VW Passat GTE 17 - Aular
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
- Auto: Passat b7
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat GTE 17 - Aular
Kuna paar kirja tuli vana teema sulgemisega postkasti, et kas uuest ka teema tuleb, siis otsustasin uuemat küna ka teile demonstreerida.
Tegemist siis GTE versiooniga , mis kasutab nii bensiini kui elektrit. Paberitejärgi 160kw ja kahjuks esivedu.
Paljude esimene küsimus on " Palju puhtalt elektripeal sõita saab"? : ~50km
Ma mingi eriline romaani kirjutaja pole, aga esmamuljed võrreldes b7-mega on head.
Suur hüpe on juhitavuses, mis on mäekõrgune b8 kasuks.
Varustuslisti pole ausaltöeldes laiali tõmmaud veel aga enamus on olemas, mis on eluks vajalik.
Miinused ka siis.
Uksepolstrid teevad muusikat kuulates häält.
Keyless entry puudub
Mäludega istmeid pole
360 view puudub
Kõige rohkem häirib ikkagi see, et keyless entryt pole
Salongis vaatasin et start stop nupp on konsoolis ja eeldasin automaatselt, et ju siis on keyless entry ka, aga võta näpust emmigi.
Dynaaudio on olemas aga täiesti kasutu lisa kui alla veerandi volüümi uksepapid lõhuvad kõrvakiled ära.
Mingiaeg peaks kaabli järgi panema ja siit sealt näppima, et mida lisada saab ja mida maha võtta.
Tehase toon on taga üsna nõrk ja tagumine ring saab ilmselt uue 10% kile ja esimesed uksed 20%.
Hetkel nagu uus ja igav auto ikka, midagi remontida pole.
Tegemist siis GTE versiooniga , mis kasutab nii bensiini kui elektrit. Paberitejärgi 160kw ja kahjuks esivedu.
Paljude esimene küsimus on " Palju puhtalt elektripeal sõita saab"? : ~50km
Ma mingi eriline romaani kirjutaja pole, aga esmamuljed võrreldes b7-mega on head.
Suur hüpe on juhitavuses, mis on mäekõrgune b8 kasuks.
Varustuslisti pole ausaltöeldes laiali tõmmaud veel aga enamus on olemas, mis on eluks vajalik.
Miinused ka siis.
Uksepolstrid teevad muusikat kuulates häält.
Keyless entry puudub
Mäludega istmeid pole
360 view puudub
Kõige rohkem häirib ikkagi see, et keyless entryt pole
Salongis vaatasin et start stop nupp on konsoolis ja eeldasin automaatselt, et ju siis on keyless entry ka, aga võta näpust emmigi.
Dynaaudio on olemas aga täiesti kasutu lisa kui alla veerandi volüümi uksepapid lõhuvad kõrvakiled ära.
Mingiaeg peaks kaabli järgi panema ja siit sealt näppima, et mida lisada saab ja mida maha võtta.
Tehase toon on taga üsna nõrk ja tagumine ring saab ilmselt uue 10% kile ja esimesed uksed 20%.
Hetkel nagu uus ja igav auto ikka, midagi remontida pole.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1572
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 438 korda
VW Passat GTE 17 - Aular
Kas see stange päevakas ja tule päevakas ühes ka põlevad?
Kuidagi tundub pildilt, et põlevad, aga aru ei saa.
Dyn ja b8 uksepolster läbi ei saa jah. Käsitletud teema erinevates alamteemades.
Kuidagi tundub pildilt, et põlevad, aga aru ei saa.
Dyn ja b8 uksepolster läbi ei saa jah. Käsitletud teema erinevates alamteemades.
Viimati muutis SanderSPS, 05 Juul 2019, 19:14, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Passat GTE 17 - Aular
Mingi B8 tüübikas, plärisevad polstrid. Mitmel ostueelsel seda täheldanud. Eriti karm on kaassõitja aknalüliti, mis omas rütmis põrkab nii Arteonil kui Passatil.
Aknanupud on GTE-l samamoodi ilma kroomääreta? - Mänguasi T-Cross saab kroomääre, Tiguan saab kroomääre ja Passat ning Arteon saavad käraka
Aknanupud on GTE-l samamoodi ilma kroomääreta? - Mänguasi T-Cross saab kroomääre, Tiguan saab kroomääre ja Passat ning Arteon saavad käraka
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
- Auto: Passat b7
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat GTE 17 - Aular
Tegelikult alumine on nö päevasõidutuli ja hetkel arvas auto, et väljas on jube pime ja pani kõik tuled põlema
Ilma kroomita on jahR36 kirjutas: ↑05 Juul 2019, 19:15Mingi B8 tüübikas, plärisevad polstrid. Mitmel ostueelsel seda täheldanud. Eriti karm on kaassõitja aknalüliti, mis omas rütmis põrkab nii Arteonil kui Passatil.
