VR6 ei käivitu!!! Lahendus leitud!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VR6 ei käivitu!!! Lahendus leitud!
Auto: VW CORRADO 93"
Mootor: VR6 128kw (AAA)
Suutsin kaitsmeplokis tekitada lühise(Nuga sattus kaitsmeplokki) ja peale seda ei lähe enam auto tööle
Peale lühist keerasin süüdet ja selle tagajärjena tuli süüteluku ümber olevast plastikust valget suitsu ja starter peale seda vedu ei võtnud.
Avastasin, et maha oli põletanud kaitsmeplokki minevasse pesasse (H1) "Steering clumn harness switch" kaabel, mille ümbert oli isolatsioon maha põlenud. Vahetasin põlenud kaabi välja ja selle käigus ka süüteluku lüliti.
Nüüd võtab starter taha ja mootor käib ringi, kuid puudub säde ja kütusepump ei tee häält. Armatuuris ei lähe ka tuled põlema(Õli ja muud tuled, mis tavapäraselt süüte sisse keerates tekivad)
Üritasin OBD1 ühendada VAG-COMiga, kuid ei saanud signaali.
Oskab keegi mind kuidagi aidata?
Ilusad ilmad tulekul ja ei taha autol seista lasta
Mootor: VR6 128kw (AAA)
Suutsin kaitsmeplokis tekitada lühise(Nuga sattus kaitsmeplokki) ja peale seda ei lähe enam auto tööle
Peale lühist keerasin süüdet ja selle tagajärjena tuli süüteluku ümber olevast plastikust valget suitsu ja starter peale seda vedu ei võtnud.
Avastasin, et maha oli põletanud kaitsmeplokki minevasse pesasse (H1) "Steering clumn harness switch" kaabel, mille ümbert oli isolatsioon maha põlenud. Vahetasin põlenud kaabi välja ja selle käigus ka süüteluku lüliti.
Nüüd võtab starter taha ja mootor käib ringi, kuid puudub säde ja kütusepump ei tee häält. Armatuuris ei lähe ka tuled põlema(Õli ja muud tuled, mis tavapäraselt süüte sisse keerates tekivad)
Üritasin OBD1 ühendada VAG-COMiga, kuid ei saanud signaali.
Oskab keegi mind kuidagi aidata?
Ilusad ilmad tulekul ja ei taha autol seista lasta
Viimati muutis Don_vito, 15 Apr 2019, 17:58, muudetud 2 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VR6 ei käivitu!!! ABI?!?!
Roolisamba plastiku all on ka immo vastuvõtja kaabel - kas see on terve (93 aasta autol on tehaseimmo ikka olemas?)? Eeldan et kaitsmed plokis ikka kontrollitud?
Viimati muutis GTI, 15 Apr 2019, 11:49, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VR6 ei käivitu!!! ABI?!?!
Tundub et kaabel on korras.
Kaitsmed kontrollitud ja korras.
Avastasin, et mingisuguse kaitse oli katki (Järelturu kesklukk), kuid peale vahetust ei muutunud midagi.
Kaitsmed kontrollitud ja korras.
Avastasin, et mingisuguse kaitse oli katki (Järelturu kesklukk), kuid peale vahetust ei muutunud midagi.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VR6 ei käivitu!!! ABI?!?!
Vasakul ukseposti juures kaitsmebloki kõrval on massiühenduste klemmplaat - vaata kas sinna minevad juhtmed (pruunid) on kõik terved. Tundub mingi massi puudumise probleem. Ürita ka aru saada kuhu see nuga läks ja mis ahelatesse puutus. Suits rooli alt salongist on tavaliselt mootori või kere jämeda massijuhtme viletsa ühenduse probleem kus käivitusvoolud hakkavad muid massiühendusi otsima.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VR6 ei käivitu!!! ABI?!?!
Mul on kaitsmeploki üleval kere küljes massiühendused pesad. Seal olevad kaablid paistis kõik OK.
Kas vasaku ukseposti küljes ka mingisugune maandus? Vaatan kohe järgi kui auto juurde ligi pääsen.
Kuna varasemalt oli mootori jahutusventika kaitse maha põlenud, siis ei saanud pesa puhtaks teha, seetõttu tahtsin kaitsmeploki lahti teha ja puhastada seestpoolt. Avades jooksis nuga vasakult nurgast sisse ja kahjuks ei näinud täpselt kuhu ahelasse ta puutus, kuna kaitsmeplokis jooksevad suht peenelt need rajad/ahelad.
