VW Passat GTE 17 - Aular

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Aular
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
Auto: Passat b7
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas Aular » 05 Juul 2019, 18:48

Kuna paar kirja tuli vana teema sulgemisega postkasti, et kas uuest ka teema tuleb, siis otsustasin uuemat küna ka teile demonstreerida.

Tegemist siis GTE versiooniga , mis kasutab nii bensiini kui elektrit. Paberitejärgi 160kw ja kahjuks esivedu.
Paljude esimene küsimus on " Palju puhtalt elektripeal sõita saab"? : ~50km

Ma mingi eriline romaani kirjutaja pole, aga esmamuljed võrreldes b7-mega on head.
Suur hüpe on juhitavuses, mis on mäekõrgune b8 kasuks.

Varustuslisti pole ausaltöeldes laiali tõmmaud veel aga enamus on olemas, mis on eluks vajalik.

Miinused ka siis.
Uksepolstrid teevad muusikat kuulates häält.
Keyless entry puudub
Mäludega istmeid pole
360 view puudub

Kõige rohkem häirib ikkagi see, et keyless entryt pole :crazy:
Salongis vaatasin et start stop nupp on konsoolis ja eeldasin automaatselt, et ju siis on keyless entry ka, aga võta näpust emmigi.
Dynaaudio on olemas aga täiesti kasutu lisa kui alla veerandi volüümi uksepapid lõhuvad kõrvakiled ära.
Mingiaeg peaks kaabli järgi panema ja siit sealt näppima, et mida lisada saab ja mida maha võtta.
Tehase toon on taga üsna nõrk ja tagumine ring saab ilmselt uue 10% kile ja esimesed uksed 20%.
Hetkel nagu uus ja igav auto ikka, midagi remontida pole.
20190703_191930.jpg
20190703_191930.jpg (202.39 KiB) Vaadatud 11517 korda
20190703_191953.jpg
20190703_191953.jpg (219.54 KiB) Vaadatud 11517 korda
20190703_192015.jpg
20190703_192015.jpg (105.59 KiB) Vaadatud 11517 korda
20190703_192045.jpg
20190703_192045.jpg (84.59 KiB) Vaadatud 11517 korda
20190703_192102.jpg
20190703_192102.jpg (153.65 KiB) Vaadatud 11517 korda
20190703_192123.jpg
20190703_192123.jpg (120.63 KiB) Vaadatud 11517 korda
20190703_192150.jpg
20190703_192150.jpg (168.31 KiB) Vaadatud 11517 korda
20190703_192157.jpg
20190703_192157.jpg (137.26 KiB) Vaadatud 11517 korda
20190703_192218 (1).jpg
20190703_192218 (1).jpg (83.84 KiB) Vaadatud 11517 korda
Kes tänasid kasutajat Aular selle postituse eest:
tito

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1534
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 05 Juul 2019, 19:10

Kas see stange päevakas ja tule päevakas ühes ka põlevad?

Kuidagi tundub pildilt, et põlevad, aga aru ei saa.

Dyn ja b8 uksepolster läbi ei saa jah. Käsitletud teema erinevates alamteemades.
Viimati muutis SanderSPS, 05 Juul 2019, 19:14, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas R36 » 05 Juul 2019, 19:15

Mingi B8 tüübikas, plärisevad polstrid. Mitmel ostueelsel seda täheldanud. Eriti karm on kaassõitja aknalüliti, mis omas rütmis põrkab nii Arteonil kui Passatil.

Aknanupud on GTE-l samamoodi ilma kroomääreta? - Mänguasi T-Cross saab kroomääre, Tiguan saab kroomääre ja Passat ning Arteon saavad käraka :D
Kes tänasid kasutajat R36 selle postituse eest:
tobimarg
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Aular
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
Auto: Passat b7
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas Aular » 05 Juul 2019, 19:21

SanderSPS kirjutas:
05 Juul 2019, 19:10
Kas see stange päevakas ja tule päevakas ühes ka põlevad?

Kuidagi tundub pildilt, et põlevad, aga aru ei saa.

Dyn ja b8 uksepolster läbi ei saa jah. Käsitletud teema erinevates alamteemades.
Tegelikult alumine on nö päevasõidutuli ja hetkel arvas auto, et väljas on jube pime ja pani kõik tuled põlema :D
R36 kirjutas:
05 Juul 2019, 19:15
Mingi B8 tüübikas, plärisevad polstrid. Mitmel ostueelsel seda täheldanud. Eriti karm on kaassõitja aknalüliti, mis omas rütmis põrkab nii Arteonil kui Passatil.

