Jutud VW diiselmootorite teemadel.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
sillu7
- Huviline
- Postitusi: 186
- Liitunud: 19 Nov 2005, 20:06
- Asukoht: Tartu
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas sillu7 » 29 Jaan 2012, 21:37
romeoD kirjutas:ristokkk kirjutas:55 liitrit ja 650 km. Midagi pole vist ikkagi paigas.
Kindel see. Saan enda g4 81kW-ga sõita ca 600km (59x,x) 30 liitriga:P
No seda suvel ja eriti vaikselt sõites. Talvel sellisest kulust on lollus rääkida. Omal vast praegu 7,x midagi..
On sul see passat automaat?
-
ristokkk
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas ristokkk » 29 Jaan 2012, 21:52
Manuaal Passat, ja kõige naljakam on asja juures see, et mootor töötab ideaalselt.
-
sillu7
- Huviline
- Postitusi: 186
- Liitunud: 19 Nov 2005, 20:06
- Asukoht: Tartu
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas sillu7 » 29 Jaan 2012, 21:55
ristokkk kirjutas:Manuaal Passat, ja kõige naljakam on asja juures see, et mootor töötab ideaalselt.
Proovi ka tanklat vahetada.
-
ristokkk
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas ristokkk » 29 Jaan 2012, 22:05
Ega ta paha ei tee jah. Praegune oli Statoil, arvan, järgmine variant on Neste vist. Ega kui asi paremaks ei lähe siis sean sammud vist mingi diislispetsi juurde. Kes teab, äkki on nii tilluke viga , et ajab naerma lausa
-
t6nis3
- Huviline
- Postitusi: 2571
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
-
Tänanud:
1 kord
-
Tänatud:
31 korda
Lugemata postitus
Postitas t6nis3 » 29 Jaan 2012, 22:22
Reaalne kulu 81 KW.TDI. Golf 3. 5,1 l. TALLINN--TARTU--KALLASTE. ja tagasi. Reaalne küttekulu 66 KW.TDI-l. 4,3 l. TALLINN -PÄRNU -UULU ja tagasi. Olen spetsiaalselt testinud.Sõidu stiil on tavaline.(mitte õko,ega ka raju).Kütte mõõtmine_-Paagil ,,naga,, alla ja paak silmini käsitsi trehtliga tankida.Läbisõidetud kilomeetrid ja pealekallatud kütuse kogus annavadki REAALSE kütuse kulu. KüTUSE kompuuter armatuuris on ---nagu ta on. Valetab raibe väiksemaks .
-
J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
-
Tänanud:
60 korda
-
Tänatud:
66 korda
Lugemata postitus
Postitas J.Aru » 29 Jaan 2012, 22:33
Tere. Kuidas reguleerida Passati 1,9TDI 81kw mootoril süüdet varajasemaks?
-
t6nis3
- Huviline
- Postitusi: 2571
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
-
Tänanud:
1 kord
-
Tänatud:
31 korda
Lugemata postitus
Postitas t6nis3 » 29 Jaan 2012, 22:41
Pumba korpus keera mootori poole. Kuid kuni 0,5-1,0mm.
-
J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
-
Tänanud:
60 korda
-
Tänatud:
66 korda
Lugemata postitus
Postitas J.Aru » 29 Jaan 2012, 22:45
Kas see liiga hiline süüte nurk ka midagi mõjutab? Näiteks kütuse kulu vms?
-
t6nis3
- Huviline
- Postitusi: 2571
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
-
Tänanud:
1 kord
-
Tänatud:
31 korda
Lugemata postitus
Postitas t6nis3 » 29 Jaan 2012, 23:04
Juhul kui on ,,normist,, natukene mööda(hiline),on külmast käimine sumpsist vaadatuna hall vine.Süüde läheb hiliseks,kui on rihm peal olnud vähemalt CA. 80 tuhat kilomeetrit.Hiline süüde teeb auto mineku tuimemaks. Arvuti näitab hilisel süütel kuulikesi all vasakus nurgas.
-
J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
-
Tänanud:
60 korda
-
Tänatud:
66 korda
Lugemata postitus
Postitas J.Aru » 30 Jaan 2012, 14:23
Kas VAG-COM-iga oleks mõistlik reguleerida süütenurk sinna keskmise sinise jooneni?
-
tobimarg
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
-
Tänanud:
154 korda
-
Tänatud:
55 korda
Lugemata postitus
Postitas tobimarg » 31 Jaan 2012, 14:31
Pane isegi sinise joone peale, 0,5-1cm ülespoole sinisest joonest.
