Passat B8 küsimused.
Passat B8 küsimused.
Tere kõigile,
Vana masin on oma otsa äärel ja uueks masinaks mõtlen soetada liisingumasina hinnavahemikus 15-18 tuh. Ühe võimalusena kaalun Passatit. Kuna olen autoasjades võhik, siis panen kirja siia oma mõtted ja palun teadjate abi.
Sõitu tuleb enamasti töölt koju nädala sees (väga lühikesed otsad) ja n-vahetuseti pikemad sõidud, kaalun pikemate sõitude pärast siiski diislit. Mul oli küll bensiinimootoriga hea kogemus, võtsin rendiautoks 1,4 bensuka ja sellel oli tõesti hea edasiminek, aga kui mõtlen, et tahan midagi järelkäruga vedada, siis on pigem 2ne diisel vist parem. Palun andke oma arvamus kas mu mõttekäik on õiges suunas.
Aga lahtisi küsimusi enda jaoks on palju:
Kas auto Eestist v Saksast v Rootsist. Kohalik turg tundub millegipärast ebausaldusväärsem kui kogemustega Saksa/Rootsi turg. Seda eelkõige sealse seadusandluse osas mis ostjat rohkem kaitseb kui meil näiteks läbisõidu õigsuses. Rootsi tundub ka selles mõttes hea, et sealsed hinnad on tänu SEK/EUR suhtele ka veidi paremad. Kuidas on olnud teie kogemused ja kas olen õigel teel oma mõtetega v mitte.
Konkreetsematest küsimustest on minu jaoks lahtised:
- Esivedu vs 4 motion. Mulle tundub, et 4 motioniga on veidi turvalisem sõita talvel. Kas on sellel nii suur vahe ja millised lisakulud ja mured võrreldes esiveolise masinaga on?
- Saksa masinatel on osadel kirjas German Edition, kas keegi oskab öelda mida see tähendab.
- Webasto - siin foorumis on seda palju soovitatud. Kas see on puhtalt mugavuslisa? Kuna olen kortermaja elanik, siis pelgan, et see funktsioon on pigem koduaias kasutamiseks kui autol silm peal.
- mobile.de lehel valides on võimalus Winter Package, mida see tähendab?
- Manuaal vs DSG olen lugenud et linnaliikluses läheb sidur klaasjaks (mida iganes see ka ei tähendaks) ja et hooratas on tavaline kuluosa. Kas DSG on loterii v on see pigem reegel, et tuleb probleeme.
- Mootori remont, rihmad jms. Plaanis on vaadata kuni 120 tuh sõitnud isendeid. Mis distantsilt reeglina rihmad v ketid (ma ei tea kumb 2.0 diislil on) peaks ära vahetama.
- Mugavusvarustus. Kuna mõistlik on vaadata ka kunagisele müügile praegu otsa, siis mis oleks teie soovitusel “must have” varustus.
Kokkuvõtvalt otsin endale nö talla ja kalla masinat, Passat tundub selline olema, küsimus on pigem mis koosluses. Olen tänulik igale vastusele.
Ette tänades,
Renee
Vana masin on oma otsa äärel ja uueks masinaks mõtlen soetada liisingumasina hinnavahemikus 15-18 tuh. Ühe võimalusena kaalun Passatit. Kuna olen autoasjades võhik, siis panen kirja siia oma mõtted ja palun teadjate abi.
Sõitu tuleb enamasti töölt koju nädala sees (väga lühikesed otsad) ja n-vahetuseti pikemad sõidud, kaalun pikemate sõitude pärast siiski diislit. Mul oli küll bensiinimootoriga hea kogemus, võtsin rendiautoks 1,4 bensuka ja sellel oli tõesti hea edasiminek, aga kui mõtlen, et tahan midagi järelkäruga vedada, siis on pigem 2ne diisel vist parem. Palun andke oma arvamus kas mu mõttekäik on õiges suunas.
Aga lahtisi küsimusi enda jaoks on palju:
Kas auto Eestist v Saksast v Rootsist. Kohalik turg tundub millegipärast ebausaldusväärsem kui kogemustega Saksa/Rootsi turg. Seda eelkõige sealse seadusandluse osas mis ostjat rohkem kaitseb kui meil näiteks läbisõidu õigsuses. Rootsi tundub ka selles mõttes hea, et sealsed hinnad on tänu SEK/EUR suhtele ka veidi paremad. Kuidas on olnud teie kogemused ja kas olen õigel teel oma mõtetega v mitte.
Konkreetsematest küsimustest on minu jaoks lahtised:
- Esivedu vs 4 motion. Mulle tundub, et 4 motioniga on veidi turvalisem sõita talvel. Kas on sellel nii suur vahe ja millised lisakulud ja mured võrreldes esiveolise masinaga on?