Aknanupud on GTE-l samamoodi ilma kroomääreta? - Mänguasi T-Cross saab kroomääre, Tiguan saab kroomääre ja Passat ning Arteon saavad käraka :D
Ilma kroomita on jah
Mul teeb juhi tagune uksepolster nii rõvedat häält, et ma käisin autopoes juba röökimas, et nad on mulle katkise uksega auto müünud.
Aga ilmselt lasen kõik uksepolstrid seest pigimatiga üle kleepida, see peaks selle vea kõrvaldama.

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas kraff » 05 Juul 2019, 20:07

Aular kirjutas:
05 Juul 2019, 19:21
SanderSPS kirjutas:
05 Juul 2019, 19:10
Kas see stange päevakas ja tule päevakas ühes ka põlevad?

Kuidagi tundub pildilt, et põlevad, aga aru ei saa.

Dyn ja b8 uksepolster läbi ei saa jah. Käsitletud teema erinevates alamteemades.
Tegelikult alumine on nö päevasõidutuli ja hetkel arvas auto, et väljas on jube pime ja pani kõik tuled põlema :D
R36 kirjutas:
05 Juul 2019, 19:15
Mingi B8 tüübikas, plärisevad polstrid. Mitmel ostueelsel seda täheldanud. Eriti karm on kaassõitja aknalüliti, mis omas rütmis põrkab nii Arteonil kui Passatil.

Aknanupud on GTE-l samamoodi ilma kroomääreta? - Mänguasi T-Cross saab kroomääre, Tiguan saab kroomääre ja Passat ning Arteon saavad käraka :D
Ilma kroomita on jah
Mul teeb juhi tagune uksepolster nii rõvedat häält, et ma käisin autopoes juba röökimas, et nad on mulle katkise uksega auto müünud.
Aga ilmselt lasen kõik uksepolstrid seest pigimatiga üle kleepida, see peaks selle vea kõrvaldama.
Pigimatt aitab jah selles osas aga üheks murekohaks on kõlarite endi adapterid (plastmass) mis tänu oma pehmusele lubab sisemist plekki väristada.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1534
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 05 Juul 2019, 20:49

kraff kirjutas:
05 Juul 2019, 20:07
Aular kirjutas:
05 Juul 2019, 19:21
SanderSPS kirjutas:
05 Juul 2019, 19:10
Kas see stange päevakas ja tule päevakas ühes ka põlevad?

Kuidagi tundub pildilt, et põlevad, aga aru ei saa.

Dyn ja b8 uksepolster läbi ei saa jah. Käsitletud teema erinevates alamteemades.
Tegelikult alumine on nö päevasõidutuli ja hetkel arvas auto, et väljas on jube pime ja pani kõik tuled põlema :D
R36 kirjutas:
05 Juul 2019, 19:15
Mingi B8 tüübikas, plärisevad polstrid. Mitmel ostueelsel seda täheldanud. Eriti karm on kaassõitja aknalüliti, mis omas rütmis põrkab nii Arteonil kui Passatil.

Aknanupud on GTE-l samamoodi ilma kroomääreta? - Mänguasi T-Cross saab kroomääre, Tiguan saab kroomääre ja Passat ning Arteon saavad käraka :D
Ilma kroomita on jah
Mul teeb juhi tagune uksepolster nii rõvedat häält, et ma käisin autopoes juba röökimas, et nad on mulle katkise uksega auto müünud.
Aga ilmselt lasen kõik uksepolstrid seest pigimatiga üle kleepida, see peaks selle vea kõrvaldama.
Pigimatt aitab jah selles osas aga üheks murekohaks on kõlarite endi adapterid (plastmass) mis tänu oma pehmusele lubab sisemist plekki väristada.
Võib olla loll mõte, aga mõte ikkagi. Kui kõlar lahti neetidest puurida ja plastiku pleki vahe pehmet täis panna. Noh mitte ülemõistuse. Nii, et viisakas jääb. Peaks mahedaks tegema:)

Ja sama postituse sees kohe küsiks, what if you can code...ülemised ja alumised päevakad koos tööle? Mine või gte stanget otsima😂 :shock:

Mulle meeldib see neetud stange noh.
Viimati muutis SanderSPS, 05 Juul 2019, 20:51, muudetud 2 korda kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas murf » 05 Juul 2019, 23:01

