2012 Passat CNG

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
neap
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 02 Mär 2019, 15:07
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas neap » 02 Mär 2019, 15:42

Tere

Ma pole kunagi ühtegi VW'it omanud. Ärge palun näkku lööge antud küsimuse pärast.

Otsin masinat, mis oleks ruumikas ja mille pidamine ei rööviks rahakotti tühjaks (maanteed sõidan aastas u 30-40 tuhat km). Silm on ka Passatile peale jäänud, just CNG hübriidmootoriga. Erinevaid foorumeid lugedes ja tuttavate Passati meeste käest uurides on arvamusi nagu ikka seinast seina. Kuidas siinne rahvas arvab antud aastakäigust ja sellest mootorist.

Mõni isend on silmapiiril, läbisõit varieerub 100k - 150k, automaatkastiga.

Aitäh!

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas R36 » 02 Mär 2019, 15:55

Kui mõningad cng tüüpvead ja üleüldised passati tüüpvead ära kannatad siis tegy on ülimalt öko masinaga.

Rootsi 600k sõitnud taksod on otsas muidugi.

PS! Tegu pole hübriidmootoriga vaid tavalise ottomootoriga.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas silverpik » 02 Mär 2019, 16:35

1.4 TSI BiFuel ma eeldan. Egas Passat ole teab mis maailma mugavaim või parim auto, aga otseselt ei ole sel ka midagi häda - eks siin ongi see, mis kellegi maitseks on.
Mida ma ise olen näinud - bensiini poole pihustid võivad mingi hetk saba anda järjestikku - töötab CNG peal, mis süsteemi liigselt kuivatab. TSI mootoritel ketipingutil tasub silma peal hoida ja ketivahetusest kinni pidada. Kui pinguti annab juba järgi ja kett samuti, siis on remont juba väga kallis (kolvid ja klapid peavad ühist pidu väikese matsuga).
Sellise läbisõidu juures soovitaks pigem diisli poole vaadata - ökonoomsus samas klassis, samas sõidurõõmu rohkem ja möödasõidud lihtsamad. PS: need mikromootorid ning haagised ei käi omavahel kokku - lihtsalt ääremärkuseks.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

neap
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 02 Mär 2019, 15:07
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas neap » 02 Mär 2019, 17:44

silverpik kirjutas:
02 Mär 2019, 16:35
1.4 TSI BiFuel ma eeldan. Egas Passat ole teab mis maailma mugavaim või parim auto, aga otseselt ei ole sel ka midagi häda - eks siin ongi see, mis kellegi maitseks on.
Mida ma ise olen näinud - bensiini poole pihustid võivad mingi hetk saba anda järjestikku - töötab CNG peal, mis süsteemi liigselt kuivatab. TSI mootoritel ketipingutil tasub silma peal hoida ja ketivahetusest kinni pidada. Kui pinguti annab juba järgi ja kett samuti, siis on remont juba väga kallis (kolvid ja klapid peavad ühist pidu väikese matsuga).
Sellise läbisõidu juures soovitaks pigem diisli poole vaadata - ökonoomsus samas klassis, samas sõidurõõmu rohkem ja möödasõidud lihtsamad. PS: need mikromootorid ning haagised ei käi omavahel kokku - lihtsalt ääremärkuseks.
Võtan teadmiseks. Mul üks ökodiisel juba on, ma üldiselt seda CNG'd ei vaatakski, kui need kalkulaatorid kõik nii suurt kokkuhoidu ei arvutaks, eriti kui sisestan aastase läbisõidu 40k, sellest huvigi tekkis, et kütuse kokkuhoid võib olla, kuid kui hirmsalt remontima ja hooldama peab, sulab see hinnavõit ära...

