Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Moderaator: etnies858
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Kliima süsteemis peabki õli sees olema , rohekas kollakas seline . See on süsteemi määrimiseks vajalik .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Seda tean küll aga vast ei pea ta olema aurustis. Tegelikult arvan, et sellest polekski probleemi olnud aga seal õli sees võis olla ka metallipuru, kuna filter oli silmini puru täis ja filtril auk sees.
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Foorumis kuidagi tühjus, mis toimub Joonas?
Järgmine nädalavahetus siis tuleb kerge värvitöö?
Järgmine nädalavahetus siis tuleb kerge värvitöö?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Siiani saanud kalla ja tallat teha ehk pole suurt midagi kirjutada. Hetkel kiirelt mõeldes tuleb meelde niipalju, et tagumisel numbrimärgil tegin tähed numbrid/ üle ja esitule poleerisin ära.
Loodetavasti ikka tuleb jh, saaks välimust väheke paremaks ja roostele allpool katust piiri pandud.
Loodetavasti ikka tuleb jh, saaks välimust väheke paremaks ja roostele allpool katust piiri pandud.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Siin väljareklaamitud värvitöö jäi ikkagi ära ehk siis on veel rohkem roostes kui eelmistel piltidel aga pole midagi teha, ei ole endal ka kohta kus teha ning kuskil korralikus kohas maksta koopa servade tegemise eest kui nagunii läheb ületegemisele ei tundu ka mõtet olema.
Kliima sain korda peale aurusti vahetamist (igalpoole said ka uued tihendid) ja sain veel hea mitu kuud jahedat autot nautida.
Vaatasin siis vanu pilte ja leidsin, et mainimata jäänud ka uute suverehvide ost eelmisel aastal. Alla said Minerva 235/40 R18 rehvid 24ndal juulil.
Suvel leidis tee autokülge uus välistemperatuurianduri hoidik, ei maksnud suurt midagi.
4 november vahetasin õli koos mootori õhufiltriga, ls 300 444. Peab tunnistama, et õhufilter vist oli üsna ammu vahetamata
Sügisel ostsin ja panin külge B5.5 raamita kojamehe varred koos uute Boschi kojameestega, pühkisid ikka hästi küll
Peale seda tallasin kuni detsembri lõpuni kui lõppes ülevaatus. Kuna ei olnud üldse aega tegeleda ennem ja asenduseks oli auto olemas siis jõudsin alles jaanuari keskel enda Passati kallale. Pool kuud seisnud ja üle -20 kraadi külmaga käivitus peaagu kohaselt, selles suhtes igati aus Küll puterdas korralikult ja suitseb külmalt aga vähemalt käivitub erinevalt praegusest liikurist mille käima saamine üle -10 kraadi külma on ikka omaette ooper.
Igastahes ühe sula ilmaga pesin enda Passati mootori puhtaks. Peale seda plaanisin kanalil sillakolinat uurida, leides selle kõrvaldada ja ülevaatusele minna. Nii lihtsalt see loomulikult ei saanud minna seekord...
Töökotta sõites ei hakanud salongiventilaator ennast liigutama enne ühte motiveerivad koputust, kahjuks piisas sellest ainult üheks päevaks ja siiski ei käinud ta täispööretel. Kanalile jõudes avastasime, et roolilatt alla andnud (kusjuures arvatavasti samal sõidul, kuna õli polnud veel kaduda jõudnud), töökojas seisis pool tundi ja lausa loik all. Samuti on käigukastipoolne väntvõlli simmer nii otsa saanud, et tunne oli umbes selline nagu polekski mootorit pesnud, sidurikoja alt jälle kõik õline. Ütleme nii, et väga sobiv aeg mõlema jaoks (ei ole endiselt kohta kus saaks vabalt toimetada), õues praegu ei tee kumbagi. Sellel hetkel tõmbas väga motivatsiooni maha aga kuna oli vaba nädal siis sai doonor lumehangest välja kaevatud (käsitsi olekski jäänud kaevama, kuna ikka õue kõige kaugemas nurgas asus) ja õues roolilatt alt ära kistud. Vähemasti selles osas on igati head uudised, et doonori roolilatt oli pealt õlist puhas, kattekummid orginaalid ning nende alt nagu uus, ei vähimatki õli. Lähevad uued sisemised rooliotsad ja kattekummid, siis loodetavasti selles osas pikemalt rahu. Ahjaa, kolina põhjust ei leidnudki ülesse kanalil, väike lootus, et ehk oli roolilatt.
