VW Passat B5 1.9TDI 4motion & Golf 2 16v - Corra

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B5 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 09 Mai 2018, 22:00

Paar uuendust.
Käigukast koos, sain ka seat leon'i pealt käiguvahetus torni ja trosside süsteemi. Varsti peab juba alla aretama, sest suvi ja rajapäevad pressivad peale.
Lisaks sain ka kasutatud poolslikid ostetud, suuremad asjad nad ei ole, aga saab tunde kätte kuidas auto nendega käitub ja kui palju juhitavus paraneb, sest praegu tahab tagaosa ette visata. Viga vedrustuses ja rehvides.
Sai ka ostetud kettad ja klotsid ette, klotsid tulid ferodo omad, mis mõeldud tänavale, sest ilmselt aeg ajalt sõidan ka igapäevaselt sellega. Kettad tellisin poolpimesi, sest pilti ma ei näinud ainult joonist ja joonisel polnud need sellised:
Pilt
Aga sellised kettad pole rajakasutuseks head, välimust on äge, aga rohkem neil plusse pole rajakasutuseks. Aga eks mõtlen mis saab nendest kas saadan tagasi ja tellin brembo tavalised või lähevad ikkagi kasutusse.
Kastil siis läksid vahetusse 2 võlli laagrit ja diffri neetide asemele panin poldid ning lõppülekande vahetasin 3.68 pealt 4.235 vastu. Lisaks sai ka viies käik pandud pikk, ehk peaks maanteel sõites pöörded samasse auku jääma, kui praegu. Vahetan nüüd küll tihemini käike, aga mootoril peaks nüüd minekut rohkem olema iga käiguga.
Paar kasti pilti ka:
Pilt
Pilt

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

VW Passat B5 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas GTI » 09 Mai 2018, 22:11

Differ lausa karjub väljavahetamist. :) Mis seisus satelliitide telg oli?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B5 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 09 Mai 2018, 22:26

Ehk täpsustad mis seal karjub ? Satelliidid ? Kulumis jälgi on jah, aga tegu ikkagi üle 20 aasta vana kastiga. Telge hoolikalt ei vaadanud, aga midagi silma ei hakanud, ainult see plastik ümbris mis seal sees on, sellel oli paarist kohast tükid väljas.
Kui midagi näed mis ei sobi, anna julgelt teada, siis ehk järgmine saab korralikum.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

VW Passat B5 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas GTI » 10 Mai 2018, 07:33

Corra kirjutas:
09 Mai 2018, 22:26
Ehk täpsustad mis seal karjub ?
Näiteks sellise vastu. :thumbup:
Pilt
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B5 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 10 Mai 2018, 09:20

Kui aus olla, siis hetkel vajadust ei näe LSD järgi. Muidugi oleks sellega parem, aga kuna mootor originaal seades ja rahaga pole priisata, siis odavam on paremad rehvid alla osta.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B5 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 20 Mai 2018, 20:22