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas R36 » 02 Mär 2019, 17:54

neap kirjutas:
02 Mär 2019, 17:44
silverpik kirjutas:
02 Mär 2019, 16:35
1.4 TSI BiFuel ma eeldan. Egas Passat ole teab mis maailma mugavaim või parim auto, aga otseselt ei ole sel ka midagi häda - eks siin ongi see, mis kellegi maitseks on.
Mida ma ise olen näinud - bensiini poole pihustid võivad mingi hetk saba anda järjestikku - töötab CNG peal, mis süsteemi liigselt kuivatab. TSI mootoritel ketipingutil tasub silma peal hoida ja ketivahetusest kinni pidada. Kui pinguti annab juba järgi ja kett samuti, siis on remont juba väga kallis (kolvid ja klapid peavad ühist pidu väikese matsuga).
Sellise läbisõidu juures soovitaks pigem diisli poole vaadata - ökonoomsus samas klassis, samas sõidurõõmu rohkem ja möödasõidud lihtsamad. PS: need mikromootorid ning haagised ei käi omavahel kokku - lihtsalt ääremärkuseks.
Võtan teadmiseks. Mul üks ökodiisel juba on, ma üldiselt seda CNG'd ei vaatakski, kui need kalkulaatorid kõik nii suurt kokkuhoidu ei arvutaks, eriti kui sisestan aastase läbisõidu 40k, sellest huvigi tekkis, et kütuse kokkuhoid võib olla, kuid kui hirmsalt remontima ja hooldama peab, sulab see hinnavõit ära...
Ega see diiselpassati hooldus/remont odavam pole.

Jõudu sellel mootoril küll pole.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 02 Mär 2019, 18:30

Niipalju jõudu on et enda keret edasi vedada jaksab küll. Mõned möödasõidud saab ka maanteel teha. :)
Kui gaasi tankima saad siis vaata kas tangib üle 15 kilo. Kui tangib siis klapid korras. Kui ei siis kas gaznet või esindus teeb korda.
Tehnika tänavas uus tankla ja seal sain 22 kilo tangitud. Akadeemias sain 16 vaid.

Vanasõna hakkab juba tekkima, et: Kõik mis säästad kütuselt tuleb ükspäev sinna mootorisse tagasi investeerida!
Kes tänasid kasutajat MustVälk selle postituse eest:
anonymous2
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas ryan » 02 Mär 2019, 18:54

Mul ühel tuttaval oli ka , ostis soomes , peale paari nädalast sõitu läks mingi süsteemiosa pekki .
Õnneks oli autol mingisugune kohalik garantii , müügiplats lasi auto korda teha , läks 3,5 tuh euri :mrgreen:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 817
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 02 Mär 2019, 18:59

R36 kirjutas:
02 Mär 2019, 17:54
neap kirjutas:
02 Mär 2019, 17:44
silverpik kirjutas:
02 Mär 2019, 16:35
1.4 TSI BiFuel ma eeldan. Egas Passat ole teab mis maailma mugavaim või parim auto, aga otseselt ei ole sel ka midagi häda - eks siin ongi see, mis kellegi maitseks on.
Mida ma ise olen näinud - bensiini poole pihustid võivad mingi hetk saba anda järjestikku - töötab CNG peal, mis süsteemi liigselt kuivatab. TSI mootoritel ketipingutil tasub silma peal hoida ja ketivahetusest kinni pidada. Kui pinguti annab juba järgi ja kett samuti, siis on remont juba väga kallis (kolvid ja klapid peavad ühist pidu väikese matsuga).
Sellise läbisõidu juures soovitaks pigem diisli poole vaadata - ökonoomsus samas klassis, samas sõidurõõmu rohkem ja möödasõidud lihtsamad. PS: need mikromootorid ning haagised ei käi omavahel kokku - lihtsalt ääremärkuseks.
Võtan teadmiseks. Mul üks ökodiisel juba on, ma üldiselt seda CNG'd ei vaatakski, kui need kalkulaatorid kõik nii suurt kokkuhoidu ei arvutaks, eriti kui sisestan aastase läbisõidu 40k, sellest huvigi tekkis, et kütuse kokkuhoid võib olla, kuid kui hirmsalt remontima ja hooldama peab, sulab see hinnavõit ära...
Ega see diiselpassati hooldus/remont odavam pole.
Aga siiski sõidad ju diisliga :)
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas silverpik » 02 Mär 2019, 23:28

Mis sellel diislil ikka nii kallis on - vanematel PD mootoritel või uuematel Common Rail mootoritel - pihustid... CNG mootoril - bensiini poole pihustid. Vahet pole mis mootor - pihusti ikka maksab 280+ euri tükist uuest peast. Jah, diisliga kaasneb AdBlue, DPF jms asjad, bensiiniga jälle katid jms. Aga see toob kohe selleni - kui sa aastas 40k sõidad, siis eeldan ei piisavalt maanteel. See pisike CNG on pigem linnaautoks - teades Eesti kaherealiste liiklustihedust (TLN-Pärnu, TLN-Tartu jms), eriti just raskeveokite osas, siis saab möödasõite piisavalt teha. Sealt lähtudes, kas 1.8 / 2.0 TSI mil minekut rohkem või kahene turbodiisel mil oluliselt rohkem jõudu.

