Passat B8 4Motion (Alltrack) valik
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
Passat B8 4Motion (Alltrack) valik
Tere
Olen nüüd vaadanud nii palju erinevaid Passateid et ei oska enam varsti midagi arvata.
Oleks pidanud vist esimese ära ostma selle asemel, et endale lõputu küünlapäev teha
Kriteerium on neliveoline ,kiire auto alla 100k sõitnud ja hinnaga kuskil maksimaalselt 27 tuhat.
Praegu on remapitud 1.4TSI Golf 7 ja sellest allapoole soorituses ei tahaks langeda.
Täna on valik taandunud eesti turul sisuliselt 2-3 auto vahele.
Valge TSI 162kW, suht lahja varustusega aga hind on hea.
https://www.auto24.ee/used/3169314
Valge TSI 162kW, päris mõnusa varustusega aga hind ja ja LS ei ole enam nii head
https://www.auto24.ee/used/3172062
Pruun TDI 176kW, varustus on ka kuidagi imelike lünkadega
https://www.auto24.ee/used/3258719
Kõik autod kõnetavad mingist asendist.
Varustuse ja sellest võib-olla tuleneva tulevikukindluse kohalt oleks keskmine (https://www.auto24.ee/used/3172062) kõige mõistlikum aga ka kõige rohkem sõitnud neist.
Samas selle kast vahetas ka konkurentsitult kõige sujuvamalt.
Kas keegi oskab suhestuda selle murega ja suunata vaest eksinut.
Näiteks kui kallis on DCC remont või kas seal üldse ja millise LS pealt normaalkasutuses midagi erilist katki on võimalik minna?
Dilemma on kas loobuda igasugu digi ja ekraanide möllust ja võtta odavam bensukas või väiksema kuluga TDI mis liikus ka ikka päris rajult.
3-4a ja 50-60 000km möödudes milline neist ahvatlevam kasutatud autode maailmale on?
Olen nüüd vaadanud nii palju erinevaid Passateid et ei oska enam varsti midagi arvata.
Oleks pidanud vist esimese ära ostma selle asemel, et endale lõputu küünlapäev teha
Kriteerium on neliveoline ,kiire auto alla 100k sõitnud ja hinnaga kuskil maksimaalselt 27 tuhat.
Praegu on remapitud 1.4TSI Golf 7 ja sellest allapoole soorituses ei tahaks langeda.
Täna on valik taandunud eesti turul sisuliselt 2-3 auto vahele.
Valge TSI 162kW, suht lahja varustusega aga hind on hea.
https://www.auto24.ee/used/3169314
Valge TSI 162kW, päris mõnusa varustusega aga hind ja ja LS ei ole enam nii head
https://www.auto24.ee/used/3172062
Pruun TDI 176kW, varustus on ka kuidagi imelike lünkadega
https://www.auto24.ee/used/3258719
Kõik autod kõnetavad mingist asendist.
Varustuse ja sellest võib-olla tuleneva tulevikukindluse kohalt oleks keskmine (https://www.auto24.ee/used/3172062) kõige mõistlikum aga ka kõige rohkem sõitnud neist.
Samas selle kast vahetas ka konkurentsitult kõige sujuvamalt.
Kas keegi oskab suhestuda selle murega ja suunata vaest eksinut.
Näiteks kui kallis on DCC remont või kas seal üldse ja millise LS pealt normaalkasutuses midagi erilist katki on võimalik minna?
Dilemma on kas loobuda igasugu digi ja ekraanide möllust ja võtta odavam bensukas või väiksema kuluga TDI mis liikus ka ikka päris rajult.
3-4a ja 50-60 000km möödudes milline neist ahvatlevam kasutatud autode maailmale on?
Viimati muutis ziilike-uduz, 15 Nov 2019, 16:07, muudetud 1 kord kokku.
elu on nautimiseks
-
- Huviline
- Postitusi: 255
- Liitunud: 10 Sept 2019, 16:38
- Auto: VW CC R-line 4-Motion 2.0 130kW 2014
- Asukoht: ...
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 23 korda
Passat B8 4Motion (Alltrack) valik
Kõige väiksem läbisõit ei korva kohe kuidagi puudulikku varustust. 50-60k läbisõitu on päris omajagu autos viibimist, seega Mölleri pakkumise välistaks.
