VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas links » 08 Sept 2018, 06:56

Et peremehel igav ei hakkaks :D
Kes tänasid kasutajat links selle postituse eest:
intzuTerminats

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 26 Veebr 2019, 23:29

Peaks ka oma teemat korraks uuendama, väga midagi huvitavat vast pole, aga endal hea pärast lugeda. Hoiatan, tuleb pikk ja mittehuvitav tekst!

Golf 2-le saabusid paar nädalat tagasi sellised asjad:
IMG_20190226_195449.jpg
Liistud
IMG_20190226_195449.jpg (194.05 KiB) Vaadatud 13911 korda
Otsitud sai neid aasta aega, ebays nägin kahte komplekti liikumas 250 naelase hinnaga, valmistusin juba USA-st tellima neid 200$ + post 160$ aga Mermo saatis järsku üks hommik lingi, et nees on UK-s müüa, möödus 5 minutit ja 160 euroga ma need kätte sain. Üldises mõistes vist kirved, kuid pole näinud neid liikumas. Miks ma neid tahtsin? Täna tellisin siis G60 replica laiendid ära, praegused on juba päris hullult lagunenud ja paksu ukseliistu ei kannata jätta.

Järgmine nädal toon auto Kuressaarest ära ja läheb värvimisse mõlemad tiivad ja küljed liistude alt, sest vanad liistud on end krundini välja söönud. Peale seda plaanis lasta sõbral roostevabast torukolle teha, kuna linnusirin käib närvidele, lihtsalt ei leia lekkekohta ülesse ja torukolle oli mingi aeg plaanis nagunii. Mais plaanis veel poleer ja keraamika selga saada.

Golf 4 on minu käes sõitnud juba 15 000km selle poole aastaga :shock: ja täiesti elab veel. Rahaliselt on kulunud hetkeseisuga koos auto ostuga 900 eurot (ehk siis auto + varuosad) :lol: Enda arust päris hästi läinud. Mootoririhma vahetuseni on kuskil 30 000 jäänud veel, aga teen vast suvel ära, et süda oleks rahul. Eest kiskusin xenon kaugtuled ära, tänu nendele kaugtuli vilkus armatuuris pidevalt, ja üks töötas lõpuks aint.

Saaga oli mul rullikutega, pinguti koos rullikuga suvel vahetatud, vabajooksu oma vahetasin ka ära, kuid ikka midagi libises. Kuna roolivõimul oli ka loks sees, vahetasin ka selle ära. Ikka sama jama. Siis käisin Corra juures tõstukil, võtsime rihma maha ja mis siis selgus? Geneka rullik tuli supsti pealt ära. Alles oli siis sellest nii palju:
IMG_20190204_182444.jpg
Rullik
IMG_20190204_182444.jpg (92.24 KiB) Vaadatud 13911 korda
Seejärel tegi Corra kuumaga maagiat tükk aega, lausus võlusõnu ja sisemine osa tuli võllilt maha lõpuks. See sai vahetatud ja vaikus saabus, õigemini vaiksem on, kuna diisel teeb ikka jubedat häält võrreldes bensiinimootoriga. Esiklaasi plaanin veel enne üvd ära vahetada, mõra jookseb paremalt vasakule piki klaasi. Kui keegi teab mõistlikku hinnaga kohta, kus esiklaase vahetatakse, siis võib soovitada Tallinna piires. Pikk jutt, s*tt jutt, aga kuna järgmine uuendus on nagunii peale suve vms, siis kärab kah.
Viimati muutis intzu, 04 Sept 2019, 06:20, muudetud 2 korda kokku.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Kriisa
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
Auto: Golf 7.5
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas Kriisa » 27 Veebr 2019, 08:04

Rõõm on näha, et siin keegi veel ka teise generatsiooni golfe ehitab. Kui kõik uued asjad külge saavad, võiksid pildiseeria ka teha.

Edu tegemistes.
K
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."

Mermo
Huviline
Postitusi: 957
Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
Auto: 2
Asukoht:
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 11 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas Mermo » 28 Veebr 2019, 12:46

Kriisa kirjutas:
27 Veebr 2019, 08:04
Rõõm on näha, et siin keegi veel ka teise generatsiooni golfe ehitab. Kui kõik uued asjad külge saavad, võiksid pildiseeria ka teha.

Edu tegemistes.
K
Ma ehitan ka, aga foorumisse teemat enne sõitma saamist ei tee ;)

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 16 Apr 2019, 17:17

Väike uuendus jälle:

P.S ( Ei oska kõiki tehnilisi termineid öelda, kuid seletan nii hästi kui oskan )

16 märts tõin omale saalekolinaga KR mootori, lootuses saada sealt normaalne pea, lasta see korda teha ja 9A peale panna. Alguses tundus kõik okei kuniks oli aeg pead lammutama hakata, et hüdrotõukureid vahetada. Esiteks olid poolkuud nukkvõllidele suvalises järjekorras ja valetpidi peale pandud. Ka nukkadel on jämedad sooned sees poleeritud pindadel, poolkuud nende peal olid ka õrnalt viga saanud.

