Seda ma täiesti usun, et ei hakka vilkuma. Töötan samal alal ja eeldasin, et esindusel mingi vägevam programm lihtsalt.jussike kirjutas: ↑21 Apr 2019, 20:26Egas vinni sisse lüües ei hakka programm nagu kasiino aparaat vilkuma "Edition - Edition" ja pealegi enne 2000a toodetud masinatele ei annagi Etka täpseid vasteid, kõik varuosad tuleb pr numbrite järgi välja otsida.Terminats kirjutas: ↑21 Apr 2019, 16:18 Kui vredestein mulle nukapoldid müüs, siis ta küll midagi ei maininud mulle...
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 24 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 24 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
sausau
Eelmise nädala jooksul jõudsid kõik vajalikud jubinad auto kokku panekuks, tuli ka välja, et auto transportimisel oli töösilinder ilmselt maas lohisenud ja see oli täiesti ribadeks . Uus FTE silinder sai tellitud ning see visatakse ka külge. See-järgmine nädal peaksid ka aknatõstuki vända korgid jõudma.
Eelmisel neljapäeval sai kereparandus korda ning samal päeval ka auto tagasi Kahvli hoovi seisma viidud. Sel hetkel lõpetati klappide tagant portimist. Nüüd ootame mootorit uuesti.
Pilte autost:
Eelmise nädala jooksul jõudsid kõik vajalikud jubinad auto kokku panekuks, tuli ka välja, et auto transportimisel oli töösilinder ilmselt maas lohisenud ja see oli täiesti ribadeks . Uus FTE silinder sai tellitud ning see visatakse ka külge. See-järgmine nädal peaksid ka aknatõstuki vända korgid jõudma.
Eelmisel neljapäeval sai kereparandus korda ning samal päeval ka auto tagasi Kahvli hoovi seisma viidud. Sel hetkel lõpetati klappide tagant portimist. Nüüd ootame mootorit uuesti.
Pilte autost:
► Näita Spoilerit
Viimati muutis Terminats, 30 Apr 2019, 14:45, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kena värv!
Garaazid on ka tuttavad.
Garaazid on ka tuttavad.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ma küll praegu ette ei kujuta seda värvi autot
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kas tuleb harlequin või eksis võõba veidi tooniga?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Pakuks välja mürkrohelise metalliku suurema teraga ....saaks mootorile vastava lahenduse .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 24 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Aitäh kiidusõnade eest. Tegelikult päriselus näha, et tahaks toon tumedamat, siis jääks väga-väga hea. Praegune värv kuidagi jääb pildi peale väga hästi, isegi liigagi hästi .
Tegelikult jääbki hetkel selline (ka siis kui sõidab & ÜV peal) kuni finantsi koguneb, et päris ülevärv teha. Praegune lahendus saigi selle tagamõttega, et näha kuidas värv autole istub ja kas endale hakkab meeldima.
Mingisiugused värvilised tulekesed jäävad kindlasti mängust välja. Roheline värv absoluutselt ei meeldi, pole elus ühtegi rohelist asja omanud või tundnud, et tahaks omada. Minu silmis täiesti ebaatraktiivne värv.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ma pidasin silmas midagi sellist , et peaaegu must ja päikese käes hakkab tooni andma
Ja jämedam tera sisse segada , mängib päikese käes paremini .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 24 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Jubinate inventuur & ettevalmistus:
Kaane kokku ladumine:
Alumise otsa laiali tõmbamine ja kolvirõngaste vahe suuremaks tegemine:
Klapi ja kolvi vahele jääb 3mm. Arvestades, et vedrud on on mõeldud töötama kuni 8000rpm, siis peaks hakkama saama:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 24 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
heihei
Jõudsime progeajumehega ühisele otsusele, et wideband lambda oleks ikkagi kogu värgi juhtimisel kasulik ning siis sai see ka ostetud.
