1.9 66kw pihustiotsad
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 20 Mär 2014, 22:02
- Auto: Bora 1.9TDI
- Asukoht: I-Da Vijrumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
1.9 66kw pihustiotsad
Sai siis boratile pihustiotsad tellitud, milleks osutusid siis lõpuks KermaTdi'st tellitud Fratelli Bosio Sprint 520, mis saabusid üllatuseks suhteliselt kiiresti, Usast alla nädala. Komplektis on otsad(varras/nõel sees) ja tihendid. Hakkasin siis vahetust, kontrolli, reguleerimist ja kõike muud taolist uurima, ning sain teada, et otsad vahetatakse üldjuhul koos vaheplaatide ja kogu sisuga. Info, mida kuskilt foorumitest justkui silma jäänud polnud.
Pihustid ise on 110hp omad, 1-1 fitment. Kas see kalibreerimine/reguleerimine/seadistamine, sisemuse vahetamine kõik on nii tähtis, et selle eest pannakse igal pool puid alla, kui tegemata jätad. Mida on üldse reguleerida originaalsisuga pihustil?
Keegi, kui viitsib, võib mulle ehk kuskilt mingi lingi visata, või siis ise lahti seletada.
Andres
Pihustid ise on 110hp omad, 1-1 fitment. Kas see kalibreerimine/reguleerimine/seadistamine, sisemuse vahetamine kõik on nii tähtis, et selle eest pannakse igal pool puid alla, kui tegemata jätad. Mida on üldse reguleerida originaalsisuga pihustil?
Keegi, kui viitsib, võib mulle ehk kuskilt mingi lingi visata, või siis ise lahti seletada.
Andres
"Muidu normaalne tüüp, aga see parem jalg on liiga raske"
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5293
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
1.9 66kw pihustiotsad
Seda pole siiani ise kuulnud/ lugenud, et peaks veel peale pihustiotsa ja nõela midagi vahetama, samuti ei tea, et keegi teinud oleks. Pihusti avanemisrõhku reguleeritakse vastavate seibidega pihusti sees, vastavalt siis paksemate ja õhemate seibidega vedru pinget reguleerides (pihusti iga kord laiali vaja võtta).
-
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 20 Mär 2014, 22:02
- Auto: Bora 1.9TDI
- Asukoht: I-Da Vijrumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
1.9 66kw pihustiotsad
Diislikeskusest tuli justkui ka kohapealt info, et peaks vahetama kogu krempli. Tundub, et esmase otsa vahetuse teen ise ja siis kui tundub vale, viin kuskile asjalike kätte
"Muidu normaalne tüüp, aga see parem jalg on liiga raske"
-
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 20 Mär 2014, 22:02
- Auto: Bora 1.9TDI
- Asukoht: I-Da Vijrumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
1.9 66kw pihustiotsad
Otsad said Diislikeskuses vahetatud, värk käis kiirelt. Tundub, et survetega ka nüüd kõik korras. 1.9 kohta on minek chipi ja suuremate otstega ikka üpris ebareaalne, üllatavalt ei tossa isegi. Viispluss
Viimati muutis Antss, 17 Apr 2019, 00:59, muudetud 2 korda kokku.
"Muidu normaalne tüüp, aga see parem jalg on liiga raske"
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 72 korda
1.9 66kw pihustiotsad
Kui ideaalselt teha siis tuleks vahetada ka pihusti vedrud, seibid millega aetakse pihusti vedru jäikus paika, et pihustinõel avaneks õigel ajal. Valdavalt on ka bosch pihustitel töösurved peale märgitud.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339