Probleem Webastoga

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

piret01
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 14 Okt 2018, 14:13
Telefon: 56329025
Auto: VW Passat, b7
Asukoht: Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas piret01 » 25 Jaan 2019, 16:29

Tere!

Autoks Passat B7, TDI. Peal tehase poolt paigaldatud Webasto.
Mure selles, et lülitades puldist eelsoojendi sisse, lõpetab see u 10-15 minuti pärast töötamise. Sealjuures pole ta üldsegi autot soojendanud.
Muidu on kõik samamoodi nagu varem kui webasto töötas. Vajutan puldist, ilusti näitab rohelist tuld, taga ratta juures miski hakkab undama (tõenäolisel pump?) ja siis hakkab kapoti all vuhisema. Eile töötas ta kõigest 5 minutit ja lülitas end ise välja. Mingisuguseid teateid armatuuri ei tulnud. Vaatasime (pagasiruumis oleva) aku üle, selgus, et aku tühjavõitu, laadisime, see voolu sisse ei võtnud. Tundus, et aku viga. Ostsin uue aku, panime selle peale ja täna proovides töötas küll 5 minuti asemel 15 kuid siiski tulemusteta.
Ahi sai sügisel vahetatud, kompuutris oli soojendamise ajaks pandud 30 minutit, seadetes tundub kõik korras olevat. Kütust üle poole paagi. Samuti kõik vedelikud autol normis. Autot käima pannes ja sõites läheb küll ta väga ruttu soojaks.
Ma ei tea kas mulle vaid tundub kuid webastot tööle pannes kestab pumba undamine kauem kui tavaliselt ja alles siis hakkab kapoti all vuhisema. Samuti on kuulda mingisugust tiksumist samal ajal kui eelsoojendi töötab. Varem pole seda kuulnud, samas ega pole otseselt õues auto juures kuulanud ka kuidas ta töötab.
Lisaks olen kuulnud kahtlasi vaikseid piiksatusi auto seismise ajal. Ükskord pagasiluuki lahti tehes, teistel kordadel kõndisin lihtsalt autost mööda. Ma ei tea kas need piiksatused võivad ka olla sellega seotud.


On kellegil sarnast probleemi olnud? Mis sel webastol võiks viga olla?
Ilmad ka väga külmad, nüüd oleks teda hädasti kohe vaja.


Ettetänades
Piret

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 25 Jaan 2019, 16:50

Palju juttu olnud - weba enda veepump vajab vahetust.
Omal tegin selle ära ja nüüd jõuab soe ka tuppa, muidu vaid kohises seal omaette.
Sõidusoojendina kasutab juba auto enda veepumpa ja sellep. soojenebki normaalselt.
Tiksumine on normaalne, kuna see on weba kütusepump.

Pilt

piret01
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 14 Okt 2018, 14:13
Telefon: 56329025
Auto: VW Passat, b7
Asukoht: Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas piret01 » 25 Jaan 2019, 16:54

TiitRE kirjutas:
25 Jaan 2019, 16:50
Palju juttu olnud - weba enda veepump vajab vahetust.
Omal tegin selle ära ja nüüd jõuab soe ka tuppa, muidu vaid kohises seal omaette.
Sõidusoojendina kasutab juba auto enda veepumpa ja sellep. soojenebki normaalselt.
► Näita Spoilerit
Kas see veepump ongi see mis seal taga alguses undab kui webasto käima panna? Aga kui ta katki on kas ta siis töötaks 15 minutit?
Viimati muutis VwBoy, 28 Jaan 2019, 18:34, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 25 Jaan 2019, 16:55

Veepump ikka ees ja kõrvalistuja esimeses rattakoopas (ahju küljes), taga tiksub kütusepump.
P.S kui veepump on rikkis, siis mingi hetk läheb seal elu kuumaks (vedelikku ringi ei aeta) ja lülitabki end välja.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas aus » 25 Jaan 2019, 17:00

Väga tõenäoline, et pump hakkab koostööd lõpetama, aga soovitan arvutiga veakoodid üle vaadata, saad täpsema diagnoosi.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

piret01
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 14 Okt 2018, 14:13
Telefon: 56329025
Auto: VW Passat, b7
Asukoht: Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas piret01 » 25 Jaan 2019, 17:02

Selge pilt. Tänan vastuste eest. :)

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 25 Jaan 2019, 17:42

aus kirjutas:
25 Jaan 2019, 17:00
Väga tõenäoline, et pump hakkab koostööd lõpetama, aga soovitan arvutiga veakoodid üle vaadata, saad täpsema diagnoosi.
Kusjuures minul weba veepumba viga kuhugi ei talletatud. Samuti mingit ülekuumenemist.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas aus » 25 Jaan 2019, 19:17

Aga väärtustest on ära näha, kas ja kuidas pump toimetab/vesi kuumeneb. Mul ka vigu polnud, aga salong külm.
Eks kuklas mõtlesin, et veakoodide lugemisele lisaks tehakse ka lisavaatlust/diagnoosi.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas MartenL » 25 Jaan 2019, 20:37

Kui pump on läbi siis webasto töötab alla minuti.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 25 Jaan 2019, 20:48

MartenL kirjutas:
25 Jaan 2019, 20:37
Kui pump on läbi siis webasto töötab alla minuti.
Ei saa vist päris 1:1-le seda võtta? Mul oli ka läbi või minemas, igatahes salongi sooja ei andnud, kuigi ketras päris kaua seal.