Nii, eelmisest postitusest saati toimunud palju. Pilte jälle kahjuks palju ei teinud, sest tempo oli taga.
Alustame siis ARKi minekust ja mootori ümber regamisest. Kuna Mustamäe ARKis on järjekorrad pikad, siis võtsin suuna Sauele. 110 alas tuli sõites räme vibra sisse, selline tunne, nagu rattad oleks ovaalsed. Sauele jõudes ja järjekorra pilet taskus, istusin autosse tagasi, et välja tagurdada. Mis ei toiminud oli tagurpidi käik, vaatasin siis kapoti alt ka üle ja kõik tundus korras olevat, aga ikka käik sisse ei läinud. Mis siis ikka, hea kerge auto, jõuab üksi lükata. Sain oma tegemised seal tehtud ja pärast käisin ka ülevaatusel ära ning pärast seda jäi auto seisma kuni selle reedeni. Tagurpidi käik oli siis kasti seest blokeeritud, täpselt näeks ilmselt lahtivõttes milles viga.
Reedel sai siis lõpuks külge ümberehitatud kast, käiguhoovastik täies pikkuses, 280mm pidurid ette ning esimeste amordikannudele strutbar. Nagu pildilt näha, siis otsustasin ikka brembo täisketta kasuks. Balanseerisin igaks juhuks ka rattad üle, tundub, et paremal ees olid välimised tasakaalud minema lennanud. Maanteel sõites on ikka kerge vibra, aga see ilmselt velgede süü, sest keegi 'geenius' on freesiga keskava kallal käinud.
20180519_115652.jpg
20180519_115652.jpg (285.19 KiB) Vaadatud 11365 korda
Esmamuljed on väga positiivsed, eks see vana kast oli juba mineku äärel ka, aga golf mk4 pealt võetud käiguvahetus ja strutbar tegid auto palju konkreetsemaks ja mõnusamaks sõita, rääkimata sellest, et otsesõites on nüüd esimesed 4 käiku suht hästi reas, iga käiguga on jõudu minna . Piduritest pole veel aru saanud, et tuntav vahe oleks, aga kui vaja siis saab ikka kiirelt seisma küll.
Eile proovisin vanu velgi, et kas neid saaks alla panna koos poolslikkidega, aga ees on pidur liiga suur ja käib vastu velge, kuigi mõlemad veljekomplektid on mul 15'', aga vanad hallid on lihtsalt teise ehitusega. Seega otsin 4x100 15'' kärg või mingeid kergemaid velgi endale.
Proovisin nii palju kui sai ja näha oli, 205 laiust alla ning kindel on see, et peab koopa ääri lõikama ja plastik tiivakaared panema, sest muidu oleks rubadubdub. Kiireks läheb, järgmine nädalavahetus on juba rapla kardikal treeningpäev.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B5 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 30 Juul 2018, 23:07

Paar kuud möödas viimasest postitusest, palju toimunud/tehtud.
Sain teised veljed, Golf 3 originaalid, mahtusid väga täpselt alla, pidurisadula ja velje vahe on ca. 1-2mm. Nende velgede peale läksid Nankangi poolslikid(AR1), mida ma ka lõpuks proovida sain Tabasalu kardirajal. Ei jõua ära imestada, kui suur vahe on sellel ja tavalisel rehvil. Rajal ei olnud pidamisega probleemi, ei loopinud tagaotsa ette. Muidugi ühe korra hakkas viskama, aga siis olid rehvid jahedad või oli mingi sodi kiht peal. Ostsin juurde ka teise jooksu Nankange(NS2R), mis peaks endast kujutama sellist tänavarehvi, millega saab ka rajal sõita. Nende kohta ei oska hetkel midagi öelda, nendega sai ka Youngtimer Campil käidud ja seal ajasõidus osaletud. Esimene voor läksin suure hooga peale, arvasin, et ehk peavad enamvähem sarnaselt, aga tudkit, tegin teises kurvis spinni. Loodsin saada paremat tulemust, kui neljas kohta ja 1.02 min., aga olid vingemad pillid ja kogenumad mehed ees. Eks peab rohkem harjutamas käima.
Golfile sai vahepeal pandud:
Uus genekas, uued taga pidurikettad, uus sportrool, teine recaro juhiiste, tagumistele piduritele reguleerkraan vahele pandud, täna sai ka külge panud uued koni reguleeritavad amordid ja eibach cup sarja vedrud. Õli vahetasin ka mingi hetk 10w60 vastu. Golfile suudeti vahepeal paremasse esitiiba ka sisse sõita, selle parandamisega ma ei kiirusta, kuna see lõppeks ilmselt keretöödega.
Piduritega olen rahul, need said head. Käiguvahetus on hea. Mootor liigub ka mõõdukalt, hetkel siis peaks vedrustuse paika sättima, siis võiks öelda, et suurem osa asju on tehtud.
Passatil lendas palavate ilmade alguses kliima voolik pauguga lõhki, süüdi oli stange, mille vastu vooliku kummi osa end hõõrus. Kuna oli puhkusele minek, siis pidi kiirkorras selle korda saama ja forsist uue ostma.
Punasel ja Golfil sai ka summuti keskmised pütid maha lõigatud ja torud asemele pandud. Golf läks natuke liiga valjuks, aga VR6 ärkas ellu. VR6 häält on nauditav kuulata.
Paar pilti ka:
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B5 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 11 Aug 2018, 22:23

