B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Tere,
Olen sõitnud 4 aastat eestist ostetud 2007 Passat B6-ga, mis korralikult hooldatud ja õige läbisõiduga 210 000km.
Auto hetkel keretöödes- ukse ääred, , uste käepideme ümbrused, tiibade ääre- kõik vajavad keretöid.
Plaanis on peresse soetada teine auto, silma on jäänud B7- 2014-2015 aasta mudelid. Kas omanikel on siin kogemusi jagada, kas VW on B7 kere roostekindlust parandanud või tuleks silmad yldse b8 poole pöörata?
Terv,
Olzz
Olen sõitnud 4 aastat eestist ostetud 2007 Passat B6-ga, mis korralikult hooldatud ja õige läbisõiduga 210 000km.
Auto hetkel keretöödes- ukse ääred, , uste käepideme ümbrused, tiibade ääre- kõik vajavad keretöid.
Plaanis on peresse soetada teine auto, silma on jäänud B7- 2014-2015 aasta mudelid. Kas omanikel on siin kogemusi jagada, kas VW on B7 kere roostekindlust parandanud või tuleks silmad yldse b8 poole pöörata?
Terv,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
2013a autol pole küll veel rooste märke märganud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5356
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
See ei tähenda, et neid ei ole
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
jussike paota siis saladuskatet, et mis on põhilised riskikohad ja kas seda riski kuidagi vähendada saab
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Tagaluuk, ukse käpidemete ääred, suvalisest kohast keset detaili, eriti ustel. Olen näinud 3a vanusel 2014 aasta b7 tagaluuki mis oli üleni roostealgeid täis.
- kuzmits
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 26 Aug 2015, 09:14
- Auto: VW Passat Alltrack 2,0 TDI DSG 130kw 4motion 2014a, VW Sharan 2,0 TDI DSG 130kw, 2013a
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Mul käis just keretöödes. 2014a auto. Värviti mõlemad tagumised uksed. Rooste oli mõlemal uksel akna kroomliistu poolses nurgas selle kummi tihendi serva all mis seal lähedal on. Tehas tuli vastu ja läks veel garantii alla. Öeldi, et on korrektne esinduse ajalugu ja kuigi algupäraselt rootsist pärit, siis alguses arvasin, et hakatakse keerutama et pole meie esindusest ostetud jne, aga ei. Mainiti küll, et värvkatte garantii on tavaliselt 3a aga seekord tuleme teile vastu. Mujal pole veel näha mullitamist.
-
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
- Auto: VW G2
- Asukoht:
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
B7 plussiks on see et pole ukse keskel liist mis küljest ära mädaneks...
Need roostealged on kivitäkked,väidetavalt ,ainult miks kapotil olevad kiviäkked ei rooseta aga tagaluugil roostetavad......
Need roostealged on kivitäkked,väidetavalt ,ainult miks kapotil olevad kiviäkked ei rooseta aga tagaluugil roostetavad......
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Ja läkski 100% garantii alla? Ma panin tähele, et mul ka ühe tagumise ukse raamil on mõned roostemullid all.kuzmits kirjutas: ↑04 Dets 2018, 12:42Mul käis just keretöödes. 2014a auto. Värviti mõlemad tagumised uksed. Rooste oli mõlemal uksel akna kroomliistu poolses nurgas selle kummi tihendi serva all mis seal lähedal on. Tehas tuli vastu ja läks veel garantii alla. Öeldi, et on korrektne esinduse ajalugu ja kuigi algupäraselt rootsist pärit, siis alguses arvasin, et hakatakse keerutama et pole meie esindusest ostetud jne, aga ei. Mainiti küll, et värvkatte garantii on tavaliselt 3a aga seekord tuleme teile vastu. Mujal pole veel näha mullitamist.
