Gti talveks kõrgeks

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

b3passat
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 28 Mai 2014, 20:58
Auto: Vw Passat B3, VW Golf II
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas b3passat »

Tervist!! Oman mk6 gti golfi ja gahaks talve seadesse auto saada ehk diis kõrgemaks. Mis oleks lahebduseks? On keegi kokku puutunud? Hetkel orikas gti sport set.
Tänud ette!!

Kasutaja avatar
karlj.
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Golf 7.5 R
Asukoht: Tallinn/Kiili
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 18 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas karlj. »

kardad, et lumi hakkab vastu stanget käima? Gti ei ole maastur millega metsavahel ronimas käia, oleks võinud autot ostes veidi ette mõelda.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 901
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 100 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas Golhv »

MK5'ga tehti nii välismaal.
sa oleks esimene kes Eestis MK6ga midagi sellis teeks:P
Pilt

Kasutaja avatar
zasik
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 26 Juun 2014, 10:35
Auto: VW Golf 7 GTI Performance Stage 1
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 6 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas zasik »

Møllerist saab tellida offroad paketti. Mine uuri!
Pilt
"Anybody who says he doesn't love the ring, lies... or he hasn't been there"
Sir Jackie Stewart

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3384
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 712 korda
Tänatud: 97 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

b3passat kirjutas: 12 Sept 2018, 14:51 Tervist!! Oman mk6 gti golfi ja gahaks talve seadesse auto saada ehk diis kõrgemaks. Mis oleks lahebduseks? On keegi kokku puutunud? Hetkel orikas gti sport set.
Tänud ette!!
Paned alla kõige tugevamad vedrud mis sellele autole ettenähtud.
Kui politseid ei karda, siis talveks suurim rehv mis mahub sinna koopasse ära (soovitavalt peale vedrude vahetust mõõta).
Nii saab päris mitu cm kõrgust juurde!
Ülevaatuse ajaks võid need originaal mõõdus rattad alles hoida!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2202
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 112 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

Originaal vedrustus pole kunagi nii madal, et sellega ei võiks talvel sõita - räägime siin ikka VW-test.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Ei aita vaid see kõrgema vedru ja kõrgema rehvi panek. Maasturite peal mitmel tõsteid teinud ja fakt on see, et kui sa velje offsetiga ei mängi, siis suht kohe hakkab see kõrgem rehv keeramisel kuhugi vastu käima - on see siis esistange nurk, porikoopa tagumine nurk või raam, kuigi visuaalselt paistab sirgete ratastega, et ongi asi timm. Velje offsetti tunduvalt vähendades saab asja natuke parandada (nagu ka üleval viidatud G5-l on kas 0 või suisa väikese miinusega offset), kuid ikkagi lõpeb asi rellakaga keret modides ja no selline tegevus pole kindlasti tänavasõidu autode juures mõeldav.
Nõus täiesti, et räägime ikka hetkel sõiduautost ja siin näen mina vaid natuke kõrgema rehvi installist ja saad oma max. 1...1,5cm võitu, mis talvel võib täitsa vabalt päeva päästa.
Omalgi siin mõtteid talverehvide valikul. Aru ma ei saa, kütuseluugil rehvimõõduks näidatud 215/55R16 ja 235/40R18, mis mõlemad on ühe diameetriga ja läbimõõduga ca. 640 mm, samas meie mnt. on teh. passi virutanud vaid 205/55R16 ja R18 rattaid pole üldse ette nähtud. K*rt 215//55R16 oleks minu autol juba täitsa ok mõõt talveks, saan lihtsa vaevaga ca 0,6cm. kliirentsi tõusu, kuid jah...

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2072
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 45 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas ryan »

Liiga lihtne , talveks on teised masinad .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

b3passat
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 28 Mai 2014, 20:58
Auto: Vw Passat B3, VW Golf II
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas b3passat »

Tänud naljatajad aga ei mõelnud kohe mingit maasturit. Mõtlesin et ehk kui äkki tava golfi vedrustus vms.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2202
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 112 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

GTI vs tavavedrustus on tavaliselt umbes 15 mm vahet. Kas selle 1.5 cm pärast on mõtet vedrusid vahetada, sillastende teha jne?

