2019 Passat B8 Facelift

Uued mudelid, pildid ja muu Volkswagenitega seoses.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1533
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 26 Mär 2019, 21:02

Miski ütleb, et ei lähe kaua aega kui see B7/B8/CC/Arteoni kell sinna retrotakse. Mõõtudelt võiks ju sama olla:D
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas Golhv » 26 Juun 2019, 11:34

Eelmüük on tänasest avatud, tuleb ja tellib ära ja ei jonni kella pärast :wave:

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 26 Juun 2019, 15:13

Millal esimene demokas jõuab?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas Golhv » 26 Juun 2019, 15:48

sept lõpp-okt algus
KuldarA kirjutas:
26 Juun 2019, 15:13
Millal esimene demokas jõuab?
Viimati muutis Golhv, 26 Juun 2019, 15:48, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas R36 » 26 Juun 2019, 15:54

Lane Assist retrofit läks just raskemaks.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas Golhv » 26 Juun 2019, 16:21

R36 kirjutas:
26 Juun 2019, 15:54
Lane Assist retrofit läks just raskemaks.
sest see on kõigil uutel standardis? :D

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas MartenL » 26 Juun 2019, 20:29

Võtsin lahti "cenu lapas" ning nelikveoline on ikka nelkümmend+ tonni. Passat pidi ju odavamaks minema :)
https://www.volkswagen.ee/content/dam/v ... sat_EE.pdf

Teine lehekülg võrdluseks kõrvale:
https://www.seat.ee/667/hinnad

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas jussike » 26 Juun 2019, 20:44

MartenL kirjutas:
26 Juun 2019, 20:29
Võtsin lahti "cenu lapas" ning nelikveoline on ikka nelkümmend+ tonni. Passat pidi ju odavamaks minema :)
https://www.volkswagen.ee/content/dam/v ... sat_EE.pdf

Teine lehekülg võrdluseks kõrvale:
https://www.seat.ee/667/hinnad
Kas keegi sunnib väevõimuga ostma või, et nii hapult reageerid ja võrdlema kipud, Kia on kindlasti veel odavam.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas Golhv » 26 Juun 2019, 22:01

MartenL kirjutas:
26 Juun 2019, 20:29
Võtsin lahti "cenu lapas" ning nelikveoline on ikka nelkümmend+ tonni. Passat pidi ju odavamaks minema :)
https://www.volkswagen.ee/content/dam/v ... sat_EE.pdf

Teine lehekülg võrdluseks kõrvale:
https://www.seat.ee/667/hinnad
Kuidas Sa neid kahte üldse võrdled? Pole ju samaklassi autodki... lisaks pole seatil paljusid asju standardis mis on uuel passatil, paljusid asju pole võimalik üldse lisada mis passatil on, ja viimaseks, miks peaks üldse seat volkswageniga samas hinnas olema?! Audit ju ka ei saa volkari hinnaga :think:
Kes tänasid kasutajat Golhv selle postituse eest:
maddis

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas jussike » 26 Juun 2019, 22:06

Kuna konfiguraator välja tuleb?
Ma Saksa konfis panin praegusega pm sama varustusega kokku, sain ca 55 kilo, huvitav mis meil tuleks. Selles valguses tundub, et mu auto müügihind pole üldse ulme 🤑🤑
Viimati muutis jussike, 26 Juun 2019, 22:07, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas tito » 26 Juun 2019, 22:27

Juss konserveeri ära enda Passat ja uputa sohu u 30 aastaks, siis võib pure whitest saada black oak ja saad ka vabalt 60 k küsida
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas jussike » 26 Juun 2019, 22:32

tito kirjutas:
26 Juun 2019, 22:27
Juss konserveeri ära enda Passat ja uputa sohu u 30 aastaks, siis võib pure whitest saada black oak ja saad ka vabalt 60 k küsida
Kardan et 30a pärast ei leia ma seda enam ülesse, altsheimer juba praegu kimbutab aegajalt ja vaevalt siis üldse midagi küsida enam oskan.....
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas Golhv » 26 Juun 2019, 22:32

jussike kirjutas:
26 Juun 2019, 22:06
Kuna konfiguraator välja tuleb?
Ma Saksa konfis panin praegusega pm sama varustusega kokku, sain ca 55 kilo, huvitav mis meil tuleks. Selles valguses tundub, et mu auto müügihind pole üldse ulme 🤑🤑
Teatud nädalate pärast...minu laua juures juba olemas ;) kompekteerisin täna paar sarnast pilli nagu sul ja hind ei ole nii hull nagu sa kokku said. Saksas on ca baashind kangemal varusrusel ca 12k kallim kui meil :thumbup:

