VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 389
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 31 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 »

Nagu paljud siin juba teavad, ei läinud mul minu eelmise autoga eriti hästi. Nimelt otsustas VW tehas selle tagasi osta ning mind jalameheks jätta. Kuna jalameheks ma jääda ei soovinud siis otsustasin otsida midagi võimalikult sarnast asemele. Kriteeriumid olid mahukus ja võimsus.
Kuna VW Balti maaletooja ostis mult vana auto ära siis lootsin, et ehk nad saavad minu kahjutasuks teha mulle uue masina(Alltrack 2.0TSI, kuna tava universaali enam 2se turbokaga ei saa) hind sobivaks. Panin siis komplekti kokku ja hoidsin näppe ristis. Seda võimu neil nähtavasti pole, kuna hinda alla ei saanud. Pealegi oli mingi kampaania käimas ja kate oli niigi madal, mis teha.
Muu hulgas uut masinat komplekteerides selgus et värvivalikud on hall, hall, hall, valge, valge, must ja sinine. Jah, hallli varjundeid oli 50 aga ainuke päris värv oli sinine. Okei, see oleks jäänud kena aga see sisustuse valik. Valge (hästi hele beež) ja must. Üks ebapraktiline ja teine lihtsalt kole nagu öö. Mis mõttes nagu? Kes tuli sellise asja peale, et panna valikusse ainult kõige koledamad variandid.
Okei see selleks. Ilmselgelt uue auto puhul tuleks mitmes osas silma kinni pigistada, leppida koledate värvidega ja hinna osas jätta mõned lisad võtmata. Hakkasin pruugitud autosid vaatama…
Mis seal siis ikka. Eesmärgiks B8 Passat universaal ja 2.0TSI 206kw.
Ütlen kohe ära, et sellise kere ja mootori komboga masinaid on eelmise aasta lõpu seisuga mnt registris 9 tk. Ehk siis suurt lootust kodumaalt leida ei ole. Kokku olen kahte müügis näinud. Üks oli helesinise kere ja peaaegu valge (beeži) sisuga. Puudu oli Active info displey, mis tundus too hetk väga apetiitne ja oli müügis sama platsi peal, kuhu vana masina ära viisin. Uurisin ka sealt, öeldi et tõenäoliselt on müügisoov veel olemas aga huvi on leige just selle heleda sisu tõttu. Selge, las ta olla.
Siis aga sattus üks teine variant silma. Amserv auto järve platsi peal mingi valge R-line. Wow. Pruun sisu, active info, pano katus. Seda peab vaatama minema. Käisin vaatams, sõitmas ja kohe hakkas meeldima.
Jällegi, kohe oli tunne nagu oma autosse istuks. Suurt vahet nagu ei ole. Lihtsalt uuem ja natuke ruumikam, võimalusi ka rohkem mõnevõrra.
Bronnisin masina ära ja hakkasin kiirelt vana auto asju ajama. Sai siis hinnas veidi räägitud ja kõik tehingud tehtud. Vähem kui nädalaga oli vana masin tagastatud ja uus masin tagumiku all.


Siin ta on:
VW Passat B8 2.0TSI R-Line 206kW 4Motion
2016 aasta
Vana 6ne DSG
Lisasid on palju. Kõige rohkem meeldib endale R-line, Active info display, pruun nahktuba ja panoraam.
Kõige rohkem tunnen puudust tuuleklaasi kaamerast, millega kaasneksid Lane Assist, Sign Asssist ja DLA. Ja muidugi võrri hääle meenutamine toob ka kurbusepisarad silma.
Ruumi on B7-st rohkem, see vastab tõele. Eriti ilmekas näide: B7 puhul kui panin juhi istme mugavalt paika siis selja taga olev lapse turvatool oli esiistme vastas. Uuel masinal sarnaselt regullituna vahe 8-10cm turvatooli ja juhi seljatoe vahel. Päris suur ruumikuse vahe. Tagaistmed on rohkem kaussis, mis on ka mõnus.
Hetkel ühe paagi täie kütust maha sõitnud ja emotsioonid laes.
Võrdluses 3.6ga
Launch controlliga startides palju äkilisem. Vähe sellest, et LC on kiirem on tõmme ka kohe parem. Nagu labidaga selga saaks.
Vahekiirendus linnapööretel (1800-3000rpm) ei jää võrrile alla.
Kütusekulu on igas asendis väiksem, kuigi esimene paagitäis seda ei näita.
Eile käisin alkoholipoes 190km kaugusel ja keskmine kütusekulu tühja autoga tuli 7.8 ja tagasi teel 200kg alkolaadungiga kasvas kulu 8,0 peale. Lisaks on korralikud Hakkapeliitta 8-d all, mille veeretakistus ei ole kõige parem ja tee oli libe. Seega suvel on oodata paremaid numbreid.
Hetke plaanidest:
Autoga kaasas kaks jooksu 18tolliseid velgi: ühed all talvekatega ja eraldi suvekad. Ilmselt suvekad panen müüki ja Suveks läheb alla 19 tolline velg. Passis on number olemas ja näeb oluliselt parem välja ka, kuigi praegune talvevelg ka väga kena.
Koos suveveljega ilmselt väike madaldus Eibachi sarjast. Jupid juba välja vaadatud.
Kolm mitte LED-pirni, mis auto küljes tuleb kohe kindlasti välja vahetada millegi asjalikuma vastu sest üljäänud on kõik LED-id.
Tuuleklaas on hetkel traatsoojendusega. Selle vahetaks välja Climacoat lamineeritud soojendusega klaasi vastu, millel lane-I kaamera koht. Seejärel siis ka kaamera paigaldus koos Lane-i, sign-i ja DLA aktiveerimisega. Muu raud peaks toetama seda.
Praegu sai tehtud põhjalik pigipesu ja kuni kevadeni pandud korraliku püsivaha alla. Kevadel võtan ette mõned kivitäkked ja kriimud. Peale seda plaanis siis üldine poleer ja keraamika selga. Praegu siis tavaline püsivaha Angelwax ja klaasidel, katuseluugil samuti vaha peal.
Kui peaks toimuma järjekordne ühe miili sõit siis kindlasti sooviks minna proovima, kas sõidab paremini kui eelmine.
Hetkel on masin garantiiline ja sellest tulenevalt saab kõik oma abi esindusest. Mai kuus on plaanis 60k km hoole.
Mõni kartuliga tehtud pilt ka.
50636604_417842738793765_4287779217258577920_n.jpg
50636604_417842738793765_4287779217258577920_n.jpg (213.04 KiB) Vaadatud 23309 korda
50785283_945304312331200_2726540325781766144_n.jpg
50785283_945304312331200_2726540325781766144_n.jpg (201.26 KiB) Vaadatud 23309 korda
50778325_764697527247578_7475643685405720576_n.jpg
50778325_764697527247578_7475643685405720576_n.jpg (241.94 KiB) Vaadatud 23309 korda
50626234_2259950980944359_3931257314912239616_n.jpg
50626234_2259950980944359_3931257314912239616_n.jpg (132.25 KiB) Vaadatud 23309 korda
50480689_400495450697543_3294936525367672832_n.jpg
50480689_400495450697543_3294936525367672832_n.jpg (112.04 KiB) Vaadatud 23309 korda
Viimati muutis evald112, 25 Jaan 2019, 16:15, muudetud 1 kord kokku.

Sellel teemal on 347 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”