VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas links » 30 Mär 2019, 16:13

Saab öelda, et 2% ferrari :D

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 31 Mär 2019, 13:13

M-Tech kirjutas:
30 Mär 2019, 15:46
GTI kirjutas:
29 Mär 2019, 11:04
Hea teada - huvitav mitu kw see aretus juurde annab? :)
Mitte midagi ei anna juurde peale teadmise, et on tuunitud asi :)
Saaks küünlavahet pikendada, et kütusesegu puhtamalt ära põleks, millega saaks kütusekulu väga natuke alla. Usun, et tegelikult tead isegi, mis voltide suurendamine juurde annab :).
links1 kirjutas:
30 Mär 2019, 16:13
Saab öelda, et 2% ferrari :D
Siis tuleks auto punaseks kah värvida, siis oleks rohkem kui 2% :crazy:

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 31 Mär 2019, 14:15

eks kõrgem süütepinge annab parema sädeme aga sööb küünalt ka isukamalt - igaljuhul iriidiumid või plaatinad siis peale, soovitavalt 1-elektroodised.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas links » 31 Mär 2019, 17:44

Nagunii pead auto üle värvima, siis miks mitte ferrari punane :P

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 01 Apr 2019, 08:48

links1 kirjutas:
31 Mär 2019, 17:44
Nagunii pead auto üle värvima, siis miks mitte ferrari punane :P
Ära üldse muretse, midagi vägevat on plaanis küll 8).

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 01 Apr 2019, 19:07

Öeldakse, et kui inimene teeb maa peal plaane, siis jumal naerab taevas...
► Näita Spoilerit
Eks ebaõnnestumisi tuleb ka jagada. Mida edasi teha, kallid foorumlased? :)

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas silverpik » 01 Apr 2019, 19:11

Rohkem pahtlit? :twisted:
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1296
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 71 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas vredestein » 01 Apr 2019, 19:35

Puhasta pinnad ilusti, krundi korralikul. Hermetiseeri vuugid?
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 01 Apr 2019, 19:40

Tuleb lasta terve kere haljaks, mõne nädalaga on need kohad täiesti märkamatud. :wink:

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 01 Apr 2019, 19:44

Vaadates varasemaid keretööde pilte küsin:
- kas tiivakaared pandi kinni punktidega mitte pideva õmblusega?
- kas remondiplekid läksid külge sama transpordikrundiga mis neil peal oli?
Piltidelt ei saa aru - kas lõi pahtli lahti või suisa keevituspunktid? Punktidega keevitades jääb plekk mängima ning plekkide ühenduskohti pahteldades võib pahtli lahti lüüa. Samuti tuleks see poepleki transakrunt täiega eemaldada ja katta kvaliteetse krundiga. Endal tegin nii, plekid lasin täiesti haljaks ning 2-komponentne krunt peale, siis täitekrunt, pahteldus, pritspahtel, krunt ja edasi värvimeistri kätte. Karpidel mis läksid punktidega kinni läks tihendhermeetik ka vuukidele vahele.
Mis värve üldse kasutati - ega ometi aerosoolkrunte? :shock:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Kert33Gtr » 01 Apr 2019, 20:41

Kui seest plekid värvimata, siis esimesena mis meelde tuleb oleks kõik need liited punkt punkti kõrvale kinni keevitada. Nii ei pressi rooste välja. Seejärel seespidiselt korrovastase keemiaga üleujutada. Seda tegevust iga aasta korrates peaks kestma nii palju küll kui sellest autost ära tüdined. Plekimees on väärt noomitust.

Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 01 Apr 2019, 21:09

Lõika maha kõik ja tee uuesti .
Omal kruntisin kõigepealt detailid seest epoga .
Kereõõnsused samuti .
Kui asjad külge olid keevitatud läks karbiõli ka sisse .
Punktid või keevitus uuesti epoga üle , matiks ja pahtel peale .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 01 Apr 2019, 21:24