Täna sai vähe tegutsetud jälle. Kuna garaažis igast velgi vedelemas, mõtlesin, et mis nendel ikka seista lasta, kui on auto olemas kuhu alla need panna. Mõeldud, tehtud.
Punasel sai veel ära vahetatud käigukasti padi, mis oli tehasest saati seal olnud ja hakkas juba poolduma. Tükk aega juba probleemiks olnud vasak tagumine pidurisadul sai ka uued tihendid, eks näis kas sai asja või tuleks uus sadul leida.
Enne
Pilt
Pärast
Pilt

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B5 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 07 Jaan 2019, 22:52

Tundub, et suvi sai vist eelmiseks aastaks läbi, pole mõnda aega kirjutanud midagi.
Ausalt öeldes ei mäletagi väga mis autodega tehtud on, aga katsun nüüd vaikselt meelde tuledada. Sulgudes olev jutt on täpsustav, seda pole vaja lugeda :D
Kolmikud:
Pilt
Pärast eelviimast postitust Passatiga ei juhtunud tükk aega midagi, nüüd sügise lõpus vaatasin lõpuks mis jama selle kütuseanduri valetamisega on, tõmbasin paagil mõlemad andurid maha, aga ei leidnud midagi märkimisväärset. Puhastasin rajad ära ja viskasin paaki tagasi, pärast seda tõõtas paar tankimist(5 või 10 L tankimist) ilusti. Kui panin paagi täis lõpuks ja seda hakkasin tühjaks sõitma, siis oli ikka aru saada, et pole ikka päris see, vahel näitab kolmveerand paaki, vahel viskab pea aegu täis paagi. Ja nüüd paar nädalat tagasi siis tööjuures õnneks näitas jälle, et veerand paaki on kütust, aga käima ei lähe. Ei oskagi väga enam kuskilt kindalt pihta hakata, vb on paakide vaheline pump kutu ? Kui kütusevõtu pool on tühi, aga teisel pool on veel mingi 5-8l kütust ja andur näitab just selle poole taset. Kui andurid maas käisid, siis juhipoole oma(kus on lihtsalt andur) oli pmt. kuiv ja kõrvalisuja poolel kus on teine tasemeandur, kütusevõtt ja pump millega imetakse juhipoolelt kütust(see vist töötab, kui tase on madal), seal oli ca. 5-7 L kütet sees. Pärast seda lahtivõtmist tundus kütusenäidik olema nii nagu peab, aga jah, täis paak hiljem on seis sama, kui mitte hullem.
Pärast seda tralli vaatasin, et hakkab iga aastane hoolduse aeg kätte jõudma. Eks auto piiksutas ka juba paar nädalat, et hooldus 3000km pärast ja luges kilomeetreid vaikselt maha. See muutus tüütuks, siis sai see ära nullitud. Vahetatud sai kõik filtrid. Õlifiltri vahetasin hiljem, kui teised, sest polnud aastat täis sõitnud ja 10k km ka mitte. Viimasest õlivahetust sai nüüd vist täis 10t km. ehk läbisõit kuskil 384 000 km . Vahetusse läks ka kütuse tagasivooli klapp mis filtripea küljes.
Passati tulevik on segane, nagu ta värvgi. Tahaks midagi uuemat võtta, sest vaikselt kauguses paistab tulemas terve tagasilla värskenduskuur, ehk kõik puksid vahetada ja tala ning õõtsad pritsi ja uue värvi alla. Panin ka mingi juppide hinna kokku ja jääb see ca. 450 pluss euro juurde. See paneb vaikselt mõtlema, et kas teha see investeering, teades et varsti peab hakkama kere lappima ja ilmselt muude amortiseeruvate asjadega tegelema. Teiselt aga vaatan, et midagi sellist nagu see ÕkonelikupüsikakliimaPommikindluse kooslus on, pole midagi asjaliku asemele võtta. Ning nüüd mõelda, et see 450-600 mis tagasilla peale läheks oleks mõnel uuemal diislil 1 või 2 pihusti vahetus, siis vist tundub, et mõistlikum oleks Passatit edasi lappida. Muidugi uus probleem mis nädal tagasi avastasin on see, et tahaks jõudu juurde saada :D Eks näis mis elu toob.
Tuli meelde, et Passatil sai ka veel turbo torulõdvik vahetatud, mis läheb coolerist sisselaske torude külge. Vana hakkas jube maru palju väiksemaid ja suuremaid pinnapealseid mõrasid näitama, oli vaid aja küsimus kui mustasuitsu päevad pihta hakkavad. Uus toru muidugi väga ei taha oma kujult väga hästi sobida, võrdlesin ka originaal koode ja seda mis mul vana vooliku peal on, seda koodi enam ei saa kuskilt, alles on ainult ''toote uuendus'' mille üks põlv on teise nurga all.
Pilt

