VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 2190
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 123 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Ma vôin sulle mônipàev enda masinalt vaadata asja, kui meeles. Viska privasse teekond selle vaatamise juurde ja mis vààrtuses.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 2190
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 123 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Käisin poes veel täna ja viskasin järgi juhtme, valisin sealt miskit mis meelde jäid sinu omast, põnev siinkohal see, et eelmine põletus tundub, et naise kasutuses ja linnas tehtud, kuna ise olen teisega sõitnud viimasel ajal.
20:53:55
IDE00432 Particle filter: time since last regeneration 21624 s
IDE00433 Particle filter: oil ash volume 0.21 l
IDE00434 Particle filter: soot mass calculated 14.05 g
IDE00435 Particle filter: soot mass measured -1.08 g
IDE00436 Particle filter: kilometers since last regeneration 364188 m
IDE05906 DPF statistics: route since successful regeneration 364188 m
IDE06059 Particulate filter: oil ash mass 84.3 g
IDE06060 Particulate filter ash load limit 70.00 g
20:53:55
IDE00432 Particle filter: time since last regeneration 21624 s
IDE00433 Particle filter: oil ash volume 0.21 l
IDE00434 Particle filter: soot mass calculated 14.05 g
IDE00435 Particle filter: soot mass measured -1.08 g
IDE00436 Particle filter: kilometers since last regeneration 364188 m
IDE05906 DPF statistics: route since successful regeneration 364188 m
IDE06059 Particulate filter: oil ash mass 84.3 g
IDE06060 Particulate filter ash load limit 70.00 g
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7861
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
miilits kirjutas: ↑09 Jaan 2019, 21:09Käisin poes veel täna ja viskasin järgi juhtme, valisin sealt miskit mis meelde jäid sinu omast, põnev siinkohal see, et eelmine põletus tundub, et naise kasutuses ja linnas tehtud, kuna ise olen teisega sõitnud viimasel ajal.
20:53:55
IDE00432 Particle filter: time since last regeneration 21624 s
IDE00433 Particle filter: oil ash volume 0.21 l
IDE00434 Particle filter: soot mass calculated 14.05 g
IDE00435 Particle filter: soot mass measured -1.08 g
IDE00436 Particle filter: kilometers since last regeneration 364188 m
IDE05906 DPF statistics: route since successful regeneration 364188 m
IDE06059 Particulate filter: oil ash mass 84.3 g
IDE06060 Particulate filter ash load limit 70.00 g
Kood: Vali kõik
IDE06059 Particulate filter: oil ash mass 84.3 g
IDE06060 Particulate filter ash load limit 70.00 g
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Siin on nüüd huvitav kaasus jah ja kasutaja kraff saab siit osalt oma vastuse, et palju tuhka mahub Ja näha on, et saab ikka grammid ka kätte kenasti, otsisin lihtsalt kehvasti. Miilits palju täna masinal ls on? Ja sõidab kenasti, DPF tuld ja mingeid anomaaliaid ei ole? Huvitav, et milla siis nüüd auto ütleb, et midagi tuleks teha Eks siis veel filtri rõhud on normi piires ja kõik kriteeriumid pole täidetud, et öelda, et hakka filtrit vahetama.
-
- Huviline
- Postitusi: 2190
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 123 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
ls 304tuh täna hommikuse seisuga, anomaaliad hetkel puuduvad sesosas. Kui läheb, siis läheb. Kuluosa nagu hooratas. Ei põe ja mingi pesemise legende sellega tegema ei hakka.tobimarg kirjutas: ↑10 Jaan 2019, 07:40Siin on nüüd huvitav kaasus jah ja kasutaja kraff saab siit osalt oma vastuse, et palju tuhka mahub Ja näha on, et saab ikka grammid ka kätte kenasti, otsisin lihtsalt kehvasti. Miilits palju täna masinal ls on? Ja sõidab kenasti, DPF tuld ja mingeid anomaaliaid ei ole? Huvitav, et milla siis nüüd auto ütleb, et midagi tuleks teha Eks siis veel filtri rõhud on normi piires ja kõik kriteeriumid pole täidetud, et öelda, et hakka filtrit vahetama.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 715
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 53 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Mul endal näitab 55g.
Kevadel plaanis sellega üht-teist ette võtta.