Aknanupud on GTE-l samamoodi ilma kroomääreta? - Mänguasi T-Cross saab kroomääre, Tiguan saab kroomääre ja Passat ning Arteon saavad käraka
Mul teeb juhi tagune uksepolster nii rõvedat häält, et ma käisin autopoes juba röökimas, et nad on mulle katkise uksega auto müünud.
Aga ilmselt lasen kõik uksepolstrid seest pigimatiga üle kleepida, see peaks selle vea kõrvaldama.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 53 korda
VW Passat GTE 17 - Aular
Pigimatt aitab jah selles osas aga üheks murekohaks on kõlarite endi adapterid (plastmass) mis tänu oma pehmusele lubab sisemist plekki väristada.Aular kirjutas: ↑05 Juul 2019, 19:21Tegelikult alumine on nö päevasõidutuli ja hetkel arvas auto, et väljas on jube pime ja pani kõik tuled põlemaIlma kroomita on jahR36 kirjutas: ↑05 Juul 2019, 19:15Mingi B8 tüübikas, plärisevad polstrid. Mitmel ostueelsel seda täheldanud. Eriti karm on kaassõitja aknalüliti, mis omas rütmis põrkab nii Arteonil kui Passatil.
Aknanupud on GTE-l samamoodi ilma kroomääreta? - Mänguasi T-Cross saab kroomääre, Tiguan saab kroomääre ja Passat ning Arteon saavad käraka
Mul teeb juhi tagune uksepolster nii rõvedat häält, et ma käisin autopoes juba röökimas, et nad on mulle katkise uksega auto müünud.
Aga ilmselt lasen kõik uksepolstrid seest pigimatiga üle kleepida, see peaks selle vea kõrvaldama.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1572
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 438 korda
VW Passat GTE 17 - Aular
Võib olla loll mõte, aga mõte ikkagi. Kui kõlar lahti neetidest puurida ja plastiku pleki vahe pehmet täis panna. Noh mitte ülemõistuse. Nii, et viisakas jääb. Peaks mahedaks tegema:)kraff kirjutas: ↑05 Juul 2019, 20:07Pigimatt aitab jah selles osas aga üheks murekohaks on kõlarite endi adapterid (plastmass) mis tänu oma pehmusele lubab sisemist plekki väristada.Aular kirjutas: ↑05 Juul 2019, 19:21Tegelikult alumine on nö päevasõidutuli ja hetkel arvas auto, et väljas on jube pime ja pani kõik tuled põlemaIlma kroomita on jahR36 kirjutas: ↑05 Juul 2019, 19:15Mingi B8 tüübikas, plärisevad polstrid. Mitmel ostueelsel seda täheldanud. Eriti karm on kaassõitja aknalüliti, mis omas rütmis põrkab nii Arteonil kui Passatil.
Aknanupud on GTE-l samamoodi ilma kroomääreta? - Mänguasi T-Cross saab kroomääre, Tiguan saab kroomääre ja Passat ning Arteon saavad käraka
Mul teeb juhi tagune uksepolster nii rõvedat häält, et ma käisin autopoes juba röökimas, et nad on mulle katkise uksega auto müünud.
Aga ilmselt lasen kõik uksepolstrid seest pigimatiga üle kleepida, see peaks selle vea kõrvaldama.
Ja sama postituse sees kohe küsiks, what if you can code...ülemised ja alumised päevakad koos tööle? Mine või gte stanget otsima
Mulle meeldib see neetud stange noh.
Viimati muutis SanderSPS, 05 Juul 2019, 20:51, muudetud 2 korda kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 92 korda
VW Passat GTE 17 - Aular
@SanderSPS Ei saa sa autot kuskile müüa, juba jahid GTE stanget, ju leiad veel miskit
A miks just hübriid? Ja paistab, et retrofiti hakkab siin teemas lendlema korralikult, keyless näiteks
A miks just hübriid? Ja paistab, et retrofiti hakkab siin teemas lendlema korralikult, keyless näiteks
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
- Auto: Passat b7
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat GTE 17 - Aular
Ei mitte seda, aga vinge lisa ju
Sandrile niipalju, et see koos põlema oli mu esimene mõte
Ja miks hübriid? Kuna elan juba pea 10a teiselpool lahte ja siin on autondusega seotud maksud siis oli valida kas maksan ~ 750€ diisli eest aastas lisa, tavalise bensuka eest 250-400€ (oleneb mootori valikust), või siis hübriid 69€ aastas, mida pmst rahakotis ei tunnegi.
Keyless entry retrofiti olen juba mõelnud aga pean enne uurima, kui kulukaks läheb. Kas peab ka võtmed välja vahetama või piisab linkidest ja aktiveerimisest.