Peale seda auto enam käima ei läinud(starter vedas mootorit ringi, kuid käima ei läinud).
Otsustasin siis kaitsmeploki lahti võtta ja peale vaadates ei leidnud ühtegi visuaalset viga, kui kaitsmeplokki hakkasin kokku panema siis suutsin minigisuguse klemmi seal plokis lühisesse ajada(vist oli kütusepumbaga seotud rajal oli defekt), kui ploki kokku panin ja süüdet keerasin siis peale seda põles süüteluku juurest tulev juhe maha.
Nüüd uus kaitsmeplokk ja süüteluku lüliti, kuid ikka probleem endine, mis enne kaabli mahapõlemist.
Muidugi oli ennem auto katuseluuk üleval ja peale mahapõlemist ei ole saanud katuseluuki alla lasta.
Kas vasaku ukseposti küljes ka mingisugune maandus? Vaatan kohe järgi kui auto juurde ligi pääsen.
Kuna varasemalt oli mootori jahutusventika kaitse maha põlenud, siis ei saanud pesa puhtaks teha, seetõttu tahtsin kaitsmeploki lahti teha ja puhastada seestpoolt. Avades jooksis nuga vasakult nurgast sisse ja kahjuks ei näinud täpselt kuhu ahelasse ta puutus, kuna kaitsmeplokis jooksevad suht peenelt need rajad/ahelad.
Peale seda auto enam käima ei läinud(starter vedas mootorit ringi, kuid käima ei läinud).
Otsustasin siis kaitsmeploki lahti võtta ja peale vaadates ei leidnud ühtegi visuaalset viga, kui kaitsmeplokki hakkasin kokku panema siis suutsin minigisuguse klemmi seal plokis lühisesse ajada(vist oli kütusepumbaga seotud rajal oli defekt), kui ploki kokku panin ja süüdet keerasin siis peale seda põles süüteluku juurest tulev juhe maha.
Nüüd uus kaitsmeplokk ja süüteluku lüliti, kuid ikka probleem endine, mis enne kaabli mahapõlemist.
Muidugi oli ennem auto katuseluuk üleval ja peale mahapõlemist ei ole saanud katuseluuki alla lasta.
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VR6 ei käivitu!!! ABI?!?!
Probleemile lahendus leitud.
Eelmine omanik oli järelturu signa/keskluku paigaldanud ja sellel oli ühel relee klemmil õrnad sulamis defektid.
Võtsin kasutusele vana #53 relee ja masin võttis eluvainu sisse.
Tänud abi eest!
Tagataustal näha värvilist kimpu, kus 4 releed koos.
Eelmine omanik oli järelturu signa/keskluku paigaldanud ja sellel oli ühel relee klemmil õrnad sulamis defektid.
Võtsin kasutusele vana #53 relee ja masin võttis eluvainu sisse.
Tänud abi eest!
Tagataustal näha värvilist kimpu, kus 4 releed koos.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VR6 ei käivitu!!! Lahendus leitud!
Rõõm kuulda et auto korras ja lahendusest ka foorumis teada andsid!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VR6 ei käivitu!!! Lahendus leitud!
Avastan nüüd järgneva probleemid:
Hetkel ainult park-tuled.
Kui lülitan lülitit 1.(park) ja 2.(lähi) astme vahet, siis ei toimu mingit muudatust, tuled ei virvenda ega midagi ja täistulede hooba kasutades ja mingisugust reaktsiooni ei ole.
Kas lähi ja täistuledel on mingisugune moodul või relee? (kaitsmed hetkel korras)
- Jahutusvedeliku temp andur hetkel ei näita midagi(tellisin uue anduri)
- Tuled/täistuled ei tööta
Hetkel ainult park-tuled.
Kui lülitan lülitit 1.(park) ja 2.(lähi) astme vahet, siis ei toimu mingit muudatust, tuled ei virvenda ega midagi ja täistulede hooba kasutades ja mingisugust reaktsiooni ei ole.
Kas lähi ja täistuledel on mingisugune moodul või relee? (kaitsmed hetkel korras)
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 07 Jaan 2007, 17:46
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VR6 ei käivitu!!! Lahendus leitud!
Vaata aku alt tulede kaablid üle.mul kärssasid need kunagi ära. See kaitseteip oli.kõik repetanud ja tekkis lühis.