VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas MartenL » 07 Veebr 2019, 23:27

Kindel et see 799 ei ole komplekti eest?

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2632
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 118 korda
Tänatud: 64 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas argo » 08 Veebr 2019, 07:53

@MartenL komplekt ikka, 4 tk.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 08 Veebr 2019, 09:43

Ma saan sarnase välimusega aftermarket (mitte replica) veljed, tüv margipõhise serdiga ja kokku mingi 800 max.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 09 Veebr 2019, 14:23

Spooli hääl küll mõnus LC-protseduuri ajal.
Aga siit küsimus. Kas see displei peal olev performance näidik näitab üldse reaalseid numbreid?
LC ajal 1.4 bar-i ja kiirenduse ajal 1.7 ja kohati 1.9 bar-i tundub ebaloomulikult kõrge stock auto kohta. Samas nii väikse mahlapaki seest muud moodi säärast jõudu välja ei saa.
Lisaks, kui teha väike remap, kas see performance meter hakkab ka õiget reaalset rõhku näitama? :problem:


enzo
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 17 Apr 2004, 02:26
Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas enzo » 09 Veebr 2019, 18:24

evald112 kirjutas:
09 Veebr 2019, 14:23
Kas see displei peal olev performance näidik näitab üldse reaalseid numbreid?
LC ajal 1.4 bar-i ja kiirenduse ajal 1.7 ja kohati 1.9 bar-i tundub ebaloomulikult kõrge stock auto kohta. Samas nii väikse mahlapaki seest muud moodi säärast jõudu välja ei saa.
Kas see näidik ei näita mitte absoluutset rõhku (lisaks turbo rõhule ka atmosfääri rõhk), ehk ca. 1 bar tuleb maha lahutada sellest näidust?

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 09 Veebr 2019, 19:13

Ei see ikkagi reaalne rõhk ja täitsa ok. 2.0TDI commonrail lajatab nt 1,5bar. Isegi mu kunagine 1.2TSI näitas 0,8 ära. Kas mitte kahene biturbo ei pidanud 4bar tegema..

Rain01
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 30 Mär 2009, 14:08
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Rain01 » 09 Veebr 2019, 19:48

Kui palju selline mootor reaalselt kütust võtab?

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 09 Veebr 2019, 20:45

enzo kirjutas:
09 Veebr 2019, 18:24
evald112 kirjutas:
09 Veebr 2019, 14:23
Kas see displei peal olev performance näidik näitab üldse reaalseid numbreid?
LC ajal 1.4 bar-i ja kiirenduse ajal 1.7 ja kohati 1.9 bar-i tundub ebaloomulikult kõrge stock auto kohta. Samas nii väikse mahlapaki seest muud moodi säärast jõudu välja ei saa.
Kas see näidik ei näita mitte absoluutset rõhku (lisaks turbo rõhule ka atmosfääri rõhk), ehk ca. 1 bar tuleb maha lahutada sellest näidust?
Siis on jällegi vähe. 0.9b on kaugel liiga vähe kaheliitrise ja 280hp kohta.
tobimarg kirjutas:
09 Veebr 2019, 19:13
Ei see ikkagi reaalne rõhk ja täitsa ok. 2.0TDI commonrail lajatab nt 1,5bar. Isegi mu kunagine 1.2TSI näitas 0,8 ära. Kas mitte kahene biturbo ei pidanud 4bar tegema..
Diislitel ongi kõrgem rõhk. Kuldar võiks öelda mis ta BiT näitab kui tal see displei olemas on.
Rain01 kirjutas:
09 Veebr 2019, 19:48
Kui palju selline mootor reaalselt kütust võtab?
Praegu linnas keskmine 11. Maanteel 8. Aga praegu rohkete naeltega ja suure veeretakistusega rehvid all. Lisaks palju elektrilisi lisasid sees: ahi, kont, istmesoendused jne.
Eks suvel vähemalt liitri võrra vähem.