- Saksa masinatel on osadel kirjas German Edition, kas keegi oskab öelda mida see tähendab.
- Webasto - siin foorumis on seda palju soovitatud. Kas see on puhtalt mugavuslisa? Kuna olen kortermaja elanik, siis pelgan, et see funktsioon on pigem koduaias kasutamiseks kui autol silm peal.
- mobile.de lehel valides on võimalus Winter Package, mida see tähendab?
- Manuaal vs DSG olen lugenud et linnaliikluses läheb sidur klaasjaks (mida iganes see ka ei tähendaks) ja et hooratas on tavaline kuluosa. Kas DSG on loterii v on see pigem reegel, et tuleb probleeme.
- Mootori remont, rihmad jms. Plaanis on vaadata kuni 120 tuh sõitnud isendeid. Mis distantsilt reeglina rihmad v ketid (ma ei tea kumb 2.0 diislil on) peaks ära vahetama.
- Mugavusvarustus. Kuna mõistlik on vaadata ka kunagisele müügile praegu otsa, siis mis oleks teie soovitusel “must have” varustus.
Kokkuvõtvalt otsin endale nö talla ja kalla masinat, Passat tundub selline olema, küsimus on pigem mis koosluses. Olen tänulik igale vastusele.
Ette tänades,
Renee
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
Passat B8 küsimused.
Kui lühike sõit on kui lühike? Ma sõidan 4 kuni 6 kilomeetrit ja mõni kord nädalas ka pikemalt ja ei tunne diislist küll puudust. Pigem soovitaks kui juba b8 otsid siis 1.8 132 kw.
Webasto on hea mõlema mootori puhul. Vahet ei ole kus parklas seisab ikka kütab auto soojaks ja ei pea autot valvama.
Must have. Istme soojendus (kui lapsed ka siis taha ka). Ekraaniga makk ja tagurdus kaamera. Esiklaasi soojendus (isegi koos webaga). Kõik peale selle on mida rohkem seda uhkem.
Kõike saab ka järelpaigaldada kui millestki väga puudust tunned.
Turg mõnikord niikehv et võtad parima mida saab selle raha eest ja siis järjest paned asju juurde. Selleks meil klubis asjalikke tüüpe küll.
Nelik vedu on kasulik kui pidevalt käru vead või siis talvel et saad foori tagant kiiremini järgmise foori taha seisma. Muu aeg vead niisama kaasas lisa raskust.
Dsg ei ole nii paha, aga ummikutes passimine sellele head ei tee. Parem ära progeda lasta et hoiaks ise paremini pöördeid. Ma lihtsalt vajutan natuke järsemalt gaasi pedaali.
Kerg haagise veab selle 1.4 või 1.8 mootoriga ka ära ja raskemate kärude jaoks võta buss või maastur.
Rootsist või saksast ei ole väga vahet. Rootsist saad põhjamaa paketiga ja saksast võid ka suvalise saada. Pigem rootsis kõiki soojendusi juurde topitud.
Ära arva et ma esivedu bensuka fänn. Lõpetasin detsembris 7 aastase diisel nelikvedu perioodi.
Webasto on hea mõlema mootori puhul. Vahet ei ole kus parklas seisab ikka kütab auto soojaks ja ei pea autot valvama.
Must have. Istme soojendus (kui lapsed ka siis taha ka). Ekraaniga makk ja tagurdus kaamera. Esiklaasi soojendus (isegi koos webaga). Kõik peale selle on mida rohkem seda uhkem.
Kõike saab ka järelpaigaldada kui millestki väga puudust tunned.
Turg mõnikord niikehv et võtad parima mida saab selle raha eest ja siis järjest paned asju juurde. Selleks meil klubis asjalikke tüüpe küll.
Nelik vedu on kasulik kui pidevalt käru vead või siis talvel et saad foori tagant kiiremini järgmise foori taha seisma. Muu aeg vead niisama kaasas lisa raskust.
Dsg ei ole nii paha, aga ummikutes passimine sellele head ei tee. Parem ära progeda lasta et hoiaks ise paremini pöördeid. Ma lihtsalt vajutan natuke järsemalt gaasi pedaali.
Kerg haagise veab selle 1.4 või 1.8 mootoriga ka ära ja raskemate kärude jaoks võta buss või maastur.
Rootsist või saksast ei ole väga vahet. Rootsist saad põhjamaa paketiga ja saksast võid ka suvalise saada. Pigem rootsis kõiki soojendusi juurde topitud.
Ära arva et ma esivedu bensuka fänn. Lõpetasin detsembris 7 aastase diisel nelikvedu perioodi.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat B8 küsimused.
