VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

ziilike-uduz
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
Telefon: 5282357
Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
Asukoht: Haabneeme
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas ziilike-uduz » 23 Dets 2019, 17:04

Et kõik ausalt ära rääkida, siis kõik sai alguse elukaaslase auto otsingutest.
Kõik algas vist kuskil septembris-oktoobris juba, proovisime üht ja teist ja siis juba pikemalt nädalavahetustel,
tundus kui lõputu küünlapäev käi ja proovi ja sõida ja kõik kordub päevast päeva.
Kui siis ka mitme kuu jooksul veel otsust ei langetatud leidsin, et on aeg tegutseda.
Sihiks sai võetud hea varustusega Golfist suurem kiire nelivedu 😊
Varustuse eesmärk oli, mis etteruttavalt sai ka täidetud ja natuke peale:
DCC
ACC
Dynaudio
soojendusega ja käigulabadega rool
seisusoojendus
tehase kärukonks
topeltklaasid
Active Info Display
navi või uuem ekraan keskel(võiks olla aga ei pea tingimata)
dünaamilised LED tuled, või vähemalt HIGH-LED tuled (ei ole ilmtingimata vajalik aga valida on siis pigem nendega)
Tagant ristuv liiklus ja reavahetus ning reahoidja võiksid ka olemas olla.

Elukaaslase autovahetuse põhiline eesmärk oli saada keyless, roolisoojendus ja automaatkast Pirita tee ummikutes ellu jäämiseks.
Egas midagi, Le VW Freaks abiga sain Golfile roolisoojenduse ja tahavaatekaamera paigaldatud täpselt selleks päevaks kui Passat Eestisse jõudis.
Väga lahe, õhtul andsin Golfi elukaaslasele üle ja jäin Passatit ootama.
Reidi tee on nii palju paremaks muutnud olukorda, et automaatkastita saab mõned aastad elatud
või siis vähemalt niikaua kui otsus langetatud saab. Ühesõnaga Golf sõidab elukaaslasega edasi niikaua kuni muud mõtted tekivad.

Passati otsingud võtsid vähemalt kuu aega, oli samasugune küünlapäev nagu varasem elukaaslase auto otsing,
enne kui ledisin selle ilusa halli BiTDI Alltracki, mis nüüd mind ringi sõidutab.
Eestis proovisin vähemalt 5 erinevat autot, mille käigus sain natuke selgemaks, mis peab olema ja millest olen nõus loobuma.
Põhirõhk oli Passatil ja soovitavalt Alltrack. Korra läks lappama ja viskas ühe 2016 V60 CrossCountry sisse aga see kõrvalepõige lõppes õnneks kiiresti.
Kuna ma olen 196cm pikk siis panoraamkatus oli üks asi millest nõus kergelt loobuma, aga enamus muud varustust, mille peale mõtlesin võiks ikka olemas olla.
Esimesi autosid proovides ei arvanud, et Active Info Display peab kindlasti olema, siis mõne aja pärast leidsin,
et tulevikukindluse mõttes ei oleks halb asi ja no tegelikult on ka huvitav sinna vaheldumisi igasugu infot kuvada.
Seoses Active Infoga tekkis kohe kinnisidee, et peab ka navi olema, et oleks sellest ekraanist rohkem tolku.
High-LED tulede + dünaamilise kaugtule osas oli alguses seisukoht, et tore oleks aga ei pea tingimata, nüüd kui pimedas maanteel paar korda sõidetud nende tuledega… ega enam ilma ei tahaks naljalt.
Päeva lõpuks ei olnud nõus oma ideaalse-minimaalse varustuse nimekirjast millestki loobuma, mis oli tegelikult õige otsus ja vedas.
Leidsin peale mitut napilt ilma jäämist suht mõistliku hinnaga Rootsist auto, mille KuldarA ära tõi.

Auto mis sai peaaegu pimesi broneeritud oligi lõpuks kõikide nende lisadega mida alguses tahtsin.
Lisaks tuli veel
must Nappa nahksisu,
HUD,
ma ei tea mis paketis see sees ja milleks vajalik aga SIM kaardi pesa + WLAN
Jukebox,
igast asju veel mida ei mäleta ja ei jaksa üles lugeda.

