VW TIGUAN 2007 125kw (BMN) abi sundpõletuseks

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
keimo2007
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Dets 2018, 08:17
Auto: VW TOURAN
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW TIGUAN 2007 125kw (BMN) abi sundpõletuseks

Lugemata postitus Postitas keimo2007 » 30 Jaan 2019, 08:17

Tere.
Kas Tll või lähiümbruses saaks abi käsuks sundpõletuseks.
Filtri tuli läks põlema. VAG-COM näitab ligi 60 % (75.3 rida) kuid siin kirjeldatud http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... generation
koodi 21295 vastu ei võta.
Mnt katse vastavalt kasutusjuhendile abi ei andnud.
Kuskilt foorumiavarustest jäigi silma väide et nimetatud mootor ja aju ei tunnista 21295 käsku ja peab otse ajus ütlema
Vahest on süsteemis registreeritud EGR viga.
Midagi saab teha läbi security access aga seda koodi pole ja ükski internetiavaruste oma ei tööta.
PM oleks abiks

keimo2007
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Dets 2018, 08:17
Auto: VW TOURAN
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW TIGUAN 2007 125kw (BMN) abi sundpõletuseks

Lugemata postitus Postitas keimo2007 » 31 Jaan 2019, 18:14

Tänan kõikidele teema lugejatele sain täna korda.
Aga allpool siis kellele abiks kirjeldus.

Kui probleem DPF tulega siis kõigepealt kindlaks teha milline mootor on ja siis vaadata esimese postituse linki.
Konkreetselt siis VW 125kw BMN mootori kohta käib alljärgnev.

Kui arvestuslik filtri täituvus on 40 ja rohkem läheb põlema filtrituli armatuuris ning tuleb minna maanteele puhtaks põletama.
(Minul seda ei teinud isegi maanteel pühapäeval)

Kui täituvus 75 tuleb lisaks filtritulele ka vilkuv eelsüüteküünal.
Maanteele minek otse enam ei aita ning tuleb anda service käsk (jõuga põletamine) ning siis sõitma minna.
Konkreetselt internetiavarustest selgus et selle mootorile ja ajule see esimeses lingis 21295 ei tööta. VAG-COM kaabliga.

Ja siis juba 95 täituvus paneb kolmandaks lisaks ka mootorirkketule ja mootor avariireziimi.

Nüüd põhiline mis oli ka minu probleem!
Kui mootoriajus on mingi viga kasvõi juhuslik (mul oli vahest tekkiv EGR viga mis isegi mootorituld ei pannud põlema) siis põletamist ei toimu maanteel jõuga või ilma jõuta põleb ainult üks või mitu tuld.

Vahetasin EGR klapi,kuid põlesid juba filtrituli ja vilkuv eelsüüteküünal.
Siis tuli appi VAG-COM. Andsin käsu et uus DPF pandud (basic setting või adaption alt) mis resettis soot value 20 peale. Peale käivitust see kestab küll lühikest aega ja kohe hakkab tõusma, sest andurid seda ei toeta ja ta hakkab ümber arvutama, nii et paari minuti pärast läheb juba filtrituli uuesti põlema. Aga sellest piisab et maanteele minna.
NB! Omal vastutusel sest filter on täis ja jälgige rida 70 ja 75 tempide suhtes ja hoida 850 kraadi juures . Mina sain sõita 1800 pööret max sest temp lähenesid maksimaalsele. Nii et sedasi tehes jumala eest mitte jälgida tavaprotseduuri.

Vasta

Mine “Diislid”