VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 69 korda

VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing »

Tervitused taaskord.
Haarasin enne nädalavahetuseks maale tulekut kaasa raali ,et võtta end lõpuks kokku kiirete asjatoimetuste kõrvalt ning lisaks puhkamisele kirjutada uuest liikurvahendist ka nõutud teema.

Peale Golfi õnnetut saatust,sai hakatud otsima sobivat kandidaati ,eeskätt just 4motion Golfi/Borat ,et tõsta avariiliselt kogu turbo tehnika ringi. Ainus huvitav isend napsati (vast saatuse tahtel..) ninaeest & rohkem huvipakkuvaid versioone ( sh. mõistliku hinnaga) ei olnud ka naaberriikides. Ringole telefonitsi kogu oma vw maailmavalu jagades ja muuseas jutuga ka New Beetle RSi mudelini jõudes, plahvatas Ringol ,et põhjanaabritel on müügis antud auto replica & veel mõistliku hinnaga. Kuna olen paaril korral RSi (k.a Cup Edition) saadaolevate kerepaneelide + velgede hinda kokku löönud ( ..mis ei ole teps mitte väike raha..),et selline replica luua ,siis oli see inf & kuulutus minu jaoks korralik südame rütmihäire. Kuna mu enda hüpoteeside kohaselt oli arvata et tegu pigem originaal paneelidega ,kuna minu aastatetagused ja põgusad kohesed replica paneelide kittide otsingud eriti vilja ei kandnud ,rääkimata sellest et veljed olid juba pildilt näha originaalid. Siis oli ostu plusse rohkem kui miinuseid.. ütleme siis nii. Peale soomekeelt valdaval sõbral teha lastud telefonikõnet sai konstanteeritud fakti et tegu ongi originaal osadest loodud replicaga.
Nii sai 25. jaanuari õhtul mindud üle lahe ja juba 26. hommikul hakatud kihutama Savonlinna poole Beetlele järele.

Muuseas .. ei peljanud soomest auto toomist ,kuna süsteem lihtne & mis peamine,autod korralikumad (alates soola puudumisest ja autode paremast tehnilisest seisundist) ..sealt tõin mullu sügisel elukaaslasele 06' US Jetta (..ehk teeb sellestki kunagi teema) :wink:

Kuna mina polnud sellise kerega isendit realses elus oma ihusilmaga näinud (kuigi arvude jms näol oli mul ammu teada mis vahe on tava Beetle'l & RSi'l) siis oli "esmakohtumine" sõnatuksvõttev. Kaasas olnud (vähe teist masti autoentusiastist) sõber seevastu kasutas "teravamaid komplimente" :D
Soomele mitteomaselt oli auto seest viisakas ja puhas. Lisaks muule oli heaks üllatuseks esisillas paiknevad 3.2l suured pidurid.

Paar pilti müügikuulutusest ja laevareisilt tagasisuunal:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kui pisemad tagasilöögid ,nagu näiteks ilusti alla laskuv - aga üles suunas poolepealt kinni kiiluv juhiukseklaas ,välja jätta .. sujus ca 400km sõit probleemideta :mrgreen:

Autoks siis 99' aastal Mehhiko tehasest välja veerenud 2.0 , 85kw (AQY) bensiinimootoriga, millel küljes 5k. manuaalkast (EGT).
Ls: 178000 km
Varustus: el. aknad, el. peeglid , soojendusega istmed , konditsioneer ,ESP.
Väliselt: New Bettle RSi kogu kerepaneelide/tiibade,laiendite ,stangede & antitiibade (sh suunatuled,liistud,tuulesuunajad jm.) + kirsiks tordil RSi originaal 9 x 18 ET10 OZ Racing Superturismo veljed.
Esipidurid 3.2l 334mm pidurid , H&R (arvatavasti 40mm) madaldusvedrud, põhjaall metallist suur karterikatse.

Tulevikuplaanidest siis kui hakkab asjaga tegelema, sai seda juba eelmises teemas väga põletavana nähtud :mrgreen:


Nüüd siis toimetustest lähemalt:

Sai hakatud lahkama & loomulikult ka likvideerima esimesi avastusi ning muud mis silma riivas. & pisut "erilise" interjööri muutmist olemasolevaga :)

* Muret teinud akna üles-alla liikumine .. lahenes lihtsalt klaas lahti lastes ja uuesti kinni kruvides. Kiilus vaid kinni.
* Keskluku standard probleem MK4 + platformipõhistel. Golfilt võtsin korralikud uste lukustid ja viskasin ringi - Toimivad.
* Puuduv (loe: nipukaga asnedatud) kapoti tuuleluku hoob koheselt esindusest tellitud ja hiljem ka vahetatud