- kuzmits
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 26 Aug 2015, 09:14
- Auto: VW Passat Alltrack 2,0 TDI DSG 130kw 4motion 2014a, VW Sharan 2,0 TDI DSG 130kw, 2013a
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
100% .Auto oli siis 4a vana täpselt. Kontrolliti ajalugu, öeldi et kõik hooldused jms ilusti rootsi ja eesti esindustes tehtud ja et tehas tuleb vastu.TiitRE kirjutas: ↑04 Dets 2018, 14:42Ja läkski 100% garantii alla? Ma panin tähele, et mul ka ühe tagumise ukse raamil on mõned roostemullid all.kuzmits kirjutas: ↑04 Dets 2018, 12:42Mul käis just keretöödes. 2014a auto. Värviti mõlemad tagumised uksed. Rooste oli mõlemal uksel akna kroomliistu poolses nurgas selle kummi tihendi serva all mis seal lähedal on. Tehas tuli vastu ja läks veel garantii alla. Öeldi, et on korrektne esinduse ajalugu ja kuigi algupäraselt rootsist pärit, siis alguses arvasin, et hakatakse keerutama et pole meie esindusest ostetud jne, aga ei. Mainiti küll, et värvkatte garantii on tavaliselt 3a aga seekord tuleme teile vastu. Mujal pole veel näha mullitamist.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Ok. Kui ma enda oma ostsin, siis käisin samuti AAP-s seda nö. kliendi alla regamas ja öeldi samuti, et kogu ajalugu on Rootsi VW-s tehtud ja olemas.kuzmits kirjutas: ↑04 Dets 2018, 21:39100% .Auto oli siis 4a vana täpselt. Kontrolliti ajalugu, öeldi et kõik hooldused jms ilusti rootsi ja eesti esindustes tehtud ja et tehas tuleb vastu.TiitRE kirjutas: ↑04 Dets 2018, 14:42Ja läkski 100% garantii alla? Ma panin tähele, et mul ka ühe tagumise ukse raamil on mõned roostemullid all.kuzmits kirjutas: ↑04 Dets 2018, 12:42Mul käis just keretöödes. 2014a auto. Värviti mõlemad tagumised uksed. Rooste oli mõlemal uksel akna kroomliistu poolses nurgas selle kummi tihendi serva all mis seal lähedal on. Tehas tuli vastu ja läks veel garantii alla. Öeldi, et on korrektne esinduse ajalugu ja kuigi algupäraselt rootsist pärit, siis alguses arvasin, et hakatakse keerutama et pole meie esindusest ostetud jne, aga ei. Mainiti küll, et värvkatte garantii on tavaliselt 3a aga seekord tuleme teile vastu. Mujal pole veel näha mullitamist.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Karta on jah. Kuid kui eelnev ajalugu teadmata, siis näidatakse ilmselt lihtsalt ust.
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 17 Apr 2004, 02:26
- Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Pole küll VW, aga mu eelmisel Škoda Octavia 2007 a. vahetati 2017 a. keregaranatii korras ära tagatiivad ja tagaluuk, kuna mullitasid. Ise midagi juurde maksma ei pidanud, hoolduse käigus tehti pildid ja paar nädalat hiljem kutsuti keretöödesse. Eestist ostetud ja ainult Škoda esinduses hooldatud auto oli.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Väga optimistlik tagasiside VW suunas ei ole.
Kuid tänud vastamast- liigun B7 ostum6tetega edasi.
Terv,
Olzz
Kuid tänud vastamast- liigun B7 ostum6tetega edasi.
Terv,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Mul on 2014 aasta B7. Ma julgen öelda, et ma vist kere hoolduse koha pealt olen liiga pedantne. Minu auto on saanud põhjaliku poleerimise ja detailingu ja tänu sellele sain ma autot näha põhimõtteliselt igast nurgast ja vägagi detailselt. Siiani ei ole ma tuvastanud mitte ühtegi kohta kus oleks mingeid rooste algmeid. Flantsi kohad kestavad kenasti. Linkide ümbrused on tip top.
Kokkuvõttes mis ma öelda tahan sellega - Hoolduses on paljuski kinni asi. Talvel - Sooladega tuleks pesta autot keskmisest rohkemja rohke veega. Mul juhtub seda pesu nii umbes nädalas 2-3 korda. Lihtne veega üle laskmine aitab juba palju. Ideaalis ei ole mõistlik jätta soola kihti autole ja kevadel märgata roostet. Lihtsam on see 2-3 euri võtta ja pesta.