Tuju s**t mis s**t läksin Teearu juurde. Selgus, et on uusi nukkvõlle vaja, kuna vanade parandamine võtaks rohkem aega ning vaeva ja ei pruugi saada hea. Väljalaske poolel ei pidanud ükski kanal rõhku, sest kõik klapid olid kõverad :crazy: :thumbdown: Jaaa see ei olnud veel kõik! Eelmise mootori kokku ladumisel on kas jahutusvedelik või mingi muu asi kaane ja tihendi vahele jäänud ning augud sisse söövitanud kohtadele, mida spetsialist ei ole varem näinud, ehk need tuleb ka täis keevitada. Ühesõnaga nimesid nimetama on eelmise omaniku käes asi üle p***e tehtud.

Golf 2 sai värvitud, aga üks praakkoht on sees, läheb peale öökruiisi tagasi tegemisse. G60 laiendid on küljes, rattad nii koopas, et 8 tolli lai velg tundub kui 5" :D Hetkel tehakse aga roostevabast torust väljalaskekollektorit mulle ja võidujooks ajaga käib, sest plaanis on kindlasti öökruiisile jõuda. Peale seda vean juhtmed kellade jaoks, et näha õlirõhku ja muid asju ning mais algab pea vahetus.

Golf 4-l tahtis kast plehku panna padja küljest, kuid kasti kronsteini sisse sai uus keere tehtud ja jämedamate poltidega kinnitatud uuesti. Sai ka vahetatud sisemine veovõlliots uuesti, sest kumm oli katki läinud ja Haapsalus käies sai 2 tundi padukas sõidetud, mis tegi otsale 1:0.

Eks kunagi kirjutan kirjutan uuesti kui kõik nii rahamaias ja fustreeriv ei ole :wave:
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas CD-R » 16 Apr 2019, 17:34

Miks olemas olevat kaant ära ei remondi kui see KR oma nii risu on? Seda pordi vahet nagunii persega ei tunne, originaal pritsega kohe kindlasti mitte. Väljalaske pool pidi neil halvem ka olema kui 9a kaantel, mis on tegelikult olulisem. Pm mul oleks üks kaas saadaval ka kui vaja on.

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 16 Apr 2019, 17:43

Kuna lihtsalt ei ole aega ja ei jõua, tahan 18. mai Tartu sellega minna. Praegusel peal tiksub mingi hüdrokas ka vahel. Hetkel asjad seisaks kõik kui kaant peal ei oleks, kuna korda tegemine võtab aega ja endal pole vahendeid ja kohta et seda ette võtta. Väljalaske kohta räägivad ühed üht juttu ja teised teist, tea siis mida uskuda.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas Terminats » 16 Apr 2019, 17:58

Ma ütlesin kohe, et sul läheb nii või naa kauem sellega, sest sul juhtub midagi sellist selle kaanega, mida sa ei oleks osanud ette ka kujutada. Küsi kust ma oskasin seda arvata :D.

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 16 Apr 2019, 19:13

Kiire update, meenus et sain kaasa mingi kaane, sama koodiga ja paremas seisus, arvatavasti viin selle homme sinna kui nad kaugele ei ole tööga jõudnud.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 01 Sept 2019, 17:21

Oleks aeg vist teemat uuendada jälle Terminatsi suurel tungival soovil. Vahepeal on asju toimunud, kuid siia seda veel eraldi kirja panna nõuab suurt kogust motivatsiooni.

Alustame siis pea vahetusest:
► Näita Spoilerit
Kaas sai remonditud, teised kasutatud nukkvõllid Lätist muretsetud, ehk nukaliin hooniti üle, kõik vl klapid uued, klapisääretihendid uued, kaas keevitatud, lihvitud, survestatud, uus kett, uus nukasimmer jne. töö ise läks kuskil 540 eurot koos km-ga. Vahetus toimus Corra töö juures, aitäh talle abi ja nõu eest. Kuna enamik mootorist tuli lahti, siis sai ka karter puhastatud ja uue tihendi, söela vaatasime ka üle, tundus enam vähem ok, plokikaane ja kkk tihendid läksid ka nagunii uued, pihusti ja sisselaske kolle tihendid ka uued. Selle koha pealt sai natuke ämbrisse astutud. Oma süül tellisin vale tihendi ja kollektori alumise ning ülemise osa vahel olev tihend sai väiksem kui õige oleks. See aga sai hiljem välja vahetatud.

Alguses ei saanud aru, et uus pea midagi muudaks, võibolla väga minimaalselt andis juurde, kuid Hannese juures avastasime, et nukaratas 1 hamba võrra nihkesse sattunud. Peale 2h seadistamist ma ütleks et vahetus tasus ära, mootor ärkas üleval pool ka ellu.