4motion, tehase puldiga webasto, istme-roolisoojendus, elektriline originaalkonks, LED (või parem veel Full LED) esituled, DSG, nahk-poolnahk sisu oleks selline n.ö. miinimumpakett ja selliseid autosid ka liigub. Edasi tuleb juba hakata otsima ja hinda tõstma.
Passat B8 küsimused.
Aituma MustVälk ja MartenL!
Töö asub kodust ca 3 km kaugusel, aga keskmine igapäevane läbisõit tuleb 30-60 km, nädalavahetuseti rohkem. Konksu ja istmesoojenduse olen valikusse siiani pannud, aknasoojendust pole osanud veel lisada.
Tulede osas loen veel lisaks millised valikud on, pildil ei oska veel vahet teha.
Aituma veelkord, osades küsimustes paistab juba suund kätte.
Töö asub kodust ca 3 km kaugusel, aga keskmine igapäevane läbisõit tuleb 30-60 km, nädalavahetuseti rohkem. Konksu ja istmesoojenduse olen valikusse siiani pannud, aknasoojendust pole osanud veel lisada.
Tulede osas loen veel lisaks millised valikud on, pildil ei oska veel vahet teha.
Aituma veelkord, osades küsimustes paistab juba suund kätte.
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat B8 küsimused.
Olen omanud B7-t puldiga Webato+aknasoojendus. Seda viimast kasutasin vist kord aastas, webastot sügisest kevadeni mitu korda päevas.
120k ls piiril olevat diisel Passatit ostes vaata kas suur hooldus on tehtud. (seal on kõikvõimalikud õlid) See maksab ca 700€ ning on ostuhinnas üks argument B8-l jookseb paralleelsena kahte pidi hooldust õlivahetuseta inspection 1 aasta ja oilservice 2 aastat/30000km
120k ls piiril olevat diisel Passatit ostes vaata kas suur hooldus on tehtud. (seal on kõikvõimalikud õlid) See maksab ca 700€ ning on ostuhinnas üks argument B8-l jookseb paralleelsena kahte pidi hooldust õlivahetuseta inspection 1 aasta ja oilservice 2 aastat/30000km
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
Passat B8 küsimused.
Pead kontrollima kas on sõidu webasto või puldiga eelsoojendus webasto.
Kui pulti ei ole siis saab ka puldiga mooduli ning antenni juurde panna.
Weba jällegi vajab peale töötamist samapikka sõitu tööle, et aku uuesti ära laadida või siis lisalaadimist.
Full led esituled vajavad kaamerat mis omakorda vajad kilega soojendusega esiklaasi.
Aga täitsa võibolla ka full led ilma esklaasi soojenduseta.
Kilega soojendus natuke aeglasem kui traatidega soojendus.
Oleneb mis suunast sõidad igapäev, siis vastu päikest võivad traadid hakata nägemist segama!
Tavaline led võib olla nii ühe kui ka teise soojendusega.
Kui pulti ei ole siis saab ka puldiga mooduli ning antenni juurde panna.
Weba jällegi vajab peale töötamist samapikka sõitu tööle, et aku uuesti ära laadida või siis lisalaadimist.
Full led esituled vajavad kaamerat mis omakorda vajad kilega soojendusega esiklaasi.
Aga täitsa võibolla ka full led ilma esklaasi soojenduseta.
Kilega soojendus natuke aeglasem kui traatidega soojendus.
Oleneb mis suunast sõidad igapäev, siis vastu päikest võivad traadid hakata nägemist segama!
Tavaline led võib olla nii ühe kui ka teise soojendusega.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Passat B8 küsimused.
Kui tehasest on webasto eelsoojendi, siis peaks ikka ka pult olema (vähemasti vastuvõtja autos... pult võib jalutama läinud olla). Ise pole küll märganud, aga kas b8 üldse sai ainult sõidusoojendi?MustVälk kirjutas: ↑24 Juun 2019, 14:57Pead kontrollima kas on sõidu webasto või puldiga eelsoojendus webasto.
Kui pulti ei ole siis saab ka puldiga mooduli ning antenni juurde panna.
Weba jällegi vajab peale töötamist samapikka sõitu tööle, et aku uuesti ära laadida või siis lisalaadimist.
Full led esituled vajavad kaamerat mis omakorda vajad kilega soojendusega esiklaasi.
Aga täitsa võibolla ka full led ilma esklaasi soojenduseta.
Kilega soojendus natuke aeglasem kui traatidega soojendus.
Oleneb mis suunast sõidad igapäev, siis vastu päikest võivad traadid hakata nägemist segama!
Tavaline led võib olla nii ühe kui ka teise soojendusega.
High led ei vaja kaamerat. Kaamera lihtsalt lisa mugavus - autom kaugtuled (high led puhul DLA), Lane assist ja kui ka naviseade olemas, siis Sign Assist.