Paar asja mida ei ole
Panoraamkatus mis võiks olla mõnus aga ka omamoodi piin võimalike lekete ja minule pearuumi vähesusega,
vent. istmed suvel kasulikud vast, tagarea istmesoojendus, kardinad annaks natuke privaatsust soovi korral,
soojendusega esiklaas ja jalakäijatuvastus (menüü sügavustes on valik olemas aga ei tuvasta kedagi praegu imho).
Esiklaasi soojenduse (niikuinii mingis mitte kauges tulevikus vaja vahetada) ja jalakäijatuvastusega võib tegeleda kui tehnika osa pidama jääb
ja siis kevadel või kunagi natuke hiljem võib tulla ka väike võimsuse lisamine.

Sõidukogemus ja elamus on väga hea.
Tasus ikka jahtida võimsamat versiooni koos DCC-ga mis teeb sõidu meeldivalt pehmeks või siis sportlikuks kui seda vaja ja
kui võib nii öelda peaaegu 2t kaaluva auto kohta.
Topeltklaasid teevad auto meeldivalt vaikseks, Dynaudio mängib meeldivat muusikat ja on ka ütlemata hea talvel sooja autosse istuda.
Kiirusomadused on korralikud 😊 kurvis jääb ka püsti kui spordi peale panna, mahutab omajagu ja saab vedada asju.
Ei teagi mida veel tahta praegu, suht kõik on olemas.

Esimese asjana kui kätte sain panin Mollerisse hoolduse aja kuna auto oli umbes 87 500 sõitnud siis küsis 90k hooldust. Iseenesest ei olnud odav hooldus koos pidurivedeliku ja Haldexi ja kõikide filtritega, siis kui auto üles tõsteti ei tahetud enam tagasi anda sest tagapidurid olid metall vastu metalli ja esimesed kettad laines. No mis seal ikka teesklesin rikast edasi ja lasin ära teha, õnneks tegid hinna natuke sõbralikumaks.
Hoolduse summa tuli eee mmmm meeldejääv aga kannatame ära, auto on ka meeldejääv ju siis nii peabki.

Kerge jörin ja undamine, mis enne hooldust olemas oli jäi ikka sisse.
OK. Võib-olla kettad ja klotsid vajavad sissetöötamist.
200-300km hiljem uuesti Mollerisse jutuga, et ikka mingi undamine-urin on sees kiiruste 40, 70 ja natuke ka 100 juures.
Sõitsime ringi, kuulasime, ennustasime, kristallkuul raksus, kaardid ei näidanud ka midagi tarka.
Õnnestus auto ka tõstukile saada kus leiti, et kardaani tugilaager teeb häält.
Häid jõule mulle!

Egas midagi, kas saab vahetada, mis maksab? Ahsoo ainult kardaan korraga, laagrit üksi ei saa vahetada, nice. Uhoh hind ajab kipitama.
Uurisin veel aga kardaani hind palju paremaks ei läinud.
Forss tegi arvestatava pakkumise aga ikka päris soolane.
Autocardan ei osanud midagi arvata kas saavad teha või mitte, sest nende jaoks ka uus asi.
Mingi friikk accident, ka Molleris ei oldud varem kohatud sellist asja.

Nüüd ei teagi mis saab. Ootan kuni pühad läbi ja siis tegeleme edasi.
Seniks paar pilti, ilm selline et puhta autoga kuhugi pildistama jõuda on lootusetu.
Kui ilmad paremad ehk saan kuskil paremad pildid teha, seniks paar veidi udust klõpsu telefonist.

Ahjaa auto on:
2016 Alltrack BiTDI 176kW ja 500Nm (ei peaks puudu jääma)
88t km sõitnud, suvel 19“ Albertville, talvel 18“ AEZ
Varustusest sai eespool põgusalt räägitud ehk päris palju asju on olemas.
Suurtest jäi otseselt mainimata Dynaudio, ACC, DCC, 360 kraadi kaamera, iseparkimine, tehase konks (võimas 4vedu ilma konksuta ei kõla õigesti).
800x600_1.jpg
800x600_1.jpg (86.92 KiB) Vaadatud 7163 korda
800x600_3.jpg
800x600_3.jpg (103.63 KiB) Vaadatud 7163 korda
800x600_2.jpg
800x600_2.jpg (84.29 KiB) Vaadatud 7163 korda
Viimati muutis ziilike-uduz, 05 Mär 2021, 12:28, muudetud 2 korda kokku.
elu on nautimiseks