Peale seadistamist sai Golf 2 poleeri ja keraamika selga, auto muutus kohe inimlikumaks välimuse poolest.

Kui ÜV-le läksin, siis tuli välja, et esimesed õõtsad, sarniirid, roolilatt ja rooliotsad vajavad vahetust, lisaks ka tagumised rehvid. Sain siis korduva, sõitsin Kuressaarde oma teise garaaži ja hakkasin seal lammutama. Sisemised otsad said valed, kirjutasin Aerosse, saadeti siis uued teele paadiga. Kui need sain vahetatud, siis sai oma pastelde rehvidega Tallinna longatud, sest need rehvid ikka said päris kähku otsa vale jooksu pärast. Sai üle 3a sillastendis käidud, et jooks otseks saada lõppude lõpuks. Seal selgus, et mul saab ühele poole panna 2-3 kraadi cambrit, teisele poole aga ainult 1. Kuna oli plaan rada sõitma hakata, siis lasin maksimumi panna, ise oleks 1.5-2 tahtnud, aga noh, mis teha. Korduvale sõitsin, siis veetsin seal alla 3 minuti ja sain tulema :lol:

Golf 4-st nii palju, et müüsin augusti alguses maha sõbrale, hakkasin üht punast (seekord meelega punast, kuna eelmised 2 autot on kogemata punased olnud, siis kolmas peab ka juba olema!) 191kw luukpära endale ihaldama ja tänu sellele pidin G4-st loobuma.

Kuna käiguvahetus oli mul selline, et kunagi ei teadnud, kas käik läheb sisse või ei, sai Saaremalt Eduardo käest uus torn ostetud. Seda vahetama hakates aga tuli 2 üllatust vastu: kastiõli oli arvatavasti originaal, sest kasti sisse vaadates oli tunne nagu kanalisatsiooni vaataks ja teiseks torni vastuse laager oli kutu. Torn ise oli tihkem, kuid jäi loksuma, sest laagrit enam all pole. Parem ikka minu arust, sest eelmine oli ise kokku aretud erinevate poltidega ning logises igat pidi. Kastiõli sai ka muidugi vahetatud.
► Näita Spoilerit
Vahepeal sai Tabasalus 2 korda käidud koos Corraga. Sain teada, et teisi rehve kindlasti vaja. Corra müüs oma nankang ns2r-id mulle utiili hinnaga, sest need hakkasid suhteliselt otsa saama, kuid plaan oligi ainult katsetada, et kui palju need erinevad mu tavaliste hiinakatega. Vahe oli ikka sees. Summutipuksid lendavad mul pidevalt katki rajal, kuigi keskmine pütt sai eemaldatud, mõtlesin BMW E38 summutipukse proovida, samasugused ümmargused aga veits paksemad.

Eile sai Ecctuning karikaetapil käidud, algus oli paljulubav, kuid kuna ma olen rajal veetnud ainult kokku ca 4-5h, siis ma sinna võitma ei läinud, ainult kogemust ammutama. Corra varasemad ajad sõitsin üle õnneks, ainuke eesmärk saavutatud :clap: . Teine sessioon oleks tulnud paremini välja, kui tagumised rehvid oleksin kiiremini soojaks saanud ja poleks tagumikku ette visanud, sinna kaotasin oma sekundi, üritades autot kontrolli alla saada. Kolmas sessioon kadusid pidurid viimasel ringil ära, panin U kurvis liiga kaugele otse, kaotasin sinna oma 2-3 sekundit kohe, et mitte muru peal hullata. :roll:

Mida ma õppisin? Vaja hakata palju tihedamini harjutamas käima, kui praegu, õpiksin palju rohkem juurde. Käigukast on vaja korda teha, käikude sissesaamisega on suuri raskusi. Talvel läheb suure tõenäosusega Kahvli juurde remonti, kus ta ka LSD sisse poetab. Taha vaja kettad panna, tean et mu trummel nagunii otsas kohe-kohe ning minu ja Corra auto pidurdusvõime vahe on päris suur. Kolmandaks vaja normaalsed rehvid osta, suure tõenäosusega soetan Federal 595RS-R, lisaks tahan turvakaart ja trakse sisse, et ennast kindlamini tunda. Mootoriga hetkel plaane pole, kuid seda vaatab järgmine suvi uuesti.

See reede Baltic Vag Festile sellega, eks näis mitu korda summuti alt kukub ja kas üldse kohale jõuab. :clap:
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas Terminats » 03 Sept 2019, 12:16

JOM'id rajal ei vaju läbi? Kas seoses lähiaja seaduse muudatustega on plaani võetud mootorivahetus? Kui käigukast on korda tehtud, kas lased mootoril vähemalt saaled ja rõngad ära vahetada? Kui jah, siis kas on plaanis jõudu juurde teha "kui mootor juba nii või naa laiali on"? Millal mõlgid välja tõmbad või on eesmärgiga alles jäetud Autodest Matu "mälestuste" stiilis?