-
Savukoll
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 15 Sept 2012, 11:41
- Telefon: 55596659
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas Savukoll » 10 Juul 2019, 21:00
Tean et eelmine omanik on süüdet ja ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab mida veel reguleerinud oma äranägemise järgi ja nüüd tahaks et keegi need seadistused üle vaataks ja vastavalt vajadusele reguleeriks nii nagu tegelikult olema peab. Kelle poole pöörduda? Vahet pole kas firma või eraisik, peaasi et oleks pädev afn mootorite suhtes
Golf II ATM
-
J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
-
Tänanud:
60 korda
-
Tänatud:
66 korda
Lugemata postitus
Postitas J.Aru » 10 Juul 2019, 23:50
@Savukoll Alusta kõigepealt asukohast. See piisavalt lihtne mootor, et enamus kes neid näppinud saavad hakkama.
Edit: Natuke valetan, spets kolmkant padrunit oleks vaja pumbal kütusekoguse muutmiseks viisakalt (kui juba seda polti pole ära rikutud).
Viimati muutis
J.Aru, 10 Juul 2019, 23:52, muudetud 3 korda kokku.
-
Savukoll
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 15 Sept 2012, 11:41
- Telefon: 55596659
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas Savukoll » 11 Juul 2019, 06:44
Piirkonnaks võiks jääda Harjumaa, lihtne mootor küll aga ikka ei julge suvalise "spetsialisti" juurde viia. Vaja oleks inimest kes on seda enne teinud ja kindla peale asja ära teeb mitte ei hakka katsetama ja genereerima
Viimati muutis
Savukoll, 11 Juul 2019, 06:50, muudetud 2 korda kokku.
Golf II ATM
-
v2000
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 08 Aug 2012, 14:13
- Telefon: 56715viis59
- Auto: VW Golf III GTD ,VW Golf III TDi syncro, Audi A4 TDI Quattro
- Asukoht: Pärnu
-
Tänanud:
1 kord
-
Tänatud:
2 korda
Lugemata postitus
Postitas v2000 » 11 Juul 2019, 09:11
romeoD kirjutas: ↑29 Jaan 2012, 21:27
ristokkk kirjutas:55 liitrit ja 650 km. Midagi pole vist ikkagi paigas.
Kindel see. Saan enda g4 81kW-ga sõita ca 600km (59x,x) 30 liitriga:P
Golf III 1.9 81kw 250cc pihustiotsad, küttekogus 3-2,5mg ja 51L - 910km
Street Stock 2K (ätt) 151.4db
-
Petzo
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
-
Tänanud:
6 korda
-
Tänatud:
32 korda
Lugemata postitus
Postitas Petzo » 12 Juul 2019, 00:06
Savukoll kirjutas: ↑11 Juul 2019, 06:44
Piirkonnaks võiks jääda Harjumaa, lihtne mootor küll aga ikka ei julge suvalise "spetsialisti" juurde viia. Vaja oleks inimest kes on seda enne teinud ja kindla peale asja ära teeb mitte ei hakka katsetama ja genereerima
Alustuseks võid suht suvalise isiku juurde minna kellel vcds olemas. Näed ära kas üldse on vaja midagi keerata või koputada. Hinnaklass jääb nelipaki kanti ja kui võtmetega auto kallale ei lähe on risk midagi pekki keerata absoluutne null.
Rait.
-
Savukoll
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 15 Sept 2012, 11:41
- Telefon: 55596659
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas Savukoll » 12 Juul 2019, 11:57
See ka hea mõte, kas vcds näitab kütte koguse ka ära? Ja süüdet on vist lihtsam reguleerida kui kütust?
Golf II ATM
-
J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
-
Tänanud:
60 korda
-
Tänatud:
66 korda
Lugemata postitus
Postitas J.Aru » 12 Juul 2019, 14:58
Jah, kütusekogus ka vcds-ga näha. Ei ütleks, et üks töö teisest kergem oleks, mõlema juures omad agad. Süüte (tegelikult pritsehetk) keeramisel peab läbi pumba rihmaratast õige kohapeale keerama, et polte saaks läbi selle lahti keerata ja kütusekoguse väga oskamatul muutmisel ei käivitu mootor enam üldse + see spets padrun vajalik viisakalt tegemiseks.
Viimati muutis
J.Aru, 12 Juul 2019, 14:58, muudetud 1 kord kokku.