Kasutaja avatar
volkar
Huviline
Postitusi: 1119
Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
Auto: Passat B6
Asukoht: Võru
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 33 korda

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas volkar » 25 Jaan 2019, 21:08

Pumba ketramist ju kuulda ei peaks olema, see mis kohiseb ja kuulda on on hoopis õhu etteande ventilaator
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 25 Jaan 2019, 21:20

volkar kirjutas:
25 Jaan 2019, 21:08
Pumba ketramist ju kuulda ei peaks olema, see mis kohiseb ja kuulda on on hoopis õhu etteande ventilaator
Ketramine oli jah vale sõna hetkel. Uhas mul ka vana pumbaga see 30 mintsa ära, kuid salongi sooja ei jõudnud, samas ei kuumenenud ka üle. Igatahes veepumba vahetusega sain tuppa sooja.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas tito » 26 Jaan 2019, 10:30

Ega märg Webasto pole mingi kinnine süsteem, kuigi-palju suudab ju see ise tsirkuleerida ja tänaseid külmasid ilmasid arvestades ei pruugi temperatuuriandur kogu elu seisata. Nagu eelpool räägitud siis tiksub kütuse etteandepump ja kohinat teeb tõsti põleti/ahi ise, väikest surinat ilmselt veepump. Erinevatel mudelitel on veepumbad lihtsasti asendatavad ka korralike tootjate omadega, mis heaks alternatiiviks oem varuosadele( ma panin enda bussile kunagi Boschi pumba millel pidin korpuse otsas oleva katkise originaal pumba küljest asendama sest nurgad olid valed, muud näitajad samad ja ka kinnitused, kuna uuel kaanel oli ka tihend sarnane sai see pandud uus ja kõik toimis valatult, hind originaaliga võrreldes liialdamata 3x odavam) Kuigi närve säästvam ja mugavam originaali asendamine originaaliga :wink:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 26 Jaan 2019, 13:06

Passat b7-l võtab kõige rohkem aega ratta alt keeramine ja logari lahti laskmine, ülejäänud vaid 2 kruvi lahti ja uus pump asemele (varu 1L jahutusvedelikku, kuna paratamatult sealt pumbas endas on mingi 0,5L sees, mis minema pääseb. Et mitte suuremat vedeliku kaotust korraldada, siis näpista voolikud kinni). Müüakse (OEM) koos kaabliga ja selle teine ots ulatab natuke kõrgemale ja vaja natuke pusimist, kuid mina jätsin vana kaabli ja tagurpidi kõik kokku. Pump oli esinduses vist 118.- vms, Forsist saab sama asja natuke odavamalt.
Viimati muutis TiitRE, 27 Jaan 2019, 12:44, muudetud 1 kord kokku.

piret01
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 14 Okt 2018, 14:13
Telefon: 56329025
Auto: VW Passat, b7
Asukoht: Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas piret01 » 26 Jaan 2019, 14:39

Nonii, proovisin veel täna teda käima saada.
Vajutasin puldist käima, läks ilusti. Töötas u 15-20 minutit ja lülitas end taas välja. Istusin samal ajal autos ning salongi puhkus nüüd väga hästi sooja.
Kui webasto oli end välja lülitanud, tuli kompuutris veateade: low voltage, aux heater stopped working vms.
Kas ta võib ka siis nii teha kui veepump katki on?

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 817
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 26 Jaan 2019, 15:39

piret01 kirjutas:
26 Jaan 2019, 14:39
Nonii, proovisin veel täna teda käima saada.
Vajutasin puldist käima, läks ilusti. Töötas u 15-20 minutit ja lülitas end taas välja. Istusin samal ajal autos ning salongi puhkus nüüd väga hästi sooja.
Kui webasto oli end välja lülitanud, tuli kompuutris veateade: low voltage, aux heater stopped working vms.
Kas ta võib ka siis nii teha kui veepump katki on?
Pigem akus asi. Kui pump siis oleks overheat
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 26 Jaan 2019, 16:59

piret01 kirjutas:
26 Jaan 2019, 14:39
Nonii, proovisin veel täna teda käima saada.
Vajutasin puldist käima, läks ilusti. Töötas u 15-20 minutit ja lülitas end taas välja. Istusin samal ajal autos ning salongi puhkus nüüd väga hästi sooja.
Kui webasto oli end välja lülitanud, tuli kompuutris veateade: low voltage, aux heater stopped working vms.
Kas ta võib ka siis nii teha kui veepump katki on?
Sul kodus multimeetrit pole? Või äkki mõni meestuttav ulatab abikäe mõõtmisel (ära loe feminismi välja :D ). Kui selline viga juba ees, siis tasuks loomulikult ka akuga tegeleda :)
P.S Või kui sul Tartu poole asja, saaksin üle vaadata ja ka OBD järgi lükata.

