Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 09 Okt 2019, 00:27

Kas kellegil on reaalset kogemust jagada Sharan 7N ehk 2010 ja üles mudeli sõidusoojendi convertimisega osaliselt seisusoojendiks.
Natuke olen sellel teemal ennast üritanud harida ja saan aru, et "ajud" on nendel ahjudel erinevad ehk sõidusoojendi ahjul on üks moodul seest puudu võrreldes seisusoojendiga.
See on siis see osa, mis laseks taimeri info kelladeplokki, mis omakorda eeldab õiget tüüpi kelladeplokki + lisanupuga kliimaplokki nagu aru olen saanud.
See osa mind väga ei segagi hetkel, pigem tahaks saada lihtsalt distantskäivituse funktsiooni, mis soojendaks mootorit esialgu ka ilma salongi õhku puhumata.
Ideaalis võiks see toimuda läbi originaal webasto puldi, mille kit-i soodsalt ka näiteks ebay kaudu saada on aga nagu aru olen saanud,
siis sõidusoojendi ja seisusoojendi "käsustik" on ka ajudes erinev ehk sõidusoojendile OEM puldi ja mooduli lisamine seda tööle veel ei pane.
Väidetavalt saab ahju softi vahetada või unlock-ida. Kas keegi on sellega ka reaalselt kokku puutunud või omab mingit infot antud toimingu kohta.

Esialgu oleksin väga rahul juba sellega, kui saaks mõistliku kuluga lasta lihtsalt mootori puldist sooja näiteks 30 min enne kodust väljumist, naine ei peaks siis päris jääkulma autoga koos väikeste lastega pikalt sõitma.
Viimati muutis M-Tech, 09 Okt 2019, 00:28, muudetud 1 kord kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5319
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas jussike » 09 Okt 2019, 09:35

Selle asja nimi on C-kit (vanasti oli komplektis taimeriga kell, puldi osa tuli veel lisaks osta, praegu ei tea komplektsust), Müüb ja paigaldab KGK/Automaailm/Soeauto, aga eriti rahakoti sõbralik see tegevus pole.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 09 Okt 2019, 09:40

Oleneb, mis webasto mudel peal täpselt, osadel tööle minekuks vaid w-bus signaali vaja ja uuem kell toetab pulti ja on värvilise displayga (saab panna E-R 8:00 ja 17:00 nt jne)

mauh
Huviline
Postitusi: 1151
Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
Telefon: +358401715165
Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas mauh » 09 Okt 2019, 10:03

ma neid palju teinud omalajal. c kit asemel ma vahetaks ahju välja, ei tuleks lisa vidinaid ja kõik töötaks nagu tehasest saab k puldi panna. huvikorral voin aidata osadega:)

lhallimae@gmail.com
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 09 Okt 2019, 14:20

Paigaldusega saan ma ise ka ilmselt hakkama, see polegi probleem, olen Webastot ja Binar-i mõned paigaldanud ka.
Erinevate lisamoodulitena on mul endal ka mitmeid teoreetilisi lahenduse variante olemas aga eelistaks reaalset toimivat lahendust ehku peale moodulite ostmise asemel.
W-bus signaal on netiavaruste järgi väidetavalt sõidusoojendil ja seisusoojendil erinev.
Selle tõttu ei pidavat saama lihtsalt OEM ehk Webasto puldi osa niisama lisaks panna.
On see teie kogemusel tõsi?

VCDS järgi selline ahi autol peal:
Address 18: Aux. Heat Labels: 1K0-815-071.clb
Part No: 7N0 963 271 C
Component: Zuheizer 051 2730
Revision: 00051000 Serial number: 09022126000000
Coding: 0000041
Shop #: WSC 00020 790 00000
VCID: 3431E19602373B471E1-8060

No fault code found.
Viimati muutis M-Tech, 09 Okt 2019, 14:32, muudetud 2 korda kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

marx666
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 10 Jaan 2017, 20:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas marx666 » 10 Okt 2019, 19:41

Saaks pakkuda sellist lahendust - http://henmagrupp.ee/altox-wbus-5-gps/
Kui vaja soojendi tarkvara uuendada, saan ka sellega aidata.
Salongi ventilaatorite käivitamiseks ilmselt vajalik ka IPCU.