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 03 Sept 2019, 13:42

Terminats kirjutas:
03 Sept 2019, 12:16
JOM'id rajal ei vaju läbi? Kas seoses lähiaja seaduse muudatustega on plaani võetud mootorivahetus? Kui käigukast on korda tehtud, kas lased mootoril vähemalt saaled ja rõngad ära vahetada? Kui jah, siis kas on plaanis jõudu juurde teha "kui mootor juba nii või naa laiali on"? Millal mõlgid välja tõmbad või on eesmärgiga alles jäetud Autodest Matu "mälestuste" stiilis?
JOM-id vajuvad natuke liiga palju jah. Plaanis järgmine aasta BC Racing coiloverid soetada. Mootoriga vaatab mis saama hakkab, järgmine aasta pole plaanis veel midagi teha, kuid ülejärgmine aasta võiks ITB-d peale saada, kaas porditud, kangemad nukad, suuremad klapid (võibolla), uued vedrud jne, reguleeritavad nukarattad, sepissisu, kergendatud hooratas ja kõik, mis on vajalik, et pöörlevat mootorimassi vähem oleks. Mõlgid ennast veel ei häiri :lol:
Viimati muutis intzu, 03 Sept 2019, 13:42, muudetud 1 kord kokku.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 03 Sept 2019, 15:23

intzu kirjutas:
03 Sept 2019, 13:42
Terminats kirjutas:
03 Sept 2019, 12:16
JOM'id rajal ei vaju läbi? Kas seoses lähiaja seaduse muudatustega on plaani võetud mootorivahetus? Kui käigukast on korda tehtud, kas lased mootoril vähemalt saaled ja rõngad ära vahetada? Kui jah, siis kas on plaanis jõudu juurde teha "kui mootor juba nii või naa laiali on"? Millal mõlgid välja tõmbad või on eesmärgiga alles jäetud Autodest Matu "mälestuste" stiilis?
JOM-id vajuvad natuke liiga palju jah. Plaanis järgmine aasta BC Racing coiloverid soetada. Mootoriga vaatab mis saama hakkab, järgmine aasta pole plaanis veel midagi teha, kuid ülejärgmine aasta võiks ITB-d peale saada, kaas porditud, kangemad nukad, suuremad klapid (võibolla), uued vedrud jne, reguleeritavad nukarattad, sepissisu, kergendatud hooratas ja kõik, mis on vajalik, et pöörlevat mootorimassi vähem oleks. Mõlgid ennast veel ei häiri :lol:
Norm
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 03 Sept 2019, 15:42

Kahvel kirjutas:
03 Sept 2019, 15:23
intzu kirjutas:
03 Sept 2019, 13:42
Terminats kirjutas:
03 Sept 2019, 12:16
JOM'id rajal ei vaju läbi? Kas seoses lähiaja seaduse muudatustega on plaani võetud mootorivahetus? Kui käigukast on korda tehtud, kas lased mootoril vähemalt saaled ja rõngad ära vahetada? Kui jah, siis kas on plaanis jõudu juurde teha "kui mootor juba nii või naa laiali on"? Millal mõlgid välja tõmbad või on eesmärgiga alles jäetud Autodest Matu "mälestuste" stiilis?
JOM-id vajuvad natuke liiga palju jah. Plaanis järgmine aasta BC Racing coiloverid soetada. Mootoriga vaatab mis saama hakkab, järgmine aasta pole plaanis veel midagi teha, kuid ülejärgmine aasta võiks ITB-d peale saada, kaas porditud, kangemad nukad, suuremad klapid (võibolla), uued vedrud jne, reguleeritavad nukarattad, sepissisu, kergendatud hooratas ja kõik, mis on vajalik, et pöörlevat mootorimassi vähem oleks. Mõlgid ennast veel ei häiri :lol:
Norm
Ole marurahulik, sa hakkad neid töid tegema.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 12 Nov 2019, 12:49

Tervist, vahepeal on natuke jälle juhtunud. Golf 2-l andis Passati pealt tulnud originaalsidur otsad, ketast veel oli natuke jäänud, aga mõranes juba. Nimelt lendas kettal üks vedru pesast ära korvi vahele ja ei saanud sidurit lahutada enam, pedaal all ja käis selline ragin, et süda läks pahaks :crazy: . Lahti võttes avastasin, et hooratas on ka kuuma saanud, Kahvel käis vaatas üle, soovitas tööpind üle lasta. A why not siis juba rasva mitte maha rookida :D

► Näita Spoilerit

Viisin selle Trammipargi Allani kätte, ta sai selle 5.6 KG peale (originaal oli 8.* KG kanti) ja GTR-is tasakaalustati kuni 8000 pöördeni. Hetkel on see siis 0.21g balansist väljas, mis on päris hea võrreldes alguse 4.1 grammiga.
► Näita Spoilerit

Hooratas küljest sain vaadata, kust mul õli lekib pidevalt. Vända simmer oli omadega päris kutu, ehk vahetasin ka selle koos metallümbrisega ära. Läks Corteco toodang.
► Näita Spoilerit
Siduri ostsin LuK-i oma. Kui doonori ostsin, oli tšekk, kus oli kirjas, et 2014 on survelaager ära vahetatud, aga ei süvenenud sellese väga. Nüüd uuesti vaadates avastasin, et 2014-2019 oli mul seal AutoMega laager. Pani imestama, et see eelmisel omanikul esimese kuuga laiali ei lennanud...