Igastahes kui nüüd nädalalõpus Tallinnast pääsen jälle ja koha saab siis läheb tegutsemiseks.
Mõned pildid ka lisaks jutule
Vana roolilatt
Kliima sain korda peale aurusti vahetamist (igalpoole said ka uued tihendid) ja sain veel hea mitu kuud jahedat autot nautida.
Vaatasin siis vanu pilte ja leidsin, et mainimata jäänud ka uute suverehvide ost eelmisel aastal. Alla said Minerva 235/40 R18 rehvid 24ndal juulil.
Suvel leidis tee autokülge uus välistemperatuurianduri hoidik, ei maksnud suurt midagi.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Peale seda tallasin kuni detsembri lõpuni kui lõppes ülevaatus. Kuna ei olnud üldse aega tegeleda ennem ja asenduseks oli auto olemas siis jõudsin alles jaanuari keskel enda Passati kallale. Pool kuud seisnud ja üle -20 kraadi külmaga käivitus peaagu kohaselt, selles suhtes igati aus Küll puterdas korralikult ja suitseb külmalt aga vähemalt käivitub erinevalt praegusest liikurist mille käima saamine üle -10 kraadi külma on ikka omaette ooper.
Igastahes ühe sula ilmaga pesin enda Passati mootori puhtaks. Peale seda plaanisin kanalil sillakolinat uurida, leides selle kõrvaldada ja ülevaatusele minna. Nii lihtsalt see loomulikult ei saanud minna seekord...
Töökotta sõites ei hakanud salongiventilaator ennast liigutama enne ühte motiveerivad koputust, kahjuks piisas sellest ainult üheks päevaks ja siiski ei käinud ta täispööretel. Kanalile jõudes avastasime, et roolilatt alla andnud (kusjuures arvatavasti samal sõidul, kuna õli polnud veel kaduda jõudnud), töökojas seisis pool tundi ja lausa loik all. Samuti on käigukastipoolne väntvõlli simmer nii otsa saanud, et tunne oli umbes selline nagu polekski mootorit pesnud, sidurikoja alt jälle kõik õline. Ütleme nii, et väga sobiv aeg mõlema jaoks (ei ole endiselt kohta kus saaks vabalt toimetada), õues praegu ei tee kumbagi. Sellel hetkel tõmbas väga motivatsiooni maha aga kuna oli vaba nädal siis sai doonor lumehangest välja kaevatud (käsitsi olekski jäänud kaevama, kuna ikka õue kõige kaugemas nurgas asus) ja õues roolilatt alt ära kistud. Vähemasti selles osas on igati head uudised, et doonori roolilatt oli pealt õlist puhas, kattekummid orginaalid ning nende alt nagu uus, ei vähimatki õli. Lähevad uued sisemised rooliotsad ja kattekummid, siis loodetavasti selles osas pikemalt rahu. Ahjaa, kolina põhjust ei leidnudki ülesse kanalil, väike lootus, et ehk oli roolilatt.
Igastahes kui nüüd nädalalõpus Tallinnast pääsen jälle ja koha saab siis läheb tegutsemiseks.
Mõned pildid ka lisaks jutule
Vana roolilatt
► Näita Spoilerit
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Alates eelmisest esmaspäevast (25ndast veebruarist) auto jälle lõpuks tänavatel, sellejaoks see aasta tuli ikka omajagu vaeva näha...
Lühidalt sai vahetatud väntvõlli otsasimmer, roolilatt, sisemised rooliotsad, roolivõimu õli, roolivõimu õli paak, karteripõhja tihend, õli, õlifilter, õlirõhu andur, salongiõhufilter, tagumised pidurikettad ja klotsid, salongiventilaator.
Ls: 304500
Hoiatan ette, et spoileris tuleb üks väääga pikk ja piltide rohke jutt, ehk huvitab kedagi, kui mitte siis vähemalt omal hea kunagi vaadata.
Suundusin sedasi lõpuks ülevaatusele ja ilma ühegi veata läbitud. Nüüdseks pea 1000km sõidetud ja toimib igati eeskujulikult.
