Vw corrado 1.8T '93 - Corrado93
Moderaator: etnies858
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 18 Aug 2019, 19:16
- Telefon: 53667140
- Auto: Vw corrado 93 1.8 turbo
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Vw corrado 1.8T '93 - Corrado93
Minuni on jõudnud ka üks corrado. Leidsin foorumi avarustes ka infot sellekohta mis tehtud on....ja hakkan vaikselt lisama mis ma ise teen siis. Vahepeal oli auto pikalt garaazis seisnud. Hiired olid käinud ka voolikuid ja juhtmeid närimas. Raketibaas likvideeris hiirte kahju. Proovisõitu tehes selgus ka et kollektor lekib kuskilt ja hea oleks aju ka kaasaegsema vastu vahetada et seade paremaks saada.Järgmine nädal kisun kollektori maha ja otsin lekke üles. Sai üv jaoks katt ka ostetud, mis käib aastas korra seal all. Tõenäoliselt näeb autot alles järgmisel hooajal sõitmas.
Mootoriruumis:
* 9A 2.0 Dohc 16v kaas
* G60 PG mootoriplokk
* Walbro GS342 kütusepump( 255l/h).
* Audi S2 kepsud ja kolvid
* TDO5HR 16G6-9.8T turbo (evo 8 ) sisemise WG-ga
* Mootoris uued kuluosad (Kolbenscmidt)
* Mootoriplokk hoonitud ning silindrid üle mõõdetud
* Uued kepsu-ja kaanepoldid, samuti nukkvõlli raamide poldid.
* MegaSquirt'n'Spark V3.0
* MegaSquirt juhtmestik
* Innovate Motorsports LC-1 WideBand + XD 16 näidik
* Custom sisselaskekollektor(voolavused mõõdetud)
* Custom väljalaskekollektor(teibitud)
* Custom36-1 Trigger wheel
* Audi AEB mootori pihustilatt
* Bosch MotorSport 2x2 coilpack
* GM IAT sensor
* 550cc Subaru pihustid
* Intercooler (550x230x65 kärjega)
* 2,5" Sisselasketorustik
* 3" RV Downpipe+ 2,5"väljalasketorustik
* HKS SSQV BOV
* Pidurimeistri katetega originaal siduriketas
Väljast:
* JOM Coiloverid
* 17" valuveljed "Roriform"
* In Pro clear esituled
* In Pro clear suunad+ udutuled
* RECARO elektriliselt reguleeritav originaal beez nahksisu
* RIEGER-i pikk kulm koos võrega
Seest:
* Autogauge Smoke seeria õlirõhu ja boosti näidik
* Innovate XD-16 WB näidik
* Käiguvahetustuli
* RECARO Corrado originaal beez elektriline nahksisu
* JOM-i kroomist lävepakukatted
* Head Unit Pioneer DEH-77MP
* Võim Alpine PMX-F640
* Woofrid Alpine SWE-1243E (2tk)
Mootoriruumis:
* 9A 2.0 Dohc 16v kaas
* G60 PG mootoriplokk
* Walbro GS342 kütusepump( 255l/h).
* Audi S2 kepsud ja kolvid
* TDO5HR 16G6-9.8T turbo (evo 8 ) sisemise WG-ga
* Mootoris uued kuluosad (Kolbenscmidt)
* Mootoriplokk hoonitud ning silindrid üle mõõdetud
* Uued kepsu-ja kaanepoldid, samuti nukkvõlli raamide poldid.
* MegaSquirt'n'Spark V3.0
* MegaSquirt juhtmestik
* Innovate Motorsports LC-1 WideBand + XD 16 näidik
* Custom sisselaskekollektor(voolavused mõõdetud)
* Custom väljalaskekollektor(teibitud)
* Custom36-1 Trigger wheel
* Audi AEB mootori pihustilatt
* Bosch MotorSport 2x2 coilpack
* GM IAT sensor
* 550cc Subaru pihustid
* Intercooler (550x230x65 kärjega)
* 2,5" Sisselasketorustik
* 3" RV Downpipe+ 2,5"väljalasketorustik
* HKS SSQV BOV
* Pidurimeistri katetega originaal siduriketas
Väljast:
* JOM Coiloverid
* 17" valuveljed "Roriform"
* In Pro clear esituled
* In Pro clear suunad+ udutuled
* RECARO elektriliselt reguleeritav originaal beez nahksisu
* RIEGER-i pikk kulm koos võrega
Seest:
* Autogauge Smoke seeria õlirõhu ja boosti näidik
* Innovate XD-16 WB näidik
* Käiguvahetustuli
* RECARO Corrado originaal beez elektriline nahksisu
* JOM-i kroomist lävepakukatted
* Head Unit Pioneer DEH-77MP
* Võim Alpine PMX-F640
* Woofrid Alpine SWE-1243E (2tk)
Viimati muutis Corrado93, 23 Aug 2019, 01:09, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 21 Aug 2019, 20:14
- Auto: Golf VI Variant
- Asukoht: Luige
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Vw corrado 1.8T '93 - Corrado93
Rohkem pilte kaugemalt/üldvaates? Et auto visuaalsest poolest parema mulje saada. Palju eeldatavalt "hobuseid"? Velg tundus esmapilgul kergelt häirivalt "teistmoodi", aga arvestades kere värvi, siis natuke seedides täitsa tiptop.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7839
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
Vw corrado 1.8T '93 - Corrado93
Kas sel on ümberehitus ka passi vormistatud?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
Vw corrado 1.8T '93 - Corrado93
See sisselase jääbki sul pragunema, sa ei ole esimene, kes seda remontima peab.