Kuna käigukast on niigi perses tegelikult (vana õli oli meeldivat tooni), siis ostsin ka 175€ kasti rem.komplekti, seal on siis igasugu laagreid ja simmereid. Kasti viisin see laupäev Kahvli juurde, kui ta kunagi aega saab, siis kisub lahti ja annab teada, mida juurde on vaja. Ülekande jätan hetkel samaks, kuna ise rahul sellega. Kahvlilt ostsin ka Quaife diffri ja eile õhtul sain seikluste kiuste ka ARP-i diffripoldid. Võtsin ühendust ka vredensteiniga, kuna mul on torni vastuse jaoks vaja uut laagrit (eelnevalt on teemas näha, et laiali). See jõudis ka kohale, peaksin täna järgi minema.

► Näita Spoilerit
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 3 VR6 '93 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 12 Nov 2019, 13:19

Teema jätkub:

Kuna Golf 2-ga ei sõida talvel ja Golf 4 müüsin maha, sest ei vajanud diislit enam, siis ostsin omale Corra käest VR6. Alguses kõik tore ja fun, aga pahtel häiris kunde tagumise ukse küljes. Sai see üle värvitud ja autoga esimest korda pesulasse mindud. Kunde eesmise ukse juurde jõudes, kuskil meeter eemal olles, lendas sealt ka värv minema, sai järgmine uks üle t**a värvitud. Miks niimoodi? Kuna on plaanis talv sellega ära kärutada ja sõbra Mk2 Jettale see doonoriks müüa, ehk pikka pidu sellel autol pole.

► Näita Spoilerit

Lisaks sai pudi-padi Golf 3-le muretsetud. MFA kang sai välja vahetatud, tagumine kojamees tööle pandud, ette uued kojamehed, filtreid vahetatud, stanged üle föönitatud igavusest, esimesed kettad ja klotsid vahetatud, juhipoolne esimene support üle käidud, summutitoru alt ära vahetatud (roostetas ja kui Tammsaarele rehvivilinaga keerasin, siis rööbastes raputas autot nii palju, et murdus pooleks. Terminats ja Kahvel oli auto peal, ju mu lahja võrr hakkas võimsamate võrride omanikke kartma ja lasi ennast täis/ribadeks). Nädalavahetusel vahetan termostaadi ära ja andurite flantsi tihendi, lisan ka drosselklapi jaoks teised lõdvikud. Just tellisin ka uued küünlad ära, kuna tühikäigul pöörded kõiguvad (äkki aitab natukenegi). Tiivalaiendid ka olemas, need pean kuidagi külge pookima.

► Näita Spoilerit

Eile oli plaanis ARP diffripoltidele järgi minna, kui juhtus midagi ootamatut: Kadaka teelt Ehitajate teele suundudes Mustamäe tee poolt, reastusin bussiritta ja sain midagi rehvi sealt. Kuna ei olnud aega süveneda keset teed, siis sõitsin paarsada meetrit sõbra juurde, võtsin peale ja suundusin Kadaka Selveri parkla. Seal vaatasime, et mille ma ülesse korjasin. Alguses tundus nagu 10 padrun (kaovad ju ära, vb mõnel isegi keset teed), aga hiljem garaažis uurides saime aru, et see oli hoopis trellile katusekruvi otsik :clap: Keerasime varuratta alla ja kiman selle pitsalõikuriga hetkel. Täna rehvivahetus ja saab plekkvelje tagasi alla.