Ideal Auto pakkumine iseenesest väga viisakas. Webasto annab ikka mugavusele päris palju juurde ning on täiesti asendamatu lisa. Helilahendus on ka parem kui teisel valgel. Sellise läbisõidu juures ei tohiks ei taguots ega ka rahakott erilist vahet teha, kas on 70k või 90k läbi uhanud. Muidugi loeb kuidas autosid eelnevalt hoitud on. Siinkohal oleks ka hea teada, kas sõidad enamus ajast linnas või maanteel? Aga endal selline dilemma käsil oleks, siis valiks Ideal Auto pakkumise, olenemata digikelladest.
Enda CC-l läbisõit 95k, DCC toimetad, amorte on vahetatud, 250-350 jeeni on tükihind kui ma ei eksi. Aga ootame ära ka nende inimeste arvamuse, kes on volkari hingeeluga rohkem kursis ja kellel on vw embleem ka padjal juba olema ( )
Ideal Auto pakkumine iseenesest väga viisakas. Webasto annab ikka mugavusele päris palju juurde ning on täiesti asendamatu lisa. Helilahendus on ka parem kui teisel valgel. Sellise läbisõidu juures ei tohiks ei taguots ega ka rahakott erilist vahet teha, kas on 70k või 90k läbi uhanud. Muidugi loeb kuidas autosid eelnevalt hoitud on. Siinkohal oleks ka hea teada, kas sõidad enamus ajast linnas või maanteel? Aga endal selline dilemma käsil oleks, siis valiks Ideal Auto pakkumise, olenemata digikelladest.
Enda CC-l läbisõit 95k, DCC toimetad, amorte on vahetatud, 250-350 jeeni on tükihind kui ma ei eksi. Aga ootame ära ka nende inimeste arvamuse, kes on volkari hingeeluga rohkem kursis ja kellel on vw embleem ka padjal juba olema ( )
Viimati muutis DNA, 15 Nov 2019, 17:08, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 1207
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Passat B8 4Motion (Alltrack) valik
@Tukomeister Kolme - nelja aasta peale läbisõitu 50000-60000 ei ole mingi "raju" läbisõit.
@ziilike-uduz Ise olen kahe aastaga läbi sõitnud 70000 km. Ja kolm kuud aasta alguses ma autoga ei sõitnud. Lihtsalt seisis....
Auto ligi võtsin siis läbisõit oli pisut üle 100000 km-i. Nüüd siis juba pm 180000. Ei lagune kuskilt otsast hullusti. Teostatud tava hooldused ja jooksvalt vahetatud - kettad+klotsid, tagavedrud+läbilöögi puksid. Kõik.
(Sõidan siis Škoda'ga)
Auto pead valima ise. Sina hakkad sõitma selle masinaga. Igaühel omad eelistused.
Sinu esimese ja teise valiku läbisõidu vahe on mingine 30000 km-t. Kolme-nelja aasta pärast kui müüma hakkad ei oma see läbisõit enam tähtsust.
@ziilike-uduz Ise olen kahe aastaga läbi sõitnud 70000 km. Ja kolm kuud aasta alguses ma autoga ei sõitnud. Lihtsalt seisis....
Auto ligi võtsin siis läbisõit oli pisut üle 100000 km-i. Nüüd siis juba pm 180000. Ei lagune kuskilt otsast hullusti. Teostatud tava hooldused ja jooksvalt vahetatud - kettad+klotsid, tagavedrud+läbilöögi puksid. Kõik.
(Sõidan siis Škoda'ga)
Auto pead valima ise. Sina hakkad sõitma selle masinaga. Igaühel omad eelistused.
Sinu esimese ja teise valiku läbisõidu vahe on mingine 30000 km-t. Kolme-nelja aasta pärast kui müüma hakkad ei oma see läbisõit enam tähtsust.
-
- Huviline
- Postitusi: 255
- Liitunud: 10 Sept 2019, 16:38
- Auto: VW CC R-line 4-Motion 2.0 130kW 2014
- Asukoht: ...
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 23 korda
Passat B8 4Motion (Alltrack) valik
@Maahärra egas ma midagi räiget silmas ei pidanudki Ma võtsin asja oma paku otsast. Ise sõitsin 80k kolme aastaga, plank istumise all. Siis sain aru, et varustus annab palju juurde. Tööautoga sõidan aastas kuskil a'la 50+k maha. Kokku teeb kenakese kilomeetri Aga muidugi, teine inimene ostab ja sõidab. Andsin endapoolse arvamuse.