Ammu oleks juba mõistlik olnud sinna normaalne sisselase teha.
Ka Audi S2 kepsud ei ole kõige tugevamad detailid antud mootoris, arvestades turbo tootlikust,
siis saab need kepsud ilmselt korraliku seade ja normaalse boostiga kenasti kõveraks.
Palju selle mootori surveaste on? Kunagi ammusest ajast justkui meelde jäänud, et väga madal.
Mis asi on ECU aju?
Ammu oleks juba mõistlik olnud sinna normaalne sisselase teha.
Ka Audi S2 kepsud ei ole kõige tugevamad detailid antud mootoris, arvestades turbo tootlikust,
siis saab need kepsud ilmselt korraliku seade ja normaalse boostiga kenasti kõveraks.
Palju selle mootori surveaste on? Kunagi ammusest ajast justkui meelde jäänud, et väga madal.
Mis asi on ECU aju?
Viimati muutis M-Tech, 22 Aug 2019, 23:00, muudetud 1 kord kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 18 Aug 2019, 19:16
- Telefon: 53667140
- Auto: Vw corrado 93 1.8 turbo
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Vw corrado 1.8T '93 - Corrado93
Pole hetkel pilte.
Velg on endal ka plaanis ära vahetada. Passis ei ole ümberehitus kirjas. Tõenäoliselt lähebki sisselase uuesti ehitamisele.
Mis kepsud soovitad panna?
Surveastet ei oska öelda..suht võhik..ecumasteri aju soovitati kui ma ei eksi.
Kunagi olevat käinud dünos ka oli rattast olnud 260 ja mootorist 290kw
Velg on endal ka plaanis ära vahetada. Passis ei ole ümberehitus kirjas. Tõenäoliselt lähebki sisselase uuesti ehitamisele.
Mis kepsud soovitad panna?
Surveastet ei oska öelda..suht võhik..ecumasteri aju soovitati kui ma ei eksi.
Kunagi olevat käinud dünos ka oli rattast olnud 260 ja mootorist 290kw
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
Vw corrado 1.8T '93 - Corrado93
Kepsuks kõlbab vabalt ka Hiina H-profiil, need on ennast enamus tootjatel kestvana tõestanud.
Loomulikult kui pädevus võimaldab, siis tuleks ülemised ja alumised silmad enne paigaldust üle mõõta ning poldid stretch meetodil pingutada.
Kui huvi on, siis on mul endal ka erinevaid variante võimalik pakkuda.
Kindlasti tasuks ka selgeks teha, mis on selle kompoti surveaste, kuna sellest sõltub mootori erksus ja effektiivsus.
Kunagi väga ammu, kui see auto veel valge ei olnud olen seda autot mälu järgi ka ise MegaSquirt-iga seadistanud ja siis oli ta päris uimane.
Ecumaster-i kohta ei oska muud öelda, kui selles hinnaskaalas funktsionaalsusega kiita (kiika allkirja ).
Loomulikult kui pädevus võimaldab, siis tuleks ülemised ja alumised silmad enne paigaldust üle mõõta ning poldid stretch meetodil pingutada.
Kui huvi on, siis on mul endal ka erinevaid variante võimalik pakkuda.
Kindlasti tasuks ka selgeks teha, mis on selle kompoti surveaste, kuna sellest sõltub mootori erksus ja effektiivsus.
Kunagi väga ammu, kui see auto veel valge ei olnud olen seda autot mälu järgi ka ise MegaSquirt-iga seadistanud ja siis oli ta päris uimane.
Ecumaster-i kohta ei oska muud öelda, kui selles hinnaskaalas funktsionaalsusega kiita (kiika allkirja ).
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 18 Aug 2019, 19:16
- Telefon: 53667140
- Auto: Vw corrado 93 1.8 turbo
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Vw corrado 1.8T '93 - Corrado93
Auto kipub kuumaks kiirelt minema...oskab keegi soovitusi anda kuidas lahendada?
Kui suurem radikas siis mille oma istuks jne?
Kui suurem radikas siis mille oma istuks jne?
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Vw corrado 1.8T '93 - Corrado93
Kuumaks läheb tasuks alustada kontrollimist jahutussüsteemist
Kas termostaat avaneb õige aegselt ja kui avameb kas jahutusradika ventilaatorid käivituvad.Äärmisel juhul on mootori rike ja plokikaane tihend haiget saanud või koguni plokikaanes või kusagil pragu.Kepsu paigaldamiseks tuleb mootor nii või naa lahti võtta.
Viimati muutis Kahvel, 02 Sept 2019, 22:03, muudetud 1 kord kokku.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 106
- Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
- Telefon: 5164837
- Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Vw corrado 1.8T '93 - Corrado93
Kui probleemile lahendus leidmata siis vaadates pilte, siis tundub, et vahel veel väike radiaator koos ühe ventilaatoriga.
Kui muud asjad kontrollitud ja abi ei saanud siis ühe
lahendusena kannatab panna VR6-e radiaatori koos kahe ventilaatoriga.( esiraami all selleks ruumi paistab)