Aga jah kulude juurde tulles - hooldades autot õigeaegselt, vahetades õli mõistliku välbaga jms - eks auto siis kestab. Lased üle / jätad asjad unarusse - no siis on ka auk rahakotis ootamas.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas MartenL » 02 Mär 2019, 23:53

Disla pluss on see et jaksab vedada haagist ning DSG on kuuene ehk sujuvam. Dislat saab ka nelikveolist
Gaasikas on poole ökom ja vaikne.

neap
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 02 Mär 2019, 15:07
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas neap » 03 Mär 2019, 11:10

Tänud tagasiside eest!

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 03 Mär 2019, 11:54

MartenL kirjutas:
02 Mär 2019, 23:53
Disla pluss on see et jaksab vedada haagist ning DSG on kuuene ehk sujuvam. Dislat saab ka nelikveolist
Gaasikas on poole ökom ja vaikne.
Oleneb palju käru ka vaja vedada.
Ma vahetasin touaregi cng passati vastu sest ootamatud kärudega sõitmised kadusid ära töökoha vahetusega.
Kui nüüd vaja midagi vedada, siis tasuvam rendist masin võtta. :wink:
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Lilleke92
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2018, 08:50
Auto: B5.5 2.8 v6 4motion manuaal-Müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab
Asukoht: Kadrina
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 6 korda

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas Lilleke92 » 03 Mär 2019, 12:23

Lähen veidike teemast kõrvale, aga kas DSGga haagiste vedamine on mõistlik otsus üldse? Olen kuulnud erinevaid väiteid, ning minu jaoks kõige vettpidavam tundub olevat Hõbenoole ütlus, et kärud hoia üldjuhul DSGst eemale, kuid seal muidugi oleneb käru koormusest.
Ei ole neiu ega ka hipi. Tundsin vajadust seda siia kirjutada.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas MartenL » 03 Mär 2019, 12:39

Eks osad kirjutavad foormites ja teised kasutavad :D
Mis seal DSG-l siis läheb?
Gaasikal on kuivsiduritega 7 käiguline kast. Kõige sagedasem on see, et teine käik väriseb ja sidurid vajavad vahetamist.

1) 2017 aastani oli saada ainult pildil ülemine komplekt ehk esimese otsa B7 ja B6. (kuni 06.2011) Peale seda tuli ka hilisemate B7 versioon, mida sai enne ainult esindusest. Hind praegu ca 300€+vahetus
Pilt

2) DSG juhtploki taastamine ca 400€+vahetus+uus ploki sisene õli
3) Kast ise, mis on olemuselt manuaalkast. Olnud au üks kast kokku jooksutada. Taastamine ca 500€.

Ehk siis kõige kehvemal juhul tuleb "täislaks" ka alla 2000€.
Kes tänasid kasutajat MartenL selle postituse eest:
jojoonas

neap
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 02 Mär 2019, 15:07
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas neap » 03 Mär 2019, 13:14

MartenL kirjutas:
03 Mär 2019, 12:39
Eks osad kirjutavad foormites ja teised kasutavad :D
Mis seal DSG-l siis läheb?
Gaasikal on kuivsiduritega 7 käiguline kast. Kõige sagedasem on see, et teine käik väriseb ja sidurid vajavad vahetamist.

1) 2017 aastani oli saada ainult pildil ülemine komplekt ehk esimese otsa B7 ja B6. (kuni 06.2011) Peale seda tuli ka hilisemate B7 versioon, mida sai enne ainult esindusest. Hind praegu ca 300€+vahetus
► Näita Spoilerit
2) DSG juhtploki taastamine ca 400€+vahetus+uus ploki sisene õli
3) Kast ise, mis on olemuselt manuaalkast. Olnud au üks kast kokku jooksutada. Taastamine ca 500€.