piret01
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 14 Okt 2018, 14:13
Telefon: 56329025
Auto: VW Passat, b7
Asukoht: Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas piret01 » 26 Jaan 2019, 18:18

TiitRE kirjutas:
26 Jaan 2019, 16:59
piret01 kirjutas:
26 Jaan 2019, 14:39
Nonii, proovisin veel täna teda käima saada.
Vajutasin puldist käima, läks ilusti. Töötas u 15-20 minutit ja lülitas end taas välja. Istusin samal ajal autos ning salongi puhkus nüüd väga hästi sooja.
Kui webasto oli end välja lülitanud, tuli kompuutris veateade: low voltage, aux heater stopped working vms.
Kas ta võib ka siis nii teha kui veepump katki on?
Sul kodus multimeetrit pole? Või äkki mõni meestuttav ulatab abikäe mõõtmisel (ära loe feminismi välja :D ). Kui selline viga juba ees, siis tasuks loomulikult ka akuga tegeleda :)
P.S Või kui sul Tartu poole asja, saaksin üle vaadata ja ka OBD järgi lükata.
Jah, vana aku voolu sai kontrollitud, see oli tõesti tühjavõitu. Laadisime akut kuid see millegipärast voolu enam sisse ei võtnud. Arvasin, et ongi akus viga. Ostsin siis uue aku ja panime selle peale. Niipalju on edusamme, et kui vana akuga töötas vaid 5 minutit, siis täna uuega töötas u 20 minutit ja puhkus sooja ka. Kuniks siis jälle välja lülitas, öeldes low voltage.
Tõenäoliselt tuleb ikka remondikohta viia auto jaa.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 26 Jaan 2019, 18:49

Igaks juhuks küsin üle, et räägime ikka pagassis asuvast akust eks?
Kuna mõlemad akud on geel ehk AGM akud, siis vajavad ka natuke intelligentsimat laadijat, kui happeaku. Mis aku asemele sai muidu?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas jussike » 26 Jaan 2019, 19:41

Seal peaks vist autole ka arvutiga teada andma, et nüüd uus aku peal.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1296
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 71 korda

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas vredestein » 27 Jaan 2019, 10:23

AGM akuga tuleks kindlasti autole selgeks teha, et uus aku paigaldatud.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas aus » 27 Jaan 2019, 10:59

Ja manuali järgi peaks mõlemad akud koos vahetama.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

keimo2007
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Dets 2018, 08:17
Auto: VW TOURAN
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas keimo2007 » 27 Jaan 2019, 12:37

Ehk siis küsijale korrektne vastus.
Webastosse on programeeritud kaitsemehhanism (lülitab end välja kui akult webasto poolt mõõdetud pinge langeb alla teatud väärtust ) ja lülitab ennast välja. Pumpa vahetama veel hakkama ei pea kuigi riknev pump võtab lisavoolu.
Kuna mainiti et juhe taga siis VAG-COM saab seda väärtust mille puhul webasto välja lülitub muuta.
Võib esineda erinevust aga konkreetselt minult:
18-Aux heat
Adaption
Channel 01
Standard on 11.3V (kanalile siis tore value 113)
Töötab vahemikus 9.5-12.5V (95-125)
Ja sama aken ülevall vasakul näitsab terminal 30 poolt mõõdetavat voolu.
Aga 20 minutiga 11.3v peale meie külmas standardaku tõmmata pole haruldus.

Ja soodsaima pumba leiab
https://www.ladu24.ee/varuosad/0/,,,,7.02671.48.0

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 27 Jaan 2019, 12:39

Ma vaatasin enda omal OBD-ga ja põhiaku on 80% ja weba oma 60%...peaks vist tagumisele natuke vurtsu juurde andma?

Kasutaja avatar
raulk89
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 31 Mai 2015, 08:29
Auto: VW Passat, B8 Highline, 2017, 2.0TDI
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Probleem Webastoga

Lugemata postitus Postitas raulk89 » 28 Jaan 2019, 12:18

TiitRE kirjutas:
26 Jaan 2019, 18:49
Igaks juhuks küsin üle, et räägime ikka pagassis asuvast akust eks?
Kuna mõlemad akud on geel ehk AGM akud, siis vajavad ka natuke intelligentsimat laadijat, kui happeaku. Mis aku asemele sai muidu?
Väike offtopic, aga kas tehase paigaldusega webasto peaks tulema kahe akuga..?
Endal B8 2.0tdi tuli tehase paigaldusega webasto, aga aku (väidetavalt paigaldati suurema mahutavusega, 93Ah, EFB, ma ei tea, mis see vaikimisi mahutavus siis on) paigaldati ainult pagassi, mootoriruumis pole midagi, kas peaksin muretsema..:D

Vasta

Mine “Elektroonika”