Teine auto perekonda

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

jjanno
Klubiline
Postitusi: 216
Liitunud: 11 Juul 2014, 22:35
Auto: Sharan, Golf
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 8 korda

Teine auto perekonda

Lugemata postitus Postitas jjanno » 11 Juul 2019, 09:54

Ahoi,

Tundub, et vajadus peresse teine auto juurde leida. Kuna praegune on VW Sharan, siis teine võiks sama marki olla, aga ei pea nii suur olema.
Tarvis oleks siis miskit, millega 1 täiskasvanu ja 2 Isofix's olevat last 50 km kauguselt linnas saaks käia. Ülemäära mugavusest ei tahaks loobuda ;) Mis aastast näiteks Golfil võib loota adaptiivset püsikat, xenoni, app-connecti? Palju nelivedu kütusekulule juurde lisaks? 110km/h ala ei tohiks ka kütusekulu ülemäära üles viia, ehk siis mootorit võiks pisut olla. Kindlasti saaks ta olema automaat. Esimese otsinguga tundus, et lisavarustuse soovid suunavad hoopis Passatile.

jJanno
Viimati muutis jjanno, 19 Sept 2019, 10:15, muudetud 1 kord kokku.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 11 Juul 2019, 10:43

Adaptiivne püsikas vast mõistlikult leitav alates Golf VII(Golf VI ei tea kas oligi). Xenonit saab juba päris vanadel. App connect Golf VII 2015 teine pool. Tõenäoliselt saab soovitud lisadega B8 Passati soodsamalt jah, kuna täisvarustuses Golfi raskem leida ja hinnad lähevad liiga kõrgele.

Mootori poolest vast 1.6 või 2.0 diisel, kui ökonoomsus oluline.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1025
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas links » 11 Juul 2019, 13:05

@SanderSPS Aja oma B7 letti :D

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1530
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 421 korda

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 11 Juul 2019, 21:06

links1 kirjutas:
11 Juul 2019, 13:05
@SanderSPS Aja oma B7 letti :D
Täitsa saadaval:D
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas aus » 11 Juul 2019, 21:11

Perele valiks kindlasti suurema auto (ehk Passati mõõdu poole). Olgugi et “teine”, kui emba-kumba vaja, siis kirud kui asjad ära ei mahu. :)
Viimati muutis aus, 11 Juul 2019, 21:11, muudetud 1 kord kokku.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas MartenL » 11 Juul 2019, 21:45

CNG golf või octavia. Väiksemat seltskonda veavad edukalt. Hea varustusega väga raske leida, hind nagu mainitud B8 kanti aga kütuse eest ei maksa midagi. Lisaks täitsa hea juhitavus.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas tito » 12 Juul 2019, 06:45

MartenL kirjutas:
11 Juul 2019, 21:45
CNG golf või octavia. Väiksemat seltskonda veavad edukalt. Hea varustusega väga raske leida, hind nagu mainitud B8 kanti aga kütuse eest ei maksa midagi. Lisaks täitsa hea juhitavus.
Kütus ei maksa aga hooldustele kulub rohkem, palju rohkem- kui mingile muule fosiile õgivale apostraadile.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas MartenL » 12 Juul 2019, 07:13

Mis seal rohkem kulub? See et välp on 15k ja mootori tervisele hea? Meie oludes peaks mistahes muul autol sama välpa hoidma.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas dellu » 12 Juul 2019, 08:40

Ise ka viimased 5+ aastat pidevalt erinevate CNG-dega läbi ajanud. Pole mingit suuremat kulu kohanud. Ainuke jah millega veidi kehvasti läks oli Zafira CNG millel vahetult peale ostu CNG osa saba andis, aga Gaznet kaevas ka selle osa üksjagu soodsamalt kui esindus välja (uue siis).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas tito » 12 Juul 2019, 19:30