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 23 Dets 2019, 23:57

Äge pill, muhe varustus, tuleks veel talve ka :) See bitubo kerib hästi küll, jätab vähe suurema paja mulje. Ja see launch.. 8) Kardaani teema on veider küll, et nii väiksel läbisõidul juba kala. Kas mingit goodwilli või asja ei saa esinduse poolt või seda loetakse niivõrd tavapäraseks kuluosaks, et peabki või võibki ära kustuda nii väiksel läbisõidul..? Kas see tugilaager oli mingi oletus või on kindlasti läbi? Mul olnud kogemus kardaani tagumise leevendiga ja mõnel teisel kasutajal ka. Seda, ja ka esimest leevendit, saab õnneks eraldi vahetada ja maksab täitsa mõistlikku hinda. Ma ei ütle, et sa peaks hakkama huupi juppe vahetama, aga lihtsalt, et kas kindlasti on ikka see jupp läbi mis arvatakse olevat. Sümptomid olid sulle sarnased, aga ma kirjeldaks vibra/kumina lisandumist mitte teatud kiirustel, vaid mootori väändegraafikust lähtuvalt, ehk siis kui väänama hakkas 1700-1800 pöörde kandis ja nii kõigi kõrgemate käikudega, andis leevendi läbi ja vibratsioon oli läbi auto tunda, eriti tagaistmel istudes. Visuaalsel vaatlusel oli kogu kardaan ja sellega seosnev hea väljanägemisega. Paras hiromantia oli, et veale jälile saada ja see lahendada.

ziilike-uduz
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
Telefon: 5282357
Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
Asukoht: Haabneeme
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas ziilike-uduz » 24 Dets 2019, 12:33

Autos on tõepoolest vibra sees.
Vend pani tähele ja Molleri hoolduse mees märkas ka, et oot mingi üleliigne vibra on.
Ei ole ise nii piinlikult jälginud ja ei teagi täpselt kas ja millest vibra sõltub aga tihti on küll ja eriti maanteekiirusel.

Vaadates ka seda kuidas esirehvid on oluliselt rohkem kulunud kui tagumised ja eriti suverehvidel siis võiks oletada, et on auto võimsust hoolega kasutatud juba eelmise omaniku poolt :)

Kuna öeldi, et laagris loksu ei ole siis palun pärast pühi leevendid lähemalt üle vaadata. Tundub suht reaalne leevendi urinat läbi puki kuulda ja seda siis laagriks pidada.
elu on nautimiseks

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas aus » 24 Dets 2019, 20:08

Tore lugeda, et on inimesi, kes varustust otsivad lisaks autole. :)
Kas esirehvid kulunud sellepärast et haldex ei tööta või tõmbab bitdi nii rattad ringi? Või on hoopis eelmine omanik koonerdanud ja kahekaupa rehve vahetanud?!
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 24 Dets 2019, 20:13

Ise ütleks küll, et esiteks proovida leevendi vahetust (just tagumist) kui miski muu otseselt ei tundu katki olevat ja rehvid ja veovõllid on välistatud. Tunneb seda vibra või kuminat hästi nii, et paned käigukasti manuaali peale ja hakkad nt kolmandast käigust ülespoole madalalt pöördelt kiirendama ja tunned seda vibra ja heli siis kui suurem vääne mängu tuleb. Algul ei saa sellest asjast väga arugi, aga ajas see süveneb ja varsti päris häiriv sõita, hakkad madala otsa väänet vältima, aga selles just diisli võlu ju peitubki :) Auto oli nagu uus kui endal selle ära vahetada lasin paar aastat tagasi.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 25 Dets 2019, 11:21

hakkad madala otsa väänet vältima, aga selles just diisli võlu ju peitubki :)
Mingi aja väänad madalalt,madala õlirõhuga on ka vaja mootorit varsti remontida.Pidage seda meeles kui ei ole pöördeid ei ole ka õlirõhku.Kuulnud küll seda juttu et turbo ei kesta.
Kõigile rahulikke Jõule!

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas miilits » 25 Dets 2019, 12:16

Vb on ees sellest kulunud, et levinud hambakuluminr taga ja eelmine omanik on äsja enne myyki omavahel ymber visanud. Aga vähemalt positiivne, et ka mootorit on vahel, mitte 1 liitrine uus auto ostetud ;)
Viimati muutis miilits, 25 Dets 2019, 12:16, muudetud 1 kord kokku.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 84 korda
Tänatud: 107 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas Mindfreak » 25 Dets 2019, 13:32

Eeskujuliku varustusega Alltrack :thumbup:
Jälgin teemat. Kui modimiseks läheb siis tead, kellega ühendust võtta.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 27 Dets 2019, 12:27

Korralik varustus sellel tõesti ja Alltracki all ilusamat velge kui Albertville pole veel näinud.