info@henmagrupp.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 30 Nov 2019, 14:27

Annan ka veidi tagasisidet siia teemasse enda upgrade lahendusest, äkki kellegil on sellest tulevikus kasu.
Mina sain enda upgrade-i tehtud, läksin kasutaja mauh pakutud variandi teed ning olen otsusega ülimalt rahul.
Mauh organiseeris mulle terve vähekasutatud OEM seisusoojenduse ahju komplekti koos kliimaploki (üks nupp juures) ja kaugjuhtimise puldi komplektiga (pult + vastuvõtja).
Kõik asjad VAG originaal tooted ehk paigalduse lõpuks on mul seisusoojenduse OEM lahendus.
Paigaldus ise on ka ülimalt lihtne võrreldes igasugu lisamoodulite ühendamisega, ahi on ühe raami küljes koos kõige juurdekuuluvaga (vahetus ~1.5h), klimaploki vahetus ka väga lihtne (15min).
Ainuke juhe, mis tuleb juurde vedada on kaugjuhtimise süsteemi juhtimiseks, mida sõidusoojendiga variandil tehasest veetud ei ole (ning toide ja mass puldi vastuvõtjale).
Kui pult ei ole oluline, siis ei ole isegi ühtegi juhet vaja lisaks vedada ega ühendusi muuta, et ahju saaks taimeriga tööle panna või salongist nupust juhtida.
Kogu selle asja suurim pluss on tehase salongisoojenduse juhtimine. Ma oleks võinud panna suvalise aftermarket seisusoojenduse peale (ise müün ja paigaldan Autotherm-i) aga tehase lahendusega õhuvoolu ning salongivendi kiiruse juhtimist on väga keerukas ja kulukas replitseerida.

Ehk siis minu soovitus on igal juhul kulutada pigem veidi rohkem ja valida OEM lahendus, mitte lisamooduleid paigaldada.
OEM lahendusele saab ka GSM mooduli lisaks kindlasti panna, kuna T91 ehk kaugjuhtimise puldi moodul peaks tavalise Wbasto W-BUS kaudu ahjuga suhtlema.
Viimati muutis M-Tech, 30 Nov 2019, 14:28, muudetud 2 korda kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Lutz
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas Lutz » 08 Dets 2020, 22:14

Tekkis küsimus oma Sharan 7N sõidusoojendi kohta. Kas oleks võimalik teha nii, et soojendit saaks ka käsitsi juhtida. St kui ma ei soovi, et soojendi automaatselt külmaga töötaks, kas ma saan soojendi vooluvõrgule lisaks juurde panna lüliti, et seda välja lülitada. Kas soojendil on koguaeg vool peal ja läbi CAN võrgu käib selle juhtimine? Üks lahendus oleks muidugi kliima panna OFF ja siis ta tööle ei hakkaks, aga siis ei puhu ka akendele õhku. Äkki oleks võimalus panna uus kliima paneel, kus on ahju nupp olemas ja seadistada see nii, et ahju saaks ON/OFF lülitada.

Lihtsalt oma auto kasutamise vajaduse juures ma ei näe mõtet sõidusoojendi retrofit seisusoojendiks. Samas kui sõidud jäävad lühikseks, siis ka ahi saab rohkem vatti.

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas eavp » 08 Dets 2020, 22:55

Kui sõidud jäävad lühikeseks, siis vatti saab hoopis külm mootor. Paarsada eurot kasutatud sõidusoojendi - versus asendusmootor?

Kas see sõidusoojendi OFF on tingitud mingi kütuse kokkuhoiu ideega? Kui jah, siis minu arvates mingit arvestatavat kokkuhoidu ei tule. Või siis tulebki sõita kliima OFF ja esiklaasi jäätumise vastu hõõruda soolalapiga.