Kasutaja avatar
S4BiT
Huviline
Postitusi: 584
Liitunud: 04 Jaan 2014, 18:37
Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive DSG
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 36 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas S4BiT » 09 Veebr 2019, 21:56

See näidik näitabki koos atmosfääri rõhuga.
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."

enzo
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 17 Apr 2004, 02:26
Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas enzo » 09 Veebr 2019, 22:45

evald112 kirjutas:
09 Veebr 2019, 20:45
enzo kirjutas:
09 Veebr 2019, 18:24
evald112 kirjutas:
09 Veebr 2019, 14:23
Kas see displei peal olev performance näidik näitab üldse reaalseid numbreid?
LC ajal 1.4 bar-i ja kiirenduse ajal 1.7 ja kohati 1.9 bar-i tundub ebaloomulikult kõrge stock auto kohta. Samas nii väikse mahlapaki seest muud moodi säärast jõudu välja ei saa.
Kas see näidik ei näita mitte absoluutset rõhku (lisaks turbo rõhule ka atmosfääri rõhk), ehk ca. 1 bar tuleb maha lahutada sellest näidust?
Siis on jällegi vähe. 0.9b on kaugel liiga vähe kaheliitrise ja 280hp kohta.
Mul sama mootoriga Seat Leon Cupra, millel 221kw. Selle näidikul olen näinud max. 2.3 bari, mis on natuke palju tehaseseades auto jaoks. Erinevaid foorumeid lugedes on tegu ikkagi absoluutse rõhuga, ehk siis tuleb maha arvestada atmosfääri rõhk (tavaliselt -1 bar) Targemad parandavad, kui ma eksin.

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas margus » 11 Veebr 2019, 10:11

Viimane kommentaar täiesti õige ja peab paika - auto näidult tuleks maha rehkendada 1bar
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 11 Veebr 2019, 11:25

Okok.

Aga millel see näit põhineb? Kas see on lihtsalt mingi arvutuse tulemus või ikkagi reaalne rõhuanduri näit?

Terminaator
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 14 Mär 2017, 10:58
Auto: VW Passat B8
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Terminaator » 11 Veebr 2019, 11:56

tobimarg kirjutas:
09 Veebr 2019, 19:13
Ei see ikkagi reaalne rõhk ja täitsa ok. 2.0TDI commonrail lajatab nt 1,5bar. Isegi mu kunagine 1.2TSI näitas 0,8 ära. Kas mitte kahene biturbo ei pidanud 4bar tegema..
Kui me nüüd näidust 0,8 lahutame 1, siis imetakse hoopis välja kü :clap: tust

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas margus » 11 Veebr 2019, 12:59

Vaevalt 1.2TSI-l selline näidik üldse olemaski on.

Varasemalt mõnda 2.0TSI Golfi ehitades on auto enda näit alati olnud 0,1-0,2 erinev sellest, mis on tegelikult lisa kella järgi välja puhutud.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Golhv » 11 Veebr 2019, 15:10

arusaamatu miks pereautol see näidik üldse on, veel arusaamatum, miks seda vaatama peaks :D
Kes tänasid kasutajat Golhv selle postituse eest:
MustVälkmaddis

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 11 Veebr 2019, 16:16

margus kirjutas:
11 Veebr 2019, 12:59
Vaevalt 1.2TSI-l selline näidik üldse olemaski on.

Varasemalt mõnda 2.0TSI Golfi ehitades on auto enda näit alati olnud 0,1-0,2 erinev sellest, mis on tegelikult lisa kella järgi välja puhutud.

Ei näidikut tõenäoliselt ei ole jah, ka uuematel. Mina mõõtsin mingi obd junniga. Sportlikust huvist, et mis selle mikromootori turbo puhub.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 11 Veebr 2019, 22:52

Golhv kirjutas:
11 Veebr 2019, 15:10
arusaamatu miks pereautol see näidik üldse on, veel arusaamatum, miks seda vaatama peaks :D
Milleks pereautole üldse selline mootor.. Aga mõnuš on.... :D

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 12 Veebr 2019, 10:25

Vaatasin paar juutuubi videot. R-del läheb see näidik 2.4-2.45ni. Ja siis on nool suht lõpus. Ei tea mis siis saab kui rõhku peale keeratakse.