Lühidalt sai vahetatud väntvõlli otsasimmer, roolilatt, sisemised rooliotsad, roolivõimu õli, roolivõimu õli paak, karteripõhja tihend, õli, õlifilter, õlirõhu andur, salongiõhufilter, tagumised pidurikettad ja klotsid, salongiventilaator.
Ls: 304500
Hoiatan ette, et spoileris tuleb üks väääga pikk ja piltide rohke jutt, ehk huvitab kedagi, kui mitte siis vähemalt omal hea kunagi vaadata.
► Näita Spoilerit
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Võtaks nüüd lõpuks kätte ja kirjutaks ära, mis vahepeal tehtud on saanud.
Märtsis parkisin auto kodus kuuri ette (kus enamasti ei pargi) ning just sel hetkel viskas tuul kõrval olnud lauavirnalt plekitahvli koos selle peal olnud üheks raskuseks sigulli rattaga vastu autot, pool aastat oli see plekk seal kenasti püsinud, mitu tormigi üle käinud... Igastahes tulemuseks mõlkis esitiib, kriibitud peegel, tagatiib ja mingeid kriime vb veel.
Paar pilti enne keretöid
Augusti keskel otsustasin tagumised koopaääred korda teha. Lootsin, et keevitamisest pääseb, või kui siis juhipoolse karbi otsa vajadusel. Lammutama hakates lootused purunesid Alljärgnevalt spoileris hulga pilte ja veidi juttu keretöödest.
Värvi alla sai lõpuks 11 oktoober ja päris kokku novembris, minu õnn, et talv sellel ajal kohale ei jõudnud, kuna tegin kõike töid õuetemperatuuril. Nüüd peale seda polegi pilte teinud, sirge kunde poolse esitiiva panin külge ning lisaks tagumistele koopaservadele said uue värvkatte juhi ja kõrvalistuja uks altpoolt liistu, esistange liist ja esimeste uste alumised liistud. Õnneks praeguste ilmadega tagumise tiib väga silma ei kriibi, vähemalt on värviall ja ei roosteta.
Selle auto omamise jooksul esimest korda jõudsin ka õigel ajal ülevaatusele, täpsemalt 31 detsember sai see edukalt läbitud.
Märtsis parkisin auto kodus kuuri ette (kus enamasti ei pargi) ning just sel hetkel viskas tuul kõrval olnud lauavirnalt plekitahvli koos selle peal olnud üheks raskuseks sigulli rattaga vastu autot, pool aastat oli see plekk seal kenasti püsinud, mitu tormigi üle käinud... Igastahes tulemuseks mõlkis esitiib, kriibitud peegel, tagatiib ja mingeid kriime vb veel.
Paar pilti enne keretöid
Augusti keskel otsustasin tagumised koopaääred korda teha. Lootsin, et keevitamisest pääseb, või kui siis juhipoolse karbi otsa vajadusel. Lammutama hakates lootused purunesid Alljärgnevalt spoileris hulga pilte ja veidi juttu keretöödest.
► Näita Spoilerit
Selle auto omamise jooksul esimest korda jõudsin ka õigel ajal ülevaatusele, täpsemalt 31 detsember sai see edukalt läbitud.
Viimati muutis J.Aru, 21 Jaan 2020, 00:37, muudetud 1 kord kokku.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Tagumisel tiival tulnuks teha hajutamine katuse piilaril kitsamas kohas aga sa jõuad selle veel üle teha
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Idee poolest oleks pidanud seal joone peal ka hajutamine toimima aga kui isegi ainult lakkide jumala teist tooni jääb siis vaevalt kuskil kitsas kohas paremgi oleks olnud, v.a. see, et rant lühem. Eks vaatama jh, nüüd ainult värvimise vaev kui tahta teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Hajutatakse ikka suurema pinna peale, ehk siis ideaalis oleks pidanud piilari ülaosa ära katma ja kogu piilari peale kergelt tolmutades hajutama.
Niiviisi sirge joonena hajutamine ei toimi kunagi, kui just 100% sama toon ei satu.