- Kes tänasid kasutajat worldonfire selle postituse eest:
- obiwanr
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Passat B8 küsimused.
Mõlemad on Full-LED, ühed High LED ja teised Low LED. Halogeen see, mida võiks vältida.
Muus osas:
Istmed alates Comfortlinest põhimõtteliselt samad ja seal juba personaalne eelistus millist katet eelistada(tekstiil, alcantara või nahk)
Istmesoojendused - samuti personaalne eelistus, aga isiklikult eelistan kasutada.
Roolisoojendus - hea ja levinud lisa(Rootsi omadel põhimõtteliselt kõigil peal)
ACC ehk distantsihoidev püsikas - minu jaoks oluline lisa, hihglinel standardvarustus, Comfortline puhul optional
Keyless entry ehk võtmeta sisenemine(käivitus kõigil) - Hea mugav lisa eriti kui kombineeritud easy openiga ehk jalaviipega pagasiluugi avamisega
Webasto - Kindlasti hea lisa olenemata mootorist. Kui seda pole on Passatil õnneks elktriline salongradikas ehk salong läheb üsna kiiresti soojaks ja külmetama ei pea eriti kui muud soojendused on olemas.
Elektriline tagaluuk - samuti mugav lisa, eriti kui olemas easy open
DCC - reguleeritav vedrustus. Teeb Passati hoopis teiseks autoks. Muidugi pigem peal ainult võimsamatel mootoritel, lahjematel pigem harvaesinev lisa
Active info Display - digitaalne spidomeeter - äge lisa ja jätab parema mulje kui analoog kellad, aga paneb ka auto hinnale juurde, seega ei tea kas must-be
Dynaudio - oluiselt parem kui standardheli, aga kahjuks üsna harvaesinev lisa
Mäludega istmed - Lisa mida ise pidevalt kasutan, aga samuti pole väga levinud lisa.
Riikide osas:
Saksamaa eelised on, et kere tõenäoliselt paremas korras, aga erinevate soojendustega autot raskem leida
Rootsi eelised on hinnavõit ning tihti kaasas meie kliimasse sobivad talverehvid. Lisaks muidugi kõikvõimalikud soojendused reeglina peal. Kivitäkkeid jms jälgi rohkem, kuna seal kasutatakse talvel teedel graniiti.
Mootorivaliku osas:
Kui lühikesed otsad, siis muidugi parem bensiin, aga hea varustusega bensiin või üldse bensiin Passatil soetushinnas mõned tuhanded kallim. Kui juurde panna hea varustus, siis läheb hind täitsa käest ära.
Diisel on hea valik, aga soovitus siiski vähemalt kord nädalas üks pikem ots teha 140+ diislil pead arvestama ka AD-bluega.
Kast:
DSG on Passati peal täitsa töökindel. Hooratta vahetusega pead varem või hiljem arvestama. Näiteks mu BIT tahtis seda ca 150k peal. Kulu ca 500€. Oluline on, et õlivahetused korralikult ja regulaarselt tehtud oleks.
Manuali sidur pole ka teab mis töökindel. Tuttava bensuka sidur läks 50-60k kandis garantiikorras vahetusse. Lisaks tuleb ka sellel hooratast vahetada.
Veoskeem:
Puhtalt eelistuse küsimus. Nelikveoga saad kaugemale hange parkida ja talvel kiiremalt kohalt ära, aga kütusekulu on ca +1L. Lisaks 3a tagant haldexi õlivahetus(soovitatav isegi 60k tagant). Samuti tasub arvesata B8 üsna kindla reegliga, et haldexi tarkvara vajab uuendust või pump vahetust(ca 300€) - mitu näidet läbisõitudel 120-160k. Tundub, et asi selles, et B8-l pole enam Haldexi filtrit ja välp on jäetud olenemata läbisõidust 3a peale ehk kui selle 3a peal 120k+ läbi lasta on õli juba nii must, et pump läheb läbi.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 122
- Liitunud: 29 Mär 2010, 13:47
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Passat B8 küsimused.
Omast kogemusest.
Roolisoojendus - selle järgi autot ikka ei vali. Mul 5´l viimasel autol olnud, kasutanud paaril korral ainult.
Keyless VAG grupil - mugav, eriti jalaviibutusega pagasiruumi avamine. Aga ei ole töökindel lahendus, mistõttu seda taga ajada pointless. Lisaks harva esinev lisa.
Active Info - tõesti äge asi, kuid jällegi paljudel ei ole ning paneb hinnale päris palju juurde, kuna reeglina kogu varustuspakett parem.
Dynaudio - sama lugu eelmisega, kuid kokkuvõttes ei midagi erilist. Baastase on lihtsalt suhteliselt kehva.
