Täna, teisel juulil, täpselt aasta tagasi sain oma Golfi ARKis vormistatud 1.8T'ks. See oli hea tunne nagu kooli lõpetamine vms.
Igatahes, selle aastaga on juhtunud nüüd nii, et vana käigukast on pensionil ja asemele tuli 02J 3.9 peaülekandega 5k.kast. Kast sai remondi mille käigus vahetati kõik koonuslaagrid (orig.juppide vastu), differ sai QUAIFE ja käiguhoovastik Audi TT'lt. Remondi tellisin, sest vajalike tööriistade ostmine oleks kallimaks läinud kui remont.
Nüüd on autol ka õigetpidi hooratas ja õliga sidurisüsteem. Hooratas tehti soomes 4kg kergemaks ja tasakaalustati. Stock hooratas kaalus 10kg, mis on ikka müstika omaette. Võrdluseks ka üks foto. Hoorattale panin ka uued sidurikorvi juhtpinnid.
Nüüd on hooratas koos korviga 10,5kg, mis on ikkagi pea 4kg raskem kui seda tagurpidisiduri süsteemiga. Seda on natuke tunda kui pööret anda aga ei midagi hullu. Sõit tänavaliikluses on raskema hoorattaga parem. Ainult, et selle mugavusele paneb pidurit raskem siduripedaal. Kuna siduri korv tuli SRE oma, siis neid lamelle tuleb suurema jõuga suruda, et sidur lahutama saada. Ketas sai ka Sachs'lt aga mitte SRE vaid 210mm disla oma. Minule sellest piisab täiesti. Siiani pole seda ketast libisema saanud
Viienda käigu panin kah nobedama kui kastis orig.oli. Selleks tuli tellida 0,658 ülekandega hammakad. Neljarealisel 110 alas on pöörded nagu all fotol näha. Isegi 70alas kannatab viiendaga sõita, õilrõhk langeb siis ainult 0,2bar võrra maximumist. Kui nuriseda, siis neljas käik võiks veidi pikem olla. Spido ja odo hakkasid ilusti tööle. Vaja oli ainult uus pistik olemasolevate juhtmete otsa joota. Pistikutel ilusti tähistused peal ja segamini ajada pea võimatu.
Käikude vahetamine on nüüd oluliselt konkreetsem, justkui mingi shortsifter oleks. Enam ei ole ka nii hullu torque steer'i kui seda oli lahtise lukuga. Roolist tuleb ikkagi korralikult kinni hoida.
Eelmine kast (020) oli 3,6midagi peaülekandega ja pean tunnistama, et selle käigukasti ülekanded mulle meeldisid rohkem. Kuid nüüd 02j'ga ei pea enam muretsema, et äkilisemalt kohalt võttes kast laiali lendaks.
Järgmine suurem töö saab olema auto ülevärvimine, kuid seda alles sügisel. Seniks kallan ja tallan
Kert