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 901
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 100 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas Golhv »

Okei, aga milleks see kõik?

Kasutaja avatar
karlj.
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Golf 7.5 R
Asukoht: Tallinn/Kiili
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 18 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas karlj. »

1.4 mootor peaks ka nina veits kõrgemaks tegema. Mis see kevadel ja sügisel mootori swapi siis teha pole? Hoiab kütust ka kokku ja värki.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Ja suve seadmiseks paned madalduse,nagu teehõõvel. Et ikka teistelt erineda .

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

t6nis3 kirjutas: 15 Sept 2018, 23:50 Ja suve seadmiseks paned madalduse,nagu teehõõvel. Et ikka teistelt erineda .
Selline targutus aitas nüüd küll teemaalgatajat! :roll:

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kõrgemaks saad auto tõsta,pannes vedrudele alla 1 kuni 1,5 cm. kummi seibid. Jääb alles originaal vedrustus,ka amordi käik ei kannata.Oma ventol tehtud nii.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kas lahendus tuli,kuidas saaks auto talveks kõrgemaks ,ja suveks madalamax.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Miks ? foorumlased tüdinesid sellest teemast? Teema ju aktuaalne.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5175
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas tito »

t6nis3 kirjutas: 05 Jaan 2019, 19:06 Miks ? foorumlased tüdinesid sellest teemast? Teema ju aktuaalne.
Ilmselt. Miks küsid?
Väidetavalt on Touran ja Tiguan Golfi platvormil- lappad Tiguani veermiku enda auto külge ja voilaa :roll:
Odavam on muidugi osta parketimaastur ja asi ants.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Tihtilugu ei ole tähtis asja odavus. Kordades tähtsam on see et, küsija mõistaks,mida ta siiski tahab.Tahab printsessi. No ei saa teda. Mis selle rahaga nüüd teha? Reaalselt tõin näite 06. okt. 18.,mida tegin. Mida veel vaja?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7846
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 158 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas GTI »

Nende kummiseibidega ei pääse samuti silla reguleerimisest - tõstad auto kõrgemaks või lased madalamaks ikka pead sillastendi minema kuna roolilatt kere kerkides kisub kokkujooksu paigast ära.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Ära sellist jutt küll aja . Autol õõtshoovad loperdavad sõiduajal ju kogu aeg..üles,alla. Esisillal on ka ehituslik geomeetrija,mis ei luba mitte mingite kõrvalekaldumistega kokkujooksul hälbeid. Ja kui tahab kõrgemaks teha kummi seibidega autot,ja arvab,et oleks vaja käia ka silla stendis. Anna minna. Minu masinal sellist vajadust polnud.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7846
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 158 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas GTI »

Ma ei tea mis esisild su Väntal oli aga kujuta ette kuidas liigub tavaauto esisild kui vedrustus töötab (õõtshoob on paralleelne roolivardaga e. vedrustuse töötamisel kokkujooks ei muutu) ning mis juhtub kui tõstad kere koos roolilatiga käänmikust (kuhu kinnitub roolivarras) kõrgemale. Huvitav miks käivad coiloveritega autod peale kliirensi muutmist sillastendis? :)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 901
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 100 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas Golhv »

tõnis küsib kahe kuu pärast mis on coiloverid :D

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Vedrustuse töötamisel kokkujooks ei muutu. Lauri. Ütlesid. Kui tõsta auto esi otsa 1cm. Karauul. Silla stend? Kuku pikali.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7846
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 158 korda

Gti talveks kõrgeks

Lugemata postitus Postitas GTI »

t6nis3 kirjutas: 15 Veebr 2019, 23:55 Vedrustuse töötamisel kokkujooks ei muutu. Lauri. Ütlesid. Kui tõsta auto esi otsa 1cm. Karauul. Silla stend? Kuku pikali.
Vedrustuse töötamine ja kere tõstmine esisilla suhtes on erinevad asjad. Polundra. Ei kuku pikali.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Veermik”