4motion vs esivedu. Viimane on märgatavalt kergem ning auto oluliselt erksam. Eestis selle 4motioni taga ajamine on küsitav.
Bensiin vs diisel, tänapäeval ei ole küsimus ainult selles, milline tundub paberil mõistlikum. Reaalsus on see, et mingid kombinatsioonid väga hästi ei toimi. Nt diislil ja bensukal ei ole sama käigukast, üks lollikindlam. Bensiinimootoriga on rohkem probleeme. Täna sa ei vali juba ammu probleemivabat autot, täna sa valid võimalikult väheste probleemidega autot - ilma tüüpvigadeta asja enam ei toodeta
Sellise hinna juures: 2ne diisel 140kw, dsg, highline ja võimalikult väike läbisõit. Highline varustusel on piisavalt hea põhivarustus, et tagada mõistlik sõidumugavus. Läbisõit määrab hinna ning põhjusega, võimalusel kindlasti alla 100tuh sõitnud auto.
Kõige mõttetum valik oleks liisingmasin 160-200tuh km läbisõidu juures, sest nagu foorumis inimesed kirjutavad, siis vajavad asjad juba vahetust. Maksad liisingut + remondifond + kindlustused + jooksev hooldus + amortisatsioon. Kas mõni kõva mees julgeb numbrid kokku lüüa ja öelda, et autoga sõita on hea?
Ehk mõistlikum variant sellise eelarve juures on 60-70tuh sõitnud Golf Variant, mida saaks mitme aasta jooksul veel muretult tarbida.
Roolisoojendus - selle järgi autot ikka ei vali. Mul 5´l viimasel autol olnud, kasutanud paaril korral ainult.
Keyless VAG grupil - mugav, eriti jalaviibutusega pagasiruumi avamine. Aga ei ole töökindel lahendus, mistõttu seda taga ajada pointless. Lisaks harva esinev lisa.
Active Info - tõesti äge asi, kuid jällegi paljudel ei ole ning paneb hinnale päris palju juurde, kuna reeglina kogu varustuspakett parem.
Dynaudio - sama lugu eelmisega, kuid kokkuvõttes ei midagi erilist. Baastase on lihtsalt suhteliselt kehva.
4motion vs esivedu. Viimane on märgatavalt kergem ning auto oluliselt erksam. Eestis selle 4motioni taga ajamine on küsitav.
Bensiin vs diisel, tänapäeval ei ole küsimus ainult selles, milline tundub paberil mõistlikum. Reaalsus on see, et mingid kombinatsioonid väga hästi ei toimi. Nt diislil ja bensukal ei ole sama käigukast, üks lollikindlam. Bensiinimootoriga on rohkem probleeme. Täna sa ei vali juba ammu probleemivabat autot, täna sa valid võimalikult väheste probleemidega autot - ilma tüüpvigadeta asja enam ei toodeta
Sellise hinna juures: 2ne diisel 140kw, dsg, highline ja võimalikult väike läbisõit. Highline varustusel on piisavalt hea põhivarustus, et tagada mõistlik sõidumugavus. Läbisõit määrab hinna ning põhjusega, võimalusel kindlasti alla 100tuh sõitnud auto.
Kõige mõttetum valik oleks liisingmasin 160-200tuh km läbisõidu juures, sest nagu foorumis inimesed kirjutavad, siis vajavad asjad juba vahetust. Maksad liisingut + remondifond + kindlustused + jooksev hooldus + amortisatsioon. Kas mõni kõva mees julgeb numbrid kokku lüüa ja öelda, et autoga sõita on hea?
Ehk mõistlikum variant sellise eelarve juures on 60-70tuh sõitnud Golf Variant, mida saaks mitme aasta jooksul veel muretult tarbida.
Passat B8 küsimused.
Tänan vastuste eest.
Vaatan jah väikseima võimaliku läbisõiduga masinat mis eelarvesse mahub, Highline tundub hea valik jah.
neliveo ja esiveo pole veel lõpuni selgeks mõelnud kumba tahta. Nelivedu tundub talvel veidi turvalisem - samas, kui palju seda vaja on on eraldi küsimus.
Kas DSG on bensiinimootoritega parem siis v diislitega? Sest siinsetest soovitustest saan aru, et kas sihtida 2.0 diislit v siis 1,8 bensiinimootorit.
Käigukastiga ka selline asi, et kuna hetkel manuaal, siis ei oska automaadist väga puudust tunda - tean, et mugavam ta on, aga minu jaoks pole ka maailmalõpp kui on manuaal.
Golf vs Passat, siis olen viimasel ajal niipalju Passati peale mõelnud, et see vahetus tunduks keeruline - Passat veidi suurem ka mis on pisiperega plussiks.