Golfiga(16v) sai soojemate ja kuivemate ilmadega ikka mitu korda Tabasalu kardikal käidud, päris mõnus oli. Parim ringiaeg tuli siis, kui esimest korda seal käisin, 47,98 sek. Muidugi ilm oli ka soosiv rehvidele, ca. 27 kraadi ja poolslikid all, ehk pidamine oli hea. Viimane kord kui sai sügise alguses käidud, siis tuli parim aeg 48.08 sek. , et pole väga mööda esimesest korrast. Esimesel korral olid mul all ka ta-tehnicsi coilid, mis sellises keskmises või natuke madalamas asendis olid, viimasel külastusel olid all juba reguleeritava jäikusega konid ja eibachi madaldus. Ausalt öeldes ootasin suuremat erinevust vedrustuse vahel, aga rajal ma sellest küll väga aru ei saa. Tänaval sõites on aga erinevus väga hästi tunda, eriti kui keerata konid kõige pehmemasse asendisse, siis kannatab ka läbi väiksemate aukude sõita nii, et tunned nagu sõidaks tavalise autoga.
Ma arvasin, et mul golfist mingit raja materiali ka, aga kahjuks ei ole. Ainukesed videod on sellest, kuidas ma kardikal sõbra Audi S4 B8'ga kiman.
Golfil avastasin sügise lõpus, et üks jahutus vedeliku flants lekib, mis ma alles aasta tagasi ära vahetasin, ingli [VW Bot: "Keel korda!"] topran ikka.
Uueks hooajaks on paar mõtet mis teha, aga nendest juba siis kui midagi on olemas või tehtud, Hetkel las magab talveund.

Punasega(VR6) sai pärast velgede alla panekut ikka ringi vuratud ja häält nauditud. Enamasti ikka linnavahel, kaugemale lihtsalt ei kannatanud minna sellise kütusekulu juures :D :D. Kõige pikem tripp saigi vist Öökruiisil tehtud. Tehnilise poole pealt on nüüdseks all tagasi tavavedrustus ja plekkveljed, sest plaan auto ikkagi maha müüa. Olin tükk aega kahe vahel kas müüa või mitte, aga lõpuks tahaks ikka midagi uut autoparki lisada ja 4 autot oleks ikka juba natuke palju ülal pidada. Kel huvi siis 1000.- euri ja läinud.

Kasutaja avatar
santospwnd
Huviline
Postitusi: 373
Liitunud: 05 Jaan 2013, 16:22
Telefon: 53 neli kaheksa 59 32
Auto: T3 Westfalia, B5 passat 2,8 4motion, Corrado 2.9
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

VW Passat B5 1.9TDI 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas santospwnd » 11 Jaan 2019, 14:34

Oskad sa õelda mis velgedega tegu on? (vr6 all)
Kiirem kui Pässa Rixi tuunitud beõmvee

Kriisa
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
Auto: Golf 7.5
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda

VW Passat B5 1.9TDI 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas Kriisa » 11 Jaan 2019, 14:38

