VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
ziilike-uduz
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
Telefon: 5282357
Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
Asukoht: Haabneeme
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas ziilike-uduz »

Et kõik ausalt ära rääkida, siis kõik sai alguse elukaaslase auto otsingutest.
Kõik algas vist kuskil septembris-oktoobris juba, proovisime üht ja teist ja siis juba pikemalt nädalavahetustel,
tundus kui lõputu küünlapäev käi ja proovi ja sõida ja kõik kordub päevast päeva.
Kui siis ka mitme kuu jooksul veel otsust ei langetatud leidsin, et on aeg tegutseda.
Sihiks sai võetud hea varustusega Golfist suurem kiire nelivedu 😊
Varustuse eesmärk oli, mis etteruttavalt sai ka täidetud ja natuke peale:
DCC
ACC
Dynaudio
soojendusega ja käigulabadega rool
seisusoojendus
tehase kärukonks
topeltklaasid
Active Info Display
navi või uuem ekraan keskel(võiks olla aga ei pea tingimata)
dünaamilised LED tuled, või vähemalt HIGH-LED tuled (ei ole ilmtingimata vajalik aga valida on siis pigem nendega)
Tagant ristuv liiklus ja reavahetus ning reahoidja võiksid ka olemas olla.

Elukaaslase autovahetuse põhiline eesmärk oli saada keyless, roolisoojendus ja automaatkast Pirita tee ummikutes ellu jäämiseks.
Egas midagi, Le VW Freaks abiga sain Golfile roolisoojenduse ja tahavaatekaamera paigaldatud täpselt selleks päevaks kui Passat Eestisse jõudis.
Väga lahe, õhtul andsin Golfi elukaaslasele üle ja jäin Passatit ootama.
Reidi tee on nii palju paremaks muutnud olukorda, et automaatkastita saab mõned aastad elatud
või siis vähemalt niikaua kui otsus langetatud saab. Ühesõnaga Golf sõidab elukaaslasega edasi niikaua kuni muud mõtted tekivad.

Passati otsingud võtsid vähemalt kuu aega, oli samasugune küünlapäev nagu varasem elukaaslase auto otsing,
enne kui ledisin selle ilusa halli BiTDI Alltracki, mis nüüd mind ringi sõidutab.
Eestis proovisin vähemalt 5 erinevat autot, mille käigus sain natuke selgemaks, mis peab olema ja millest olen nõus loobuma.
Põhirõhk oli Passatil ja soovitavalt Alltrack. Korra läks lappama ja viskas ühe 2016 V60 CrossCountry sisse aga see kõrvalepõige lõppes õnneks kiiresti.
Kuna ma olen 196cm pikk siis panoraamkatus oli üks asi millest nõus kergelt loobuma, aga enamus muud varustust, mille peale mõtlesin võiks ikka olemas olla.
Esimesi autosid proovides ei arvanud, et Active Info Display peab kindlasti olema, siis mõne aja pärast leidsin,
et tulevikukindluse mõttes ei oleks halb asi ja no tegelikult on ka huvitav sinna vaheldumisi igasugu infot kuvada.
Seoses Active Infoga tekkis kohe kinnisidee, et peab ka navi olema, et oleks sellest ekraanist rohkem tolku.
High-LED tulede + dünaamilise kaugtule osas oli alguses seisukoht, et tore oleks aga ei pea tingimata, nüüd kui pimedas maanteel paar korda sõidetud nende tuledega… ega enam ilma ei tahaks naljalt.
Päeva lõpuks ei olnud nõus oma ideaalse-minimaalse varustuse nimekirjast millestki loobuma, mis oli tegelikult õige otsus ja vedas.
Leidsin peale mitut napilt ilma jäämist suht mõistliku hinnaga Rootsist auto, mille KuldarA ära tõi.

Auto mis sai peaaegu pimesi broneeritud oligi lõpuks kõikide nende lisadega mida alguses tahtsin.
Lisaks tuli veel
must Nappa nahksisu,
HUD,
ma ei tea mis paketis see sees ja milleks vajalik aga SIM kaardi pesa + WLAN
Jukebox,
igast asju veel mida ei mäleta ja ei jaksa üles lugeda.