-
- Veteran
- Postitusi: 1207
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Passat B8 4Motion (Alltrack) valik
Samas vaadates kuidas tänapäeva autodel on mingil seletamatul põhjusel miljon probleemi koguaeg - siis auto ost on paras loterii...
-
- Huviline
- Postitusi: 255
- Liitunud: 10 Sept 2019, 16:38
- Auto: VW CC R-line 4-Motion 2.0 130kW 2014
- Asukoht: ...
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 23 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
Passat B8 4Motion (Alltrack) valik
Ma tänan kõiki kes arutelus osalenud.
Juba siia kirjutamine oli omamoodi teraapia,
mille käigus sain ise ka selgemaks, et sellest valikust on Ideal Auto Alltrack parim valik.
Sõidan peaaegu 90% linnas.
Selles valguses diisel justkui mõttetu kuigi 176kW TDI juures saab samasuguse dünaamika 2-3l vähema kuluga, mis omamoodi poleks üldse paha.
Sellest ka see pruun Møller Auto Alltrack.
Praegu ootan Ideal Autost valgele pakkumist, millest keelduda ei saa.
PS
Härra KuldarA tõi sujuvalt 206kW versiooni valikusse.
Ei ole Alltrack aga oma sõgeduses omab teatavat võlu.
Eks näis, mis sellest mõttest saab.
Reaalne ja jalad maa peal tundub hetkel ikkagi see Ideal Auto variant.
Kui midagi kätte saan enne kui hulluks lähen, siis teen kasutajate alla asjaohase teema.
Juba siia kirjutamine oli omamoodi teraapia,
mille käigus sain ise ka selgemaks, et sellest valikust on Ideal Auto Alltrack parim valik.
Sõidan peaaegu 90% linnas.
Selles valguses diisel justkui mõttetu kuigi 176kW TDI juures saab samasuguse dünaamika 2-3l vähema kuluga, mis omamoodi poleks üldse paha.
Sellest ka see pruun Møller Auto Alltrack.
Praegu ootan Ideal Autost valgele pakkumist, millest keelduda ei saa.
PS
Härra KuldarA tõi sujuvalt 206kW versiooni valikusse.
Ei ole Alltrack aga oma sõgeduses omab teatavat võlu.
Eks näis, mis sellest mõttest saab.
Reaalne ja jalad maa peal tundub hetkel ikkagi see Ideal Auto variant.
Kui midagi kätte saan enne kui hulluks lähen, siis teen kasutajate alla asjaohase teema.
elu on nautimiseks
-
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
Passat B8 4Motion (Alltrack) valik
Webasto, roolisoojendus - mõnusad asjad Ennast paar pisiasja häirivad või noh ideaalis võiks olla - velg 18”, mõnus kompromiss mugavuse ja looki osas. 17” nats väike, samas kruusakal mugav. Tuled, nii esimesed kui tagumised võiks olla dünaamilised ja taga toon led.
Kütusekulu numbrid on reaalsuses hoopis midagi muud kui need mis seal kirjas. Eile tegin just pikema linnatiiru mis lõppes ka ca. 15km maanteesõiduga ning keskmine 10+ L/100km
Kütusekulu numbrid on reaalsuses hoopis midagi muud kui need mis seal kirjas. Eile tegin just pikema linnatiiru mis lõppes ka ca. 15km maanteesõiduga ning keskmine 10+ L/100km
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Passat B8 4Motion (Alltrack) valik
Mul 206kw pikaajaline keskmine 8.5 hetkel(ise arvutades tuleb sama). Enne igat sõitu Webasto. Sõbra 162kw Alltrackil pidi üsna sama olema.
Enne seda oli 176kw BIT ja tollel oli ca 6.5 sama tarbimise juures. Mõlemad suvel 19” ja talvel 17”. Et vahe väga suur pole.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
Passat B8 4Motion (Alltrack) valik
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], ma oma arust väga raske jalaga pole. Tln-Riia on 8 ringis suvel ning talvel 7 ringis, pluss-miinus siia-sinna. Suvel 19” ja talvel 17” lamell.