A miks see 360 view puudus probleem on? Muidu ei näe sõita või käid tihti nurga tagant piilumas? :roll:
:mrgreen:

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas links » 06 Juul 2019, 02:06

@SanderSPS Ei saa sa autot kuskile müüa, juba jahid GTE stanget, ju leiad veel miskit :P

A miks just hübriid? Ja paistab, et retrofiti hakkab siin teemas lendlema korralikult, keyless näiteks :D

Aular
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
Auto: Passat b7
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas Aular » 06 Juul 2019, 06:50

murf kirjutas:
05 Juul 2019, 23:01
A miks see 360 view puudus probleem on? Muidu ei näe sõita või käid tihti nurga tagant piilumas? :roll:
:mrgreen:
Ei mitte seda, aga vinge lisa ju :)
links1 kirjutas:
06 Juul 2019, 02:06
@SanderSPS Ei saa sa autot kuskile müüa, juba jahid GTE stanget, ju leiad veel miskit :P

A miks just hübriid? Ja paistab, et retrofiti hakkab siin teemas lendlema korralikult, keyless näiteks :D
Sandrile niipalju, et see koos põlema oli mu esimene mõte :D

Ja miks hübriid? Kuna elan juba pea 10a teiselpool lahte ja siin on autondusega seotud maksud siis oli valida kas maksan ~ 750€ diisli eest aastas lisa, tavalise bensuka eest 250-400€ (oleneb mootori valikust), või siis hübriid 69€ aastas, mida pmst rahakotis ei tunnegi.
Keyless entry retrofiti olen juba mõelnud aga pean enne uurima, kui kulukaks läheb. Kas peab ka võtmed välja vahetama või piisab linkidest ja aktiveerimisest.
Ühe SUURE plussi võin veel välja tuua mis hybriididel ja elektrikatel on! Kaubanduskeskustes on laadimiskohad nagu INVA kohad, kohe sissekäikude juures ja valdav enamus tasuta :D
20190703_193509.jpg
20190703_193509.jpg (63.41 KiB) Vaadatud 11344 korda
received_375441206510822.jpeg
received_375441206510822.jpeg (130.72 KiB) Vaadatud 11344 korda
Viimati muutis Aular, 06 Juul 2019, 07:17, muudetud 2 korda kokku.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 06 Juul 2019, 13:44

Vot vot ma ka mõtlesingi et mis sest 50 km elektri sõidust kasu, aga soomes järelikult boonust nendele rohkem.
Suur boonus kui saab igas peatus kohas laadida. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas MartenL » 06 Juul 2019, 14:02

Linna tööle ja tagasi katab paljudel see vahemaa ära või suure osa sellest.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 06 Juul 2019, 14:39

MartenL kirjutas:
06 Juul 2019, 14:02
Linna tööle ja tagasi katab paljudel see vahemaa ära või suure osa sellest.
Seda ma loodan ka. Hetkel elukoha ja töökoha järgi ma saaks terve nädal iga päev vaid elektriga sõita! :wink:
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Aular
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
Auto: Passat b7
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas Aular » 06 Juul 2019, 15:40

Nüüd on ülevaatusel käidud ja peab hakkama uurima kes kvaliteetselt aknad ära kiletaks. Eelmisel autol lasin mingi fb soovitustega vennal teha ja lõpuks ei viitsinudki enam helistada talle, et siit või sealt jälle kile lahti.
Räige paduvihmaga lülitas kiirteel pimenurga andurid välja aga rajahoidja jms töötas laitmatult.
Autol endal on ka Charging funktsioon ja nullist täis laeb ~80km.
Laadimisjaamas (oleneb postist) 40min kuni 2hd.
CarNeti sain ilusti tööle ja webastot saab juhtida ka telefonist + hea on naist stalkida kuna näitab meetri täpsusega ära kuhu auto pargitud on :D Carnet apist saab ka suvel jahutama panna, kasvõi kellaajaliselt.
Nüüd pean veel oma vana s8 ära rootima, siis saaks normaalselt screenmirrorit kasutada, mis yt videode põhjal üsna äge tundub.

