 15:43

KuldarA kirjutas:
11 Mär 2019, 11:06
põhjus ehk selles, et enam pole filtrit ja välp on 3a, kuigi võiks olla 60k km.
Kas ei olegi 60k ? Mul lähheb mai kuus 60k hooldusesse ja hooldusgraafikus haldexi õli vahetus sees ilusti.

Kessy paigalduse jutt väga detailne. Kindlasti kellelegi abiks.

Need uksepolstrid käivad minu meelest ja ilma ruloota väga raskelt. Vähegi jahedama ilmaga kardan plastikut ära lõhkuda. Neid kangutamise tööriistu olen juba lõhkunud.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1206
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 20 Mär 2019, 15:48

Sul saab ka 3a täis autol, et eks sellepärast haldexi õli sees.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ainer » 08 Apr 2019, 16:08

Kessy update

Vajalikud juhtmed alates tagumisest stange all asetsevast välisest antennist, tagumise istme seljatoe taga asuvast antennist ja kõikidest ustest sai välja harutatud teise auto salongi juhtmesarjast, kus keyless entry tehasest peale pandi.
► Näita Spoilerit
Õnneks on tehasest paigaldatud juba kaks salongiantenni "Keyless Go" jaoks. Esimene asub käigukangi ees tuhatoosi all, taha minevate vent torude all. Teine antenn asub tagumise istme all servas summuti/kardaanitunneli kohal.
► Näita Spoilerit
Alustada sai stange alla minevast antennist. Eeldab stange eemaldamist. Juhtmed salongi lähevad paremalt, samast avast, kust parkimisandurite juhtmedki. Pakiruumi antenni juhtmed lähevad tagumiste istmesoojenduste ja turvavööde anduritega samas pundis. Antenn asub plastikkatte all.
► Näita Spoilerit
Edasi jõudsin parempoolse b-piilarini. Tagumiste ustega on lihtsam kui esimestega, sest ruumi on rohkem. Pistik lahti, turvavöö anduri pistiks samuti ja paar tüüblit, mis juhet fikseeritult hoiavad. Kolm pin-i pistikust lähevad kessy plokki, üks pin polstri alla massi. Edasi esimese parempoolse ukse juurde. Käepäraste vahenditega märgistasin juhtmed ära :)
► Näita Spoilerit
Edasi tegin ära analoogselt juhipoolsed uksed. Ei hakanud piltidega dubleerima. Juhi ukse juures olid olud veel kitsamad. Mõned lisapistikud jne.

Kessy ploki pistikust ei hakanud samuti pilti tegema ruumi kitsikuse tõttu. Juhtmed plokini ulatusid, jäi isegi varu, sest ei saanud neid paigaldatud nii nagu originaalis. Selleks oleks pidanud armatuuri tervenisti eest ära võtma. Lõppkokkuvõttes sain pistikusse ühendatud.
► Näita Spoilerit

Fenderist tellisin sensoriga avamise antennid ja ploki. Neid ei hakanud hetkel ära paigaldama, sest pole vajalikku pistikut, mis plokist salongi peab minema.
Üks küsimus sellega seoses, kas pildil olevad sensorid ja ploki asukoht on enamvähem õiged?
► Näita Spoilerit

Edit: Mainimata jäi, et hetkel veel süsteem ei tööta ja aktiveerimine on "...in progress". Lingid, antennid ja pin-d on õigesti ühendatud ja autole selgeks tehtud. Lootust on, et nädala lõpuks saab ehk tööle :)
Viimati muutis ainer, 09 Apr 2019, 09:22, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ainer » 26 Apr 2019, 14:21

Hoolduse kanne läbisõidul 178396 km:
  • Mootori õli+filter
  • DSG õli+filter
  • Haldexi õli
  • Esimesed kettad+klotsid (TRW)
  • Tagumised kettad+klotsid (Textar)
  • Sildade reguleerimine
  • Kütuse-, õhu- ja salongifilter (nende vahetuse tegin ise)
  • DSG-le adaptsiooni sõit

Vasta

Mine “Huviliste autod”