MIda oskate sellest masinast muidu arvata: http://www.auto24.ee/api/silberauto/det ... 62433783l6
esmapilgul tundub mõistlik pakkumine ja (kuigi ise kontrollinud pole) tundub usaldusväärne kui silberauto läbi tuleb pakkumus.
Vaatan jah väikseima võimaliku läbisõiduga masinat mis eelarvesse mahub, Highline tundub hea valik jah.
neliveo ja esiveo pole veel lõpuni selgeks mõelnud kumba tahta. Nelivedu tundub talvel veidi turvalisem - samas, kui palju seda vaja on on eraldi küsimus.
Kas DSG on bensiinimootoritega parem siis v diislitega? Sest siinsetest soovitustest saan aru, et kas sihtida 2.0 diislit v siis 1,8 bensiinimootorit.
Käigukastiga ka selline asi, et kuna hetkel manuaal, siis ei oska automaadist väga puudust tunda - tean, et mugavam ta on, aga minu jaoks pole ka maailmalõpp kui on manuaal.
Golf vs Passat, siis olen viimasel ajal niipalju Passati peale mõelnud, et see vahetus tunduks keeruline - Passat veidi suurem ka mis on pisiperega plussiks.
MIda oskate sellest masinast muidu arvata: http://www.auto24.ee/api/silberauto/det ... 62433783l6
esmapilgul tundub mõistlik pakkumine ja (kuigi ise kontrollinud pole) tundub usaldusväärne kui silberauto läbi tuleb pakkumus.
Viimati muutis obiwanr, 27 Juun 2019, 09:38, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 38 korda
Passat B8 küsimused.
Nelivedu turvalisem? Tänapäeval on kõigil juba ESP peal, mis küljetamist vältida püüab, pigem saad linnas ühe foori alt teise alla ootama kiiremini kui teised. Turvalisus oleks aspekt, kui plaanid vana tagaveolisega iga ilmaga maanteedel sõita, seal võib küll ohukohti küll ja veel olla. Esiveoga ilmselt ei saa neist arugi.
Kas diisli jaoks on sul piisav aastane läbisõit? SanderSPS tagus siis trummi, et diisel sobib igaks otstarbeks, isegi kui sõidad iga päev kilt tööle ja kilt tagasi, mina isiklikult valisin bensuka, aga diislit välistades kaob valikust enamik autosid. Ilmselt ostetakse need kõrge varustusega Passatid ikka kilomeetrite neelamiseks ja siis on diisel õige valik. Kõrge varustusega bensukaid on vähe.
Kas diisli jaoks on sul piisav aastane läbisõit? SanderSPS tagus siis trummi, et diisel sobib igaks otstarbeks, isegi kui sõidad iga päev kilt tööle ja kilt tagasi, mina isiklikult valisin bensuka, aga diislit välistades kaob valikust enamik autosid. Ilmselt ostetakse need kõrge varustusega Passatid ikka kilomeetrite neelamiseks ja siis on diisel õige valik. Kõrge varustusega bensukaid on vähe.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7865
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Passat B8 küsimused.
Misajast bensiinil ja diislil erinevad kastid on?
Kõik on nad kas dq200, dq250, dq381 ja dq500. Uuematel veel mingid imelikud numbrikombod. Erinevus on ülekannetes ja tarkvaras. Kasti valik sõltub mootori väändest.
Pigem on kehvake see dq200. Leiab seda 1.8 pealt, samuti 1.6 diisli.
Kõik on nad kas dq200, dq250, dq381 ja dq500. Uuematel veel mingid imelikud numbrikombod. Erinevus on ülekannetes ja tarkvaras. Kasti valik sõltub mootori väändest.
Pigem on kehvake see dq200. Leiab seda 1.8 pealt, samuti 1.6 diisli.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
Passat B8 küsimused.
Wtf mees. Mis trummi ma tagunud olen, et diisel sobib igaks otstarbeks isegi kui sõita x km tööle ja koju? Minul sobibki...35000 km aastas otstarbeks. Nädala keskel umbes 70-100 km päev ja nädalvahetusel 200-300 km vahemaad. Sõltub ka nädalast. See laupäev sõidan näiteks 600 plus kilti jutti. Mis muret ma diisliga tundma peaksin? 120tkm ja 0 probleemi. Kalla ja talla. Palun edaspidi sõnu suhu mitte panna:)Vvariant kirjutas: ↑27 Juun 2019, 10:25Nelivedu turvalisem? Tänapäeval on kõigil juba ESP peal, mis küljetamist vältida püüab, pigem saad linnas ühe foori alt teise alla ootama kiiremini kui teised. Turvalisus oleks aspekt, kui plaanid vana tagaveolisega iga ilmaga maanteedel sõita, seal võib küll ohukohti küll ja veel olla. Esiveoga ilmselt ei saa neist arugi.