Ehk siis kõige kehvemal juhul tuleb "täislaks" ka alla 2000€.
Aga on need siduri ja kastiprobleemid pigem erand või hakkavad kõiki mingi läbisõiduvahemiku juures kimbutama?
Viimati muutis argo, 03 Mär 2019, 13:38, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: IMG spoiler

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 03 Mär 2019, 13:16

MustVälk kirjutas:
03 Mär 2019, 11:54

Oleneb palju käru ka vaja vedada.
Ma vahetasin touaregi cng passati vastu sest ootamatud kärudega sõitmised kadusid ära töökoha vahetusega.
Mul oli just vastupidine olukord ja sinna kuhu ma käruga lõpuks välja pean jõudma, ei sobinud kuidagi sportvedruga Passatile :D

Martty
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 15 korda

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas Martty » 03 Mär 2019, 22:56

Kasutan ka oma dsg-ga passatil palju mitut käru, probleeme ei ole täheldanud ja kasti toimimisel käru vedades ei ole vahet tavasõiduga.
1. on 1400kg tühimassiga haagissuvila, vedanud teda erineva eduga 3 aastat, pole probleem, läheb edasi adekvaatselt, saab ka möödasõita, 100 km/h juures 4motinil mnt kulu 9,5l/100km.
2. käru on 2 teljeline ilma piduriteta haagis mis on pidevas ülekaalus ja ütleks et passat tuleb kõvasti paremini toime sellega kui t5 buss.

Arvatavasti ka see 1,4 gaasikas tegelikult toimib ka möödasõitutel väga mõistlikult, olid ajad kus mootorite võimsused igapäeva autodel olid poole väiksemad ja ei olnud ka probleeme nendega mööda sõitam. Kindlasti on täislastis olles või käru verdades see möödasõit vaevalisem, aga siis üldjuhul neid ka väga ei tehta kui just ei soovi kõiki hirmutada. Üksi/kaksi sõites arvatavasti läheb ka see 1,4 tsi mööda väga edumeelselt.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas siLc » 04 Mär 2019, 07:36

Olen enda gaasikaga vedanud täislastis plastikkaanega kerghaagist mõned korrad. Lisaks oli autos paar kaasreisijat. Võiks öelda, et hakkama sai aga midagi vaimustavat ei olnud. Tavapärane 4kg/100km maanteekulu tõusis 5,2-5,6kg/100km-le.

Kasutaja avatar
Maq21
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 13 Mär 2016, 08:37
Auto: Audi 90B2, Audi 5000s avant, Audi Coupe b2, Audi S3, Vw Paasat B7 Variant, Audi 90 b2
Asukoht: Muraste
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas Maq21 » 04 Mär 2019, 08:48

Ma olen enda gaasipliidiga sõitnud 105000km
Ostes oli 125000 kellal 3a tagasi.
Nüüd olen teinud suuremad hooldused.
Kõik pidurikettad ja klotsid(oli enne minuni jõudmist saksas hoolduses käinud)
Veepump
Rihmad pingutid
Suht alguses läks üks klapp läbi, mis suunas vajadusel õhku läbi kompressori.
Keti vahetasin igaks mjuhuks ka nüüd ära.
Ajus on uus soft, mis dünos seadistatud(gaasiga 136kw/benst 128kw), samuti lasin kasti ära chippida, et ei paneks teist käiku alla 20km/h siise.
Tagaratta laager ka vahetatud 230000 peal.
Gaasiga pole midagi vaja teha olnud.
Ma ütleks kokkuvõttes, et väga eco enda mineku juures.

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 04 Mär 2019, 09:34

ei ole konkreetselt midagi öelda CNG masina kohta aga kuna teemas tuli jutuks ka möödasõidud TLN-Tartu ja TLN-Pärnu mnt-l, siis võin öelda omast kogemusest et B7 2,0TDI 125kw masinga möödasõite tehes pidi ikka arvutusi tegema kui kaugel vastutulev auto on et jõuaks ilusti tagasi reastuda (eriti kui veel 4 inimest autos), 1,4 CNG-ga ma ei kujuta üldse ette kas tasub mõeldagi möödasõidule :roll: ...nüüd Touaregiga sellist muret ei ole...seetõttu olen ka nõus nendega kes ütlevad et 1,4 masin on peamiselt mõeldud linnaautoks.