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas murf » 27 Juun 2019, 17:09

Kas 2.0 TSI mootorit on mingi vahepealse võimsusega ka või tuleb ainult 140 ja 200 kW? Millal Alltracki hinnad ilmuvad?
Viimati muutis murf, 27 Juun 2019, 17:10, muudetud 2 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
Golhv

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas Golhv » 27 Juun 2019, 18:42

murf kirjutas:
27 Juun 2019, 17:09
Kas 2.0 TSI mootorit on mingi vahepealse võimsusega ka või tuleb ainult 140 ja 200 kW? Millal Alltracki hinnad ilmuvad?
Ei ole vahepealset. AT hinnad sügisepoole

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1533
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 27 Juun 2019, 20:28

B8 läheb hinda😂😂
Tänased avastused. Digital cockpit koledam kui 8l. Kuidagi raami löödud ja väiksem. Esituled tagatuled maitse asi. Eeliseks iq. Salongi analoog kella puudumine. R-i stange 8l ilusam/kurjem.

Minu arvamus. Vaielda viitsin. Betooni lõhkuda ei viitsi😂
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas jussike » 27 Juun 2019, 21:16

Vaatasin ka, ja no ei sobi kuidagi see Seati cocpit Passatisse. Jumal tänatud, et navi ekraan veel eraldi keset armatuuri ei küüruta.....
Jääb lihtsalt loota, et mõne aasta pärast tulev B9 on jälle norm välimuse ja sisemusega.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1533
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 27 Juun 2019, 21:45

No see oleks tippude tipp. Ja navi ekraanile paneks suurelt ambient valgusega PASSAT peale. Peab laskma tarkadel tulevikuks uurida, kas 8 cockpit 8.5le passib?:D

Salongis muidugi eeskujulikud õmblused uksepolstritele tehtud. Keskelt liistu pealt nupud ära viidud jälle mis on ka nagu puhtam vaade. Las nad olla seal käimakangi juures.

Hmm...kargas pähe praegu...mis siis saaks kui panna R-Linele gte stange tuled. Kujult suht identsed kiirel peale vaatamisel. Siis oleks GTE-R😂 aga staged ka väga sarnased jah. Eks laivis saab rohkem vesistada:)
Viimati muutis SanderSPS, 27 Juun 2019, 21:46, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas murf » 27 Juun 2019, 22:02

R-Line exterior ja veljed on koledamad kui enne, ise uuel kindlasti ei valiks. Salongis on plusse ja miinuseid, rool ja uksepolstrid meeldivad. AID ja kella puudumine ei meeldi ning miks nad selle USB liidese sinna käigukangi kõrvale pidid panema? Rõve auk :(

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1533
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 27 Juun 2019, 22:07

murf kirjutas:
27 Juun 2019, 22:02
R-Line exterior ja veljed on koledamad kui enne, ise uuel kindlasti ei valiks. Salongis on plusse ja miinuseid, rool ja uksepolstrid meeldivad. AID ja kella puudumine ei meeldi ning miks nad selle USB liidese sinna käigukangi kõrvale pidid panema? Rõve auk :(
Tolle usb poindist ma isegi saan aru. Hea pista üks lühike usb kaabel sirgelt alt puhuri võre küljes olevale telole. Ma praegu vean seda kindalaekast. Point 2 asja juures...äkki Samsa Note 9 ja s10 Plus mahuvad wireless laadijasse😂
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas jussike » 27 Juun 2019, 22:17