Kardaani osas saab loodetavasti ehk selguse. Variante palju, aga kuna pole väga levinud mure, siis tuvastamine keeruline.
Kes tänasid kasutajat KuldarA selle postituse eest:
ziilike-uduz
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas murf » 27 Dets 2019, 12:58

Korralik essee on ikka kirjutatud :D
See vibrajutt hakkas nüüd ennastki huvitama, kuna endalgi mingi jama sellega. Maanteel selline pidev väike vibra sees, nii talve- kui suverehviga. Kuna veljed erinevad ja talverehv sai ka just tutikas, kuid probleem püsib, siis viga kusagil mujal. Peab nüüd ka testima erinevaid mootoripöördeid ja kiiruseid. Bensukal maanteel ca 2000 pööret.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 27 Dets 2019, 13:03

Jätan jälje maha. Äge masin.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 27 Dets 2019, 13:06

murf kirjutas:
27 Dets 2019, 12:58
Korralik essee on ikka kirjutatud :D
See vibrajutt hakkas nüüd ennastki huvitama, kuna endalgi mingi jama sellega. Maanteel selline pidev väike vibra sees, nii talve- kui suverehviga. Kuna veljed erinevad ja talverehv sai ka just tutikas, kuid probleem püsib, siis viga kusagil mujal. Peab nüüd ka testima erinevaid mootoripöördeid ja kiiruseid. Bensukal maanteel ca 2000 pööret.
Palju Sul läbisõit?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas miilits » 27 Dets 2019, 13:27

Allroadil oli sarnane mure vibraga, kus süüdlaseks mootori ja väändepadi. Mootoripadjad peaksid veakoodi audil andma, kui läbi, aga olid minememise äärel ja viga diagnostika ei tuvastanud.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas murf » 27 Dets 2019, 19:25

KuldarA kirjutas:
27 Dets 2019, 13:06
Palju Sul läbisõit?
Ma ei viitsi õue vaatama minna hetkel, aga kriipsuke alla 100k, mingi 98 ringis peaks olema.
Käisin enne sõitmas, proovisin erinevaid pöördeid, ika vibrab rsk. Nii 2k juures, kui ka 4k. Äkki ikka ratastest :roll:
Teine häiriv asi on veel tekkinud, juhipoolne A-piilar vilistab. Juba 40 km/h juures on tunne nagu õues oleks ilge tuul. Ongi pidevalt, a ingel [VW Bot: "Keel korda!"] mitte iga päev. On seal nüüd uksetihend süüdi või esiklaasiga mingi jama, peab hakkama Sherlockit mängima.
Roolil olev helitugevuse nupp tahtis ka eelmisel nädalal põrandale kukkuda. Aeg vist vankrit vahetada :lol:

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas tofetome » 27 Dets 2019, 20:50

murf kirjutas:
27 Dets 2019, 19:25
KuldarA kirjutas:
27 Dets 2019, 13:06
Palju Sul läbisõit?
Ma ei viitsi õue vaatama minna hetkel, aga kriipsuke alla 100k, mingi 98 ringis peaks olema.
Käisin enne sõitmas, proovisin erinevaid pöördeid, ika vibrab rsk. Nii 2k juures, kui ka 4k. Äkki ikka ratastest :roll:
Teine häiriv asi on veel tekkinud, juhipoolne A-piilar vilistab. Juba 40 km/h juures on tunne nagu õues oleks ilge tuul. Ongi pidevalt, a ingel [VW Bot: "Keel korda!"] mitte iga päev. On seal nüüd uksetihend süüdi või esiklaasiga mingi jama, peab hakkama Sherlockit mängima.
Roolil olev helitugevuse nupp tahtis ka eelmisel nädalal põrandale kukkuda. Aeg vist vankrit vahetada :lol:
Kui te nii kirjutate siin, siis ma vist hakkan ka mingit vibra ette kujutama :D . Hetkel võib see siiski olla põhjendatud mingist lörtsilögast veljes? Samuti pandi mingiaeg tagasi nöör esirehvi. Lõigati küll lähedalt ära, aga ehk on see ka põhjuseks?