Boschi LSU 4.9 wideband lambda:
Saksamaalt jõudsid aknatõstuki vända pimedad:
USPartsist sai ligi võetud go-go juice (vahemärkus: selle pakend siiski mahtus Polosse ära):
Härral tekkis vahepeal raskusi nukkade ajastamisega, sest nukatootja oli kaasa andnud väga väheseid andmeid ning need olid ka valed. Koostati spets nukakaart selle jaoks ja kõrgemast matemaatikast hammustati läbi ning ajastus korras nüüd. Siinkohal mulle mainiti ka, et see oli tark liigutus reguleeritavad nukarattad osta.
Mootori pilt:
Siin pildil näha katki lõigatud otsakaant, et saaks samal ajal nukarattaid reguleerida.
Nukajooks:
Lähem pilt klapist ja pordist:
Vahepeal on külge visatud karter, klapikambrikaas, lisaseadmete kronsa, õlijahuti, õlifiltri jalg ning rihmaratas. Mootori hetkeseis:
Auto on nüüd 2 nädalat õues olnud ning "üllataval" kombel see ei ole veel mädanema hakanud. Super!
Härral on järgmiseks nädalaks kurjad plaanid, kuid ei kuuluta midagi. Vaatame jooksvalt .
Jõudsime progeajumehega ühisele otsusele, et wideband lambda oleks ikkagi kogu värgi juhtimisel kasulik ning siis sai see ka ostetud.
Boschi LSU 4.9 wideband lambda:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Mootori pilt:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
- Auto: Golf 7.5
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ikka väga suurelt on see mootor sul ette võetud. Hea lugeda ja vaadata ja veel parem, et nii detailselt kõigesse suhtud. Jätka samas vaimus
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Aga tagumised koopad oleks pidanud tööde käigus ära rullima , enne värvimist
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 3 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Palju see naerugaas võiks jõudu juurde anda kui spekuleerida või on plaanis end laksu alla sellest tõmmata enne hambaarsti juurde minekut?
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
NoS jaoks võiks ikka sepissisu olla (või vähemalt tugevdatud saaled). Kes sul selle välja häälestab?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Rõnga vahed tegin spetsiaalselt nosi jaoks suuremaks kui nad olid.Ja samas kui panna 75hp shot ja 6silindri vahel ära jagada,siis ma ei usu et ta haiget teeb nii hullult.Ja näiteks audide peal 2.7biti mehed kasutavad VR6 ori saalesid.Aga eks loomulikult sepis keps ja kolb annaks turvatunde.See ori keps VR6tel ajab nutma lihtsalt
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 24 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Plaanis 75hp märg lask teha.
Nagu Kahvel mainis, siis rõngavahed said suuremaks tehtud. Eks kui laiali käib, siis ongi põhjust uus plokk otsida, too 3.0'iks puurida, sepis kolb ja H profiilis sepis keps sisse ¯\_(ツ)_/¯. Välja peaks häälestama sama progeajumees, kes juhtmestikku teeb.
Viimati muutis Terminats, 12 Mai 2019, 20:15, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Äkki uued tuuled juba 24v 3.2 mootoriga? Mul üks vedeleb millest kannatab miskit teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ma pikemat aega pakun talle 3.2te.Mul üks komplektne ootab riiuli all.Härra jonnib
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 24 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Minge kuu peale, täiega ostan 3.2 vahele kui 2.8't nii kaua ehitanud .
CD-R müüs mulle midagi hoopis põnevamat, nimelt diisli 5. käigu ehk siis nüüd on maantee peal öko.
Väikene plaanide muutus sellel näol, et auto pidi mootoriga minema juhtmestikumehe kätte, kuid nüüd leppisime kokku, et läheb enne ikkagi summutimehe kätte, sest juhtmestikumehel on lambdat vaja. Ühltasi lubati mind ka esimesele stardile kutsuda
Lisapilt nitroballoonist:
► Näita Spoilerit
Viimati muutis Terminats, 15 Mai 2019, 18:49, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ma selle ballooni töö kõrvale tühjaks hinganud juba.Sry
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 24 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
See oleks täpselt selline asi, mida keegi kirjutaks foorumisse peale ballooni tühjaks hingamist