MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW
MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW
Tere,
Valin omale esimest Golfi ning vajaksin kogenenumate inimeste nõuannet. Kuidas suhtuda Golf 7 väikseimasse 1.2 63kW mootorisse? On kellelgi sellise mootoriga Golf? Kas on põhjust muretseda, et jääb liiga väetiks? Ühe sõnaga, palun kogemusi! Sõidan põhiliselt linnas ja Eesti-sisestel maanteedel (autobahnile ei tiku).
Tänan ette!
Valin omale esimest Golfi ning vajaksin kogenenumate inimeste nõuannet. Kuidas suhtuda Golf 7 väikseimasse 1.2 63kW mootorisse? On kellelgi sellise mootoriga Golf? Kas on põhjust muretseda, et jääb liiga väetiks? Ühe sõnaga, palun kogemusi! Sõidan põhiliselt linnas ja Eesti-sisestel maanteedel (autobahnile ei tiku).
Tänan ette!
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW
1.4TSi 90/92kw on pommikindlam ja sama kütusekuluga aga reipam.tonista kirjutas: ↑28 Mai 2019, 08:33Tere,
Valin omale esimest Golfi ning vajaksin kogenenumate inimeste nõuannet. Kuidas suhtuda Golf 7 väikseimasse 1.2 63kW mootorisse? On kellelgi sellise mootoriga Golf? Kas on põhjust muretseda, et jääb liiga väetiks? Ühe sõnaga, palun kogemusi! Sõidan põhiliselt linnas ja Eesti-sisestel maanteedel (autobahnile ei tiku).
Tänan ette!
Soovitaksin pigem seda vaadata. 1.2tsi hind on võib olla ahvatlevam, aga soovitan kindlasti 1.4tsi'd, neid on mul kolm tükki olnud ja vägagi rahul olnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 298
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 14 korda
MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW
63kW sõidab tõepoolest, kuid aus vastus on, et võimalusel kiika ikka 77kW või juba ükskõik, millise 1.4TSI poole.
63kW käitub nagu vabalthingav ning on kõigi teiste mainitutega võrreldes igas reziimis jõuetu. Lisaks on sel 5k kast, teised kõik kuuesed. Linnas ei ole tõepoolest rohkem vaja, aga maanteel on tunda just teemaks olnud mootori puudujääke.
Tehnilisest poolest ei ole suurt vahet kas 1.2 või 1.4 olenemata võimsusest - pidamise kulud pea samad
63kW käitub nagu vabalthingav ning on kõigi teiste mainitutega võrreldes igas reziimis jõuetu. Lisaks on sel 5k kast, teised kõik kuuesed. Linnas ei ole tõepoolest rohkem vaja, aga maanteel on tunda just teemaks olnud mootori puudujääke.
Tehnilisest poolest ei ole suurt vahet kas 1.2 või 1.4 olenemata võimsusest - pidamise kulud pea samad
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW
Ma millalgi kogesin seda mootorit Polo peal ja mu kunagine 1.2TSI 77KW Jetta oli igal juhul omajagu teravam ja sitkem. Kuigi, tagasivaadates oli seegi lahjake. Varem või hiljem võid seda ostu kahetsema hakata ja igatsed võimsamat mootorit. Autol võiks ikka vähemalt selline mootor olla millega saab ohutult liiklusesse süstida vajadusel ja maanteel ei pane ka möödasõitu tehes oma elu ohtu. Järelturu väärtus ka tõenäoliselt võimsama mootoriga autol tulevikus kõrgem.
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 803
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 53 korda
MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW
Ehk tasuks siis hoopis oma raha sõiduoskusesse panustada?
1.2 vabalthingava 47kw Pologa saab teha täiesti ohutuid möödasõite meie maanteedel, igasugustel kellaaegadel. Ma vägagi kahtlen, et see 63kw TSI on jõuetum/aeglasem, kui eelmainitud vabalthingav.
Kui oskusi pole võib 500kw ka tagumiku all olla, möödasõitetud ei saa ikka.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW
Eks hakkama saab igasuguste asjadega, aga milleks oma elu nimme keeruliseks teha (kohati ka ohtlikuks). Kui pisutki võimsam sõiduk ei maksa oluliselt rohkem, siis milleks võtta kõige lahjem variant. Mul on olnud elus igasuguses võimsuses sõidukeid ja neid lahjema otsa omasid ma küll kuskilt otsast taga ei igatse. Ja eriti kui see lahja veel seejuures ökonoomsem, väiksemate hoolduskuludega vms ei ole.Elevant kirjutas: ↑30 Mai 2019, 11:34Ehk tasuks siis hoopis oma raha sõiduoskusesse panustada?
1.2 vabalthingava 47kw Pologa saab teha täiesti ohutuid möödasõite meie maanteedel, igasugustel kellaaegadel. Ma vägagi kahtlen, et see 63kw TSI on jõuetum/aeglasem, kui eelmainitud vabalthingav.
Kui oskusi pole võib 500kw ka tagumiku all olla, möödasõitetud ei saa ikka.
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 803
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 53 korda
MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW
Keeruliseks ja ohtlikuks lähebki asi siis, kui seda vähest võimsust ei osata ära kasutada.tobimarg kirjutas: ↑30 Mai 2019, 23:15Eks hakkama saab igasuguste asjadega, aga milleks oma elu nimme keeruliseks teha (kohati ka ohtlikuks). Kui pisutki võimsam sõiduk ei maksa oluliselt rohkem, siis milleks võtta kõige lahjem variant. Mul on olnud elus igasuguses võimsuses sõidukeid ja neid lahjema otsa omasid ma küll kuskilt otsast taga ei igatse. Ja eriti kui see lahja veel seejuures ökonoomsem, väiksemate hoolduskuludega vms ei ole.Elevant kirjutas: ↑30 Mai 2019, 11:34Ehk tasuks siis hoopis oma raha sõiduoskusesse panustada?
1.2 vabalthingava 47kw Pologa saab teha täiesti ohutuid möödasõite meie maanteedel, igasugustel kellaaegadel. Ma vägagi kahtlen, et see 63kw TSI on jõuetum/aeglasem, kui eelmainitud vabalthingav.
Kui oskusi pole võib 500kw ka tagumiku all olla, möödasõitetud ei saa ikka.
Ma olen sõitnud samamoodi autodega vahemikus 43kw-331kw(dokide järgi), mida võimsam, seda rohkem igasuguseid lolle riske ja napikaid tekib, sest võimsust on ja möödasõit käib ju kähku.
Ma ei ütle, et teemaaalgataja peaks kindlasti valima lahjema, kuna talle see silma hakkas ja sellega saab sõidud tehtud, vaid minu point oli rohkem selles, et ohtlikuks teeb olukorra ikkagi tihend istme ja rooli vahel, mitte nõrk agregaat kapoti all.
Aga rohkem teemasse, sõitsin 81kw 1.2TSI Golfiga umbes nädala. Kui välja jätta turbokatele omane madala pöörde jõuetus(man. kastiga isendil) kohalt võtul, siis igapäevasteks toimetusteks üksi-kahekesi sõites täiesti piisav. Kui pidevalt auto rahvast täis, võiks 1.4 92kw isendi poole piiluda.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW
No alles siin ühes teemas kurdeti, et 1.4 110kw-ga pole võimalik sõita maanteel. Mis siin veel 63kw-sest rääkida. Aga jah nagu seal teemas sai öeldud, siis olen ise 1.9 47kw Golf 3 ja 1.7 44kw Lupoga Saksast tulnud ja ei jäänud ka ükski möödasõit tegemata. Isegi Audrus käisin viimasega rajal sõitmas, kuniks VR6 mootoriga isend kohale jõudis, millega tegelikult oli plaan sõita.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 22 Mai 2017, 09:08
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW
1.2 tsi ja 1.4 tsi vahe on ilmselt suurem kui 1.2 lahjem vs võimsam.
Mu kogemus 77 kw manuaal golf 7-ga - lag on suurem kui 1.4 mootoril. Samas täiesti asjalik.
160 nm liigutab ka golfi kenasti, kui kiiret pole.
Samas juba lahjema 1.4ga kannatab sõita golfiga täislastis nii, et jalaga hoogu juurde lükkama ei pea ja lisamass väga tunda ei anna.
Mu kogemus 77 kw manuaal golf 7-ga - lag on suurem kui 1.4 mootoril. Samas täiesti asjalik.
160 nm liigutab ka golfi kenasti, kui kiiret pole.
Samas juba lahjema 1.4ga kannatab sõita golfiga täislastis nii, et jalaga hoogu juurde lükkama ei pea ja lisamass väga tunda ei anna.
Viimati muutis madoc, 31 Mai 2019, 20:29, muudetud 1 kord kokku.