M
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas MartenL » 27 Dets 2019, 20:58

Disla nelikveoline löriseb ja plärisebki, ega seal imet ei ole mudelivahetusega tehtud 😁 Esiveolised tunduvad grammi võrra vaiksemad, eriti 110kw olenemata akustiliste klaaside olemasolust.
Vilisema hakkab b8l A piilaril klaasi katte liist, seda suurematel kiirustel. Mul oli omal ajal nii, et maanteel lasid klaasipesu vett, võttis 10 sek vilisemise ära. Kui vesi oli pragudest ära tulnud, siis vilises jälle. Originaal klaas ees, ls alla 50k.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas murf » 27 Dets 2019, 22:20

Mul viliseb juba enne 50 km/h, mis suurtest kiirustest me räägime? Klaas on vahetatud vist 2 aastat tagasi.
Viimati muutis murf, 27 Dets 2019, 22:21, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas jussike » 28 Dets 2019, 00:45

Jo on miski shit liistu ja klaasi vahele täpsesse kohta kinni jäänud ja võtab tuule vahele. Liistul pikk kummi serv, sellega annab igasusugu meloodiad välja mängida.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas murf » 28 Dets 2019, 11:47

jussike kirjutas:
28 Dets 2019, 00:45
Jo on miski shit liistu ja klaasi vahele täpsesse kohta kinni jäänud ....
Jep, 1 VW on mul seal :mrgreen:
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
MustVälk

silts
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 16 Dets 2007, 18:37
Auto: VW Passat 1,4 tsi 2017
Asukoht: kodus
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas silts » 29 Dets 2019, 12:51

murf kirjutas:
28 Dets 2019, 11:47
jussike kirjutas:
28 Dets 2019, 00:45
Jo on miski shit liistu ja klaasi vahele täpsesse kohta kinni jäänud ....
Jep, 1 VW on mul seal :mrgreen:
On miski muu lahendus ka sellele vilinale kui ainult selle ühe shita vw minema viskamises liistu ja klaasi vahelt?

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas murf » 29 Dets 2019, 18:39

silts kirjutas:
29 Dets 2019, 12:51
murf kirjutas:
28 Dets 2019, 11:47
jussike kirjutas:
28 Dets 2019, 00:45
Jo on miski shit liistu ja klaasi vahele täpsesse kohta kinni jäänud ....
Jep, 1 VW on mul seal :mrgreen:
On miski muu lahendus ka sellele vilinale kui ainult selle ühe shita vw minema viskamises liistu ja klaasi vahelt?
Ma loodan küll, seda VW-d vaja veel umbes-täpselt aasta jagu seal hoida.
Aga ärme nüüd rohkem risusta teise mehe teemat, ma uuendan oma teemat mingil hetkel nende kotermannidega.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 30 Dets 2019, 10:26

MartenL kirjutas:
27 Dets 2019, 20:58
Disla nelikveoline löriseb ja plärisebki, ega seal imet ei ole mudelivahetusega tehtud 😁 Esiveolised tunduvad grammi võrra vaiksemad, eriti 110kw olenemata akustiliste klaaside olemasolust.
Vilisema hakkab b8l A piilaril klaasi katte liist, seda suurematel kiirustel. Mul oli omal ajal nii, et maanteel lasid klaasipesu vett, võttis 10 sek vilisemise ära. Kui vesi oli pragudest ära tulnud, siis vilises jälle. Originaal klaas ees, ls alla 50k.
BIT-il on veel lisaks selline huvitav urin, mis kiirendusel tuleb. Kunagi kui esimene sai toodud, siis oli esialgu ehmatav, et midagi on valesti, aga kõigil on see, et ju siis insenerid tahtnud häält põnevamaks teha(või on hoopis mingi muu loogiline põhjendus)
jussike kirjutas:
28 Dets 2019, 00:45
Jo on miski shit liistu ja klaasi vahele täpsesse kohta kinni jäänud ja võtab tuule vahele. Liistul pikk kummi serv, sellega annab igasusugu meloodiad välja mängida.
Pigem vist ikka muu kala seal, olen ka mõnel seda vilistamist täheldanud.
Viimati muutis KuldarA, 30 Dets 2019, 10:27, muudetud 1 kord kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 75 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas martin333 » 30 Dets 2019, 13:55

murf kirjutas:
27 Dets 2019, 22:20
Mul viliseb juba enne 50 km/h, mis suurtest kiirustest me räägime? Klaas on vahetatud vist 2 aastat tagasi.
Isegi proovisõidu Passatil vilises, ls oli ca 5k.
Päev on lühike, kuid ööbik.

ziilike-uduz
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
Telefon: 5282357
Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
Asukoht: Haabneeme
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas ziilike-uduz » 31 Dets 2019, 16:34

Kusjuures osad Passatid on valjemad ja osad vaiksemas, tea kas tehasest lisa heliisolatsiooniga osad?
Uus prooviauto universaal 1.5TSI oli maanteel valjem kui mu universaal Golf.
See Passat iseenesest on üsna vaikne arvestades, et all on 235 laiusega mitte kõige uuemad rehvid.
KuldarA kirjutas:
27 Dets 2019, 12:27
Korralik varustus sellel tõesti ja Alltracki all ilusamat velge kui Albertville pole veel näinud.