Ühe SUURE plussi võin veel välja tuua mis hybriididel ja elektrikatel on! Kaubanduskeskustes on laadimiskohad nagu INVA kohad, kohe sissekäikude juures ja valdav enamus tasuta
Viimati muutis Aular, 06 Juul 2019, 07:17, muudetud 2 korda kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3379
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 818 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat GTE 17 - Aular
Vot vot ma ka mõtlesingi et mis sest 50 km elektri sõidust kasu, aga soomes järelikult boonust nendele rohkem.
Suur boonus kui saab igas peatus kohas laadida.
Suur boonus kui saab igas peatus kohas laadida.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Veteran
- Postitusi: 3379
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 818 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat GTE 17 - Aular
Seda ma loodan ka. Hetkel elukoha ja töökoha järgi ma saaks terve nädal iga päev vaid elektriga sõita!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
- Auto: Passat b7
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat GTE 17 - Aular
Nüüd on ülevaatusel käidud ja peab hakkama uurima kes kvaliteetselt aknad ära kiletaks. Eelmisel autol lasin mingi fb soovitustega vennal teha ja lõpuks ei viitsinudki enam helistada talle, et siit või sealt jälle kile lahti.
Räige paduvihmaga lülitas kiirteel pimenurga andurid välja aga rajahoidja jms töötas laitmatult.
Autol endal on ka Charging funktsioon ja nullist täis laeb ~80km.
Laadimisjaamas (oleneb postist) 40min kuni 2hd.
CarNeti sain ilusti tööle ja webastot saab juhtida ka telefonist + hea on naist stalkida kuna näitab meetri täpsusega ära kuhu auto pargitud on Carnet apist saab ka suvel jahutama panna, kasvõi kellaajaliselt.
Nüüd pean veel oma vana s8 ära rootima, siis saaks normaalselt screenmirrorit kasutada, mis yt videode põhjal üsna äge tundub.
Räige paduvihmaga lülitas kiirteel pimenurga andurid välja aga rajahoidja jms töötas laitmatult.
Autol endal on ka Charging funktsioon ja nullist täis laeb ~80km.
Laadimisjaamas (oleneb postist) 40min kuni 2hd.
CarNeti sain ilusti tööle ja webastot saab juhtida ka telefonist + hea on naist stalkida kuna näitab meetri täpsusega ära kuhu auto pargitud on Carnet apist saab ka suvel jahutama panna, kasvõi kellaajaliselt.
Nüüd pean veel oma vana s8 ära rootima, siis saaks normaalselt screenmirrorit kasutada, mis yt videode põhjal üsna äge tundub.
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
- Auto: Passat b7
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat GTE 17 - Aular
Mõned kilomeetrid on sõidetud. Keskmine kütuse/elektri kulu kombineeritult on 3.1l/100km. GTE reziim on mõnus ja astub üsna hästi edasi.
Ustega hakkan ülejärgmine nädal tegelema ja tõmban pigimatti täis, kui kellegil käpp sees ja müüb hea hinnaga, võib teada anda.
Carnet muutus WeConnectiks ja on palju selgem. Sain ka telefoni nö võtmena lisada, et telefonist uksi avada ja autot käivitada.
Muidu üsna muretu ja igav, parandama ei pea ja ilmselt teepeale niipea ei jäta
Ustega hakkan ülejärgmine nädal tegelema ja tõmban pigimatti täis, kui kellegil käpp sees ja müüb hea hinnaga, võib teada anda.
Carnet muutus WeConnectiks ja on palju selgem. Sain ka telefoni nö võtmena lisada, et telefonist uksi avada ja autot käivitada.
Muidu üsna muretu ja igav, parandama ei pea ja ilmselt teepeale niipea ei jäta
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1572
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 438 korda
VW Passat GTE 17 - Aular
Ma ootan esimest hoolduse infot. Hullult põnev on su elektritõuksi teemat lugeda. Ilmselt hooldatakse bensuosa mootorist, aga kulud. Mis hübriidajamiga tehakse. Kas veermiku osad ka kuidagi teised ja noh jube põnev. Edu sulle ja muretuid särtsakaid kilomeetreid. Toonklaasiga suudaks isegi midagi välja mõelda. Mõned kontaktid on:)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
- Auto: Passat b7
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat GTE 17 - Aular
No sul pole eriline säästu auto ka
Esimese hoolduseni on veel 13kd km, nii et veits läheb veel aega.SanderSPS kirjutas: ↑12 Juul 2019, 21:45Ma ootan esimest hoolduse infot. Hullult põnev on su elektritõuksi teemat lugeda. Ilmselt hooldatakse bensuosa mootorist, aga kulud. Mis hübriidajamiga tehakse. Kas veermiku osad ka kuidagi teised ja noh jube põnev. Edu sulle ja muretuid särtsakaid kilomeetreid. Toonklaasiga suudaks isegi midagi välja mõelda. Mõned kontaktid on:)
Aga hooldusraamatust jäi miskit silma, et akupakkide, liitmikute kontroll on iga hoolduse isa. Ma esmaspäeval tulen Eestisse paariks nädalaks, kui tahad saad katsuda ja sõita proovida, ma kade ei ole
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1572
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 438 korda
VW Passat GTE 17 - Aular
Kui sa pealinnas möllad, siis tuleks vaataks hea meelega, VCDSiga vaataks ka ühe hooga üle:D
Mis ta bensiini võimsuseks ütleb? Või see on hübriididel mingi kombineeritud teema? Üks elab teise najal? Või on tollel benal mingi litraaz ka? 1.5, 2.0, 1.8?