Niiviisi sirge joonena hajutamine ei toimi kunagi, kui just 100% sama toon ei satu.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Võid vesilihvi ja poleerimist proovida. Saad ilmselt päris hea tulemuse kui värv ise sama tooni ja lihtsalt praegu jäi valgus seda tugevat joont näitama.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
See pind juba vesilihvi ja poleeri saanud, värv ikka täitsa erinevat tooni ja nagu mainitud siis ainult vana pind üle lakituna ka puhta teist tooni, ei saagi aru miks.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Sul kapott ju ka teist tooni, teegi juba seelik selga!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Praegu ongi paras kirju lehm. Kapoti hõbedane ja stanged olid sinakama tooniga (orginaal tooni) kui ülejäänud auto, nüüd on kunde esitiib ka samasugune nagu kapott ja stanged kuna seda ei värvinud enne vahetamist. Lisaks siis veel nüüd tooni erinevused värvitud detailidel. Tegelikult nagunii vajaks ülevärvi kui tahta heaks saada, servadest värv koorub kuna on läikivale värvile üle värvitud (või siis vähemasti väga kehvalt matistatud) aga eks ole näha mis mõtted tekivad.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
..just see mõte oligi
Aga ma oleks katuse piilari ka terves tükis üle tuisanud, mida sa seal ikka kokku hoiad, pole ju erilist pinda ka.
Mul omal on see kõik veel ees
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Lakiga peaks samamoodi laialt hajutama? Reaalselt värvi on kuni 10cm koopaservast, keset poritiiba laki triip.
Viimati muutis J.Aru, 21 Jaan 2020, 14:28, muudetud 1 kord kokku.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
See montaana värk on juba ammu ajast ja arust.
Lakile ka ei tohi teipi panna, et siis mingi pisku matistatud pinda jääb näha, selle poleerid pärast uuesti läikima.
Ühesõnaga peab laskma lakki ka nii, et ranti ei jääks, kunst omaette muidugi.
Lakile ka ei tohi teipi panna, et siis mingi pisku matistatud pinda jääb näha, selle poleerid pärast uuesti läikima.
Ühesõnaga peab laskma lakki ka nii, et ranti ei jääks, kunst omaette muidugi.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Peaaegu esimene kord värvida ka ehk siis jah sai mitu viga tehtud, järgmine kord targem. Värv sai kindlasti liiga terava joonena lastud. Laki jaoks oli teibist "puri" tehtud, kuskil 3cm serva keerad topelt, see siis ei kleebi vastu autot. Väidetavalt pidi sellest hajutusest piisama aga ikkagi suutsin lakki sinna alla niipalju ajada, et tekkis terav joon. Järgmine kord prooviks lihtsalt vaba käega hajutada laki laiali mitte kuskile joonele (teoorias kuskil jõnksu peal peaks olema parem hajutada, et ei jääks näha) aga vb poleks tulemus parem olnud, kuna isegi väga õhuke kiht seda uut lakki jäi vana peal täiesti teist tooni.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
22 veebruar läks sisse uus castroli 5w40 koos õlifiltriga, samuti sai vahetatud vahepeal lekkima hakanud õlijahuti tihend. Panin prooviks peale ka teise kõrgsurvepumba, seoses külmalt suitsemise probleemiga aga tundub, et ei olnud abi.
Ls: 315634km
Ls: 315634km
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Ja õli mitte üks tilk ei lähe ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Natuke kaob aga viimane kord vist ei valanud üldse 10 000km jooksul peale. Ehk siis 10 000km peale umbes 1L kadu.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Ma ikka jään endise jutu juurde ja minul kadus pilve väljutamine ära seoses klapisääretihendite vahetusega.
Aga kui sul selle viga ei ole, siis on silindrid ovaalseks kulunud ja seoses sellega tossab rohkem ja sööb õli.
Ega seal rohkem variante ei ole.
Aga kui sul selle viga ei ole, siis on silindrid ovaalseks kulunud ja seoses sellega tossab rohkem ja sööb õli.
Ega seal rohkem variante ei ole.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
Tundub nii, et ikkagi õlisuits kuigi suitsu koguse järgi arvestades eeldaks küll oluliselt suuremat õlikulu. Kunagi kui peaks palju viitsimist tekkima siis ehk proovin klapisääretihnedite vahetuse ära.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru
No mul ka ei olnud suurt õlikulu aga pilve väljutas ikkagi.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!