MartenL kirjutas:
12 Juul 2019, 07:13
Mis seal rohkem kulub? See et välp on 15k ja mootori tervisele hea? Meie oludes peaks mistahes muul autol sama välpa hoidma.
Küünlad- mis veel kallimad kui tavaautol.... 120 000 km peale võrdub see 1 hoolduse hind. Lisaks kogu gaasi süsteem mis pekki võib minna, mida tavaautol pole, rõhuregulaator puusalt kilone jublakas plus vahetus. Pole võõrad mingid pihusti ikaldused jnejnejne.
Maasikaks vahukoorel on muidugi see, et võid õhku lennata :)
Pilt
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 817
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 12 Juul 2019, 20:08

tito kirjutas:
12 Juul 2019, 19:30
MartenL kirjutas:
12 Juul 2019, 07:13
Mis seal rohkem kulub? See et välp on 15k ja mootori tervisele hea? Meie oludes peaks mistahes muul autol sama välpa hoidma.
Küünlad- mis veel kallimad kui tavaautol.... 120 000 km peale võrdub see 1 hoolduse hind. Lisaks kogu gaasi süsteem mis pekki võib minna, mida tavaautol pole, rõhuregulaator puusalt kilone jublakas plus vahetus. Pole võõrad mingid pihusti ikaldused jnejnejne.
Maasikaks vahukoorel on muidugi see, et võid õhku lennata :)
► Näita Spoilerit
See on täpselt sama teema diisel vs bensiin :D bensiiniga võite pintsleid pesta :D

Aga teema autorile: palun muuda pealkiri ära :)
Igakord kui see teema ette kuvab siis esmane pilk: teine auto p e r s e le 😂
Võiks ehk olla: teine auto perele?
Viimati muutis argo, 13 Juul 2019, 08:26, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Img spoiler
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas tito » 12 Juul 2019, 20:27

Kust otsast see diisel bensiin on?
See on ju fakt, et see on üksnes lisa kütusesüsteem koos juurde kuuluva pornograafiaga, mis energia tootmiseks kasutab määrimisomadusteta mõtetust.
Kui tulla ütluse juurde et bensiiniga võib pintsleid pesta, siis gaasiga võib samas võrduses vaid teisi rasse tappa.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 817
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 12 Juul 2019, 21:21

tito kirjutas:
12 Juul 2019, 20:27
Kust otsast see diisel bensiin on?
See on ju fakt, et see on üksnes lisa kütusesüsteem koos juurde kuuluva pornograafiaga, mis energia tootmiseks kasutab määrimisomadusteta mõtetust.
Kui tulla ütluse juurde et bensiiniga võib pintsleid pesta, siis gaasiga võib samas võrduses vaid teisi rasse tappa.
Ei midagi isikliku on inimesi, kes eelistavad gaasi, bensiini, diislit ja elektrit :)
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas tito » 12 Juul 2019, 21:30

Mul ka ei midagi isiklikku, aga hilisemad arved nullivad odava sõidu, mida enne mainiti.
Kes tänasid kasutajat tito selle postituse eest:
Maahärra
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1530
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 421 korda

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 12 Juul 2019, 21:36

tito kirjutas:
12 Juul 2019, 19:30
MartenL kirjutas:
12 Juul 2019, 07:13
Mis seal rohkem kulub? See et välp on 15k ja mootori tervisele hea? Meie oludes peaks mistahes muul autol sama välpa hoidma.
Küünlad- mis veel kallimad kui tavaautol.... 120 000 km peale võrdub see 1 hoolduse hind. Lisaks kogu gaasi süsteem mis pekki võib minna, mida tavaautol pole, rõhuregulaator puusalt kilone jublakas plus vahetus. Pole võõrad mingid pihusti ikaldused jnejnejne.
Maasikaks vahukoorel on muidugi see, et võid õhku lennata :)
Haahahaha. LAIIIK...kust sa võtad seda sõnavara. Ma tahan ka😂😂
Benapihustid jäävad kinni pigem sellest, et neid ei kiputa kasutama. Ma esmase valikuna gaasikat ka ei valiks. GTE on muidugi teine laul. Too võib lahe olla. @Aular näe kiidab ja ikka ei ole vastust saanud kas selle lahedama Ri stange lisa tuled ja päevakad ühes tööle saab või ei😂
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas tito » 12 Juul 2019, 21:48