Kevadel plaanis sellega üht-teist ette võtta.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Eile oli jälle ebameeldiv üllatus. Pere oli auto kõrvale üles rivistatud, et läheme sõitu, võtan puldi, et uksi avada ja unlock nupp ei tee midagi. Pagass avaneb, pult uksi lukku paneb, aga lahti ei tee. Patareis vast asi ei ole, kuna ülejänud nupud ju töötavad. Eks tuleb pulkadeks võtta ja uurida mis seal otsa on saanud. On kellelgi analoogset kogemust?
Tõenäoliselt oleks plastik võtmega uksed lahti saanud (kuigi seda pole kunagi kasutatud), aga tundus lihtsam toast teine pult tuua. Õnneks on see olemas ja toimib. 3-kuune beebi poleks ka tõenäoliselt auto kõrval väga vaimustatud olnud sellest eksperimenteerimisest Ja õnneks ei tabanud see olukord mind kuskil kodust kaugemal.
Tõenäoliselt oleks plastik võtmega uksed lahti saanud (kuigi seda pole kunagi kasutatud), aga tundus lihtsam toast teine pult tuua. Õnneks on see olemas ja toimib. 3-kuune beebi poleks ka tõenäoliselt auto kõrval väga vaimustatud olnud sellest eksperimenteerimisest Ja õnneks ei tabanud see olukord mind kuskil kodust kaugemal.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
See b7 pult/võti on üldse natuke imelik. B6-l samasugune, kui uksi avades või lukustades käib (puldi sees) ikka väike klõps, kuid b7-l ei mingit klõpsu, nagu oleks puutetundlik? Minu omal on keegi eelmine seda avanemis nuppu ka kõvasti surunud, kuna väike mõra seal.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1561
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
@tobimarg Kas sul käivitus ka nupust? ÄKKI on mingi abi sellest, kui käivitad sahtlist selle auto. See pidavat puldi autole tuttavaks taas tegema. KUI muidugi mingit füüsilist kahjustust asjal ei ole. Lihtsalt mõte. Võin oma mõtteda jumala seina puusse panna, aga midagi kaotada ei ole ju:)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Ei nupust käivitust ei ole, lambist, täitsa konventsionaalne puldi surumine Ma sünkimise teemale mõtlesin ise ka, aga loogiline oleks, et kui sünk millegi pärast maha koolenud, siis ei töötaks puldil teised funktsioonid ka.
SanderSPS kirjutas: ↑06 Veebr 2019, 12:21@tobimarg Kas sul käivitus ka nupust? ÄKKI on mingi abi sellest, kui käivitad sahtlist selle auto. See pidavat puldi autole tuttavaks taas tegema. KUI muidugi mingit füüsilist kahjustust asjal ei ole. Lihtsalt mõte. Võin oma mõtteda jumala seina puusse panna, aga midagi kaotada ei ole ju:)
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7861
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Mikrolüliti väsimine.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7861
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Ei mitte seda. Korda saab ka teha kui tahta. Saab vahetada lüliteid, saab vahetada tervet plaati ja saab teha uue võtme.
Valikuid on, peab lihtsalt valima...
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Ei tundu jah kontimurdev asi, peab tinutuskolbi sebima vist Tõenäoliselt ju lüliti ise terve, kui reeglina lihtsalt lahti tuleb plaadi küljest. Eks see selgub peale puldi lahtikangutamist..
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Sellel võtmel sureb avamise lüliti millegipärast. Olnud mitu sellist juhtumit. Loogiliselt võttes ei näpita avamist rohkem kui sulgemist ☺ Niipidi pole olnudki et avamine töötab ja sulgemine mitte
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
See on lamp jah A tead kui järgi mõtlen, siis litsun küll rohkem avamise nuppu. Hakkan liiga kaugelt litsuma, siis vaatan, et kuramus, ei teinud lahti, siis uuesti kuni jõuan levialasse A ma ei tea miks ma seda teen
-
- Veteran
- Postitusi: 1206
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Et kõik kes kuskil läheduses on ikka teaksid millise masina juurde sa teel oled...
See siis puldi muljumise kohta "kilomeetri"
kauguselt juba.
-
- Huviline
- Postitusi: 977
- Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
- Auto: VW Passat B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Mul on pigem vastupidi, et panen automaatselt lukku ära ja siis kui jõuad veidi kaugemale jääd kahtlema ja "paned uuesti lukku".
