VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1956
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 38 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Tere huvilised-klubilised!

Tutvustan teile ka oma uut pereliiget. Volkar, kui mark, tegelikult minu jaoks uus ei ole. Kui aus olla, siis ma muud marki omanud ei olegi. Kuidagi õpid üht marki tundma ja tekib selle suhtes mingisugune usaldus :) Ja siis käivad igasugu japsivennad jms müügitööd tegemas küll, aga no ikka ei lähe õnge. Sakslane ikka oskab häid ja ilusaid autosid teha minumeelest. Eelmine auto oli 2011 Jetta 1.2TSI. Oli ka igati aus auto, ühtki paha sõna ei ütle, tehniliselt (OK, eluaegne kett võiks kesta kauem kui 40 000km) ja kasutusomadustelt laitmatu, aga jäi siiski kohati lahjaks ja varustust võiks ju ka alati rohkem olla. Läbisõitu oli tal 4 aastaga kogunenud 80 000km ja masin oli laitmatus korras- küllap teenib uut omanikku veel pikalt ja ehk saab foorumiski näha.
Paralleelselt Jetta müügiga otsisin uut autot. Kriteeriumid olid selged: läbisõit alla 100 000km, väljalase vähemalt 2011, sedaan, 4MOTION, Webasto puldiga, DSG, must sport nahksisu, xenon, Dynaudio, elektriline kärukonks (vahel harva on vaja ja siis ei pea kelleltki kerjama), parkimisandurid, Navi. Kõik mis lisaks oleks olnud, oleks vaid boonuseks olnud. Aga need olid põhikriteeriumid. Ja muidugi Eestist selliseid autosid ei leia või kui nad siia jõuavad siis peab ikka mingi konks asja juures olema. Kaalusin CC ja Passati vahel. Naine CCd ei tahtnud- otsustatud, edasikaebamisele ei kuulu :D
Ja nii jäigi ühel hetkel Saksas üks must kaunis ratsu silma. Sai asja tehtud, tausta uuritud (tänud kasutajale Jussike) ja tundus, et on aus pill. Saksa esindus müüs ja hooldatud kenasti esinduses ja kõik pünktlich tehtud by the book.

Mis siis sõelale jäi?

Volkswagen Passat B7 Highline BMT DSG 4MOTION 2.0 TDI 125kW


Esmane reg: 12/2011 Jah, ajab närvi küll, kusjuures auto on omanikule 30.12 üle antud :) Tegu siiski 2012 MY autoga, aga oleks võidud 2012 arvele ka võtta. Aga asja sisu see ju ei muuda.
Mootor: 2.0 TDI (125 kW, 350nm)
Kütus: diisel
Läbisõidumõõdiku näit: 65 000 km, täielik hooldusraamat
Vedav sild: nelikvedu 4MOTION
Käigukast: automaat DSG6
Värvus: must, mingi metallik, läigib küll

Varustus
Turva- ja ohutusvarustus

•roolivõimendi (kiirustundlik)
•10x turvapadi
•kesklukustus, signalisatsioon ja immobilisaator
•stabiilsuskontroll
•veojõukontroll
•vihmasensor
Laneassist- auto hoiab ise rida ja annab tulukesega ja rooli vibraga märku kui sa joone peale tuigerdad. Maanteel :thumbup:
Sideassist- väga hea asi. Kui keegi hiilib pimenurgas siis süttib peeglil tuli ja kellaplokis muutub roheline peegel kollaseks. Kui hakkad manöövrit tegema ja keegi on pimenurgas siis hakkab tuli peeglis lühikese intervalliga vilkuma, et juhi tähelepanu pälvida. Jällegi hea lisa.
Frontassist
elektriline veokonks
WEBASTO puldiga
•START/STOP süsteem

Mugavusvarustus
•kliimaautomaatik 2-tsooni, taga lihtsalt vent avad
•elektrilised akende tõstukid
•elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad)
Solar päikesepaneelidega katuseluuk (klaasist, elektriline)- kas keegi teab täpselt kuda see Solar värk toimib?
•püsikiiruse hoidja ACC (eessõitjaga distantsi hoidev)
•parkimisandurid (ees, taga, OPS ehk RNSi ekraani pealt kuvamine)
•toonitud klaasid (õrn nn colorverglasung aga hetkel rahuldab mind küll)
käiguvahetus labadega roolilt
DCC ehk Dynamic chassis control ehk elektriliselt reguleeritav veermik. Valikuid on 3: Comfort, Normal, Sport.
•Bluetooth Handsfree

Sisustus
•must Nappa nahkpolster
•sportistmed
•elektriliselt osaliselt reguleeritavad juhiiste
•4x istmesoojendused, ees ja taga
•tagaistme seljatugi allaklapitav
•nahkkattega multifunktsionaalne rool käiguvahetuslabadega
•reguleeritav roolisammas
•käetugi ees (laekaga) + 2 topsihoidjat
•käetugi taga + 2 topsihoidjat
•brushed alu iluliistud salongis
•OEM jalamatid (tekstiilist, kummist)
•4X LED jalavalgustid


Audio, video, kommunikatsioon

Dynaudio Confidence helisüsteem, 600W ja 10 kõlarit
RNS510 Navisüsteem, handsfree ja midaiganes see 510 veel pakub, pole veel täpselt pihta saanud. Autol veel peal Premium telefonilahendus, ei ole seda ka veel uurida jõudnud.

