Golf 7 või Jetta, mootorid?
Golf 7 või Jetta, mootorid?
Tere,
Sooviks osta kas vw golf 7 või siis sama ajajärgu Jetta. Passat oleks ka võibolla, et sobilik. Kindlat eelistust pole. Aasta oleks alates 2011 ja hinnaklass kuni 12 000. Käigukast pigem automaat kuid ka manuaal sobiks. Kuna enamasti lühikesed sõidud siis eelistaks pigem bensiini. Milline mootor valida? Milline kõige murevabam ja dünaamika poolest asjalik? Millele ostu korral kindlasti tähelepanu pöörata?
Sooviks osta kas vw golf 7 või siis sama ajajärgu Jetta. Passat oleks ka võibolla, et sobilik. Kindlat eelistust pole. Aasta oleks alates 2011 ja hinnaklass kuni 12 000. Käigukast pigem automaat kuid ka manuaal sobiks. Kuna enamasti lühikesed sõidud siis eelistaks pigem bensiini. Milline mootor valida? Milline kõige murevabam ja dünaamika poolest asjalik? Millele ostu korral kindlasti tähelepanu pöörata?
Viimati muutis maxx, 26 Aug 2019, 23:16, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 298
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 14 korda
Golf 7 või Jetta, mootorid?
Antud valiku hulgast on kindlasti mõnusaim valik G7! Jetta on üsna lihne auto ja nö. kohandatud ameeriklane EU oludesse - polstrit vähem, kõvat plasti rohkem, laias laastus veel G5-G6 põhjal jne. Pealegi on G7 MQB platvorm hea jäik ning seetõttu vedrustus mõnus
Soovitan alates 1.4TSI mootorist ning siis on ka tagavedrustus sõltumatu.
Linna kindlasti bensiin, manuaal vs DSG puhtalt maitse asi, kui tundub, et kui oled rahulikuma sõidustiiliga, siis linnasõidul kipuvad DSG siduripinnad kalestuma ja käiguvahetusse kipuvad jõnksud tulema.
Passati puhul saad rääkida antud kriteeriumide puhul 7. põlvkonnast, mis ei ole sisuliselt halb, kuid kui eputamiseks suuremat autot vaja ei ole, siis G7 on alati üle!
PS! Ise sõidan A3 1.4TFSI manuaaliga ning olen väga rahul! Ainult pere jaoks kipub väikeseks jääma - soovi korral võita ühendust
Soovitan alates 1.4TSI mootorist ning siis on ka tagavedrustus sõltumatu.
Linna kindlasti bensiin, manuaal vs DSG puhtalt maitse asi, kui tundub, et kui oled rahulikuma sõidustiiliga, siis linnasõidul kipuvad DSG siduripinnad kalestuma ja käiguvahetusse kipuvad jõnksud tulema.
Passati puhul saad rääkida antud kriteeriumide puhul 7. põlvkonnast, mis ei ole sisuliselt halb, kuid kui eputamiseks suuremat autot vaja ei ole, siis G7 on alati üle!
PS! Ise sõidan A3 1.4TFSI manuaaliga ning olen väga rahul! Ainult pere jaoks kipub väikeseks jääma - soovi korral võita ühendust
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Golf 7 või Jetta, mootorid?
Golf 7 peal pole ükski nimetatutest ketiga. 90 ja 92 on sisuliselt sama. 103 on rohkem väänet ja märgatavalt parem minek.
-
- Huviline
- Postitusi: 298
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 14 korda
Golf 7 või Jetta, mootorid?
G7 on kõik mootorid rihmaga ning 90kW ja 92kW tõesti sisuliselt sama. Viimane on peale EU nõuete uuendamist saanud kohenduse korras mõne jõu juurde.
103kW (hilisem 110kW) on sama ploki peale ehitatud, kuid dünaamika sammu võrra parem igast asendist, kuid kulud samad, mis 90/92kW.
103kW (hilisem 110kW) on sama ploki peale ehitatud, kuid dünaamika sammu võrra parem igast asendist, kuid kulud samad, mis 90/92kW.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 22 Mai 2017, 09:08
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
Golf 7 või Jetta, mootorid?
103-110 kw mootorid on nobedamad jh.
Samas ka 1.4 lahjemad versioonid on pigem piisavalt võimekad ja dünaamika parem kui klassikalisel 2 liitrisel turbota masinal.
Järelturul olulist hinnavahet pole.
Samas ka 1.4 lahjemad versioonid on pigem piisavalt võimekad ja dünaamika parem kui klassikalisel 2 liitrisel turbota masinal.
Järelturul olulist hinnavahet pole.