Viimati muutis murf, 16 Nov 2019, 15:19, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
Passat B8 4Motion (Alltrack) valik
Homme saan pikalt otsitud auto kätte lõpuks.
Tänud kasutajale KuldarA kes mind välja kannatas ja viitsis tegeleda
Jutt on üsna pikk ja ehk kirjutan auto teemas lähemalt.
Auto on siis Rootsist toodud tumehall BiTDI 2016 Alltrack.
Varustusest jms kirjutan eraldi teema kui auto käes.
Tänud kasutajale KuldarA kes mind välja kannatas ja viitsis tegeleda
Jutt on üsna pikk ja ehk kirjutan auto teemas lähemalt.
Auto on siis Rootsist toodud tumehall BiTDI 2016 Alltrack.
Varustusest jms kirjutan eraldi teema kui auto käes.
- Kes tänasid kasutajat ziilike-uduz selle postituse eest:
- KuldarA
elu on nautimiseks
Passat B8 4Motion (Alltrack) valik
Loodan, et teemaalgataja ei pahanda, aga trügin ka oma küsimustega korra siia
Otsin ka üht uut neljarattalist pereliiget ja Passat Alltrack ka üks valikutest. Mul kindel eelistus bensiinimootor ja nelivedu, seega minu hinnapiiri juures on hetkel ainult üks masin - https://www.auto24.ee/used/3238315?fbcl ... lHOFZRuwb0
Veel pole Pärnu jõudnud, aga tean taustast nii palju, et sealse kohaliku esinduse töötaja auto. Ise muidugi tahaks nahksisu ja mäluga juhiistet, ülejäänud nagu oleks olemas kõik. Või on 30k tuuris võimalik ka midagi paremat saada?
Otsin ka üht uut neljarattalist pereliiget ja Passat Alltrack ka üks valikutest. Mul kindel eelistus bensiinimootor ja nelivedu, seega minu hinnapiiri juures on hetkel ainult üks masin - https://www.auto24.ee/used/3238315?fbcl ... lHOFZRuwb0
Veel pole Pärnu jõudnud, aga tean taustast nii palju, et sealse kohaliku esinduse töötaja auto. Ise muidugi tahaks nahksisu ja mäluga juhiistet, ülejäänud nagu oleks olemas kõik. Või on 30k tuuris võimalik ka midagi paremat saada?
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
Passat B8 4Motion (Alltrack) valik
See on ju päris hea valik, varustus ja hind ja aasta on head.
Vaatasin ise ka selle poole aga jäi natuke kallimapoolseks lisaks Dynaudio ning roolisoojendus on puudu mida ma tahan kindlasti ja musta värvi väga ei fänna.
Andres
Vaatasin ise ka selle poole aga jäi natuke kallimapoolseks lisaks Dynaudio ning roolisoojendus on puudu mida ma tahan kindlasti ja musta värvi väga ei fänna.
Andres
elu on nautimiseks
- Jaanuseonu
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 26 Juul 2018, 09:49
- Telefon: 5201449
- Skype: jaanuseonu
- Auto: Volvo XC90 Inscription MY18 ja Opel Insignia MY16 Bi-Turbo
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Passat B8 4Motion (Alltrack) valik
Meil on siin toredad andekad kodanikud, kes retrofittivad puuduoleva OE lisa ka külge
ziilike-uduz kirjutas: ↑12 Dets 2019, 07:37See on ju päris hea valik, varustus ja hind ja aasta on head.
Vaatasin ise ka selle poole aga jäi natuke kallimapoolseks lisaks Dynaudio ning roolisoojendus on puudu mida ma tahan kindlasti ja musta värvi väga ei fänna.
Andres
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Passat B8 4Motion (Alltrack) valik
Roolisoojendust veel retrofitib, aga Dynaudio läheb päris kalliks.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 53 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Passat B8 4Motion (Alltrack) valik
Polnud hullu midagi, tänud Sulle!ziilike-uduz kirjutas: ↑11 Dets 2019, 17:51Homme saan pikalt otsitud auto kätte lõpuks.
Tänud kasutajale KuldarA kes mind välja kannatas ja viitsis tegeleda
Muidugi võib, aga sellele samaväärset lahendust mõistlike kuludega ja ilusalt samuti raskem ehitada. Näiteks sama praktiline subwoofer nagu sellel keeruline teha.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee