1.9 66kw pihustiotsad

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Antss
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 20 Mär 2014, 22:02
Auto: Bora 1.9TDI
Asukoht: I-Da Vijrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

1.9 66kw pihustiotsad

Lugemata postitus Postitas Antss » 08 Veebr 2019, 20:12

Sai siis boratile pihustiotsad tellitud, milleks osutusid siis lõpuks KermaTdi'st tellitud Fratelli Bosio Sprint 520, mis saabusid üllatuseks suhteliselt kiiresti, Usast alla nädala. Komplektis on otsad(varras/nõel sees) ja tihendid. Hakkasin siis vahetust, kontrolli, reguleerimist ja kõike muud taolist uurima, ning sain teada, et otsad vahetatakse üldjuhul koos vaheplaatide ja kogu sisuga. Info, mida kuskilt foorumitest justkui silma jäänud polnud.
Pihustid ise on 110hp omad, 1-1 fitment. Kas see kalibreerimine/reguleerimine/seadistamine, sisemuse vahetamine kõik on nii tähtis, et selle eest pannakse igal pool puid alla, kui tegemata jätad. Mida on üldse reguleerida originaalsisuga pihustil?
Keegi, kui viitsib, võib mulle ehk kuskilt mingi lingi visata, või siis ise lahti seletada.

Pilt

Andres
"Muidu normaalne tüüp, aga see parem jalg on liiga raske"

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

1.9 66kw pihustiotsad

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 08 Veebr 2019, 21:11

Seda pole siiani ise kuulnud/ lugenud, et peaks veel peale pihustiotsa ja nõela midagi vahetama, samuti ei tea, et keegi teinud oleks. Pihusti avanemisrõhku reguleeritakse vastavate seibidega pihusti sees, vastavalt siis paksemate ja õhemate seibidega vedru pinget reguleerides (pihusti iga kord laiali vaja võtta).

Antss
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 20 Mär 2014, 22:02
Auto: Bora 1.9TDI
Asukoht: I-Da Vijrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

1.9 66kw pihustiotsad

Lugemata postitus Postitas Antss » 08 Veebr 2019, 22:12

Diislikeskusest tuli justkui ka kohapealt info, et peaks vahetama kogu krempli. Tundub, et esmase otsa vahetuse teen ise ja siis kui tundub vale, viin kuskile asjalike kätte
"Muidu normaalne tüüp, aga see parem jalg on liiga raske"

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

1.9 66kw pihustiotsad

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 08 Veebr 2019, 22:14

Surved tuleks lasta ikka stendis paika panna.

Antss
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 20 Mär 2014, 22:02
Auto: Bora 1.9TDI
Asukoht: I-Da Vijrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

1.9 66kw pihustiotsad

Lugemata postitus Postitas Antss » 17 Apr 2019, 00:57

Otsad said Diislikeskuses vahetatud, värk käis kiirelt. Tundub, et survetega ka nüüd kõik korras. 1.9 kohta on minek chipi ja suuremate otstega ikka üpris ebareaalne, üllatavalt ei tossa isegi. Viispluss 8)
Viimati muutis Antss, 17 Apr 2019, 00:59, muudetud 2 korda kokku.
"Muidu normaalne tüüp, aga see parem jalg on liiga raske"

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1296
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 71 korda

1.9 66kw pihustiotsad

Lugemata postitus Postitas vredestein » 17 Apr 2019, 09:51

Kui ideaalselt teha siis tuleks vahetada ka pihusti vedrud, seibid millega aetakse pihusti vedru jäikus paika, et pihustinõel avaneks õigel ajal. Valdavalt on ka bosch pihustitel töösurved peale märgitud.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Antss
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 20 Mär 2014, 22:02
Auto: Bora 1.9TDI
Asukoht: I-Da Vijrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

1.9 66kw pihustiotsad

Lugemata postitus Postitas Antss » 18 Apr 2019, 14:04

Tõsi, töösurved täitsa peal olemas.
"Muidu normaalne tüüp, aga see parem jalg on liiga raske"

Vasta

Mine “Diislid”