► Näita Spoilerit

Golf 2-st ka veel: enne Kuressaarde viimist ja kasti alt võtmist lasin selle üle pesta ja vaadata kuidas keraamika on püsinud. Sõber ütles et päris hästi isegi, ta arvas et on hullem. Aga järgmine aasta on plaanis 5 aastast keraamikat proovida, kuna saan suht sama hinnaga mis 1 aastast. Kevadeks on ka ToDo list olemas:

Turvakaar (lõpuks) ja sellega koos traksite kinnituskohad
Esimesed kettad Zimmermani puuritud ketaste vastu vahetada ja Ferodo Racing klotsid
Taha ketaspidurid ja pidurijõu regulaator vahele
Uued rehvid ja veljed ringrajale
Ette ülesse ja alla strutbarid
Kõik uued veovõlliotsad

Paar pilti ka pestud autost:

► Näita Spoilerit
Viimati muutis intzu, 27 Jaan 2020, 16:43, muudetud 2 korda kokku.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas links » 12 Nov 2019, 15:51

Lõpuks keegi ostis tolle hunniku :D

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 19 Nov 2019, 23:58

Vahetasin vr6-l termostaati ja andurite korpuse flantsi ja juhtus selline asi, et säde kadus ära, totaalselt. :crazy:

Halliandurit testida ei saa, sest süütepool ei löö isegi kui hallianduri pistiku keskmisse klemmi massi anda. Ostsin uue süütepooli, ikka 0. On kellelgi aimu, mida järgmisena vaadata?

Pooli pistiku äärmistest klemmidest testeriga möötes on vool olemas. Kui teha vooluring testeri abiga keskmiste kllemmide vahel, siis hallianduri pistiku juures on 12V aga süütepooli klemmile jõuab 0.5V, on see korrektne või kaob vool ära kuhugi? 3 päeva ajusid vaevanud sellega ja ei saa aru no, ühendasin lahti ainult temp andurite pistikud, tagasi kokku pannes aga säde puudus. :cry:
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas Petzo » 20 Nov 2019, 09:42

viewtopic.php?t=98168
Seal teemas ka pooli kontroll kirjas. veendu, et ka uus pool on töökorras. ehk ühenda juhtmed orse süütepoolile, mitte hallianduri pistikusse
Viimati muutis Petzo, 20 Nov 2019, 09:45, muudetud 1 kord kokku.
Rait.

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 20 Nov 2019, 10:11

Petzo kirjutas:
20 Nov 2019, 09:42
viewtopic.php?t=98168
Seal teemas ka pooli kontroll kirjas. veendu, et ka uus pool on töökorras. ehk ühenda juhtmed orse süütepoolile, mitte hallianduri pistikusse
Proovisin nii, mõlemad särisesid, aga arvan, et juhtmed on liiga õhukesed, et otsest kõvat pauku ei tulnud. Aga mõlemad käitusid samamoodi, ehk pistik küljes täiesti 0, otse akult aga tahaksid nagu toimetada.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 21 Nov 2019, 14:03

Eile käisin Speedsteris Hanneselt nõu küsimas, soovitas vaadata kas juhtmed on ajju minnes terved. Kontrollisin üle, olid terved. Hiljem selgus, et probleem lahenes iseenesest, sest peale 4 päeva otsustas säde tagasi tulla. Aitäh ka Corrale, kes tulutult seda minuga eile taga otsis.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 29 Jaan 2020, 08:44

Teen väikese teema uuenduse ka jälle ära.

Golf 3 sõidab veel kuidagi, tagumised amordid ja vedrud sai välja vahetatud, sest peale igat lamavat vajus taguots nii alla, et mõlemad rehvid käisid koopasse. Väga tore ei olnud nii sõita, kuna "mis paganama roim" pilgud ei ole päris samad kui "lahe auto, mees" pilgud. Amordid läksid Bilstein B4 ja verdud Lesjofors vms.

Lisaks on hommikuti külmade ilmadega mingi krigin ennast ilmutama hakkanud, tänu sellele olen juba vahetanud pingutirulliku, geneka lasin täiesti ära taastada (uued laagrid, vasest rõngad, tagumine plastikkate ja dioodiblokk) ja veepumba hiljuti (läks SKF), kuid ikka on midagi alles. Rihma vahele aga määret lastes kadus krigin ära. Rihm on iseenesest Gates (tellisin Contitechi, aga ju karma saatis krigiseva Gates'i, kuigi peaks hea rihm olema ju :crazy:). Eks proovib Boschi, @Terminats-il see ei krigise ja proovin endal ka. Viimase võimalusena on RV pump jäänud veel.

Lisaks läks tühikäigumootor läbi, laenasin CD-R-i Jetta pealt ajutiselt seda, kuniks enda oma peale Aeromotorsi puhkust kohale jõudis. Alguses kahtlustasin õhulugerit, aga seda sai ka testitud ning häda polnud selles. Lihtsalt huvitav fakt, et 9A mootoril ja AAA VR6-l on need samad. :?