Sügisel on hea mõte auto ette valmistada talveks. Püsivaha või kui rahakott lubab - Keraamika mis aitab kindlasti kaasa keredetailide säilivusele. Kui ma oma auto keraamikaga tegelesin, siis meenub, et linkide avamisega olid lingi ümbrused küll kahjustada saanud - Mitte roostega, vaid värvi vaates. hakkasid haljaks juba minema. Sai parandusvärv sinna musta plastik tihendi alla pandud ja plastik tihend tagasi omale kohale. Aeg-ajalt tasuks sinna alla ikka piiluda. See vist oli ka ainus koht kus ma mingisugust kahjustust märkasin.
Kokkuvõttes mis ma öelda tahan sellega - Hoolduses on paljuski kinni asi. Talvel - Sooladega tuleks pesta autot keskmisest rohkemja rohke veega. Mul juhtub seda pesu nii umbes nädalas 2-3 korda. Lihtne veega üle laskmine aitab juba palju. Ideaalis ei ole mõistlik jätta soola kihti autole ja kevadel märgata roostet. Lihtsam on see 2-3 euri võtta ja pesta.
Sügisel on hea mõte auto ette valmistada talveks. Püsivaha või kui rahakott lubab - Keraamika mis aitab kindlasti kaasa keredetailide säilivusele. Kui ma oma auto keraamikaga tegelesin, siis meenub, et linkide avamisega olid lingi ümbrused küll kahjustada saanud - Mitte roostega, vaid värvi vaates. hakkasid haljaks juba minema. Sai parandusvärv sinna musta plastik tihendi alla pandud ja plastik tihend tagasi omale kohale. Aeg-ajalt tasuks sinna alla ikka piiluda. See vist oli ka ainus koht kus ma mingisugust kahjustust märkasin.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Foorumi postiivsele tagasisidele toetudes sai 2015 aasta B7 Alltrack perele ostetud.
Viskan küsimuse siin B7 omanikele, seoses kere ja korrosiooniteemaga.
B6 masinal olid ukse alumised plastikkatted 2 kruviga kinni- kui kruvid eemaldatud , sain need liistud pagasi poole sikutades ukse küljest lahti. Siis pääses sodi ja mudru puhastama ja siis ukse alumist valtsi ja tihendi aukudele korrosiooniõli lisama.
Praegu tahtsin sama teha B7 masinale- alltracki plastik liistu sain pealt lahti- kuid seal all on veel plastikust konstruktsioonliist- mis toetab hall-kroom pealmist liistu. Kas sellel mudelil siis kontruktsioonliist liimitud ukse alumise serva külge?
Mul soov ukse alumised liistud puhastada ja siis ka sinna õli lisada.
Kui olukord ikka keeruline aru saada, siis yritan täna pildi lisada.
Ette tänades,
Ozz
Viskan küsimuse siin B7 omanikele, seoses kere ja korrosiooniteemaga.
B6 masinal olid ukse alumised plastikkatted 2 kruviga kinni- kui kruvid eemaldatud , sain need liistud pagasi poole sikutades ukse küljest lahti. Siis pääses sodi ja mudru puhastama ja siis ukse alumist valtsi ja tihendi aukudele korrosiooniõli lisama.
Praegu tahtsin sama teha B7 masinale- alltracki plastik liistu sain pealt lahti- kuid seal all on veel plastikust konstruktsioonliist- mis toetab hall-kroom pealmist liistu. Kas sellel mudelil siis kontruktsioonliist liimitud ukse alumise serva külge?
Mul soov ukse alumised liistud puhastada ja siis ka sinna õli lisada.
Kui olukord ikka keeruline aru saada, siis yritan täna pildi lisada.
Ette tänades,
Ozz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5356
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Nende liistude elusalt kätte saamine ja korduv kasutus on 50/60.
Ps. Lükatava kinnitusega liistusi kasutati B6-l esimesed 1,5 aastat, siis tulid neilgi kleebitavad, kuigi kruvid jäeti alles.
Ps. Lükatava kinnitusega liistusi kasutati B6-l esimesed 1,5 aastat, siis tulid neilgi kleebitavad, kuigi kruvid jäeti alles.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Selge siis ei hakka rohkem neid näppima. KAtsun halli liistu uuesti peale liigutada.