Nothelle N Classic on velje nimi.
Kes tänasid kasutajat Kriisa selle postituse eest:
santospwnd
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B5 1.9TDI 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 03 Mär 2019, 21:54

Tänane päev sai siis üle pika aja ka jää peal veedetud. Ootasin see talv pikalt seda päeva/aega. Eile avastasin, et ohoo, männikul juba esimene mass peal, siis järelikult võib selle paadiga ka uisutama minna. Oli lõbus ja sigalibe, sai kolmanda käiguga kohapeal ringe teha ja neljanda käiguga külge ees lasta 80-100km/h. Muidugi seal kus vähe karedam jää ja mingi pidamine oli, seal oli tunda, et jõudu on vähe :(
Pilt
Golfid magavad talveund veel, kuigi ilmselt varsti hakkan 16v äratama, kui aega on.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B5 1.9TDI 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 04 Mai 2019, 18:46

Väike uuendus.
Golfid üles äratatud ja ülevaatused ka ära tehtud. VR6 on müüa kui huvi.
Vaatasin ülevaatuste järgi et mõlema golfi aastane läbisõit on ca. 2-3th km. Üks on 30 aastat vana ja teine 26, paneb imestama küll, et parajad vanurid autode mõistes.
16v'l õli ära vahetama ja rajale tuuritama minema, peaks lõpuks need Nankang NS 2R'id ka ära proovima.

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Passat B5 1.9TDI 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas intzu » 03 Okt 2019, 08:41

Corra kirjutas:
04 Mai 2019, 18:46
16v'l õli ära vahetama ja rajale tuuritama minema, peaks lõpuks need Nankang NS 2R'id ka ära proovima.
Kuidas need Nankangid olid? :D
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B5 1.9TDI 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 03 Okt 2019, 11:47

Sa tead isegi hästi, kuidas need on. Teistele nii palju, et kannatab sõita küll, aga need rehvid oleks tark osta uuena.
Kunagi kui viitsimist, siis kirjutan pikemalt mis vahepeal toimunud.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B5 1.9TDI 4motion & Golf 2 16v - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 24 Nov 2019, 18:45

Huuh, ei tea kas viitsib enam siia midagi kirjutada :D

Proovin siis midagi ikkagi kajastada.

Esiteks G3 VR6 sai müüdud Intzule, kes seda nüüd emotsionaalselt edasi remondib.
Golf 2'ga sai suvel osaletud ECC karikasarjas, 2 korda tabasalus sõidetud ja 1 kord raplas. Alla läiksid ka teised rehvid, Kuhmo Ecsta XSid, mis on tegelikult täitsa ok rehvid nagu selgeks sain. Auto24 ringil käisin ja sõitsin sama aega lõpuks mis Nankang AR1'ga. Mis suve lõpu poole selgeks sai oli see, et pean ikka veel kõvasti harjutama, et õppida autot paremini tunnetama kurvides ja proovida rohkem piiripeal ning targalt sõita. Auto ise on väga hästi vastu pidanud, aga no eks seda võib ka mingil määral oodata, sest pmt. kõik kuluosad on välja vahetatud. Suve keskel läks peaaegu kogu veeremiku süsteem ka polü pukside peale üle ja võib öelda, et auto läks veidi konkreetsemaks. Pukside jäikus jäi enamvähem samaks originaalidega, nüüd tagant järgi mõeldes, oleks ikka pidanud raja peale mõeldud kõvemad puksid ostma. Korraks käis mõte ka läbi esimeste uniball õõtsade peale, aga siis ei olenud raatimist nii palju välja käia, kuigi kogu pukside ring oleks tulnud sama hinnaga, mis esimesed uniball õõtsad. Ette sai ka pandud camber poldid, et saaks mugavamalt külgkallet reguleerida. Ees sai hetkel vb natuke palju seda kallet, peaaegu 3 kraadi, uuel hooajal ilmselt tõmban selle 2 kraadi peale. Järgmiseks aastaks praegu muutusi ei plaani, sest hetkel on prioriteedid muutunud.
Viimane pilt ka Golfist enne, kui sai seisma jäetud.
Pilt