Golf 2-le said ostetud ette ja taha uued piduriplekid (eesmised ca 6.5€ Aerost ja tagumised ca 12€ Passat B3 omad, Klokkerholmi toodangud). Plaan on siis täiesti ketaste peale üle minna. Aitäh @CD-R-ile, kes müüs mulle Audi S2 esimesed supportid. Hetkel ees 256mm ketas 1 kolvilise supportiga, kuid upgrade'ina saab ees olema 280mm G60 ketas ja 2 kolviline support. Aitäh ka @Corra-ile, kes mu supportid heast lahkusest liivapritsiga üle lasi. Esimestel supportitel said kõik kolvid ja mansetid uued, tagumistel läksid kolvid karukeelega üle ainult.
► Näita Spoilerit
Varsti tuleb Golf 2 kokkuladumise aeg, sai ka kõik veovõlliotsad ära vahetatud. Välimised olid päris otsas vist, rippusid maa poole ükskõik mis asendis nagu puhkav meheau ning juhipoolne raksus tagurdades juba 3 aastat. Välimised läksid seekord ka jämedamad, 90mm äkki, igastahes suuremad kui 1.8 66kw mootori omad, millega ma siiani sõitsin. Kuna ei viitsi neid uuesti kohe varsti vahetada, siis panin SKF-i otsad.
► Näita Spoilerit
Lisaks kogun vaikselt juppe, kuid veel mõtlen, kas toda ehitust enam foorumis kirjeldan vältimaks liigset tähelepanu maantee onude poolt. Igastahes vaja leida ABF mootor, kuna 9A tegemine elektroonilise pritse peale saab tüütu olema. Idee poolest aitaks ka ABF-i terve sisselaske leidmine, 16V kaas on endal olemas ja alumise otsa saaks 2E panna. Kuna Corra vanamehe jutt kogumisest ja investeerimisest jätab külmaks, siis sai CD-R-iga ühendust jälle võetud ja ta varustas mind ITB-dega ning Audi süütepoolidega :clap:
► Näita Spoilerit
Viimati muutis intzu, 29 Jaan 2020, 09:02, muudetud 1 kord kokku.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas golfimees » 29 Jaan 2020, 11:22

Hei, et vr6-l kriginast lahti saada proovi tervet pingutit vahetada, mina sain endal sellest nii lahti. Mul vilistas siis kui lombist läbi sõitsin, uus rihm ei aidanud ja peale terve pinguti vahetust on vaikus majas;)

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 04 Veebr 2020, 08:13

golfimees kirjutas:
29 Jaan 2020, 11:22
Hei, et vr6-l kriginast lahti saada proovi tervet pingutit vahetada, mina sain endal sellest nii lahti. Mul vilistas siis kui lombist läbi sõitsin, uus rihm ei aidanud ja peale terve pinguti vahetust on vaikus majas;)
Nüüd juba peaaegu nädal möödas rihma vahetusest, panin Gatesi asemel Boschi ja siiani vaikus. Gates hakkas juba esimene hommik krigisema. Rihmakvaliteet visuaalselt ka ikkagi erines, Bosch tundus palju kvaliteetsem, Gates nägi kui odavama otsa rihm välja, ehk @Terminats-il oli õigus.
Viimati muutis intzu, 04 Veebr 2020, 08:18, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat intzu selle postituse eest:
Terminats
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 30 Mär 2020, 12:59

15. veebruar sai siis kähku Saaremaal ära käidud Golf 2 järgi. Antud nädalavahetus oli liikumine veel kergendatud vormis, Kell 1 öeldi, et võib-olla saab veel ära käia nii, et lastakse tagasi ka. Kiiresti sai ostetud pilet ja kell 2 bussi peal oldud juba. 18.00 kohale jõudes läksin kiiresti auto juurde, kerge käikude timmimine ja üritasin tagasi liikuma hakata. Aga tekkis imelik anomaalia: natuke rohkem gaasi andes viskas voolud tagant ja põhja alt pildus sõbra sõnul sädemeid ning tuled vilkusid. Kuna aega oli liikuma hakkamiseks 10 min, et praamile jõuda, siis lonkasin praami peale ära. Sajani kiirendus kestis kuskil 30 sekundit, et auto jõnksutama ei hakkaks ja edasi liiguks. :crazy: Tallinna vedas kuidagi ära ja sai viga otsima hakatud. Viga otsima hakates avastasin, et karteri tuulutus on lahti tulnud ja tühikäigumootor võib vastu halliandurit käia, kuid ega väga midagi ei paranenud sellest. Tuli välja, et geneka pluss juhe oli ennast vastu ventilaatori korpust paljaks höörunud ja lasi kõike lühisesse. Juhe sai ära liigutatud ja ajutiselt ( :shifty: ) ära parandatud ja sellega anomaaliad piirdusid.

Eelmine nädal oli mul puhkus ja möödus see E-N 10-16h iga päev garaažis. Selle jooksul sai kõik pidurid üle käidud.