PS! mingi aeg tagasi rääkisin ühe Taxify juhiga kes sõitis octavia CNG-ga ja ütles et linnas ikka väga öko masin...aga mnt-le ei soovitnud sest minekut ple! :thumbdown:

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas dellu » 04 Mär 2019, 10:25

Poisid te äkki õpiks möödasõite tegema siis, kui Passat teil lahjaks jääb. Ma olen CNG passatiga nüüd sõitnud paar kolm aastat. Endal oli B6 ja naisel on B7. Viimase DSG kasti otsas ja eelmine suvi sai euroopa tripp tehtud Sveitsi mägedeni välja. Ei jäänud küll ükski möödasõit tegemata. Jah tõesti kiiremaks möödasõiduks lappad paar käiku alla juba enne seda kui vastutulevaga kohakuti oled ja järgmine hetk oledki juba lupsti möödas. Loomulikult ei ole mõtet seda mingi 3.0 disla audiga võrrelda, aga no nii mustades värvides ma seda autot nüüd ka ei kirjeldaks. Octavia on ju 81kw, see natuke teine teema. Samas peres on ka Golf 4 2.0 85kw (CNG) ja isegi sellega saab maanteel kõik möödasõidud tehtud. Muidugi kui hakkad möödasõitma alles siis, kui kedagi enam vastu ei tule, on hilja. Ma olen Saksast tulnud ka 1.9 47kw Golf 3-ga, 1.7 44kw disla Lupoga - kõigiga sai ilusti möödasõite teha. Praegu on mul ka "hobiautoks" puksiir oma 2.5 vabalthingava mootoriga, millel ilmselt tehasest võiks olla 60+kw, isegi sellega käisin lõuna-Poolas ära ja ei jäänud ka möödasõidud tegemata. Naljakas lugeda, kuidas inimesed ei saa 110kw autoga möödasõite tehtud.

Teine asi on muidugi jah kütusekulu, see toob ikka naeru näole. See EU trip sai ikka väga soodsalt ära tehtud. Dislaga pole siin küll midagi võrrelda, bensust rääkimata. B7 puhas linnakulu on tavaliselt 7 kanti (puhas linn, ei räägi laagne teest, pirita teest jne, vaid ikka puhas nõkerdamine). 300 saab tavaliselt ilusti ära sõita. Seega me räägime linnakulust alla 6 sendi km. Dislaga ma ei usu, et samal marsuudil saab väiksemat kulu. Pigem ikka 8 kanti vast, seega tänase kütusehinnaga pea 11 senti km. Isegi kui sõita 1000km kuus, siis on juba vahe 50 eurot kuus, ehk 600 aastas. Bensukameestega on vahe veel suurem. Jah see arvutus on küll puhtalt gaasi pealt tehtud, aga vaevalt paljud ka 4:1 suhtes sõidavad. Ise sõitsin viimati ka bensuga kui käru vedasin (gaas sai otsa ja rahakott ununes teise autosse). Eks koormus taga põles piisavalt hästi. Passatil kipub maanteel kulu jääma minu sõidustiiliga 4 kanti, sarnased dislad 5 minu käes. Seega ka maantee 3,3 vs 6,7. Isegi kui teemaalgataja oma 40 000 maanteel sõidaks ja me bensukulu ei arvestaks, siis oleks vahe 1320 vs 2680, mis on päris märgatav number.

Tankimise osas oli mustvälk sul pigem mingi halb kogemus. Akadeemias on "vanatüübi" tankurid ja need tangivad just paremini pigem. Suvel need Tehnika jne tüüpi tankurid ei taha mitte nii täis tankida, pigem saab rohkem Akadeemiast või Suur-Sõjamäelt. Kuskil välismaal nägin isegi nn vastavustabelit/graafikut, ehk mida soojem ilm, seda väiksem tankimisrõhk ja seetõttu ka nii täis ei saa. Muidugi välismaal olid need tankimised veel nutusemad, näiteks Vilniuse tankla ei tahtnud küll väga täis tankida. Samas praegu talvel ikka alati 21-22 ilusti kätte saanud. Suve lõpuks/sügiseks muidugi tundus, et Tehnikas oli ka jupike tankimisrõhku juurde pandud (seier peal).

Bensu pihustitega on see teema, et ei sõideta väga bensuga. Teooria oli vist nii, et iga 4 gaasitankimise kohta peaks 1 paagi bensuga sõitma.
Viimati muutis dellu, 05 Mär 2019, 09:47, muudetud 4 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat dellu selle postituse eest:
Pets115
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

2012 Passat CNG

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 04 Mär 2019, 10:48

Nõustun delluga. Saab möödasõidud kenasti tehtud normaalsete kiiruste juures.
Tankimisega eks näis. Sõidan gaasipaagid täitsa tühjaks ja nädalake sõidan bensuga.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Vasta

Mine “Autoostu abi”