silverpik kirjutas:
01 Apr 2019, 19:11
Rohkem pahtlit? :twisted:
Pole mingi suvaline E36 mille karpe pahtli ja makroflexiga siluda 8).
GTI kirjutas:
01 Apr 2019, 19:44
Vaadates varasemaid keretööde pilte küsin:
- kas tiivakaared pandi kinni punktidega mitte pideva õmblusega?
- kas remondiplekid läksid külge sama transpordikrundiga mis neil peal oli?
Piltidelt ei saa aru - kas lõi pahtli lahti või suisa keevituspunktid? Punktidega keevitades jääb plekk mängima ning plekkide ühenduskohti pahteldades võib pahtli lahti lüüa. Samuti tuleks see poepleki transakrunt täiega eemaldada ja katta kvaliteetse krundiga. Endal tegin nii, plekid lasin täiesti haljaks ning 2-komponentne krunt peale, siis täitekrunt, pahteldus, pritspahtel, krunt ja edasi värvimeistri kätte. Karpidel mis läksid punktidega kinni läks tihendhermeetik ka vuukidele vahele.
Mis värve üldse kasutati - ega ometi aerosoolkrunte? :shock:
Pidev õmblus. Plekkidel polnud transpordikrunti, paljas metall oli. Pahtli lõi lahti. Värve ei tea mida kasutati ja ausalt öeldes pole rohkem mahti ka temaga sõnagi rääkida, et üle küsida.
Kert33Gtr kirjutas:
01 Apr 2019, 20:41
Plekimees on väärt noomitust.
Usu mind, sai piisavalt.

Üldpilt selgem igatahes. Vana möll ja kogu "transakrunt" (uus lemmik sõna) minema. Tiivad seest nii palju puhastada kui saab, panema happekat, krunti ja krundile mingi värvi ka. Esialgu lihtsalt, et ta rohkem edasi rooste ei läheks. Aga positiivne asi ka; lasen tiivad ja karbid lasta üle selle värviga, mis värvi ma kogu autot tahaks. Nii proovimise mõttes.

Suur aitäh kõikidele õpetussõnade eest, tean mida edasi teha :thumbup:.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 02 Apr 2019, 00:47

Terminats kirjutas:
31 Mär 2019, 13:13
Saaks küünlavahet pikendada, et kütusesegu puhtamalt ära põleks, millega saaks kütusekulu väga natuke alla. Usun, et tegelikult tead isegi, mis voltide suurendamine juurde annab :).
Teoorias on asi tore aga praktiline kasu juhul, kui originaal setupil ei ole süütamisprobleeme (mida sellise jõuga ei ole), on mulle siiani veel nägemata ;)
Kes tänasid kasutajat M-Tech selle postituse eest:
Terminats
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 03 Apr 2019, 16:31

Positiivsemal toonil - leidsin Leedu lammutusest nahast uksepolstrid. Lausa jalustrabava hinnaga - 172.93€ koos saatmisega ukse taha kõik 4tk ja lisaksin veel, et väga, väga heas seisukorras. Kinnitasin nende töötajaga üle, et on ikka 4tk ja mustad ning tellisingi koheselt ära. Pildialbum siin. Suuremaid pilte kahjuks lehelt ei saanud.

Auto viiakse selle nädala lõpus maalri juurde ning tekkinud vead parandatakse ära. Mootorist peaks uudiseid tulema hakkama järgmine nädal.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 12 Apr 2019, 18:29

heihei

Nii nagu lubatud, auto sai ära viidud maalri kätte:
► Näita Spoilerit
Mõned päevad hiljem oli krunt, pahtel ja rooste maha nühitud ning happekrundiga üle lastud:
► Näita Spoilerit
Seisab nukralt:
► Näita Spoilerit
Järgmise nädala keskel lubati kutsuda valmis produkti vaatama. Kõik see tagumine tiib + ülemine osa katuseni välja lastakse proovimise mõttes üle värviga, mis ma tahan, et lõpuks kogu auto oleks.

Ühtlasi peaksid Järgmine nädal Leedust polstrid jõudma.

Saksamaale sai sisse antud tellimus uutele mootoripoltidele (sest alumine ots tuleb laiali, sest klapisüvendid vaja üle teha), uued esisillapoltidele (suutsin ära kaotada lammutamisel), nendele poltidele, millega nina lanseka küljes istub (need kaotasin ka ära) ja uuele vändapoldile ka veel.

Pihustid käisid eile/täna puhastuses ja kontrollis:
► Näita Spoilerit
1 - 4 pihustid tulistasid 20cl, 5 lasi 22cl ja 6 lasi 23cl. Piisavalt normaalne vahemik. Ma kahtlustasin, et üks pihusti tiksub aga ju siis mitte. Veider. Igatahes need on nüüd puhtad ning minekuvalmis.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 12 Apr 2019, 19:04

