niiiiiiiiiiiiiiiiiisiiiiis
Differ tõmmati täiesti laiali ning võta näpust... spidomeetri hammasratas ei istu uuele diffrile
► Näita Spoilerit
- hammasratas.gif (32.25 MiB) Vaadatud 10385 korda
Mida teeks iga tark mees? Kirjutaks Soome ning nõuaks sealt asendusdiffrit, eks? Ei, see võtab liiga kaua aega. Mõned päevad hiljem oli differ üle treitud ning hammasratas istus. Priima!
► Näita Spoilerit
- 20190217_174206.jpg (175.67 KiB) Vaadatud 10385 korda
Pildil olev vaht on ultrahelipesust, et õli jms mustus maha saada treiali juures käimisest.
Big news kaanest; klapipesad on ära vahetatud ning kaanele minnakse esmaspäeval (18.02) järgi ning siis on vaja klapipesadele tööpind sisse lõigata. Järgmiseks nädalavahetuseks (22.02) peaks kaas olema valmis kokkuladumiseks.
Kere, kere, kere...
... on valmis!
Autol on nüüd ainult 2 roostekohta (kui uksed välja arvata, mis nii või naa välja vahetatakse), millest mõlemad on ainult traatharjaga maha nühkimise vaev. Ainult, et üks nendest kohtadest on esiklaasi all, ehk sellega veel ei tea kuidas saab. Igatahes, nüüd on vaja kere jaoks kohta, eks? Kiirelt leppisime Kahvliga kokku, et saame auto tema hoovi jätta katte alla, mõeldud-tehtud!
Peale laadimine:
► Näita Spoilerit
- q7.jpg (141.45 KiB) Vaadatud 10385 korda
Kõik tundus liiga lihtsalt minevat ning hakkasin juba isegi mõtlema, et liiga hästi sujub. Keerasin siuh-säuh, vasakule-paremale ning Q7't mu taga enam ei olnud. Mis juhtus?
► Näita Spoilerit
- autokukkus.jpg (205.16 KiB) Vaadatud 10385 korda
Auto kukkus keset liiklust konna pealt maha! Sättisin originaal ohukolmnurga püsti ning asusime autot uuesti konna peale panema. Kahjuks või õnneks kukkus auto mootoritalaga konna peale, seega vedrustus kõige suuremat pauku ei saanud. Ühtlasi oli veider oma autot reaalselt Tallinna tänavatel näha üle poole aasta...
700 meetrit edasi sõidetud ning auto on nüüd Kahvli hoovis, ootab mootorit ja käigukasti.
► Näita Spoilerit
- ootab.jpg (170.93 KiB) Vaadatud 10385 korda