Kardaani osas saab loodetavasti ehk selguse. Variante palju, aga kuna pole väga levinud mure, siis tuvastamine keeruline.
Albertville on ilus velg aga koos rehviga kaalub tõsiselt palju.
Ma ei ole kõige nõrgem aga pidin songa saama kui neid autost välja vedasin.
Esimene võttis kergelt higiseks, teine ajas ähkima ja neljanadaga olin peaaegu läbimärg, ainuke hea asi, et ei pidanud sel päeval trenni minema :D
Nüüd saan aru miks suure velje vahetus palju maksab ja siinkohal kaastunne kõigile rehvivahetajatele kes päevad läbi seda üle elama peavad.

Jalakäijatuvastus millest esimeses postituses kirjutasin ei ole siiani ühti jalakäijat tuvastanud.
Ainus millega hakkama saanud on kahel korral õuealal vastutuleva jalakäia peale andnud veateate stiilis jalakäija tuvastuse vaade piiratud vmt :clap:
Uuematel Insigniatel olen kohanud, et ntx ülekäigurajal oleva jalakäija korral annab kerge hoiatuse aga Passatil pole siiani midagi teinud peale paari lambi veate.
Menüüs kõik linnukesed sees, et juskui peaks töötama. See on siis midagi millega tegeleda uuel aastal.

Car-neti peaks tööle võluma, olen oma mõitusega proovinud hea ja kurjaga aga jänni jäänud.
Panin kõnekaardi sisse ja tekitab Wi-Fi ja saab helistada ja kõik on nagu hästi aga mingit sellist menüüd ma telefoni äpis ei suuda manada nagu Mindfreak oma auto teemas kirjeldab. Webasto läbi telefoni aktiveerida oleks superluks.
Kui esimest õhtut autot omasin siis kulutasin terve igaviku oma 20 minutit vähemalt et oma profiil luua ja selle käigus pakkus telefoniga ühendades mingit superluks premium business valikut. Mõtlesin ok mis siin ikka kui juba siis juba paneme kõik linnukesed.
Päris suur üllatus oli kui auto võttis SIM kaardi telefonist ja tõstis autosse ringi, küsis PIN koodi ja kõik nii nagu peab, telefoniaparaat ise jäi ainult häda-abi kõnedeks.
Kui VIN järgi varsutust vaadata siis seal on üks rida:
EL3 - Online service, without OCU, with head unit coding, without engine immobilizer interconnection.
Niipalju kui ma aru saan siis without OCU peaks tähendama et tal ei ole e-simi aga ehk kuidagi ikka saab tööle, või siis selle OCU kuidagi paigaldatud.
Muidu ei vaevaks ennast eriti aga puldist aktiveerimine on natuke ehku peale olnud seni.
Näiteks kontoris on päikesekaitsega klaasid ja sealt läbi ei võta hästi, hoia pulti mistahes asendis lehvita või kõrvu miski ei aita. Ühesõnaga veidi kahtlane aegajalt.
Samal lainel jätkates, mis teema see on, et kõik aknatõstukite lülitil logisevad nagu oleks lihtsalt natuke liiga suurde pesasse lahtiselt sisse tõstetud.
Üldiselt ei häiri aga kui natuke volüümi keerata siis on kergelt kuulda ja tagaustes on mingit plärinat-naginat aegajalt.
Golfil tegin kõik uksed ja aitas väga palju aga seal mängis polster üsna häirivalt ja märgatavalt kaasa.
Passatis ei ole nii hull aga sellegipoolest ei ole polstrite tuuningust pääsu, boonusena saab auto vaiksemaks.

Peaks vist lõpetama enne kui esseeks ära läheb.
Head vana aasta lõppu kõigile :)
elu on nautimiseks

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 02 Jaan 2020, 08:59

Ta peaks vist jalakäija tuvastama, kui on ohuolukord ilmselt pole siis veel sellist hetke olnud. See veateade tavaline jah kui klaas veidi jääs, must vms. Mul viskab seda pea iga kord, kui härmas klaas olnud on.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Vasta

Mine “Huviliste autod”