Pikk vaikus olnud (minu kohta)
Tiivakaar on ära lõigatud:
► Näita Spoilerit
- 50445705_356314564951992_1317911552296222720_n.jpg (198.64 KiB) Vaadatud 11274 korda
Tegelikult on juba karbid all, tiivakaared küljes ja kõik krundi all. Pilte kahjuks (hetkel) ei ole. Teha on veel põhja all mingi punn, kust kere tehases kinni hoiti ning ettepoole tõstepunktidesse tugevndused ja siis peaks valmis olema.
LSD'st nii palju, et.. palju viperusi esines
. Proovisin läbi eksportseaduste KM vabalt Soomest Eestisse tuua, kuid kahjuks ei õnnestunud kuidagi ning pidin täishinna sisse sööma. Kui mõni ettevõte oleks selle ostnud Soomest KM vabalt ning mulle edasi müünud, siis oleks saanud ca 30€ soodsamalt, kuid otsustasin, et pigem annan Soomele 24% kui Eestile 20% ja ostsin otse.
Soomest öeldi täna hommikul nõnda:
Quaife unit has left from the Europe warehouse and is on the way to us. We are expecting it to arrive here in Monday and we will ship it same day to you. You will get an tracking number via email once we ship the package from here.
Niiet ehk on järgmise nädala keskel juba siin, ohutult minu juures...
Kaanest nii palju, et pooled klapipesad on välja võetud. See on siis 1/4 tööst tehtud juba. Arvestades, et järjekord pidi 3 nädalat olema, siis see on päris hea tulemus
. Kuna seda tööd ei tee Kahvel ise, siis pilte kahjuks ei ole.
Vahepeal sai mu "summutitüübiga" räägitud ning miniatuursed plaanid paika pandud. Katalüsaator läheb vahele, valitud on Magnaflow High-Flow kat, 3-tolline ja 200 cell. Peaks hakkama saama küll ülevaatusel. Katalüsaator kinnitub torude külge kinni v-band stiilis klambritega, et khm... tulevikus vajadusel kiiremini katalüsaatorit vahetada, kui vana peaks otsa saama
. Ühtlasi kesk- ja lõpupüti vahele läheb ka üks v-band klamber. Torud ja pütid tulevad 3". V-band klambrid tellitud ning veebruari keskel peaksid minu juurde jõudma.
Kui tehnika ja välimus on OK, siis tahaks sisuga ka tegeleda. Hetkel vaikselt otsin nahast polstreid ning otsin sadulseppasid, kes teeksid mu auto lae mustaks ning istmed korda. Soovitusi ma otseselt ei vaja, olen (ilmselt) õiged meistrid leidnud, kellel piisav pädevus, kuid alati võib kellegi juurde suunata. Tellitud on MOMO Nero käigukangi nupp. Välja näeb ta selline:
► Näita Spoilerit
- 617jhZOXgHL._SL1200_.jpg (50.08 KiB) Vaadatud 11274 korda
Rooli jaoks ka idee olemas, kuid sellest lähemalt hiljem, kui plaanid kindlamad on.
Kuna veebruari palga eest väga suuri plaane pole (DieselGeeki shortshifter) siis on üsna tõenäoline, et lasen kogu autole polü ringi paigaldada, kuid see pole ka 100%. Hetkel kogun hinnapakkumisi. Samas panustaks pigem nahkpolstritele, aga neid samas ei leia kuskilt. Ma ei tea veel.
Suurest passimisigavusest surfasin läbi Maanteeameti sõidukite statistika ning kogusin kokku palju meil Eestis Golf 3 VR6'tesid on olnud üleaja. Vahva graafik (lihtsam salvestada ja siis avada, numbrid rohkem loetavad nõnda):
► Näita Spoilerit
- EXCEL_2019-01-20_14-09-29.png (60.58 KiB) Vaadatud 11274 korda
Nagu te näete, siis 31.12.2010 (esimene Mnt ameti kirje sõidukite statistikast) oli meil eestis 112 esiveolist Golf 3 VR6 ning 2.9 Syncrosid 16tk. Läbi aastate jääb neid vähemaks. 2013 ja 2014 kirjeid pole, sest Maanteamet otsustas statistikat avaldada ilma mootorijõudu avaldamata, seega ma ei saanud kuidagi eristada VR6tesid 1.9 diislitest. 2016 suve oma ei näidanud... ühtegi Volkswagenit? Ma ei tea. Enjoy
.
PS! Otsin CHA või ASD käigukasti.