Rehvid ja veljed

•suverehvid r18 OEM Kansas
•talverehvid (lamellrehvid r18)

Tuled
•bixenon (lähituled, kaugtuled) DLAga ehk Dynamic Light Assistiga. Peaks hea asi olema pimedatel talveöödel, aga pole veel linnast välja saanud, et täit ettekujutust saada.
•LED päevakad ja tagatuled
•esitulede pesurid
•udutuled (eesmised, tagumine, kurvitule funktsiooniga)
•OEM LED numbrituled

Mis plaanis ja mis tehtud?

Hoolduse poolelt õnneks lähiajal midagi ootamas ei ole. Longlife õli lubab veel 20 000km sõita ja suured sõlmed (DSG. 4MOTION, pidurid) hooldati (ätt) 57 000km. Kütusefiltri välbaks on Saksas 90 000km, meil 60 000km. Usun, et võin sellega järgmise õlivahetuseni sõita, kuskilt Toobali kanistrist ei tangi ka, seega vast ei juhtu temaga midagi. Ei viitsi pelgalt seda filtrikest vahetama sõita.
Hankinud olen RNSile 2015 Ida-Euroopa kaardid (kes soovib, siis mõistliku tasu eest saab plaati mult) ja OEM kummimatid. Lasin kohe ära teha ka nahahoolduse. Järgmine kuu tuleb pigipesu ja vahatamine lasta ära teha. Pikemas perspektiivis ka poleerimine kuna kohati on pindmisi kriime ja "stonewashi" tulemust näha. Aga üldjoontes on lihtsalt plaanis autot korralikult hoida ja hooldada ja seejuures kõiki võimalusi ja lisasid täiel rinnal nautides :)
Eile tegin autole diagnostika ja leidsin ühe veakoodi- juhipoolne peegel aegajalt ei klapi end, näitab elektrilist viga. Küllap põhjus selles, et keegi pole neid kunagi klappinud. Isegi avastasin puht juhuslikult selle võimaluse peeglite regulli nupu juures. Nüüd uurin mis seal teha annab- lahti võtta, puhastada, määrida vms.
Sõidumuljed on väga positiivsed. Auto on küll raskem kui Jetta, samas ei ütleks, et juhitavus halvem on. DCC lisab mõnusat jäikust ja väldib kere kaldumist kurvides. Sporti peale lülitades, käigukast S-i peale- nii on päris tore rooli pealt labasid klõbistada :thumbup: Tallinna teedel siiski enamus aega hoian Comfort seades mis pole ka üldsegi tuim ega sült. 18'' velg on paratamatult suhteliselt konkreetne, aga selle talve proovin siiski sellega ära, lamellid said velgedele peale. Suve ootavad tutikad 18'' Pirelli rehvid mis olid ostes velgede peal. Auto tuli 16'' originaal plekkveljega ja see oli kole, uskuge mind :D
Mis nii väga ei meeldi on diisli põrin, eriti kui oled TSI pealt tulnud. Sõites on väga OK, aga kohapeal on ikka hästi tunda. Aga sinna pole muidugi midagi teha ka, tuleb mussi kõvemaks keerata. DSGga muidu ülirahul- kiire, sujuv jne- aga nagu kõigi DSGde puhul on kasti tarkvara nii ökoks kirjutatud, et kohati vahetab kast liiga agaralt käike üles. Olgem ausad, TDI ei jaksa @1100 rpm viaduktist üles vedada. Selline ökotamine hakkab mootoripatjadele ja hoorattale. Viimast mainides, ptüi ptüi ptüi üle õla, on täielik vaikus majas.


Paar klõpsu ka allpool. Kuna päevavalgust eriti ei näe, siis hetkel vaid öised klõpsud. Nädalavahetusel teen veel mõne klõpsu.


Pilt


Pilt


Pilt

Seest ka mõni vaade. Nahk on väga korralik, selle üle on hea meel. Plaanin teda vähemalt kord kvartalis nahahooldusega kostitada.

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis tobimarg, 29 Mär 2016, 08:28, muudetud 2 korda kokku.

Sellel teemal on 293 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”