Mis ta bensiini võimsuseks ütleb? Või see on hübriididel mingi kombineeritud teema? Üks elab teise najal? Või on tollel benal mingi litraaz ka? 1.5, 2.0, 1.8?
Viimati muutis SanderSPS, 13 Juul 2019, 09:03, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
- Auto: Passat b7
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat GTE 17 - Aular
1.4 peaks olema ja 115kw puhtalt bensuga. GTE reziimis siis koos elektriga 160kw. Valida saad pmst ise kas sõidad ühe või teisega, või siis kombineeritult. Üldjuhul linnas kasutab ainult elektrit.
Üks suur asi mis häirib, on et kui juhiukse lahti teed, siis ütleb ignition off ja lülitab terve auto välja. Vahest hüppan bensukast läbi, et juua võtta ja tahaks auto käima jätta, et laps ära ei lämbuks, aga ei kõik paneb automaatselt offi. See oleks vaja kindlasti ära lahendada. Ps pilt tehtud õigetpidi aga foorum keerab jälle külili.
- Jaanuseonu
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 26 Juul 2018, 09:49
- Telefon: 5201449
- Skype: jaanuseonu
- Auto: Volvo XC90 Inscription MY18 ja Opel Insignia MY16 Bi-Turbo
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
VW Passat GTE 17 - Aular
Ma tegin just hiljuti teema, Endal jõu üks pakk väga häid pidimatte üle. Endal vanal autol tegin nendega ukseplekid ja polstri üle, päris märgatav vahe jäi
viewtopic.php?f=163&t=153267&p=930839#p930839
viewtopic.php?f=163&t=153267&p=930839#p930839
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1572
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 438 korda
VW Passat GTE 17 - Aular
Mattidega on see häda, et igale poole ühte asja panna ei saa. Põhjadele pigi. Uste sisse pigi. Koobastele vaht jne. Ma vaatasin kuidas ühte Toyota CH-Ri tehti. Neli erinevat summutust pandi...ma ei tea kui õige või vale see on, aga nii tehti.
See muidugi on jälle põnev mis sa kirjutasid, et full elektri režiimis lülitab ust avades välja maššina. Peab uurima seda asja.
See muidugi on jälle põnev mis sa kirjutasid, et full elektri režiimis lülitab ust avades välja maššina. Peab uurima seda asja.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
VW Passat GTE 17 - Aular
Kas uuematel Kessyga Golfidel ja Passatitel ei ole kõigil sellist süsteemi sõltumata kütusest. S.t. kang läheb Parking peale, start-stop lükkab mootori välja ja kui turvavöö ära võtad ja ukse lahti teed on igniton off. Keegi võib kinnitada või ümber lükata
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1572
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 438 korda
VW Passat GTE 17 - Aular
Start stop offi panna siis ei tohiks. Valdav enamus lasevad selle välja lülitada.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
- Auto: Passat b7
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat GTE 17 - Aular
Mul kahjuks vaja arvega osta, kuid tänan pakkumast.Jaanuseonu kirjutas: ↑13 Juul 2019, 14:35Ma tegin just hiljuti teema, Endal jõu üks pakk väga häid pidimatte üle. Endal vanal autol tegin nendega ukseplekid ja polstri üle, päris märgatav vahe jäi
viewtopic.php?f=163&t=153267&p=930839#p930839
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
- Auto: Passat b7
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat GTE 17 - Aular
Just nii. Aga samas kui ma start stopi välja lülitan, siis kaob kogu elektri point ära, sest siis hakkab bensiini kasutama ainult.
Kuidagi surkides saab kindlasti selle süüte välja lükkamise maha võtta. Ma arvan, et see on turvavarustus, et keegi autot tuuri ei saaks panna kui kohvi lähed ostma iseenesest makk, tuled jms jääb käima aga kliima lükkab välja.
EDIT: Vahet pole mis reziimis on, lülitab ikka kõik välja kui ukse avad.
Viimati muutis Aular, 14 Juul 2019, 09:08, muudetud 1 kord kokku.