Kui tahad et sõidusoojendi ei käivituks, tõmba tal pistik tagant ära.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 09 Dets 2020, 11:52

Ma ei tea kui pikad su sõiduotsad on Lutz, aga ise sõidan igal hommikul 5km tööle linnas ja isegi sellise ajaga/maaga annab webasto sõidusoojendina arvestatavalt kiirema mootori soojenemise. Ilma webastota tänapäevase diisliga tõenäoliselt temp seier ei tahakski end selle maa peale väga liigutada, webastoga on ta näidiku järgi 90 kui tööle jõuan. Reaalne õlitemp siiski 70 kandis. Ja arvestades, et webasto kulutab ca 0,7l/h (vbla eksin, aga oleks nagu kuskilt silma jäänud), siis on see väga marginaalne lisakulu kui selle eest saab mõnusat sooja autot nautida loetud minutitega. Teatud olukordades tunnen siiski küll, et ta on liiga agar ja võiks ta välja lülitada. Nt sõidan kodust tööle minnes tee peal lapse lasteaeda, kuhu on 500m. Selle maa peale aetakse webasto käima ja kui ta käima on saanud jään juba seisma ja siis hakkab järeltuulutus ja jutud, aku pealt. Aga noh, ega tema aru saa kui pika maa sa sõita kavatsed. Samas, autol on veel peal originaal webasto aku (9 aastat, 165 000km), nii et ei tasu liigselt selle pärast vist põdeda, tundub, et kestab küll.

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas tofetome » 09 Dets 2020, 12:22

tobimarg kirjutas:
09 Dets 2020, 11:52
Ma ei tea kui pikad su sõiduotsad on Lutz, aga ise sõidan igal hommikul 5km tööle linnas ja isegi sellise ajaga/maaga annab webasto sõidusoojendina arvestatavalt kiirema mootori soojenemise. Ilma webastota tänapäevase diisliga tõenäoliselt temp seier ei tahakski end selle maa peale väga liigutada, webastoga on ta näidiku järgi 90 kui tööle jõuan. Reaalne õlitemp siiski 70 kandis. Ja arvestades, et webasto kulutab ca 0,7l/h (vbla eksin, aga oleks nagu kuskilt silma jäänud), siis on see väga marginaalne lisakulu kui selle eest saab mõnusat sooja autot nautida loetud minutitega. Teatud olukordades tunnen siiski küll, et ta on liiga agar ja võiks ta välja lülitada. Nt sõidan kodust tööle minnes tee peal lapse lasteaeda, kuhu on 500m. Selle maa peale aetakse webasto käima ja kui ta käima on saanud jään juba seisma ja siis hakkab järeltuulutus ja jutud, aku pealt. Aga noh, ega tema aru saa kui pika maa sa sõita kavatsed. Samas, autol on veel peal originaal webasto aku (9 aastat, 165 000km), nii et ei tasu liigselt selle pärast vist põdeda, tundub, et kestab küll.
Niipalju ma skan öelda, et mu mu passatil tarbib max 0.59 l/h, eeldusel, et korras ja ei leki :D
image.png
image.png (145.46 KiB) Vaadatud 4727 korda
image.png
image.png (143.95 KiB) Vaadatud 4727 korda
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 09 Dets 2020, 12:35

No seda enam :)

Lutz
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas Lutz » 09 Dets 2020, 13:48

Mul on täpselt samasugune olukord nagu tobimarg kirjutas. Laps lasteaeda, enne seda 1km sõitu ning täiesti mõttetu on ahjul ennast käimata tõmmata, kui kohe peab jälle seisma jääma 10 minutiks. Seetõttu mõtlesingi, et kas sõidusoojenduse käivitumist on võimalik ajatada vastavalt minu soovile. Eesmärk ei olegi kusagilt kokku hoida või külma mootoriga sõita. Lihtsalt ahju eluiga arvestades ei tundu ratsionaalne selliste lühikeste sõitude puhul seda koguaeg tööle rakendada.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5319
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas jussike » 09 Dets 2020, 14:35