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1561
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Pane signa piiks aktiivseks. Aitab väga palju:)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Kusjuures isegi selliselt oma kunagise bmw juures proovinud (küll panin mitte vastu pead, vaid vastu kaela), kuid eks inimene käitus korraliku antennina
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Tegin hommikul vana puldi korda. Ega õieti aru saanudki, et mis seal siis viga oli. Algselt ei töödanud uste avamise nupp. Samas selle nupu mikrolülitiga oli kõik ok. Külmjooteid polnud ja lüliti klõpsus. Samas, oli uste sulgemise nupul 4-st jootest 2 lahti Aga nupp jällegi töötas, sest lüliti oli endiselt omal kohal ja nuppu vajutades surus need lahtised jooted ka kokku. Igal juhul, pingutasin patarei klemme, jootsin kõik jooted üle ja panin kokku tagasi, ei hakanud lüliteid vahetama kuna toimivad. Jäi Iirimaalt tellitud 3 lülitit varuks.
Mida siit järeltulevatele põlvedele õpetuseks kaasa anda? Puldi lahtisaamine on paras peavalu ja esmakordsel avamisel võib puldi suht ära rappida. Kogenud tegijad saavad kindlasti puhtamalt hakkama, aga ma ei näe, et varem avamata pulti saaks nii lahti, et kuskil mingeid kangutamisjälgi ei jää. Puldi sisu on liimitud nuppudega poole külge, liim tuleb läbi lõigata (selle käigus tõdesin, et puldi küljed on suht õrnad) ja sisu kesta seest vaikselt välja kangutada. See ongi kõige keerukam osa. Tinutamist peaksin ka veel kõvasti harjutama
Mida siit järeltulevatele põlvedele õpetuseks kaasa anda? Puldi lahtisaamine on paras peavalu ja esmakordsel avamisel võib puldi suht ära rappida. Kogenud tegijad saavad kindlasti puhtamalt hakkama, aga ma ei näe, et varem avamata pulti saaks nii lahti, et kuskil mingeid kangutamisjälgi ei jää. Puldi sisu on liimitud nuppudega poole külge, liim tuleb läbi lõigata (selle käigus tõdesin, et puldi küljed on suht õrnad) ja sisu kesta seest vaikselt välja kangutada. See ongi kõige keerukam osa. Tinutamist peaksin ka veel kõvasti harjutama
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 715
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 53 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Tinutatakse naabrimehega või üksi, komponente ikka joodetakse
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
A kust sa tead mida ma mõtlesin? Ok ok, va jootmist peab harjutama jah. Ja mitte sõprade jootmist!
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1561
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Ma tellisin omale uue puldi korpuse. See tuli kolmes tükis ja see liimitav osa enam ei olnud liimitav vaid klambritega mida saab kenasti hiljem ka lahti:)tobimarg kirjutas: ↑21 Veebr 2019, 09:13Tegin hommikul vana puldi korda. Ega õieti aru saanudki, et mis seal siis viga oli. Algselt ei töödanud uste avamise nupp. Samas selle nupu mikrolülitiga oli kõik ok. Külmjooteid polnud ja lüliti klõpsus. Samas, oli uste sulgemise nupul 4-st jootest 2 lahti Aga nupp jällegi töötas, sest lüliti oli endiselt omal kohal ja nuppu vajutades surus need lahtised jooted ka kokku. Igal juhul, pingutasin patarei klemme, jootsin kõik jooted üle ja panin kokku tagasi, ei hakanud lüliteid vahetama kuna toimivad. Jäi Iirimaalt tellitud 3 lülitit varuks.
Mida siit järeltulevatele põlvedele õpetuseks kaasa anda? Puldi lahtisaamine on paras peavalu ja esmakordsel avamisel võib puldi suht ära rappida. Kogenud tegijad saavad kindlasti puhtamalt hakkama, aga ma ei näe, et varem avamata pulti saaks nii lahti, et kuskil mingeid kangutamisjälgi ei jää. Puldi sisu on liimitud nuppudega poole külge, liim tuleb läbi lõigata (selle käigus tõdesin, et puldi küljed on suht õrnad) ja sisu kesta seest vaikselt välja kangutada. See ongi kõige keerukam osa. Tinutamist peaksin ka veel kõvasti harjutama
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.