*esimesed modifikatsioonid siis interjööris: R'i Rool , TT pedaalikatted+jalatugi & Golfi sportlikud & tumedad esiistmed. Tagaistme istumisalune sobib peaaegu bolt-on , seljatugi aga ei sobi üldse, lukustuskohad näiteks eri kõrgustel jms. Aga peatselt saab ka tagaiste oma lahenduse.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Lisaks.. Kui algul oli plaanis, et mis seal ikka ,kihutab ka talvel ringi sellega ..igapäevaauto siiski.. siis peatselt oli selge ,et kindlasti jääb see vaid suveautoks 8)

Järgmine, kui ka algusest peale üks häirivamaid nüansse väliselt oli tagaotsa olukord. Peamiselt just diffuusori õudne välimus. Kuid ilusamaks ei teinud seda ka keskelt pooleks olev lisa pidurituli , suvalised/universaalsed(kusjuures Hella toodetud) numbrituled ega ka tagaluugi lingi kattel asuv suur kopitanud VW logo. kõigest järgemööda.

Kõigepealt tellisin B varuosa lisa piduritule (a osa tundus pisut kallivõitu) . Vana eemaldades sai juba ohtralt kiruda ja vanduda,sest keegi tark oli mingisugust liimi tule ja kere vahele laksnud. Õnneks toimis selle liimi peal kõige paremini nn. kummiketas/käi (kleebiste eemaldamiseks)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Kuna eelnevatel omanikel oli vaja lahendada kuidagi tagumise udu- & tagurdustule probleem , oli sinna tehtud suurte ja vägevate led tuledega & alumiinium kronsteiniga aretis.
Kuna pidin üldse välja mõtlema ,mis stiilis seda tagaotsa teha. pidin mingi hübriidi looma kahest jäärgnevast olemasolevast versioonist:
Cup Edition kasutab keskmistes avades võrke ,paremas nurgas on tagurdustuli ja vasakus nurgas on summutitoru (tegelikult on seal veel üks plastik kate ,millesse tehtud summutiava)
RSi 'l on keskmised avad tühjad..lihtsalt põhjaall on korralik diffuusor ühendatud stangega & nurkades siis samuti plastikkatted milledes summutitorude avad.

Kuna olemasolevat originaal viimast summutipütti modifitseerima ei tahtnud hakata,kuigi kaalumisel olid erinevad variandid, (ka. mõlemale poole torud nagu RSi 'l.. mille puhul parema toru ühendamine on probleemne tänu varuratta süvendile) jäi viimaseks plaaniks kogu diffuusori ava täies laiuses kinni panna alumiinium nn. tuuninvõrguga. RSi'ga sarnaselt lisab ligilähedase udu- & tagurdustule (mis muide pärinevad Hiinast , on päris hea kvaliteedi ja valgustugevusega ning äärmiselt odavad..kusjuures alternatiivseid pole eriti võtta) diffuusori ülaserva. Paraku tuli teha ka diffuusori osal värviparandus,sest värvi koorus korralikult ja ei oleks kohe kuidagi esteetiline jäänud. Lõpptulemusega võib rahule jääda..selleks hooajaks :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Järgmisena Sai võetud ette numbrituled.. Otsisin netist infi,pilte ,videosid et näha millised on originaal numbrituled RSi'l (tava Beetle'l paiknevad numbrituled külgedel) ..ning ühest lahedast RS'i videost paistavad silma Golf 4 numbrituled. Sai tellitud uued numbrituled.
Installimise eel aimasin halba,kuna oli näha ,et küljesolevate toimimisel mängivad olulist rolli erinevad liimid & silikoonid. Nii oligi.. kasutatud oli nii sanitaar silikooni,liimmasse kui ka super attacki laadset jama. :silent: Peale 2,5 tundi ,oli eemaldatud vanad,eemaldatud kipsinoaga superliimi jäägid ,erinevate keemiatega - erinevad liimid/silikoonid , pisut vesipaberiga jääke lihvitud ,pind pisut poleeritud, pintsliga pisut tule süvendisse värvigi tupsutatud ja valmis. Lõplikult valmis tulede saaga alles eile,kui sai golfilt lõigatud numbrituledele pistikud ,neist pinnid välja ,kõvasti jootmist ja surramurrat auto küljes oleva pornograafiaga ,ning lõpptulemusega võib rahule jääda taaskord :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Siinkohal jätan lektüüri pooleli.. jätkan homme :)
Viimati muutis ompracing, 31 Dets 2022, 12:19, muudetud 7 korda kokku.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

Sellel teemal on 122 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”