Siis on ju mõistlik seisu soojenduseks asi ümber teha. Nii kaua kui lasteaias käid, siis lased ahjul edasi kütta...
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas tofetome » 09 Dets 2020, 14:37

jussike kirjutas:
09 Dets 2020, 14:35
Siis on ju mõistlik seisu soojenduseks asi ümber teha. Nii kaua kui lasteaias käid, siis lased ahjul edasi kütta...
Kuidas see välja näeks? Enne kui mootori seisma paned siis lülitad kliimapaneelist webasto sisse?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 817
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 09 Dets 2020, 14:56

tobimarg kirjutas:
09 Dets 2020, 11:52
Ilma webastota tänapäevase diisliga tõenäoliselt temp seier ei tahakski end selle maa peale väga liigutada,
mul äial pesumasin expret tepee ja sõita miski 15km (linnas) ja see ei seier ilma sõidusoojendita üle 70 kraadi ei tõuse ka -1 juures :D
Viimati muutis anonymous2, 09 Dets 2020, 14:57, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat anonymous2 selle postituse eest:
tobimarg
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5319
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas jussike » 09 Dets 2020, 15:35

tofetome kirjutas:
09 Dets 2020, 14:37
jussike kirjutas:
09 Dets 2020, 14:35
Siis on ju mõistlik seisu soojenduseks asi ümber teha. Nii kaua kui lasteaias käid, siis lased ahjul edasi kütta...
Kuidas see välja näeks? Enne kui mootori seisma paned siis lülitad kliimapaneelist webasto sisse?
Kasvõi nii, aga võid ka hommikul esimese asjana sisse lülitada ja viimases sihtkohas välja lülitada.
Külma ilmaga läheb ahi ju nikuinii automaatselt tööle kui mootori käivitad, las ta siis jääb selleks lühikeseks ajaks käima, nii kaua kui autost ära käid, lihtsalt töötamine ju akut ka eriti ei kurna, ahju startimine võtab pallju voolu. Ma kasutan ahju talviti tihti nii, nt poes käikude ajal.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
tofetome
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 09 Dets 2020, 15:45

Ja jussike kõik õige, see on alternatiiv. Eks see oleneb jah kaua ära käid. Kaalukausil ongi, et kas vähem/rohkem koormab/kulutab/misiganes tihedad käivitused või see, et ta pikka aega ühte jutti töötab. Aga tegelikult on see üldse vist mingi esimese maailma pseudoprobleem :D

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas tofetome » 09 Dets 2020, 16:03

tobimarg kirjutas:
09 Dets 2020, 15:45
Ja jussike kõik õige, see on alternatiiv. Eks see oleneb jah kaua ära käid. Kaalukausil ongi, et kas vähem/rohkem koormab/kulutab/misiganes tihedad käivitused või see, et ta pikka aega ühte jutti töötab. Aga tegelikult on see üldse vist mingi esimese maailma pseudoprobleem :D
No aga kui see juba olemas, siis patt kasutamata jätta ju. Mingismõttes siiski maksnud selle eest :D jussikese mõte hea. Ma siiani koguaeg mõelnud, et mis juhtub kui sõiduajal sisse lülitada, aga mis siis ikka vist :D
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Lutz
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas Lutz » 09 Dets 2020, 16:30

Selles suhtes ongi tobe, et ahi on ju olemas aga no ei tööta nii nagu tahaks. Kahjuks ei ole hetkel võimalik sõidusoojendile käivitamist (sh taimeriga, puldiga) lisada, vaid on vaja kogu kupatus (sh ahi, kliima paneel, spidokas jne) välja vahetada.
Viimati muutis Lutz, 09 Dets 2020, 16:34, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5319
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas jussike » 09 Dets 2020, 16:39

tofetome kirjutas:
09 Dets 2020, 16:03
tobimarg kirjutas:
09 Dets 2020, 15:45
Ja jussike kõik õige, see on alternatiiv. Eks see oleneb jah kaua ära käid. Kaalukausil ongi, et kas vähem/rohkem koormab/kulutab/misiganes tihedad käivitused või see, et ta pikka aega ühte jutti töötab. Aga tegelikult on see üldse vist mingi esimese maailma pseudoprobleem :D
No aga kui see juba olemas, siis patt kasutamata jätta ju. Mingismõttes siiski maksnud selle eest :D jussikese mõte hea. Ma siiani koguaeg mõelnud, et mis juhtub kui sõiduajal sisse lülitada, aga mis siis ikka vist :D
Sõiduajal töötab ta sul niikuinii koguaeg, vahet pole kas lülitad ise või mitte, kui välistemp madal. Kui mootor juba soe siis jääb nö tühikäigul tuksuma, aga kui mootori temp mingil põhjusel langema hakkab lisab kohe vunki juurde.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5319
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas jussike » 09 Dets 2020, 16:41