SanderSPS kirjutas:
12 Juul 2019, 21:36
Haahahaha. LAIIIK...kust sa võtad seda sõnavara. Ma tahan ka😂😂
Benapihustid jäävad kinni pigem sellest, et neid ei kiputa kasutama. Ma esmase valikuna gaasikat ka ei valiks. GTE on muidugi teine laul. Too võib lahe olla. @Aular näe kiidab ja ikka ei ole vastust saanud kas selle lahedama Ri stange lisa tuled ja päevakad ühes tööle saab või ei😂
Mingi helin tuleb rindu ja siis tuleb mu seest see jutt... 😁
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas MartenL » 13 Juul 2019, 07:46

tito kirjutas:
12 Juul 2019, 19:30
MartenL kirjutas:
12 Juul 2019, 07:13
Mis seal rohkem kulub? See et välp on 15k ja mootori tervisele hea? Meie oludes peaks mistahes muul autol sama välpa hoidma.
Küünlad- mis veel kallimad kui tavaautol.... 120 000 km peale võrdub see 1 hoolduse hind. Lisaks kogu gaasi süsteem mis pekki võib minna, mida tavaautol pole, rõhuregulaator puusalt kilone jublakas plus vahetus. Pole võõrad mingid pihusti ikaldused jnejnejne.
Maasikaks vahukoorel on muidugi see, et võid õhku lennata
Ühe disla pihusti hinnaga saab mitu cng pihustit. Lisaks ei ole võimalik solkkütusega süsteemi rikkuda. See on alati nii olnud et osa seltskonda sõidab, teine ei oma sarnast asjagi ja halab foorumis kui kehv kõik ikka on 🙂
Kes tänasid kasutajat MartenL selle postituse eest:
MustVälk

Aular
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
Auto: Passat b7
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas Aular » 13 Juul 2019, 08:10

SanderSPS kirjutas:
12 Juul 2019, 21:36
tito kirjutas:
12 Juul 2019, 19:30
MartenL kirjutas:
12 Juul 2019, 07:13
Mis seal rohkem kulub? See et välp on 15k ja mootori tervisele hea? Meie oludes peaks mistahes muul autol sama välpa hoidma.
Küünlad- mis veel kallimad kui tavaautol.... 120 000 km peale võrdub see 1 hoolduse hind. Lisaks kogu gaasi süsteem mis pekki võib minna, mida tavaautol pole, rõhuregulaator puusalt kilone jublakas plus vahetus. Pole võõrad mingid pihusti ikaldused jnejnejne.
Maasikaks vahukoorel on muidugi see, et võid õhku lennata :)
Haahahaha. LAIIIK...kust sa võtad seda sõnavara. Ma tahan ka😂😂
Benapihustid jäävad kinni pigem sellest, et neid ei kiputa kasutama. Ma esmase valikuna gaasikat ka ei valiks. GTE on muidugi teine laul. Too võib lahe olla. @Aular näe kiidab ja ikka ei ole vastust saanud kas selle lahedama Ri stange lisa tuled ja päevakad ühes tööle saab või ei😂
No ma proovisin küll, aga ma nii noob, et ei saanud isegi stagingut tööle :D ma annan teada kui kellegi leian, kes asja korralikult ette võtaks :D

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas tito » 13 Juul 2019, 08:37

MartenL kirjutas:
13 Juul 2019, 07:46

Ühe disla pihusti hinnaga saab mitu cng pihustit. Lisaks ei ole võimalik solkkütusega süsteemi rikkuda. See on alati nii olnud et osa seltskonda sõidab, teine ei oma sarnast asjagi ja halab foorumis kui kehv kõik ikka on 🙂
Ma olen sõitnud diisliga üle 200 000 km ilma pihusteid vahetamata... Kuidas sa ütlesidki, ei oma sarnast asjagi ja halab foorumis kui kehv kõik ikka on. :think:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas MartenL » 13 Juul 2019, 17:04

tito kirjutas:
13 Juul 2019, 08:37
Ma olen sõitnud diisliga üle 200 000 km ilma pihusteid vahetamata...
Kes seda siin teemas küsis :mrgreen:

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 13 Juul 2019, 17:14

MartenL kirjutas:
13 Juul 2019, 07:46
tito kirjutas:
12 Juul 2019, 19:30
MartenL kirjutas:
12 Juul 2019, 07:13
Mis seal rohkem kulub? See et välp on 15k ja mootori tervisele hea? Meie oludes peaks mistahes muul autol sama välpa hoidma.
Küünlad- mis veel kallimad kui tavaautol.... 120 000 km peale võrdub see 1 hoolduse hind. Lisaks kogu gaasi süsteem mis pekki võib minna, mida tavaautol pole, rõhuregulaator puusalt kilone jublakas plus vahetus. Pole võõrad mingid pihusti ikaldused jnejnejne.
Maasikaks vahukoorel on muidugi see, et võid õhku lennata
Ühe disla pihusti hinnaga saab mitu cng pihustit. Lisaks ei ole võimalik solkkütusega süsteemi rikkuda. See on alati nii olnud et osa seltskonda sõidab, teine ei oma sarnast asjagi ja halab foorumis kui kehv kõik ikka on 🙂
Üleüldine otsesissepritsega mootorite probleem, et kipuvad kinni jääma "mitte piisavast" kasutusest ja lisaks tahmab terve sisselaske kollektor täis.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas dellu » 15 Juul 2019, 09:41

No isegi kui mõni kallim vidinas lendab, siis ma poleks kindel, et läheb kallimaks kui sääst. Arvestades et CNG-kas sõidab linnas nii 6.5-7kg vabalt (selline mustamäe-kesklinn tiksumine koos hommikuse ja õhtuse ummikuga - ilma kanalite, pirita teede ja selliste ökokohtadega). Seega umbes 5.5eur/100km. Bensukaga sama teed ma alla 10 kuidagi ei usu. Seega umbes 14 eur/100km. Seega isegi 1000km kuus korral 55 vs 140 eur. Aastaga seega võit umbes 1000 euri. Nii et kui korra Aastas peaksid 1000 eurost juppi vahetama oled ikka võidus. Reaalsus on ilmselt muidugi see, et 1000 eurost kulu ilmselt pole. Zafiral mul lendas kogu see süsteem. Gaznetis sai äkki 700ga tutika vidina peale.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1025
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas links » 15 Juul 2019, 14:23

Arvestada ka sellega, et kõigil pole "hõbelusikas autonduses". Või kui joppab, et saad miskit odavamalt.

Keegi oma cng kulu linnas täispaak meetodil proovinud?

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas dellu » 15 Juul 2019, 14:45

Naise DSG üldiselt päris 300 täis ei saa võib jääb 300 kanti, mina enda manualiga saan üle 300. 320-330 kanti tavaliselt (sõidustiil ilmselt ka mul veidi ökom kuigi jalg raskem). Arvestades et sõltuvalt tankurist läheb enamasti sisse umbes 20-21 kg. Täna just tankisin Tehnikas ja täiesti tühja paaki läks 21.01 - natuke tiksusin bensuga ka, nii et gaasiaurud on ka ära kasutatud :).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

madoc
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 22 Mai 2017, 09:08
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

Teine auto peresse

Lugemata postitus Postitas madoc » 18 Juul 2019, 17:30

Kui leiad sobiva 1.4 tsi mk7 comfortline dsg Golfi koos business paketiga (sis. xenon) alates MY2016, siis juhul, kui ACC ja App-connect puudu, saad need retrofittida alla 1k eur. Sellised golfid on alates 13-14k, kui läbisõit veel alla 80kkm, mõnel veel 1a garantiid alles.
Golfi kasuks on piisav ruumikus ja 0.5 m lühem pikkus, mis linnas manööverdades/parkides on selge pluss.
Viimati muutis madoc, 18 Juul 2019, 17:45, muudetud 2 korda kokku.

Vasta

Mine “Autoostu abi”