Kas diisli jaoks on sul piisav aastane läbisõit? SanderSPS tagus siis trummi, et diisel sobib igaks otstarbeks, isegi kui sõidad iga päev kilt tööle ja kilt tagasi, mina isiklikult valisin bensuka, aga diislit välistades kaob valikust enamik autosid. Ilmselt ostetakse need kõrge varustusega Passatid ikka kilomeetrite neelamiseks ja siis on diisel õige valik. Kõrge varustusega bensukaid on vähe.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 38 korda
Passat B8 küsimused.
Rääkisid, et bensiin üldse mõttetu, diisel ei lagune ja küte odav, sõltumata läbisõidust, mina sõidan ehk 10-15k, no ei tahaks diislit osta, nädalas korra poodi sõiduks... üsna kindlalt saaks DPF teema varsti kaela ja tahaks sõita ikka oma vajadusest lähtuvalt, mitte auto.
Viimati muutis Vvariant, 27 Juun 2019, 11:28, muudetud 1 kord kokku.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
Passat B8 küsimused.
Nüüd ma soovin konkreetset kohta ja näidet kus ma sellist juttu rääkisin. Ilus olek mõni tõestus ka. Vastasel juhul võta oma sõnad heaga tagasi. Ma pole KORDAGI öelnud sellist asja, et diisel HOOLIMATA LÄBISÕIDUST on vastupidav ja probleemivaba auto. Ainus mida võisin öelda, oli enda kogemuse põhjal ja JAH mu auto siiani pole mind hätta jätnud. Arvesta nüüd eelnevas postis mainitud läbisõitu ka, muidu jookseb jälle juhe kokku ja jutt muutub nii nagu sulle mugav on. Eriti närvi ajab see, et mingi random vend tuleb rääkima mida ma KUSKIL kunagi ütlesin ilma ühtegi fakti esitamata. Cmn mees...Vvariant kirjutas: ↑27 Juun 2019, 11:28Rääkisid, et bensiin üldse mõttetu, diisel ei lagune ja küte odav, sõltumata läbisõidust, mina sõidan ehk 10-15k, no ei tahaks diislit osta, nädalas korra poodi sõiduks... üsna kindlalt saaks DPF teema varsti kaela ja tahaks sõita ikka oma vajadusest lähtuvalt, mitte auto.
Naljatilk.
Viimati muutis SanderSPS, 27 Juun 2019, 11:52, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 38 korda
Passat B8 küsimused.
Majaka 25 hoovil, 25.05.2018, käisin Lefreaksi jutul kaarti uuendamas. Pani mind pärast lausa tundma, et miks keegi loll üldse bensiiniga sõitva auto ostab Ei lindistanud kahjuks. Ausalt oleks ka diisli ostnud, valik ju palju parem, aga no ei taha seda janti.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
Passat B8 küsimused.
Arvasingi, et sellest räägid. Mulle meeldib vähemalt see, et ma Sinu jaoks nii kustumatu mulje jätsin. Tänasega on see tunne vastastikune. Mina mäletan seda teisiti ja kui soovid võin su mälu värakendada. Küll aga jään ma teema algataja vastu viisakaks ja pakun Sulle variandi seda edasi arutada PS i all, või kuna sul faktid puuduvad, siis su jutt on full of sh*i nii või naa. Palun lõpeta minu laimamine ja sõida või võrriga. Mul on täitsa ükskõik. Diisel ongi maru kehv ja neid ei peakski ostma. hakkas parem? Või oled edasi lumehelbeke?
Kusjuures selle sinu "diislihirmu" valguses keeraks kohe selle vaidluse pigem teema algataja jaoks üheks kogemuse looks sama moodi.
Sarnaselt Vvariandile oli ka mul kunagi metsik hirm küll mitte diislite vastu, aga DSG kastide vastu. Kui passati ostsin, siis käisin kõik kindlustused läbi ja uurisin kes tehnilise rikke kaskot pakub. Tol ajal oli neid DSGsi ka erinevaid. Kuiva siduriga, märja siduriga 6 käigulist ja 7 käigulist. Üks ütles, et kuiv sidur on parem kui märg ja teine vastupidi. Minu isendil on 6 käiku ja märg sidur. Kas ta nüüd parem on kui kuiv sidur või mitte, ei oska öelda. Täna olen 2 aastat ja veidi peale sõitnud DSG-ga. Aus vastus, pole tal häda midagi kui sa just iga päev kuskil launchimas ei käi. Hoolda teda pigem gramm tihedamini kui esindus ette näeb ja ei juhtu midagi. Samas mingeid praake kuskile ikka satub. Mõni mehha siin seal ja loomulikult siduripakid mis on ju loomulik kulumine. Igatahes tänaseks on mul see hirm kadunud ja sõidan rõõmsalt DSG-ga kartmata, et ta mind teepeale jätab.