Lutz kirjutas:
09 Dets 2020, 16:30
Selles suhtes ongi tobe, et ahi on ju olemas aga no ei tööta nii nagu tahaks. Kahjuks ei ole hetkel võimalik sõidusoojendile käivitamist (sh taimeriga, puldiga) lisada, vaid on vaja kogu kupatus (sh ahi, kliima paneel, spidokas jne) välja vahetada.
No kui plaanis juba neid asju vahetada, siis vaheta juba ahi ja kliima paneel selliseks, kus seisusoojenduse funktsioon olemas.
Viimati muutis jussike, 09 Dets 2020, 16:41, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 09 Dets 2020, 17:58

Lutz kirjutas:
09 Dets 2020, 13:48
Mul on täpselt samasugune olukord nagu tobimarg kirjutas. Laps lasteaeda, enne seda 1km sõitu ning täiesti mõttetu on ahjul ennast käimata tõmmata, kui kohe peab jälle seisma jääma 10 minutiks. Seetõttu mõtlesingi, et kas sõidusoojenduse käivitumist on võimalik ajatada vastavalt minu soovile. Eesmärk ei olegi kusagilt kokku hoida või külma mootoriga sõita. Lihtsalt ahju eluiga arvestades ei tundu ratsionaalne selliste lühikeste sõitude puhul seda koguaeg tööle rakendada.
Seda juttu lugedes on soe soovitus: Osta endale bensukas!

Mul Touaregi peal läbi käidud etapp. Suvel kütab lisasoojendi juurde ja talvel ka. Isegi töösooja mootoriga kippus juurde kütma.
Lisasoojendi võtab vaid liiter sajale rohkem. Ilma selleta sai proovitud sõita huvipärast.
Isegi korras termostaatide puhul ei lähe mootori temp üle 70. :D
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

marx666
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 10 Jaan 2017, 20:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas marx666 » 09 Dets 2020, 18:51

Kui huvitab olemasoleva sõidusoojendi eelsoojendiks muutmine siis oleks pakkuda erivaid lahendusi antud autole.
Soojendi juhtimine taimeri, puldi või telefoniga.
Võta ühendust info@henmagrupp.ee ja räägime võimalikud variandid läbi.

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

Sharan 2012 (7N) sõidusoojendi upgrade

Lugemata postitus Postitas tofetome » 09 Dets 2020, 19:18

MustVälk kirjutas:
09 Dets 2020, 17:58
Lutz kirjutas:
09 Dets 2020, 13:48
Mul on täpselt samasugune olukord nagu tobimarg kirjutas. Laps lasteaeda, enne seda 1km sõitu ning täiesti mõttetu on ahjul ennast käimata tõmmata, kui kohe peab jälle seisma jääma 10 minutiks. Seetõttu mõtlesingi, et kas sõidusoojenduse käivitumist on võimalik ajatada vastavalt minu soovile. Eesmärk ei olegi kusagilt kokku hoida või külma mootoriga sõita. Lihtsalt ahju eluiga arvestades ei tundu ratsionaalne selliste lühikeste sõitude puhul seda koguaeg tööle rakendada.
Seda juttu lugedes on soe soovitus: Osta endale bensukas!

Mul Touaregi peal läbi käidud etapp. Suvel kütab lisasoojendi juurde ja talvel ka. Isegi töösooja mootoriga kippus juurde kütma.
Lisasoojendi võtab vaid liiter sajale rohkem. Ilma selleta sai proovitud sõita huvipärast.
Isegi korras termostaatide puhul ei lähe mootori temp üle 70. :D
See rakendub automaatselt ju alla 5 kraadi. Kuidas ta suvel sul juurde kütta sai?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Vasta

Mine “Elektroonika”