Kogu kompott tuli siis selline:

Ees
Audi S2 supportid ja kandurid
EBC Yellowstuff klotsid S2 omad (klotsil ise on overhang, mida tuleb mingi aja tagant maha võtma hakata)
ATE Golf 2 G60 kettad 280mm
Uued piduritorud igaks juhuks
1.8 66kw pidurivoolikud

Taga
ATE kettad
Ferodo klotsid
G2 supportid ja kandurid
TRW käsipiduritrossid
FAG laagrid
Mapco rummud
Lisaks mõlemale poole rummu ja sillatala vahele 1cm plaadid (aitäh @Corra)
Wilwoodi piduriregulaator
Passat B3 piduriplekid, ca 10€ tk, aeors täiesti saadaval, istusid 1:1
Motuli RBF 660 võidusõidu pidurivedelik (3x 0.5L 41€, vaja läks tegelikult alla 0.75L, kuiv keemispunkt: 325, märg keemispunkt: 205 kraadi)
► Näita Spoilerit
Mapco rumm ja FAG-i laager väga ei tahtnud koostööd teha. Nimelt oli Mapco rumm vist liiga jäme, sest laagrit peale saada oli paras ajuvähk (originaal trumli rummule läks väga ilusti), lõpuks läks ketas nii peale, et mutriga pingutad vastu rummu kogu kompotti, sest muidu see asi ei liikunud, panen ka pildi illustreerimaks olukorda kui kaugele laager läks näppudega peale venitades. Igastahes kui ketast kunagi kätte saada tahan, siis noh, ei tahagi vist kätte saada, sest see lihtsalt ei tule. :lol:
► Näita Spoilerit
Külge panin ka ülemise ja alumise eesmise strutbari. Ülemisega tuli kaasa paisupaagi liigutamise kronstein, aga see oli nii vale kui vale, et see sai uus tehtud, mis liigutaks paaki natuke kõrvale. Alumine ise jäi päris madalale aga õnneks rataste vahele, et otseselt takistama ei tohiks jääda.
► Näita Spoilerit
Vahetatud sai ka 02A torn ja hoovastik 02J vastu. Käike on palju parem vahetada ikka, kuigi tundub kuidagi mehaanilisem ja häälekam, samas meentutab natuke shortshifterit ja konkreetsem kui 02A võbisev dingel-dongel. Kuigi tegelikult sõites on hea kuulda, kas käik läks ikka sisse, sest trosside sättimisega läks alguses aega, et aru saada, kuidas toimib. Dieselgeekil on youtube's õpetus olemas, kuidas reguleerida, aga mul sai pikitrossi lõtk liiga väike ja 3ndat hakkas ragistama alguses. Kuigi enne seda sai ka küljelt küljele liikuv tross natuke valesti, sest tagurpidi käiku leida oli müsteerium oma ette. Et tagurpidi tuled tööle jääks läks tagurpidi käigu andur 020 oma (sama pikad). Aitäh @Corra jälle, kes aitas mul seda külge pookida ja tunnelit lõigata.

Kohale jõudsid peale 4 nädalast ootamist ka RRS FIA traksid 4p omad, et turvakaare paigaldamise jaoks oleksid need olemas ja saaks katsetada kuidas istuvad. Punased ikkagi :D Rajal jäi häirima, et turvavöö ei suutnud mind täiesti paigal hoida ning levinud on ka video, kus rajal keegi pani Hiina traksidega matsu ning lendas armatuuri alla. Elu siin koroona keskel kallis, otsustasin osta kallimad traksid.

Käigukasti koha pealt nii palju, et torsen töötab ja imeliselt, launchida on palju parem kui monomähkuriga ning kurvi minnes gaasi vajutades auto tõmbab ennast sisse poole (tänava hiinakatega oli selline asi varasemalt utoopia ja kauge unistus). Käigukast aga tuleb mingi hetk alt ära uuesti, sest diffri laagrite lõtk pole piisav (laagri saalte all käivad seibid, et pikilõtk oleks paigas). Hetkel undab liiga palju. Lisaks on vaja keermestada ka kolmas poldiauk kasti peal, sest hetkel on 02J trossid kasti küljes 2 poldiga. 3-s poldiauk on olemas, aga liiga suur, sinna tuleb keermeniit sisse panna.

Üldmuljena võin öelda, et siiamaani on vaev ära tasunud. Sõidurööm on suur, pidurid võtavad väga hästi. Põhja ei ole saanud muljuda, klotsid tuleb paarsada km sisse sõita, et "break-in compound" ära kaoks, siiamaani üle poole pedaali pole vajutanud ka, sest pole lihtsalt vajadust olnud ka kiiresti sõites. Kurvidesse saab hooga sisse söösta ja välja ka tulla. Eile saigi Läänemaal Spithamis käidud, kurvilisi teid ning ilma nauditud. Kahjuks ainult makki pole enam, panin õlirõhu kella sinna, sest väga ebamugav oli seda oma põlve tagant vaatamas käia. Lõpetuseks paar pilti autost endast ka. :wave:

spitham.jpg
spitham.jpg (247.21 KiB) Vaadatud 10462 korda
spitham2.jpg
spitham2.jpg (115.13 KiB) Vaadatud 10462 korda
Viimati muutis intzu, 30 Mär 2020, 13:07, muudetud 1 kord kokku.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Vasta

Mine “Huviliste autod”