B7 on uste all 2 tehase auku--proovin sealt ukse valtsidele 6li peale saada.
//Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Jussike, kas oled ise neid pealmisi liiste B7-l tagasi libistanud v6i on mingi muu moodus neid installida.
Olen puhta h2das- sest see ei lähe lahtivõetud moel enam tagasi...
Ette tänades,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5356
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Ei ole neid liiste niimoodi veel eraldanud. Alati ühestükis nii palju kui säilib ja otse prügikasti, pole neid pidanud korduvkasutama.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Mis see auto nr on, saaks originaallahendust korra piiluda?
Viimati muutis tito, 01 Mär 2019, 16:18, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Tundub olevat sama süsteem, nagu Phaetonil.
Ma enda kunagisel soetasin uued Forssist ja oli ikka tegu tõesti need uuedki paika tagasi lükata...kasutatud asjadest ei oska kommenteerida.
Tagasi pannes jäi täpselt mingi 1cm puudu, et lõpuni läheks. Lõpuks aitaski kummihaamer.
Viimati muutis TiitRE, 01 Mär 2019, 22:39, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5356
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Phaetonil on nagu A6-l, liist liigub paar cm ja tuleb kätte, kuid vanusest johtuvalt pole vana liistu enam mõtet tagasi panna, kuna liistu sees olev rauast karkass on üldiselt nii mädanenud, et lükkab plastik osa lahti.
Ps. Täna käis meil üks Alltrac millegi pärast kahtlaselt sama hädaga, et juhiukse liistu pealmine osa oli eraldatud ja tagasi enam ei saanud. Olin ise natuke skeptiline selle kokku saamises, aga käised üles käärides ja Tito abikätt kasutades + väike libesti saime selle õnnetu liistu omale kohale tagasi.
Ma muidugi kahtlustasin @Olzz -i, aga kindel pole
Ühesõnaga - imesid saadame korda 10 minutiga, võimatute asjadega läheb veits kauem aega.
Ps. Täna käis meil üks Alltrac millegi pärast kahtlaselt sama hädaga, et juhiukse liistu pealmine osa oli eraldatud ja tagasi enam ei saanud. Olin ise natuke skeptiline selle kokku saamises, aga käised üles käärides ja Tito abikätt kasutades + väike libesti saime selle õnnetu liistu omale kohale tagasi.
Ma muidugi kahtlustasin @Olzz -i, aga kindel pole
Ühesõnaga - imesid saadame korda 10 minutiga, võimatute asjadega läheb veits kauem aega.
- Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
- anonymous2 • tito • Olzz
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Klubiline
- Postitusi: 822
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 114 korda
- Tänatud: 55 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Olzzile tuleks mainida, et alltracki tiibade plastikut ei tasu ka näppida naine rihtis kevadel tagumise plastiku ära ja nih te peaksite teadma, mitu raha see uus onjussike kirjutas: ↑01 Mär 2019, 22:59Phaetonil on nagu A6-l, liist liigub paar cm ja tuleb kätte, kuid vanusest johtuvalt pole vana liistu enam mõtet tagasi panna, kuna liistu sees olev rauast karkass on üldiselt nii mädanenud, et lükkab plastik osa lahti.
Ps. Täna käis meil üks Alltrac millegi pärast kahtlaselt sama hädaga, et juhiukse liistu pealmine osa oli eraldatud ja tagasi enam ei saanud. Olin ise natuke skeptiline selle kokku saamises, aga käised üles käärides ja Tito abikätt kasutades + väike libesti saime selle õnnetu liistu omale kohale tagasi.
Ma muidugi kahtlustasin @Olzz -i, aga kindel pole
Ühesõnaga - imesid saadame korda 10 minutiga, võimatute asjadega läheb veits kauem aega.
Ja täpselt nii palju vaesemaks ma jäin
Viimati muutis anonymous2, 01 Mär 2019, 23:13, muudetud 1 kord kokku.
- Kes tänasid kasutajat anonymous2 selle postituse eest:
- Olzz
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Kunagi originaalis neil jah raudvits sees, mis oligi kurjajuureks - uus juba täis plastik.