Aular
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
Auto: Passat b7
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas Aular » 12 Juul 2019, 20:51

Mõned kilomeetrid on sõidetud. Keskmine kütuse/elektri kulu kombineeritult on 3.1l/100km. GTE reziim on mõnus ja astub üsna hästi edasi.
Ustega hakkan ülejärgmine nädal tegelema ja tõmban pigimatti täis, kui kellegil käpp sees ja müüb hea hinnaga, võib teada anda.
Carnet muutus WeConnectiks ja on palju selgem. Sain ka telefoni nö võtmena lisada, et telefonist uksi avada ja autot käivitada.
Muidu üsna muretu ja igav, parandama ei pea ja ilmselt teepeale niipea ei jäta :)

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1534
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 12 Juul 2019, 21:45

Ma ootan esimest hoolduse infot. Hullult põnev on su elektritõuksi teemat lugeda. Ilmselt hooldatakse bensuosa mootorist, aga kulud. Mis hübriidajamiga tehakse. Kas veermiku osad ka kuidagi teised ja noh jube põnev. Edu sulle ja muretuid särtsakaid kilomeetreid. Toonklaasiga suudaks isegi midagi välja mõelda. Mõned kontaktid on:)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas murf » 13 Juul 2019, 08:21

Aular kirjutas:
12 Juul 2019, 20:51
Mõned kilomeetrid on sõidetud. Keskmine kütuse/elektri kulu kombineeritult on 3.1l/100km. GTE reziim on mõnus ja astub üsna hästi edasi.
Ma sain eile Tln-Riia 8.5l/100km :mrgreen:

Aular
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
Auto: Passat b7
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas Aular » 13 Juul 2019, 08:33

murf kirjutas:
13 Juul 2019, 08:21
Aular kirjutas:
12 Juul 2019, 20:51
Mõned kilomeetrid on sõidetud. Keskmine kütuse/elektri kulu kombineeritult on 3.1l/100km. GTE reziim on mõnus ja astub üsna hästi edasi.
Ma sain eile Tln-Riia 8.5l/100km :mrgreen:
No sul pole eriline säästu auto ka :D
SanderSPS kirjutas:
12 Juul 2019, 21:45
Ma ootan esimest hoolduse infot. Hullult põnev on su elektritõuksi teemat lugeda. Ilmselt hooldatakse bensuosa mootorist, aga kulud. Mis hübriidajamiga tehakse. Kas veermiku osad ka kuidagi teised ja noh jube põnev. Edu sulle ja muretuid särtsakaid kilomeetreid. Toonklaasiga suudaks isegi midagi välja mõelda. Mõned kontaktid on:)
Esimese hoolduseni on veel 13kd km, nii et veits läheb veel aega.
Aga hooldusraamatust jäi miskit silma, et akupakkide, liitmikute kontroll on iga hoolduse isa. Ma esmaspäeval tulen Eestisse paariks nädalaks, kui tahad saad katsuda ja sõita proovida, ma kade ei ole :)

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1534
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 13 Juul 2019, 08:35

Kui sa pealinnas möllad, siis tuleks vaataks hea meelega, VCDSiga vaataks ka ühe hooga üle:D
Mis ta bensiini võimsuseks ütleb? Või see on hübriididel mingi kombineeritud teema? Üks elab teise najal? Või on tollel benal mingi litraaz ka? 1.5, 2.0, 1.8?
Viimati muutis SanderSPS, 13 Juul 2019, 09:03, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Aular
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
Auto: Passat b7
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas Aular » 13 Juul 2019, 11:23

SanderSPS kirjutas:
13 Juul 2019, 08:35
Kui sa pealinnas möllad, siis tuleks vaataks hea meelega, VCDSiga vaataks ka ühe hooga üle:D
Mis ta bensiini võimsuseks ütleb? Või see on hübriididel mingi kombineeritud teema? Üks elab teise najal? Või on tollel benal mingi litraaz ka? 1.5, 2.0, 1.8?
1.4 peaks olema ja 115kw puhtalt bensuga. GTE reziimis siis koos elektriga 160kw. Valida saad pmst ise kas sõidad ühe või teisega, või siis kombineeritult. Üldjuhul linnas kasutab ainult elektrit.
Üks suur asi mis häirib, on et kui juhiukse lahti teed, siis ütleb ignition off ja lülitab terve auto välja. Vahest hüppan bensukast läbi, et juua võtta ja tahaks auto käima jätta, et laps ära ei lämbuks, aga ei kõik paneb automaatselt offi. See oleks vaja kindlasti ära lahendada. Ps pilt tehtud õigetpidi aga foorum keerab jälle külili.
15630097187768280177102386372222.jpg
15630097187768280177102386372222.jpg (101.52 KiB) Vaadatud 10775 korda