Edasi Passatist:
Ausalt öeldes pole passatiga väga midagi teinud peale sõitmise. Mingi aeg suvel vahetasin päris mitu jahutusvedeliku voolikut välja, sest tundusid lekkivat.Varu tagasilla lasin liivapritsida ning sai pulbervärvi. Hetkeseisuga ei tea millal selle lõpuks alla saan, sest hetkel puudub selle töö jaoks koht. Mõttes on ka teine esisilla tala kuskilt leida ning see ka ära pritsida ning värvida. See kõik tähendab siis sildadele ka värskenduskuuri, kõik puksid jne. Mingi hetk avastasin ka, et roolilatt lekib kergelt. Katsun talve ära sõita ja siis edasi mõelda kuidas ja millal, suve poole siis on teised autod ka rivistuses. Talv on passati aeg, kuigi muul ajal on ka pikki otsi passatiga parem sõita :D.
Tagasild tuleb siis sellist värvi:
Pilt

Vahepalaks:

Suve algul sai omale Inglismaalt suveauto toodud, mida sai ka mööda euroopat nauditud. Käisin Nürburgringil sellega, Audi ja Bemmi muuseomites(oleks tahtnud VW omas ka käia, aga see jäi kõvasti marsuudilt välja), Austria alpi teedel ja Poola külade vahel(ei soovita). Ilmad olid ka see aeg 30 pluss kraadi, et pärast auto ostu olin juba teisel päeval päikesepõletuse saanud, pidin veits tagasihoidma selle lahtise katusega sõitmisega. Õnneks konditsioneer töötab ja sõita oli inimlik sellises kuumuses.
Parempoolse rooliga harjusin juba teisel päeval ära. Olen varasemalt ka sõitnud Iirimaal ja Austraaias(7 kuud), et ei pidanud seda probleemiks. Autoks siis BMW Z4 3.0 170kw manuaal. Miks just see auto ? Sest see on minu meelest ideaalne combo sportlikust roadsterist. 2 istet, võimas mootor ja tagavedu. Eks see välimus on maitse asi, aga mulle see meeldib. Emotsioonide rohke sõiduelamus garanteeritud. Austria alpi teedel ei kujutaks ettegi millegi muuga sõitmist.
Pilt
Viimati muutis Corra, 24 Nov 2019, 18:45, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B5 1.9TDI 4motion & Golf 2 16v - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 23 Aug 2020, 21:53