Rehvi müra on sellel pillil kohutav :|
Ma praegu sõidan , maanteel on ikka jube küll , isegi linnas sõites on asi kehv .
Mul on tulemüür seest ja väljast matiga üle käidud aga põhi on tegemata .
Homme proovin teiste rehvide ja velgedega .
Võtsin 3 cm paksu porolooni ja pisut matti , panen põrandale jalgadesse ja siis matt tagumistele koobastele .
Nii , et hakka juba valmistuma :lol:
Vanasti sõitsid kõik selliste asjadega , praegu ei kujuta ettegi :mrgreen:
Aga siin peab arvestama sellega ka , et see pigimatt kaalub ka kõvasti , eriti siis kui kõik üle tõmbad .
Viimati muutis ryan, 12 Apr 2019, 19:06, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 12 Apr 2019, 19:13

ryan kirjutas:
12 Apr 2019, 19:04
Rehvi müra on sellel pillil kohutav :|
Nii , et hakka juba valmistuma :lol:
Terve lubade omamise aja ainult pre-2000 pillidega sõitnud :D Ütleks, et päris harjunud juba. Ei peagi mingi luksuspill tulema, kuid uste sisse müramatid jäävad alles siiski. Üleüldse, sõitmisest vara natuke rääkida :).

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 12 Apr 2019, 19:36

See on üks asi mis minul kokku ladudes tegemata jäi .
Ma olen sõitnud 2000+ pillidega siiani , nii et tagasi minna on suht raske .
Naine üles , et ta sellega küll sõitma ei tule :mrgreen:
.aga see tema otsus :lol:
Kes tänasid kasutajat ryan selle postituse eest:
Terminats
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas links » 13 Apr 2019, 12:19

ryan kirjutas:
12 Apr 2019, 19:36
Naine üles , et ta sellega küll sõitma ei tule :mrgreen:
Võid tolle uuema mudeli vastu vahetada :mrgreen:
Kes tänasid kasutajat links selle postituse eest:
Terminats

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 21 Apr 2019, 12:10

heihei

Leedust jõudsid polstrid kohale ja oma raha eest uskumatult heas korras. Juhiukse polstril (esimene pilt) on kõige suuremad kulumisjäljed, kuid laias laastus on needki väiksed :D.
► Näita Spoilerit
Ainus suur probleem on see, et tagumised polstrid on vändaga variandil olnud:
► Näita Spoilerit
Õnneks VW toodab/on tootnud sellist avatäitjat, mis sinna istuma peaks ning nendele on tehasetellimus sisse antud:
► Näita Spoilerit
Kere on nüüd üle lihvitud ja krunditud, ootab värvi:
► Näita Spoilerit
Tiiva alune koht oli ka mädanema hakanud, see sai ka relakaga üle lastud ning krundi alla:
► Näita Spoilerit
Vastu valgust õige nurga all oli seda varem ka näha, kuid pildi peale täiesti võimatu saada ning seetõttu sellest ma ka juttu ei teinud, kuid nüüd lihvimise all teda ilusti näha. Keegi äkki oskab kommenteerida, mis autodele seda täpsemalt topiti? Mina netist midagi ei leidnud.
► Näita Spoilerit
Kõrvalistuja uks alt mäda ja roostetükid said välja lastud:
► Näita Spoilerit
Enne kui asusin mööda Eestit rändama roostevabu uksi otsima, mõtlesin proovida, et kas Polosse üldse Golfi uks mahub ja võta näpust...
► Näita Spoilerit
Järgmise nädala alguses peaks värv seljas olema ning Saksamaalt poldid minu käes, siis on ainult kokku ladumise vaev.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 21 Apr 2019, 16:05

VIN järgi esindusest saad teada vahest su masin üldse Limited Edition.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 21 Apr 2019, 16:18

Kui vredestein mulle nukapoldid müüs, siis ta küll midagi ei maininud mulle... :roll:

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 21 Apr 2019, 20:11

Ma tõin eestimaalt oma kõik uksed , kapoti , luugi ja need mahtusid mk3 kenasti ära :wink:
Mis rehvimürasse puutub siis panin teised veljed/rehvid ja läks oluliselt paremaks , tagumised peaks uued ostma , madala db -ga .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas jussike » 21 Apr 2019, 20:26

Terminats kirjutas:
21 Apr 2019, 16:18
Kui vredestein mulle nukapoldid müüs, siis ta küll midagi ei maininud mulle... :roll:
Egas vinni sisse lüües ei hakka programm nagu kasiino aparaat vilkuma "Edition - Edition" ja pealegi enne 2000a toodetud masinatele ei annagi Etka täpseid vasteid, kõik varuosad tuleb pr numbrite järgi välja otsida.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Vasta

Mine “Huviliste autod”