Viimati muutis SanderSPS, 27 Juun 2019, 12:49, muudetud 4 korda kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 122
- Liitunud: 29 Mär 2010, 13:47
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Passat B8 küsimused.
Vt teema konteksti, jutt käib 1.4 või 1.8 bensiin vs 2ne diisel 110kw /140kw. Neil ei ole samad kastid nagu Sa ka ära tabasid.
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 38 korda
Passat B8 küsimused.
Vau. Kes siin lumehelves nüüd on, pole vaja solvuda, ütle lihtsalt, et mäletad teisiti, mis laimamine või jutt, kamoon, asi nüüd millest tuld võtta.
DSG võib olla probleemne, kui pead palju ummikus venima, olen kuulnud soovitusi, et ummikus võiks hoida manuaalreziimil ja 1st käiku sees, et ei peaks seda sidurit piinama. Aga need detailid nüüd nii kallid ka enam pole. Kahjuks tavalist automaati saada pole
DSG võib olla probleemne, kui pead palju ummikus venima, olen kuulnud soovitusi, et ummikus võiks hoida manuaalreziimil ja 1st käiku sees, et ei peaks seda sidurit piinama. Aga need detailid nüüd nii kallid ka enam pole. Kahjuks tavalist automaati saada pole
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1737
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 197 korda
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
Passat B8 küsimused.
Vabandused. Minu poolest võib OT eemaldada.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
Passat B8 küsimused.
Turg on teinud omad korrektuurid ja dislade hinnad järjest langevad. Esinduses ka kenasti näha kuidas dislale parem varustus pandud kui samas hinnaklassis bensukale.
Parem leida odavam bensukas millel teatud miinimum varutus olemas mis teeks hiljem juurde lisamise kergemaks. Ja selle mõne tuh eest mõned lisad paigaldada kui vaja.
Sellega meil klubis mõni vaid tegelebki!
Ise ka kunagi naersin bensukate omajate üle, aga nüüd enam ei naera.
Ma ei pane pahaks et Sander proovis minu üle ka ilkuda et gaasikal võit vaid gaasi hinnas. Aga noh mul oli ka hinnaklass paigas ja miinimum varustuse mida tahtsin saada. Niiet seepärast saigi see gaasikas. Muidu oleks 1.8 tsi võtnud kui oleks leidnud korraliku selle raha eest.
Tean üht klubilist kes sõidab 50 tuh aastas bensukaga aja ei kurda. See hinna vahe kütuses on niivõrd väike, et ei tasu need dislad enam ära. Mugavus on juba teine teema. Soojaks läheb kiiremini ja seda ka ilma webastota.
Parem leida odavam bensukas millel teatud miinimum varutus olemas mis teeks hiljem juurde lisamise kergemaks. Ja selle mõne tuh eest mõned lisad paigaldada kui vaja.
Sellega meil klubis mõni vaid tegelebki!
Ise ka kunagi naersin bensukate omajate üle, aga nüüd enam ei naera.
Ma ei pane pahaks et Sander proovis minu üle ka ilkuda et gaasikal võit vaid gaasi hinnas. Aga noh mul oli ka hinnaklass paigas ja miinimum varustuse mida tahtsin saada. Niiet seepärast saigi see gaasikas. Muidu oleks 1.8 tsi võtnud kui oleks leidnud korraliku selle raha eest.
Tean üht klubilist kes sõidab 50 tuh aastas bensukaga aja ei kurda. See hinna vahe kütuses on niivõrd väike, et ei tasu need dislad enam ära. Mugavus on juba teine teema. Soojaks läheb kiiremini ja seda ka ilma webastota.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Passat B8 küsimused.
Müüja kindlasti usaldusväärne. Auto osas miinuseks halogeen tuled(nähtavus ja välimus kehvemad ja hiljem raskem müüa). Muus osas põhiasjad olemasobiwanr kirjutas: ↑27 Juun 2019, 09:32MIda oskate sellest masinast muidu arvata: http://www.auto24.ee/api/silberauto/det ... 62433783l6
esmapilgul tundub mõistlik pakkumine ja (kuigi ise kontrollinud pole) tundub usaldusväärne kui silberauto läbi tuleb pakkumus.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 91 korda
Passat B8 küsimused.
Kes bensukaga 50 kilo aastas sõidab? Sellisel juhul peaks diisel esmavalikus olema. Ei mõista hukka aga hea paks rahakott peab olema, et arvatavasti kogu aeg 98 tankida.