Palju pole puudu, et saaks aasta täis eelmisest postitusest.
Üritan siis mingeid asju ka meenutada, et kunagi hea vaadata oleks.
Passat sõidab ja toimetab, kuu tagasi tiksus 400k km ette. Mingi anomaalia jälitab, et kui nädal aega pole sõitnud, siis läheb halvasti käima, nagu kütuse süsteemis oleks õhk sees. Vb mõni tagasivoolu toru jamab pihustite peal, sest tagasivoolu klapi olen uue ostnud ja lekkeid pole märganud.
Passatil siis paar õõtsa ees ära vahetanud, et kolinat lahti saada ja peale sai ka varta AGM aku 80Ah EN800. Vana aku oleks kestnud küll, aga sain hea diiliga AGMi ja kuna see lüke mul pikalt mõttes olnud, siis sai see realiseeritud.
Golfil vahetasin ka õli ja filtri hooaja algul ära, vahetusse läks ka pidurivedelik(motuli reissing). See hooaeg siis ainult Audrus ja YT cambil käinud. Audrus sõitsin vist kokku 6h. Alguses nagu ikka õppisin kurve uuesti tunnetama(rehvide pidamine jne.) Kui olin 2h sõitnud siis tekkis juba ühes kurvis mõnus hasart sisse, seda kergelt külg ees võtta. Asi lõppes nii:
Pilt
Pilt
Iseenesest midagi hullu ei juhtunud, küllili läks see suht rahulikus tempos, et oli aega vaadata kuidas küljepeegel aegluubis tükkideks läheb, muud kahjud oli mölkis juhiuks ja vist esitiib sai ka midagi. Peegli sain uue 12 euriga ja uksepleki mölgi lükkasin õhtul välja. Pärast seda intsidenti sõitsin heas rütmis veel 4h. See värk näitab hästi ära ikka, kui lihtne ja robustne see G2 mul ikka on. Pärnust sõitis koju ka ära nagu poleks midagi juhtunud. Sellepärast ma pole veel tahtnud hakata mingit kiiremat ja uuemat pilli endale rajaautoks otsima.
Youngtimer camp'il sai Intzuga võidu sõidetud ja vägikaigast veetud, aga lõpuks jäi ikka ta peale. Eks järgmine aasta jälle.
Pilt
Enne YT campi oli mul 2 puhkust. Esimene oli nädal aega. Kuna otseselt midagi teha see aeg ei olnud, siis sai jälle üks projekt hakkama pandud. Kevadel sai juhuse tahtel endale üks G2 jälle ostetud, et sinna kas siis 1.8t või midagi asisemalt vahele panna, kui see 1.6 55kw.
Pilt
See 1.8t mõte juba mõnda aega peas keerelnud, sest eelmise aasta detsembris ostsin endale G4 1.8t, millega ma ka pikalt pusisin, et see korralikult liikuma saada, aga kuna ma ei näe, et sellest G4 kerest asja saaks, siis on ta põhiliselt ikkagi mootori doonor, nagu see G3 VR6 mis mul vahepeal siin oli. Rääkides viimasest, siis selle nädalase puhkuse ajal tegi Intzu pakkumise, et võiks talt selle ära osta, sest ülevaatus sai läbi ja tal vaja uut autot. Saigi see raibe siis endale võetud ning kuna G2 oli ootamas uut mootorit sai ka see VR6 sinna vahele pandud, aega kulus ca. kuu kaks et saaks asja ka ametlikuks ning ülevaatuse tehtud, peab ütlema, et see VR6 hääl ikka on mõnus asi. G2 peal on ta suht ülbe combo ka, et sellise plekkkasti sees on selline mootor.
Pilt

Igatahes, kuna hetkel on saanud prioriteediks autoparki vähendada, siis sai G2 VR6 maha müüdud. Sama saatus ootab tegelt bemmi ja 1.8T ka.
Müüdud sai G2 sellisena:
Pilt
Pilt
Pilt

Tuleviku plaanide kohta hetkel midagi kindlat pole, G2 16v sai ostetud accusump, sest YT campil oli pärast igat ringi tiks sees tõukurites, mis viitaks sellele, et vaja õlirõhku stabiilsemana hoida. See jääb järgmiseks hooajaks.
Kui 1.8T tervikuna müüdud ei saa, siis ilmselt läheb juppideks ning mootori, kasti ja muu sellega seonduva jätan endale. Sest kunagi ei tea millal võib järgmine G2 vms. kätte sattuda :D
Tegelt üks põhjustest miks see VR6 ka müüki läks on see, et tühimass oli pmt. sama mis G3 peal ja G4 peal praeguses seisus see 1.8T tõmbab vingemalt, kui VR6. G4 on raskem ka, siin võib jälle väikse järelduse tuua, less weight= moar spiid.
Aasta pärast näeme, võibolla.

Taavuts
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 14 Okt 2016, 11:40
Telefon: 56276773
Auto: Volkswagen Passat B5 1.9 tdi sedaan, passat b5. 5 universaal 1.8T
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B5 1.9TDI 4motion & Golf 2 16v - Corra

Lugemata postitus Postitas Taavuts » 05 Juun 2022, 14:33

Kust sa selle isofixs süsteemi said ja kuidas seda kinnitasid

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B5 1.9TDI 4motion & Golf 2 16v - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 05 Juun 2022, 20:38

Taavuts kirjutas:
05 Juun 2022, 14:33
Kust sa selle isofixs süsteemi said ja kuidas seda kinnitasid
Forsist või esindusest peaks saama originaal ankrut kere külge. Mina ostsin kunagi audiklubist, peaks sobima ka Audi C5 omad äkki.

Vasta

Mine “Huviliste autod”