Paar asja mida ei ole
Panoraamkatus mis võiks olla mõnus aga ka omamoodi piin võimalike lekete ja minule pearuumi vähesusega,
vent. istmed suvel kasulikud vast, tagarea istmesoojendus, kardinad annaks natuke privaatsust soovi korral,
soojendusega esiklaas ja jalakäijatuvastus (menüü sügavustes on valik olemas aga ei tuvasta kedagi praegu imho).
Esiklaasi soojenduse (niikuinii mingis mitte kauges tulevikus vaja vahetada) ja jalakäijatuvastusega võib tegeleda kui tehnika osa pidama jääb
ja siis kevadel või kunagi natuke hiljem võib tulla ka väike võimsuse lisamine.

Sõidukogemus ja elamus on väga hea.
Tasus ikka jahtida võimsamat versiooni koos DCC-ga mis teeb sõidu meeldivalt pehmeks või siis sportlikuks kui seda vaja ja
kui võib nii öelda peaaegu 2t kaaluva auto kohta.
Topeltklaasid teevad auto meeldivalt vaikseks, Dynaudio mängib meeldivat muusikat ja on ka ütlemata hea talvel sooja autosse istuda.
Kiirusomadused on korralikud 😊 kurvis jääb ka püsti kui spordi peale panna, mahutab omajagu ja saab vedada asju.
Ei teagi mida veel tahta praegu, suht kõik on olemas.

Esimese asjana kui kätte sain panin Mollerisse hoolduse aja kuna auto oli umbes 87 500 sõitnud siis küsis 90k hooldust. Iseenesest ei olnud odav hooldus koos pidurivedeliku ja Haldexi ja kõikide filtritega, siis kui auto üles tõsteti ei tahetud enam tagasi anda sest tagapidurid olid metall vastu metalli ja esimesed kettad laines. No mis seal ikka teesklesin rikast edasi ja lasin ära teha, õnneks tegid hinna natuke sõbralikumaks.
Hoolduse summa tuli eee mmmm meeldejääv aga kannatame ära, auto on ka meeldejääv ju siis nii peabki.

Kerge jörin ja undamine, mis enne hooldust olemas oli jäi ikka sisse.
OK. Võib-olla kettad ja klotsid vajavad sissetöötamist.
200-300km hiljem uuesti Mollerisse jutuga, et ikka mingi undamine-urin on sees kiiruste 40, 70 ja natuke ka 100 juures.
Sõitsime ringi, kuulasime, ennustasime, kristallkuul raksus, kaardid ei näidanud ka midagi tarka.
Õnnestus auto ka tõstukile saada kus leiti, et kardaani tugilaager teeb häält.
Häid jõule mulle!

Egas midagi, kas saab vahetada, mis maksab? Ahsoo ainult kardaan korraga, laagrit üksi ei saa vahetada, nice. Uhoh hind ajab kipitama.
Uurisin veel aga kardaani hind palju paremaks ei läinud.
Forss tegi arvestatava pakkumise aga ikka päris soolane.
Autocardan ei osanud midagi arvata kas saavad teha või mitte, sest nende jaoks ka uus asi.
Mingi friikk accident, ka Molleris ei oldud varem kohatud sellist asja.

Nüüd ei teagi mis saab. Ootan kuni pühad läbi ja siis tegeleme edasi.
Seniks paar pilti, ilm selline et puhta autoga kuhugi pildistama jõuda on lootusetu.
Kui ilmad paremad ehk saan kuskil paremad pildid teha, seniks paar veidi udust klõpsu telefonist.

Ahjaa auto on:
2016 Alltrack BiTDI 176kW ja 500Nm (ei peaks puudu jääma)
88t km sõitnud, suvel 19“ Albertville, talvel 18“ AEZ
Varustusest sai eespool põgusalt räägitud ehk päris palju asju on olemas.
Suurtest jäi otseselt mainimata Dynaudio, ACC, DCC, 360 kraadi kaamera, iseparkimine, tehase konks (võimas 4vedu ilma konksuta ei kõla õigesti).
800x600_1.jpg
800x600_1.jpg (86.92 KiB) Vaadatud 7526 korda
800x600_3.jpg
800x600_3.jpg (103.63 KiB) Vaadatud 7526 korda
800x600_2.jpg
800x600_2.jpg (84.29 KiB) Vaadatud 7526 korda
Viimati muutis ziilike-uduz, 05 Mär 2021, 12:28, muudetud 2 korda kokku.
elu on nautimiseks

Sellel teemal on 110 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”