Kasutaja avatar
S4BiT
Huviline
Postitusi: 584
Liitunud: 04 Jaan 2014, 18:37
Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive DSG
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 36 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas S4BiT » 12 Veebr 2019, 21:58

evald112 kirjutas:
12 Veebr 2019, 10:25
Vaatasin paar juutuubi videot. R-del läheb see näidik 2.4-2.45ni. Ja siis on nool suht lõpus. Ei tea mis siis saab kui rõhku peale keeratakse.
Ja see on 1.4bar ülerõhku, mis sellest nüüd nii erilist on?
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 13 Veebr 2019, 08:34

S4BiT kirjutas:
12 Veebr 2019, 21:58
evald112 kirjutas:
12 Veebr 2019, 10:25
Vaatasin paar juutuubi videot. R-del läheb see näidik 2.4-2.45ni. Ja siis on nool suht lõpus. Ei tea mis siis saab kui rõhku peale keeratakse.
Ja see on 1.4bar ülerõhku, mis sellest nüüd nii erilist on?
Sa loe natuke eest poolt.

Aga sain ESRacingust juba vastuse ka. Ilmselt jääb näidiku nool maxi peale aga on lootust et numbriline näit läheb edasi üle 2.5.

Kasutaja avatar
karlj.
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Golf 7.5 R
Asukoht: Tallinn/Kiili
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 79 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas karlj. » 13 Veebr 2019, 11:35

launchi tehes on kindlasti kõige olulisem, et ülerõhu numbrid keskkonsoolis oleksid õiged. Kes seda igavat teed ikka vaadata viitsib, keskkonsooli numbrid on lahedamad.
Kes tänasid kasutajat karlj. selle postituse eest:
jojoonas

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 13 Veebr 2019, 21:04

karlj. kirjutas:
13 Veebr 2019, 11:35
launchi tehes on kindlasti kõige olulisem, et ülerõhu numbrid keskkonsoolis oleksid õiged. Kes seda igavat teed ikka vaadata viitsib, keskkonsooli numbrid on lahedamad.
giphy.gif
giphy.gif (459.22 KiB) Vaadatud 14173 korda
Velgede teema on saanud lahenduse vahepeal. ET35-ga olid rattad küll väga vähe (u 5mm) liiga väljas koopast. Seega peab leppima ET45-ga. Jääb originaalist siis 5mm väljapoole. Rehvid ja veljed tellitud. Nüüd jääb üle vaid postipakke ja suve oodata.
Ah ᵏᵘʳᵃᵗ madaldus vaja ka ära tellida.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 14 Veebr 2019, 09:38

Kui laiad need siis tulevad? Tehasest 8'' laiusega pandud ET44(Veronad näiteks) ja ET41(mudelit ei tea, aga variandina kirjas)
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
matis
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 26 Mär 2015, 21:52
Auto: jah
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas matis » 14 Veebr 2019, 09:45

Siit saab teada, mis mõõdus velgi vaja on, et hea fitment jääks - https://www.auto24.ee/products/veljed/o ... m/1748573/

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 14 Veebr 2019, 10:24

KuldarA kirjutas:
14 Veebr 2019, 09:38
Kui laiad need siis tulevad? Tehasest 8'' laiusega pandud ET44(Veronad näiteks) ja ET41(mudelit ei tea, aga variandina kirjas)
8.5 tulevad.
matis kirjutas:
14 Veebr 2019, 09:45
Siit saab teada, mis mõõdus velgi vaja on, et hea fitment jääks - https://www.auto24.ee/products/veljed/o ... m/1748573/
Kusjuures ma leidsin eile ühe pildi kus 20*8,5 ET 35 all ja nägi tegelikult päris okei välja. Eks madaldus viib velge koopasse veits.

Ega enne ei tea kui veljed all ei ole.

Vasta

Mine “Huviliste autod”