A miks peaks telo armatuuri küljes üldse tolknema? Telefoni koht on sõidu ajal taskus või kuskil laekas.
Mulle rool ka igatahes ei meeldi, kuidagi kummalise kujuga ja maru klaveriks on ära aetud.Välimuse kohta ei julge esialgu veel vingu tõmmata, äkki päriselt on asjam kui pildilt.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1533
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 27 Juun 2019, 22:37

jussike kirjutas:
27 Juun 2019, 22:17
A miks peaks telo armatuuri küljes üldse tolknema? Telefoni koht on sõidu ajal taskus või kuskil laekas.
Mulle rool ka igatahes ei meeldi, kuidagi kummalise kujuga ja maru klaveriks on ära aetud.Välimuse kohta ei julge esialgu veel vingu tõmmata, äkki päriselt on asjam kui pildilt.
Otseselt ei peagi, aga tihti mängib mõni ülekanne või podcast või muusika mida näiteks spotifyst ei leia. Usu neid erandeid meie maa lauludel on. Tussisööjate podcasti näiteks naljalt ei leia kuskilt potifiist:) Edit. Seati side assist on ka meelepärasem kui passati oma. Selles suhtes peegli sees auto logod või suured laternad peegli küljel...maitse asi jälle....suuresti on edasiminek pigem väike.
Viimati muutis SanderSPS, 27 Juun 2019, 22:38, muudetud 2 korda kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas murf » 28 Juun 2019, 06:51

USB poindist saan ma ise ka aru, aga sellise hinnaklassiga auto juures ei meeldi see katmata USB auk seal. Nagu mingi Koreakas oleks.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas Golhv » 28 Juun 2019, 08:13

uuel on wireless appconnect ja wireless laadimine EX varustusel standardis, miks seda laadijat niiväga üldse vaja on? olen nõus, et lühikesel otsal laeb usb oluliselt kiiremini kui wireless aga probleemi otseselt ei näe. PS! tussisööjad on spotifys ja apple podcastides vähemalt olemas, podcasti jaoks ju pole vaja telefoni võre külge üldse panna? need on mingid kahe tunnised osad enivei :D

roolil on täpsel üks nupp rohkem kui praegusel passatil :D, klaver? pigem on veidi kurbi see, et r-line rool ei ole enam nii tugevalt eristatav kui varem.

Blindespoti lamp on maitse asi jah, Volkswgenil on väiksemad mudelid peegliklaasil oleva ledi,ga suuremad nö lambiga.

AID- selline "seati" active info on teistel mudelitel peal juba, välimus on maitse asi, pigem on asi funktsionaalsuses ja isikupärastamises, ning neid võimalusi on uuel rohkem, miinusena pole active info gen2'el kella AID displayl vaid on ainult multimeedia ekraanil, ülemisest kellast on juba räägitud küll ja veel.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1533
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

2019 Passat B8 Facelift

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 28 Juun 2019, 09:56

Golhv kirjutas:
28 Juun 2019, 08:13
uuel on wireless appconnect ja wireless laadimine EX varustusel standardis, miks seda laadijat niiväga üldse vaja on? olen nõus, et lühikesel otsal laeb usb oluliselt kiiremini kui wireless aga probleemi otseselt ei näe. PS! tussisööjad on spotifys ja apple podcastides vähemalt olemas, podcasti jaoks ju pole vaja telefoni võre külge üldse panna? need on mingid kahe tunnised osad enivei :D

roolil on täpsel üks nupp rohkem kui praegusel passatil :D, klaver? pigem on veidi kurbi see, et r-line rool ei ole enam nii tugevalt eristatav kui varem.

Blindespoti lamp on maitse asi jah, Volkswgenil on väiksemad mudelid peegliklaasil oleva ledi,ga suuremad nö lambiga.

AID- selline "seati" active info on teistel mudelitel peal juba, välimus on maitse asi, pigem on asi funktsionaalsuses ja isikupärastamises, ning neid võimalusi on uuel rohkem, miinusena pole active info gen2'el kella AID displayl vaid on ainult multimeedia ekraanil, ülemisest kellast on juba räägitud küll ja veel.
On vaja siis?:D Kusjuures EX varustuse osas seda Wireless App connecti ma ei teadnud. Sain ka targemaks. Tussisööjad leidsin ka spotifyst üles. Nätaki teine laks kohe. :D Aitäh. Ühesõnaga kui kunagi rahapakiga pikali visatakse ja 8.5 osta EX varustuses, siis võib tõesti võre külge telefoni panemata jätta:)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Vasta

Mine “VW Uudised”