Kasutaja avatar
Jaanuseonu
Huviline
Postitusi: 105
Liitunud: 26 Juul 2018, 09:49
Telefon: 5201449
Skype: jaanuseonu
Auto: Volvo XC90 Inscription MY18 ja Opel Insignia MY16 Bi-Turbo
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas Jaanuseonu » 13 Juul 2019, 14:35

Ma tegin just hiljuti teema, Endal jõu üks pakk väga häid pidimatte üle. Endal vanal autol tegin nendega ukseplekid ja polstri üle, päris märgatav vahe jäi :clap:
viewtopic.php?f=163&t=153267&p=930839#p930839
Aular kirjutas:
12 Juul 2019, 20:51
Ustega hakkan ülejärgmine nädal tegelema ja tõmban pigimatti täis, kui kellegil käpp sees ja müüb hea hinnaga, võib teada anda.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1534
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 13 Juul 2019, 18:44

Mattidega on see häda, et igale poole ühte asja panna ei saa. Põhjadele pigi. Uste sisse pigi. Koobastele vaht jne. Ma vaatasin kuidas ühte Toyota CH-Ri tehti. Neli erinevat summutust pandi...ma ei tea kui õige või vale see on, aga nii tehti.

See muidugi on jälle põnev mis sa kirjutasid, et full elektri režiimis lülitab ust avades välja maššina. Peab uurima seda asja.:)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas MartenL » 13 Juul 2019, 19:26

Aular kirjutas:
13 Juul 2019, 11:23
Üks suur asi mis häirib, on et kui juhiukse lahti teed, siis ütleb ignition off ja lülitab terve auto välja.
Kas uuematel Kessyga Golfidel ja Passatitel ei ole kõigil sellist süsteemi sõltumata kütusest. S.t. kang läheb Parking peale, start-stop lükkab mootori välja ja kui turvavöö ära võtad ja ukse lahti teed on igniton off. Keegi võib kinnitada või ümber lükata :mrgreen:

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1534
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 13 Juul 2019, 23:28

Start stop offi panna siis ei tohiks. Valdav enamus lasevad selle välja lülitada.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Aular
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
Auto: Passat b7
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas Aular » 14 Juul 2019, 09:03

Jaanuseonu kirjutas:
13 Juul 2019, 14:35
Ma tegin just hiljuti teema, Endal jõu üks pakk väga häid pidimatte üle. Endal vanal autol tegin nendega ukseplekid ja polstri üle, päris märgatav vahe jäi :clap:
viewtopic.php?f=163&t=153267&p=930839#p930839
Aular kirjutas:
12 Juul 2019, 20:51
Ustega hakkan ülejärgmine nädal tegelema ja tõmban pigimatti täis, kui kellegil käpp sees ja müüb hea hinnaga, võib teada anda.
Mul kahjuks vaja arvega osta, kuid tänan pakkumast. :)

Aular
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
Auto: Passat b7
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat GTE 17 - Aular

Lugemata postitus Postitas Aular » 14 Juul 2019, 09:07

SanderSPS kirjutas:
13 Juul 2019, 23:28
Start stop offi panna siis ei tohiks. Valdav enamus lasevad selle välja lülitada.
MartenL kirjutas:
13 Juul 2019, 19:26
Aular kirjutas:
13 Juul 2019, 11:23
Üks suur asi mis häirib, on et kui juhiukse lahti teed, siis ütleb ignition off ja lülitab terve auto välja.
Kas uuematel Kessyga Golfidel ja Passatitel ei ole kõigil sellist süsteemi sõltumata kütusest. S.t. kang läheb Parking peale, start-stop lükkab mootori välja ja kui turvavöö ära võtad ja ukse lahti teed on igniton off. Keegi võib kinnitada või ümber lükata :mrgreen:
Just nii. Aga samas kui ma start stopi välja lülitan, siis kaob kogu elektri point ära, sest siis hakkab bensiini kasutama ainult.
Kuidagi surkides saab kindlasti selle süüte välja lükkamise maha võtta. Ma arvan, et see on turvavarustus, et keegi autot tuuri ei saaks panna kui kohvi lähed ostma :D iseenesest makk, tuled jms jääb käima aga kliima lükkab välja.

EDIT: Vahet pole mis reziimis on, lülitab ikka kõik välja kui ukse avad.
Viimati muutis Aular, 14 Juul 2019, 09:08, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Huviliste autod”